بهترین عیدی چیست؟

هدیه دادن در سال نو یکی از زیباترین کارها و آیین‌هایی است که از گذشته تا کنون همچنان باقی مانده‌است  و شما می‌توانید برای کسانی که برای شما ارزشمند هستندهدیه‌ای به یادماندنی انتخاب کنید. بهترین عیدی که شامل انواع خوراکی ها، یادبودها، کتاب‌ها، هدایای تبلیغاتی سازمانی و… هستند می‌توانند بسیار به یادماندنی باشند.  هدایایی که به مناسبت سال نو گرفته می شود همیشه در ذهن می‌مانند.

بهترین انتخاب هدایای تبلیغاتی و سازمانی برای نوروز 1400 | صنایع دستی نیکان تجارت هاشمی

هر سال با آمدن فصل بهار و هوای دل‌انگیز بهاری، نوشدن سال و جشن ملی ما ایرانیان، نوروز نیز از راه می‌رسد. جشن نورزو هم مثل همه جشن‌ها آداب و رسوم خاص خود را دارد، از خانه تکانی گرفته تا خرید میوه و شیرینی و چیدن سفره هفت سین.

یکی دیگر از مهم‌ترین و شیرین ترین رسوم نوروز از کودکی تا بزرگسالی نیز هدیه‌دادن یا همان عیدی دادن است. این رسم علاوه بر اینکه در خانه و در میان اعضای خانواده رعایت می‌شود بهتری است در میان خانواده دوم یعنی محل کار افراد نیز وجود داشته باشد. عیدی و هدیه دادن به کارمندان یکی از روش‌های قدردانی از زحمات و تلاش‌های یک ساله آنان است.

برای همین هدیه تبلیغاتی ویژه نوروز یکی از پرطرفدارترین روش‌ها در میان مدیران مجموعه‌های مختلف است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. عیدی و هدیه دادن به کارمندان یکی از روش‌های قدردانی از زحمات و تلاش‌های یک ساله آنان است که منجر به دلگرمی آن‌ها به مجموعه و کار می‌شود.

خب! اما چه هدیه‌ای می‌تواند برای این منظور مناسب باشد؟ این بسته‌های هدیه بهتر است چه چیزهایی را شامل شوند؟ از کجا باید این هدایای سازمانی را تهیه کنیم؟ این مطلب دقیقا برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها و ارائه نکات مهم و پیشنهادات در مورد هدیه نوروزی است.

حداکثر استفاده از بهترین عیدی

برای انتخاب بهترین نوع بهترین هدیه به عنوان عیدی در سال نو ، برنامه ریزی دقیق لازم است. برنامه ریزی صحیح و انتخاب دقیق هدیه تبلیغاتی به شما کمک می کند تا یک راه حل خوب داشته باشید که هم اهداف شخصی و هم شغلی شما را برآورده کند.

انتخاب هدیه تبلیغاتی به عوامل مختلفی از جمله در دسترس بودن ، رنگ سازمانی، زمان عرضه مناسب، گزینه های نماد تجاری، تعداد مخاطبان، بودجه شما، سفارشی سازی و اندازه و وزن موارد مورد نظر شما بستگی دارد. همه این عوامل بر روند تاثیر گذاری هدیه تبلیغاتی عید نوروز و هزینه ها تأثیر خواهند گذاشت. به یاد داشته باشید برای خرید هدیه تبلیغاتی نوروز باید به سلیقه و جنسیت افراد نیز توجه کنید.

بهترین عیدی برای سازمان‌ها

هدایای تبلیغاتی عید نوروز

هدایای نوروز می‌تواند یک ترفند حرفه‌ای و به موقع از طرف شما به کارمندان و مخاطبان خود باشد. حال اگر این هدیه‌های تبلیغاتی در قالب هدایای سازمانی نوروزی باشد با یک تیر چند نشان زده‌اید. اکثر سازمان‌ها در انتهای سال از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند که به دلیل حجم بالای هدایای تبلیغاتی سازمانی ارسالی دیگر شرکت‌ها، برای دیده شدن بایدهدیه‌ای خاص وباکیفیت انتخاب کنید. نوروز یکی از مهم‌ترین مناسبت‌هایی است که ایرانیان از سال‌های دور آن را جشن می‌گرفتند و شما می‌‌توانید از این مناسبت برای ارسال هدیه تبلیغاتی خود و ماندگار شدن استفاده کنید.

کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی عید نوروز و خلاقانه بودن آن مطلبی  بسیار حائز اهمیت است. هدیه شما هرچند گران ولی غیر کارامد باشد، دیده نخواهد شد و تاثیرات منفی برای شما به همراه خواهد داشت. در صورتیکه هوشمندانه اقدام نمایید ،هدیه ای را انتخاب میکنید که علاوه بر حس مثبت هدیه دادن، بتوان توسط آن تبلیغات نیز انجام داد.

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116

 

صنایع دستی | بهترین عیدی:

این روزها صنایع دستی جایگاه ویژه‌ای را در میان مردم پیدا کرده‌اند، تا جایی بسیاری از سازمان‌ها‌ و ادارات خصوصی و دولتی، از این محصولات به عنوان هدیه سازمانی برای مناسبت‌های مختلف و البته تبلیغات گسترده استفاده می‌کنند. برخی از آن‌ها به صورت پکیج‌های کاربردی و برخی نیز به صورت تکی به فروش می‌رسند. اگر شما هم به دنبال تبلیغات کسب و کار خود یا حتی خرید یک هدیه نفیس برای اطرافیانتان هستید.خرید صنایع دستی

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116

گلیم دستباف |بهترین عیدی

انواع گلیم دستبافت ایرانی یکی از محبوب‌ترین صنایع دستی استان‌های مختلف است که به دلیل آب و رنگ و بافت و طرح‌های زیبا بهترین انتخاب برای هدیه و تزئین خانه شما خواهد بود. در حال حاضر دو نوع گلیم در بازار ایران وجود دارد که شامل گلیم فرش دستبافت و گلیم ماشینی است. در این راهنمای خرید گلیم دستباف قصد داریم تا نکات مهم برای تعیین مشخصات انواع گلیم ایرانی خوب را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر قصد خرید گلیم را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

گلیم دستباف می تواند هدیه ای ارزشمند در گردهمایی ها، سمینارها همچنین سازمانهای دولتی و غیر دولتی به افراد باشد. این هدیه تا سالها ماندگار است و هرگاه شخص هدیه گیرنده به آن نگاه می اندازد شما و مجموعه تان را به یاد می آورد .گلیم دستباف ایرانی

برای دیدن انواع گلیم دستباف سنتی مجموعه دوراونتاش اینجا کلیک کنید .

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116

کیف سنتی |بهترین عیدی

کیف­های سنتی در میان هدایای زیبا و متفاوت برای کسانی که به استایل­های سنتی و کلاسیک علاقه دارند به چشم می­خورد. باتوجه به نیاز اکثریت افراد می­توانید کیف سنتی مناسبی به عنوان هدیه تهیه کنید. مجموعه دوراونتاش  انواع کیف های سنتی را در مجموعه خود عرضه کرده .

هدیه روز دانش اموز

برای دیدن انواع کیف سنتی مجموعه دوراونتاش اینجا کلیک کنید .

کیف دوشی سنتی یاسمین : با سایز متوسط بیشتر مناسب خانم ها است که در میهمانی ها، سرکارو روزمره استفاده می شود . این کیف در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود .

کیف دوشی سنتی یاسمن : این کیف درست شبیه به کیف یاسمن است ولی با ابعاد کوچک ترکه می توان آن را به صورت کج روی شانه قرار داد و گزینه ای مناسب برای روزمره و پیاده روی است

کوله پشتی سنتی : در مجموعه دوراونتاش انواع کوله پشتی سنتی که هم مناسب خانم ها هستند و هم آقایان . کوله پشتی های دوراونتاش مورد استفاده در دانشگاه، مدرسه، سفر همچنین در مدل های فانتزی برای استافده روزمره هستند.

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116


برای دیدن انواع کوله پشتی سنتی مجموعه دوراونتاش کلیک کنید .


انواع ساک سنتی : در مجموعه دوراونتاش انواع ساک سنتی در ابعاد مختلف تولید می شود که مناسب سفرهای طولاتی و کوتاه هستند. همچنین ساک دسته چوبی خرید گزینه ای مناسب برای بسته بندی هدایای سازمانی محسوب می شوند زیرا با توجه به پرکاربرد بودن آن و همچنین ظاهر زیبای آن یک تیر و دونشان محسوب می شود .


برای دیدن انواع ساک سنتی مجموعه دوراونتاش کلیک کنید .


کیف های کوچک کاربردی سنتی:

  • کیف آرایشی سنتی: کیف آرایشی بهترین هدیه برای خانم ها و حتی آقایان برای نگهداری لوازم اصلاح و بهداشتی است. این کیف هم جزو محصولات پر طرفدار مدیران برای بهترین هدیه به عنوان عیدی
    است . کیف آرایشی سنتی
  • جامدادی سنتی :جامدادی سنتی هدیه ای مناسب و کاربردی برای خانم ها، آقایان، دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و … است . جامدادی سنتی

هدیه روز دانش اموز

بهترین عیدی نوروزی برای کارمندان

غیر از مشتریان و سایر مخاطبان خود، بهتر است به کارمندان خود نیز توجه ویژه داشته باشید. کارمندان از سرمایه‌های کلیدی هر سازمان و شرکت هستند؛ بنابراین توجه به رضایت شغلی آنان از مهم‌ترین مسائلی است که هر مدیری باید در نظر داشته باشد. یکی از بهترین مناسبت‌ها برای تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان در طول یک سال کاری سخت ارائه هدایای ویژه نوروز است.

معمولا بیشتر شرکت‌ها هدیه نوروزی را در قالب افزایش حقوق و به صورت نقدی پرداخت می‌کنند. هر چند گفته می‌شود پول تاثیر بسیار کمی بر انگیزش افراد دارد اما همچنان نمی‌توان تاثیر آن را نادیده گرفت. پس بهتر است در عید نوروز هدایای نقدی خود را با یک بسته نوروزی تکمیل کنید. در واقع نیاز نیست سراغ هدایای بسیار گران بها بروید و هدایای تبلیغاتی ارزان مانند یک بسته حاوی خوراکی‌های نوروزی نیز می‌توانید تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه کارمندان داشته باشد.

فروش عمده صنایع دستی

مشتریان بالقوه و هدایای نوروزی

یکی از بهترین اقدامات در شروع سال جدید و یا پایان یک سال کاری، جلب نظر مشتریان جدید یا اصطلاحا مشتریان بالقوه است. با در نظر گرفتن اقداماتی برای به حالت بالفعل درآوردن این مشتری‌های می‌توانید سودهای بسیار زیادی در سال جدید به دست آورده و کسب و کار خود را ارتقا ببخشید.

یکی از اقدامات موثر و مثبتی که می‌توانید در این راستا انجام دهید، ارائه هدیه خلاقانه به مخاطبان بالقوه خود می‌باشد. برای این منظور در آخر سال و یا ابتدای آن می‌توانید در نمایشگاه‌ها رویداد‌های مختلف شرکت کرده و محصولات و خدمات خود را به افراد معرفی کرده و هدایایی برای آن‌ها ارائه کنید.

چنین کار مثبتی در ابتدای سال بی شک در ذهن مخاطب حک خواهد شد و به نوعی حس وفاداری در وی ایجاد خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید با جذب مشتریان بیشتر روز به روز کسب و کار خود را فعال‌تر کنید.

هدایای سازمانی

بهترین زمان تهیه هدیه‌های نوروزی

بهتر است تصمیم گیری در خصوص تهیه هدایای نوروزی را به روزهای آخر اسفند موکول نکنید. در واقع بهتر است هر چه سریع‌تر مخاطبان خود را بررسی کرده و در خصوص نوع هدایا و تم آن با اعضای تیم خود مشورت کنید. سپس می‌توانید دسته‌بندی ویژه هدایای نوروزی را در دوراونتاش برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.هفت سین

پس از انتخاب هدیه مورد نظر خود و مشخص کردن تعداد آن، می‌توانید به صورت تلفنی سفارش خود را با ما در میان گذاشته و در سال جدید لبخند رضایت را به مخاطبان خود هدیه کنید.

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116

بهترین عیدی برای بانوان

برای اینکه هدیه مور نظر شما تاثیر بیشتری بر مخاطبان داشته باشید، می‌توانید آن را به دو دسته هدایای نوروزی مخصوص بانوان و هدایای نوروزی مخصوص آقایان تقسیم بندی کنید. در چنین روزی می‌توانید برای بانوان هدایای متنوعی از وسایل دکوری و انواع ظرف و ظروف صنایع دستی تهیه کنید. ما در آراهنر انواع مختلفی از این هدایا را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید با خیال راحت هدیه رویایی مورد نظر خود را پیدا کنید. از جمله صنایع دستی‌های ناسب برای ارائه در عید نوروز می‌تواند به لوازم سفالی، میناکاری، ترمه و خاتم کاری و … اشاره کرد.بهترین هدیه به عنوان عیدی


بهترین هدیه برای خانم ها


بهترین عیدی مخصوص آقایان

با توجه به ملی و عمومی بودن مناسبت نوروز می‌توانید برای آقایان نیز سراغ دوراونتاش بروید اما بهتر است هدایایی ترکیبی برای آقایان تهیه کنید. در واقع بسته‌های هدیه شامل محصولات کاربردی و تزئیناتی گزینه بسیار خوبی برای آقایان خواهد بود. برای مثال می‌توانید بسته‌ای ترکیبی از یوروپن و ظروف سفالی تهیه کنید.

مجموعه دوراونتاش به واسطه‌ی تجربه و تیم خلاقی که دارد، همواره به دنبال برآوردن انتظارات شما به بهترین نحو از این هدایا بوده است. تلاش این مجموعه از طراحی تا چاپ و تولید محصول در راستای انتقال حسی مثبت و به یادماندنی از طریق هدیه دادن است که در این راه سعی بر استفاده از بهترین محصولات و به روز‌ترین روش‌ها ‌را دارند. بر این اساس به مناسبت بهار و آغاز سالی نو به مواردی مناسب برای هدیه‌های نوروزی اشاره خواهیم کرد.روانشناسی هدیه دادن


بهترین هدیه برای آقایان


پکیج های بهترین عیدی برای شرکت ها

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد