10 هدیه فوق العاده برای هدایای سازمانی نوروزی

10 هدیه فوق العاده برای هدایای سازمانی نوروزی

انواع هدایای سازمانی مناسبتی

طیف وسیعی از انواع هدایای سازمانی وجود دارد که سازمان‌ها و شرکت‌ها به مناسبت‌های مختلف، برای توسعه اهداف بازاریابی و تبلیغات خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال هدایای مناسبتی برای هدایای نوروزی و اعیاد مذهبی به مشتریان و مصرف کنندگان پیشکش خواهد شد. زیرا باعث یادآوری برند و شناخت بیشتر آن در ذهن مشتری می‌شود در نتیجه میزان وفاداری آنها نیز بیشتر می‌شود.

یکی از کاربردهای اساسی هدایای شرکتی، تجلیل از کارکنان و پرسنل است. هدیه روز کارمند به منظور بالا بردن انگیزه و مشارکت کارکنان و همچنین استحکام روابط میان آنها طراحی و آماده‌سازی شده است. از طرفی هدایای تبلیغاتی مدیریتی نیز فرصتی برای قدردانی از مدیران در تمام سطوحی مدیریتی سازمان‌ها است. آنها تاثیر به سزایی در رهبری و مدیریت بخش‌های مختلف یک شرکت دارند.

ویژگی های هدایای سازمانی نوروزی

1.تولید ملی کشور باشد

بهتر است هدیه ای که برای نوروز در نظر دارید جز محصولات تولید ملی باشد .با این کار هم به اقتصاد کشور کمک کرده‌اید و هم فرهنگ و توانایی کشورمان را توسعه می دهید. به یاد داشته باشید کالاهای تولید ملی  از نظر قیمت بسیار مناسب تر از کالاهای خارجی می باشد.

مثلا اگر کالای شما از صنایع دستی انتخاب شود، کیفیت و نیز بار ارزش هنری آن به مراتب بیشتر از کالاهای خارجی می باشد.

2.هدیه سازمانی با کیفیت باشد

مورد بعدی با کیفیت بودن یک گیفت سازمانی می باشد. زیرا اگر برای انتخاب یک محصول به عنوان هدیه سازمانی بخواهید از کالاهای بی کیفیت و ارزان بازار استفاده کنید می تواند نشانه نوعی بی احترامی به مخاطب باشد. ندادن هدیه سازمانی خیلی بهتر از دادن یک هدیه بی کیفیت است.

3.کاربردی باشد

همیشه سعی کنید برای مخاطبان خود هدیه ای را در نظر بگیرید که وقتی این هدیه را توسط شما دریافت می کنند از داشتن آن واقعا لذت برده و به نوعی سورپرایز شوند. دادن هدایای کاربردی به مخاطبانتان باعث ایجاد یک ذهنیت خوب از برند شما در خاطر آن ها می شود و به تدریج باعث رشد کسب و کار و تعامل شما با مشتریان، شرکای تجاری و کارمندانتان می شود.

معرفی 10تا از بهترین هدایای سازمانی نوروزی

کیف صنایع دستی

بهتر است هدایای نوروزی کاربردی برای نوروز نیز داشته باشد. عید نوروز زمان دید و بازدید و مهمانیست . کیف صنایع دستی یکی از بهترین گزینه هاست که هر کسی را خوشحال می کند. در فروشگاه دوراونتاش انواع کیف سنتی، گلیمی، دوشی، آرایشی، ساک دستی، کیف های مینیاتوری کوچک و انواع کوله پشتی های سنتی .

گلیم دستباف

بهتر است هدیه ای که برای کارمندان سازمان یا شرکت خود در نظر میگیرید دارای ارزش بالایی باشد. قطعا گلیم دستباف یک هدیه ارزشمند محسوب می شود که علاوه بر کاربرد آن نشانه ای از فرهنگ و تمدن کشور عزیزمان است. در فروشگا صنایع دستی دوراونتاش انواع گلیم دستباف ورنی، احرامی و سنتی مجود است.

سبدی پر از آجیل

یکی دیگز از هدایای مخصوص نوروز سبدی پر از آجیل و تنقلات مخصوص عید باشد. یک سبد زیبا و شیک تهیه کنید و درون آن را با آجیل و تنقلات با کیفیت ایرانی پر کنید . این هدیه هم ظاهر بسایر شیک و زیبایی دارد هم مناسبتش در راستای ریم و رسومات نوروز است. در فروشگاه دوراونتاش انواع سبد حصیری مخصوص آجیل وجود دارد که اگر به تعداد بالا و عمده می خواهید با شماره زیر تماس بگیرید .

شماره تماس بخش فروش عمده صنایع دستی

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

ظروف هفت سین حصیری

تهیه ظروف هفت سین حصیری نیز می تواند هدیه ای جذاب برای نوروز باشد . در فروشگاه دوراونتاش می توانید ظروف هفت سین حصیری را تهیه کنید.

ظروف سرو و پذیرایی حصیری

یکی از ایده های مناسب برای هدایای نوروزی می تواند ظروف سرو پذیرایی باشد. زیرا هم کابردی است هم اینکه حصیر جز صنایع دستی محسوب می شود. در فروشگاه دوراونتاش ظروف سرو پذیرایی از تنوع بالایی برخوردار است.

ظروف دکوری و تزئینی

دکوری و تزئینی نیز می تواند جز هدایای جذاب نوروزی در نظر گرفت. در فروشگاه دوراونتاش انواع ظروف حصیری دکوری مانند گلدان، دیس، سبد حصیری، زنبیل و … وجود دارد که می توان به عنوان دکور استفاده کرد

سبد حصیری پر از میوه های منطقه

یکی دیگر از ایده های جذاب برای هدیه نوروزی می توانید یک سبد میوه حصیر تهیه کنید و درون آن را با می وه های منطقه خودتان پر کنید .در فروشگاه دوراونتاش تنوع سبد حصیری در ابعاد و مدل بسیار بالاست .

دیوارکوب حصیری

دیوارکوب حصیری هدیه ای منحصر به فرد برای کارمندان شرکتتان محسوب می شود. شما می توانید چندین مدل دیوارکوب در نظر بگیرید و به صورت یک محموعه آن را به افراد هدیه دهید. در بخش دیوارکوب حصیری می توانید تنوع بالای آن ها ببینید.

آینه سنتی

اگر می خواهید هدیه ای که تهیه می کنید به صورت یادگاری همیشه شما را در ذهن افراد نگه دارد آینه گزینه مناسبی است . همچنین آینه یکی از اقلام سفره هفت سین نیز است. در بخش آینه سنتی انواع مدل ها را مشاهده کنید.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد