سوغات و صنایع دستی اسپانیا + عکس

اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید، دوستان یا نزدیکانتان می توانند برای این سفر فراموش نشدنی از شما انتظار یک هدیه کوچک را داشته باشند. به عنوان یک سوغات، شما می خواهید سوغاتی هایی از فرهنگ و تمدن اسپانیا و همچنین جاذبه هایی برای عزیزان خود ببرید.

سوغات اسپانیا

شهرهای توریستی مانند بارسلونا و مادرید مغازه های محلی زیادی دارند. اسپانیا یکی از شگفت انگیزترین و زیباترین کشورهای اروپا و جهان است. این کشور که درست در ساحل اقیانوس اطلس قرار دارد، منظره ای فوق العاده را به نمایش می گذارد که هر ساله میلیون ها گردشگر به اسپانیا سفر می کنند تا بهترین و ماندگارترین لحظات را برای خود تجربه کنند.


خرید صنایع دستی


روغن زیتون معروف اسپانیایی

روغن زیتون اسپانیا

این روغن در اسپانیا بسیار محبوب است، توسط اندلسی ها تولید و صادر می شود. روغن زیتون، سوغاتی از اسپانیا، را می توان در بطری های کوچک و بزرگ خریداری کرد. باید بدانید که اگر قصد خرید تعداد زیادی از این محصول را دارید، باید به سیاست فرودگاهی برای حمل و نقل حجم زیاد کالا توجه کنید. این روغن که به عنوان یکی از بهترین روغن های زیتون دنیا شناخته می شود، به دو صورت خوراکی و غیر خوراکی تولید و صادر می شود.


راهنمای سفر به دزفول + سوغات و آدرس مکان ها


لباس فلامنکو

لباس فلامنکو، لباس سنتی زنان اسپانیا - سوغات اسپانیا - آژانس احمدزاده
لباس فلامنکو که برای کودکان و به خصوص زنان بسیار زیبا به نظر می رسد و به نوعی فرهنگ بومی اسپانیا را نشان می دهد، یکی دیگر از انواع سوغات اسپانیایی است. این لباس با ترکیب زیبای رنگ های به کار رفته در آن یک انتخاب هدیه مناسب برای بچه ها و خانم ها می باشد. هر کدام از این لباس ها در سایزهای مختلف در فروشگاه ها موجود است و شما می توانید با اضافه کردن یک کلاه رنگارنگ این لباس را تکمیل کنید و این لباس را به عنوان هدیه ای زیبا برای دوستان خود بخرید.

آبانیکو

سوغات اسپانیا - آژانس احمدزاده
بادبزن دست ساز در اسپانیا آبانیکو نام دارد. این پنکه در بین مردم این کشور بسیار محبوب است زیرا در برخی از رقص های سنتی اسپانیا از آن استفاده می شود. آبانیکو یک سوغاتی از اسپانیا به‌ویژه برای خانم‌های خوش ذوق محسوب می‌شود. این پنکه سنتی را می توانید در رنگ ها و طرح های مختلف در بازارها و مغازه های سنتی اسپانیا خریداری کنید.


راهنما سفر به قشم + آدرس مکان ها و سوغات


پوستر گاوبازی

همانطور که می دانید گاوبازی یکی از مسابقات و جشن های باستانی مردم اسپانیا است. هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن این بازی ها و جشنواره ها به اسپانیا سفر می کنند. در بین گردشگران افرادی هم هستند که نمی توانند هیجان، ترس و وحشت این بازی ها را تحمل کنند، به این افراد توصیه می شود پوستر رنگارنگ گاوبازی پر از هیجان را به عنوان سوغات از اسپانیا به عنوان سوغات از این کشور محبوب خریداری کنند.

اگر به این استیکرها علاقه دارید، می توانید یک برچسب گاوبازی که مخصوصاً توسط فروشندگان در سویل ساخته شده است، خریداری کنید و آن را به عنوان سوغات در نظر بگیرید. به این ترتیب خود یا دوستانتان را به عنوان یک قهرمان گاوبازی وارد کرده و آن را به عنوان هدیه خریداری می کنید.

زعفران

زعفران - سوغات و خوردنی های اسپانیا

یکی از تولید کنندگان اصلی زعفران در جهان کشور اسپانیا است. در بخش خود مختار کاستیا لَمانچه به صورت اختصاصی به پرورش زعفران می پردازند. این طلا ی زرد که در ترکیب غذا ها می تواند یک طعم عالی و فوق العاده را بوجود بیاورد، برای مثال پائیلا که از معروف ترین غذا های اسپانیا است طعمی بی نظیر به غذا می دهد. برای تهیه این سوغات اسپانیا بهتر است به بازار ادویه جات بروید و این سوغاتی را برای دوستان خود خریداری کنید. این محصول گرانبها در بسته بندی های کوچک و یک گرمی به فروش می رسد.


راهنمای سفر به قطر + سوغات و آدرس مکان ها


ظروف سرامیکی اسپانیا

ظروف دست ساز سفالی و سرامیکی اسپانیا - سوغات اسپانیا - آژانس احمدزاده

از سالیان بسیار دور در اسپانیا ظروف سرامیکی تولید می شود. این محصولات به صورت تزئینی برای استفاده در خانه، خریداری می شوند. اگر شما به سادگی و زیبایی علاقه دارید بهتر است ظروف و بشقاب های تراکوتا را خریداری کنید. اگر به دنبال محصولی خاص برای عزیزانتان بعنوان سوغات اسپانیا هستید، بهتر است از شهر ال پوئنته دیدن کنید و ظروف خاص و شیک دل آرسبیسپو را برای یادگاری خریداری کنید. این بشقاب ها و ظروف سرامیکی با طرح بندی خاص خود، مشتریان و گردشگران زیادی را برای خرید جذب کرده اند.

قاشق های کوچک یا کاستانت

کاستانت - آموزشگاه موسیقی منظومه
کاستانت یا قاشق سازهای معروف اسپانیایی که وقتی دست ها به هم برخورد می کنند نوعی صدای کلیک شنیده می شود. در فستیوال ها و جشن های خاص، این ساز با رقصندگان اسپانیایی همراهی می کند و باعث ایجاد هیجان در بین تماشاگران این رقص ها می شود. این سازهای کوبه ای یکی از سوغاتی های اسپانیا است که هر گردشگری تمایل به خرید آن دارد. روی سطح این قاشق های چوبی پوستر یا پلاکی به شکل یک زن و شوهر در حال رقص فلامنکو وجود دارد. این قاشق های چوبی می تواند هدیه ای مناسب و بسیار زیبا برای دوستان و اقوام شما باشد.


پرفروش ترین صنایع دستی مالزی


پائلا هدیه ای از اسپانیا است

در حالی که در صورت خرید این ماهیتابه می توانید غذاهای مختلفی را در آن طبخ کنید، این ماهیتابه به دلیل پختن یک غذای محبوب اسپانیایی به نام پائلا به تابه پائلا معروف شد. پخت غذا در این تابه بسیار سریع و آسان است. سینی پائلا یکی از با کیفیت ترین تابه ها در اسپانیا است. بهتر است با خرید یک تابه پائلا به عنوان سوغات از اسپانیا، دوستان و اقوام خود را خوشحال کنید تا اینکه یک محصول بی کیفیت بخرید.

هدایای سازمانی

کیف های چرمی

کیف چرم - سوغات اسپانیا - آژانس احمدزاده
اسپانیا به دلیل تولید محصولات چرمی به ویژه کفش و کیف چرمی شهرت جهانی دارد. اکثر مغازه ها این کیف و کفش چرمی دست ساز را به عنوان سوغاتی از اسپانیا می فروشند. اسپانیا با پرورش گاو توانست از پوست آنها استفاده کند و به نوعی صنایع دستی مفید برای شهروندان و گردشگران تولید کند. اگرچه این کیف های چرمی بسیار گران هستند، اما ارزش خرید یک بار از کشوری را دارد که به چرم باکیفیت خود مشهور است.


معرفی کامل سوغات و صنایع دستی ایران


شمشیر باستانی تولدو

شمشیر تولدو - - سوغات اسپانیا - آژانس احمدزاده
در قرون گذشته به دلیل کمبود سلاح گرم، شمشیرهای تولدو ارتش های اروپایی را در برابر دشمن تجهیز می کرد. امروزه این شمشیرهای باستانی به عنوان سوغاتی از اسپانیا شناخته می شوند که می توان آنها را در فروشگاه های صنایع دستی خریداری کرد. اگرچه این شمشیرها همچنان از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما امروزه بیشتر به عنوان وسایل تزئینی خریداری می شوند. در این فروشگاه ها علاوه بر شمشیر تولدو می توان حروف بازکن فولادی مرغوب را به عنوان سوغاتی زیبا خریداری کرد.

گیتار راک افسانه ای

در اسپانیا فروشگاه های Felipe Conde وجود دارند که تنها به ساخت و طراحی گیتار معروف هستند. خانواده Conde به دلیل نزدیک به صد سال تجربه در طراحی و ساخت گیتار در اسپانیا شناخته شده است. باید بدانید که این گیتارها اگر به عنوان سوغاتی از اسپانیا انتخاب شوند اصلا ارزان نیستند. اگر قصد خرید یکی از این گیتارها را به دلیل طراحی زیبا و استفاده از چوب های خاص جنگل های اسپانیا دارید باید بین 2500 تا 11000 یورو بپردازید. اما ارزش خریدن یک قطعه از تاریخ سنگ را دارد.

عروسک هایی با تم کریسمس

آداب و رسوم کریسمس در اسپانیا با سایر نقاط جهان متفاوت است. این عروسک های سنتی بسیار زیبا عمدتا در شمال شرقی اسپانیا یافت می شوند. در گذشته این عروسک ها فقط در طرح های سنتی ساخته می شدند و به عنوان سوغاتی از اسپانیا به فروش می رسیدند، اما امروزه با پیشرفت صنعت عروسک سازی در این کشور، انواع عروسک های معروف اسپانیایی در این فروشگاه ها یافت می شود. اگر سری به بازارهای صنایع دستی شمال شرقی اسپانیا بزنید، عروسک های افراد مشهوری مانند: دونالد ترامپ، کریستیانو رونالدو و لیدی گاگا را نیز خواهید دید که نوعی شانس برای مردم اسپانیا است. خرید چنین عروسک های زیبایی به عنوان سوغات از یک کشور اروپایی بسیار جذاب به نظر می رسد.

آینه هفت سین

کفش های زیبا

این نوع کفش ها بسیار زیبا هستند، البته نمونه های مختلفی در خارج از اسپانیا وجود دارد، اما اگر کفش های باکیفیت می خواهید، بهتر است به مادرید بروید و یک جفت کفش زیبا به عنوان یادگاری از اسپانیا از خانه هرنانس خریداری کنید. این خانواده از سال 1840 به تولید و تولید کفش های نخی در مادرید می پردازند.

در اسپانیا، این کفش ها برای طبقه کارگر در نظر گرفته شده بود. اما زمانی که بازیگر معروفی به نام لورن باکال از این کفش ها در یک فیلم استفاده کرد، کفش اسپادری در بین همه اسپانیایی ها بسیار محبوب و محبوب شد. اگر شما هم قصد خرید این کفش ها را دارید، بهتر است آن ها را از یک فروشگاه معتبر در مادرید خریداری کنید.

آب و هوا در جزیره ایبیزا

سوغاتی عجیب اما در دسترس، هوای ایبیزا است. مدت ها پیش، یک بستنی فروشی در جزیره ایبیزا یک ابتکار خلاقانه را آغاز کرد. آنها هوای پاک و پاک جزیره را در قوطی هایی با طرح ها و رنگ های مختلف به مشتریان و گردشگران می فروختند. این عمل بسیار محبوب شد و هرکسی که برای دیدن این جزیره آمده بود مقداری از هوای ایبیزا را در یک حلبی به عنوان سوغات از اسپانیا برد. اگر می خواهید تکه ای از اسپانیا را با خود به خانه بیاورید، بهتر است به این جزیره سفر کنید و یک قوطی هوای ایبیزا به عنوان سوغات بخرید.

دسر خوشمزه تورون

این دسر خوشمزه را حتما امتحان کنید، دسر Mini Turon با سس Latik یا نارگیل کارامل
تورون یکی از معروف ترین سوغاتی های اسپانیا است که در فصل کریسمس در هر شیرینی فروشی پیدا می شود. این نوع دسر خوشمزه طعمی شبیه به نوقای ایرانی دارد و با بادام، عسل، شکر و سفیده تخم مرغ درست می شود. این شیرینی محبوب در اسپانیا به شکل مستطیل سرو می شود. اگر می خواهید بدانید این دسر کی و چگونه درست می شود، باید بگویم که در سال 1842 در مادرید، شیرینی فروشی به نام Casa Mire شروع به تهیه این دسر خوشمزه با مخلوط بادام، عسل، تخم مرغ و … کرد. این دسر هنوز هم در بین اسپانیایی ها محبوب است. اگر شما هم می خواهید تکه ای از این دسر را بخورید یا آن را به عنوان سوغاتی از اسپانیا به دوستان خود تقدیم کنید، بهتر است از مبدأ تولید آن یعنی مادرید دیدن کنید تا یک دسر جدید بچشید.

تخته برش چوب زیتون

همانطور که گفته شد روغن زیتون سوغاتی معروف اسپانیاست اما نه تنها از روغن زیتون استفاده می شود بلکه چوب این درخت به اشکال مختلف توسط طراحان اسپانیایی ساخته شده و به عنوان سوغاتی از اسپانیا به فروش می رسد. این کشور بیش از سیصد میلیون درخت زیتون دارد. این یک ایده خلاقانه برای استفاده از چوب درخت زیتون به عنوان تخته برش برای برش انواع گوشت، مرغ و سبزیجات است. خرید تخت برش با طرح های متفاوت و زیبا می تواند سوغاتی ارزان و زیبا برای دوستان شما باشد.

پنیر مانچگو

مقالات - مشهور ترین پنیرهایی که باید بشناسید.
اگر شما هم دوست دارید طعم پنیر خارجی را بچشید و دوست دارید آن را بخورید، بهتر است پنیر مانچگو را امتحان کنید. این پنیر از شیر گوسفند در منطقه لامانچا تهیه و تهیه می شود. و قبل از مصرف شصت روز تا دو سال نگهداری می شود و بعد از آن قابل استفاده است. باید بدانید که هر چه مدت بیشتری این پنیر خوشمزه را نگهداری کنید، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. می توانید پنیر مانچگو را به عنوان سوغات از اسپانیا یا برای خوردن بخرید.

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد