هدیه برای سالگرد ازدواج

رویدادهای زندگی ما در کنار عزیزان‌مان رنگ و بوی دیگری می‌گیرد. این رویدادها بهترین زمانی است که ما می‌توانیم حس و حال‌مان را عوض کنیم و یادآور عشق و محبتمان به عزیزان‌مان باشیم. هدیه برای سالگرد ازدواج نیز، یکی از کارهای زیبا در زندگی هر زوجی است. با یاد آوری این روز و مرور خاطرات آن می‌توانید عشق را در وجودتان شعله‌ور کنید. اگر میخواهید برای خرید هدیه اقدام کنید، باید ایده‌های زیبا و جدیدی برای این‌کار داشته باشید.

هدیه سالگرد ازدواج

هدایای سازمانی

بهترین کادو سالگرد ازدواج چه ویژگی‌هایی دارد؟

سالگرد ازدواج روز بسیار مهم در تقویم زندگی هر زوج است و نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود، گاهی اوقات یک خرید یک شاخه گل و یا نوشتن یک نامه می‌تواند بیان‌گر احساسات و علاقه شما نسبت به همسرتان باشد. در هنگام خرید کادوی مناسب برای سالگرد ازدواج بهتر است بیشتر از هر موضوعی سلیقه طرف مقابلتان را در نظر بگیرید، زوجین به دلیل اینکه تمام مدت را در کنار هم هستند به راحتی می‌توانند از سلیقه هم آگاه شوند و بدانند کدام هدیه طرف مقابل را به وجد می‌آورد.

ست جواهرات:

طلا و زیورآلات یک هدیه‌ی همیشه محبوب است. شما می‌توانید در سالروز ازدواجتان به همسرتان طلا هدیه بدهید، برای جذابیت بیشتر بهتر است طلا را سفارش دهید.

آباژور با عکس دو نفره – آباژور با عکس خودتون

یکی از ایده های جذاب دیگر، می توان به چراغ خوابی اشاره کرد که عکس زیبا از شما در آن وجود داشته باشد. این عکس بهتر است قشنگترین عکس شما باشد. این مدل آباژورها یا چراغ های خواب، بنا به سلیقه شما و در دو ارتفاع ۲۵ سانت و ۳۵ سانت موجود می باشد. نکته این چراغ ها این است که شما هر عکسی که بخواهید را می توانید برای همیشه در اتاق خواب خودتان داشته باشید.

نورپردازی که در این مدل چراغ ها کار می شود می تواند هر رنگی داشته باشد ولی رنگ آبی بسیار جذابتر است. این کادو، برای انواع تولدها و کادوهای سالگرد و حتی هدیه به عنوان روز پدر و روز مادر هم می تواند باشد. حتی برای کودکان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

کیف مجلسی زنانه چرم

خرید یک محصولات چرم و باکیفیت می‌تواند انتخاب اول آقایان برای همسران خود باشد. کیف‌های مجلسی از جمله نیاز‌های اساسی هر خانم می‌باشد. فروشگاه اینترنتی رادین چرم، تولیدکننده و عرضه‌کننده مستقیم محصولات چرم امکان خرید زیباترین و باکیفیت‌ترین کیف‌های مجلسی زنانه چرم را به راحت‌ترین شکل ممکن برای شما قراهم آورده است.

خرید جاشمعی:

شمع سرشار از انرژی مثبت است و نماد روشنایی و گرمی نیز می‌باشد. استفاده از شمع در خانه می‌تواند انرژی‌های منفی و استرس را دفع کند. بدون شک دیده‌اید که در بسیاری از مراسمات رومانتیک شمع روشن می‌کنند. از این رو یک جاشمعی خاص و زیبا می‌تواند یک هدیه سالگرد مناسب برای همسرتان باشد.

خرید تلفن همراه و سایر محصولات دیجیتال:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی خرید کالا‌های دیجیتال می‌تواند یک گزینه‌ی عالی باشد. داشتن یک تلفن همراه هوشمند، ساعت هوشمند و یا یک دوربین عکسای حرفه‌ای برای ثبت لحظات عاشقانه می‌تواند همسر شما را بی‌نهایت خوشحال کند.

 کیف دستی مدارک

هنگامی که می‌خواهید به اداره مراجعه کنید، همراه داشتن مدارک الزامی است. در دست گرفتن مدارک استایل شما را بهم می‌زند، در این مواقع داشتن یک کیف دستی یا کیف مدارک چرم می‌تواند علاوه بر اینکه حمل مدارک را برای شما ساده‌تر کند در آراستگی شما نیز نقش ویژه‌ای داشته باشد. امکان خرید این محصول زیبا در سایت رادین چرم وجود دارد.

 تهیه یک کتاب (دفترچه) از عکس‌های خاص و دو نفره‌تان:

می‌توانید کتاب عاشقانه خود را داشته باشید که روایت‌کننده‌ی خاطرات و داستان‌های عاشقی شما باشد. هر صفحه از این کتاب می‌تواند با عکس و نوشته‌ی شما طراحی شود و با ورق زدن آن خاطرات خود را مرور کنید.

تهیه یک سبد گل به همراه یک نوشته جذاب

گل نماد زیبایی و سمبل احساسات است، خرید یک سبد گل به همراه یک متن عاشقانه می‌تواند یک هدیه کامل برای سالگرد ازدواج باشد.

 چاپ عکس بر روی ماگ و لیوان

با خرید این هدیه می‌توانید خودتان را به لذت نوشیدن یک قهوه دو نفره دعوت کنید. بهتر است دو ماگ سفارش دهید تا هنگامی که می‌خواهید دو نفره چای بنوشید لیوان‌های شما ست باشد.

خرید لباس ست

یک ست لباس خانگی، لباس بیرونی، تیشرت و یا حتی کتانی انتخاب کنید، پوشیدن لباس‌های ست همواره یک ایده جذاب است.

خرید کنسول بازی

علاقه به بازی‌های کامپیوتری هیچ ربطی به سن و سال ندارد، اگر همسر شما علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری می‌باشد خرید یک کنسول بازی می‌تواند بهترین هدیه باشد. در صورت تمایل می‌توانید یک دسته اضافه هم تهیه کنید تا در اوقات فراغت به همراه همسر خود بازی کنید.

خرید ماشین اصلاح

لوازم شخصی برقی آقایان شامل ماشین‌های اصلاح سر، صورت و بدن می‌باشد، خرید این لوازم به عنوان هدیه یک انتخاب بسیار جذاب می‌باشد.

خرید کیف اداری چرم

کیف اداری فقط یک وسیله برای حمل وسایلی که هر روز با خود می‌خواهید به محل کار ببرید نیست، این اکسسوری نقش بسیار مهمی در استایل و آراستگی شما دارد، چنانچه همسر شما نسبت به استایل خود حتی در محل کار حساس است بهتر است مسبت به خرید کیف اداری چرم اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی رادین چرم، تولیدکننده و عرضه‌کننده مستقیم محصولات چرم امکان خرید زیباترین و باکیفیت‌ترین کیف‌های اداری را به راحت‌ترین شکل ممکن برای شما قراهم آورده است.

خرید صنایع دستی

 عطر و ادکلن

رایحه خوش مشخصه‌ایست که در برخورد اولیه با هر انسانی متوجه می‌شویم. اگر همسرتان به داشتن عطر و ادکلن علاقه دارد سعی کنید در سالروز ازدواجتان خرید آن را در گوشه ذهنتان داشته باشید.

خرید هدایای فانتزی

هنگام خرید این نوع از هدیه بسیار مواظب باشید زیرا ممکن است همسر شما به هدایای فانتزی علاقه‌مند نباشد. تهیه یک قاب عکس بزرگ، تابلوی روز آشنایی، تهیه کتاب از عکس‌های دو نفره و… می‌تواند یک هدیه خاص باشد.

خرید اکسسوری‌

اگر همسر شما علاقه‌مند به پوشیدن لباس‌های رسمی است، اکسسوری‌های مخصوص لباس رسمی مانند سنجاق کراوات، دکمه سر آستین و. .. بهترین هدیه برای همسر شما می‌باشد.

خرید کتاب

طبق آمار موجود، خرید کتاب در صدر لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان قرار دارد. اگر همسر شما هم عاشق مطالعه است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن کتاب است.

 دوربین عکسبرداری

بسیاری از مردان نیز عاشق عکاسی هستند و عکاسی با موبایل آنها را راضی نمی کند. برای تشویق مردان و پسرانی که به تازگی به عکاسی علاقه مند هستند، می توانید یک دوربین دیجیتال هدیه بگیرید.

اما در بین انواع دوربین ها به غیر از دوربین های DSLR و کامپکت، دوربین های چاپ فوری نیز وجود دارند. این دوربین های مینیمال و جذاب می تواند هدیه ای خاص برای آقایان باشد تا خاطرات خاص و فوق العاده خود را با آنها ثبت کنند.

خرید سرکلیدی

خرید یک سر کلید می‌تواند یک گزینه خوب و کاربردی باشد، شما می‌توانید روی سر کلید تاریخ ازدواج خود را حکاکی کنید تا با نگاه کردن شوهرتان به آن هموراه به یاد این روز زیبا و فراموش نشدنی باشد.

هدیه برای سالگرد ازدواج دوستان

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای جشن سالگرد ازدواج دوستتان به مهمانی دعوت شده باشید. معمولا در چنین شرایطی باید هدیه مناسبی برای او تهیه کنید تا در شادی شب خاطره‌انگیزشان شریک شوید. اگر بخواهید هدیه سالگرد ازدواج برای زن تهیه کنید، می‌توانید از سبد گل، لباس ست و مجسمه عاشقانه استفاده کنید. هدیه سالگرد ازدواج برای خانم ها باید یاد آور مسائل احساسی باشد تا همیشه در ذهن‌شان باقی بماند. اما درصورتی‌که قصد دارید برای آقا هدیه‌ای بخرید، می‌توانید از هدایای مشترک، گل، گلدان و لباس اسپرت ست استفاده کنید.هدیه سالگرد ازدواج

بهترین ایده‌های خرید هدیه سالگرد ازدواج برای آقایان:

  1. باکس مردانه: باکس‌های مردانه در واقع پکیج‌هایی اختصاصی هستند که به مناسبت سالگرد ازدواج توسط همکاران ما در تیم گیفت آس جمع آوری شده و برای اینکه راحت‌تر بتوانید هدیه باب میل خود را انتخاب کنید می‌توانید از این باکس‌ها دیدن کنید.
  2. تابلو دکوراتیو: اگر همسر شما مرد خوش ذوقی است قطعاً از دیدن تابلوهای دکوراتیو و جذاب که می‌توان از آنها برای زیبایی دیوار اتاق کار استفاده کرد خوشحال خواهد شد.
  3. تابلو کاشی: تابلوهای کاشی ایدئال آقایان سنتی دوست هست و اگر همسر شما جزو این دسته از آقایان هست حتماً پیشنهاد می‌کنم نگاهی به هدایای این دسته بیندازید.
  4. ست چرم: هر مردی عاشق ست‌های چرمی هست و هیچ وقت از کنار چنین هدیه متفاوتی به سادگی نمی‌گذرد. پس می‌توانید با خیال راحت محصولات این دسته را انتخاب کنید.
  5. کیف پول: اگر در سالگردهای قبل ست چرمی را به همسر خودتان هدیه دادید، هیچ ایرادی ندارد. مطمئن باشید که نمی‌تواند به کیف پول جدیدی که تنها زن زندگی‌اش برای او خریده نه بگوید.
  6. کیف چرم: در کنار ست چرم و کیف پول یکی دیگر از موارد جذاب برای هر مردی کیف چرمی است که بتواند در آن هدیه‌ای خاص را برای شما پنهان کند و در زمان نامعلوم و مکانی که فکرش را هم نمی‌کنید آن را به شما هدیه دهد. تا بدانید او نیز همیشه و در هر حال به فکر و یاد شماست.
  7. باکس گل: فارغ از جنسیت گل‌ها زیباترین و خاص‌ترین هدیه برای فرد است. پس هیچ وقت از این هدیه سالگرد متفاوت غافل نشوید.
  8. باکس دمنوش: دمنوش‌ها همیشه با خود آرامش و آسایش خیال به همراه دارند. همسر شما در تمام روز برای راحتی شما و فرزندتان در تلاش است مطمئن باشید هیچ چیز شیرین‌تر از هدیه کردن آرامش به او نیست.
  9. موزیک باکس: آقایان هم با وجود ظاهری قوی و محکم نیاز به لطافت موسیقی و نرمش روح دارند. پس شک نداشته باشید که هر مردی از داشتن یک جعبه موزیک باکس خوشحال خواهد شد.
  10. ست کروات و دکمه سرآستین: این هدیه قبل از اینکه برای همسرتان باشد برای خودتان است. قطعاً شما هم با من موافقید که هیچ خانمی از داشتن یک همسر شیک و مرتب و آراسته بدش نمی‌آید. پس شاید بد نباشد امسال کادو سالگرد ازدواج را به نام مرد خانواده و به کام زن خانواده بخرید.
  11. بلندگو بلوتوث قابل حمل و هارد اکسترنال: یک بلندگوی قابل حمل خوب یکی از کالاهایی است که همه باید داشته باشند. اسپیکر بلوتوث در مسافرت، کوهستان یا هر جایی که به برق دسترسی ندارید بسیار مفید است. به همین دلیل یک هدیه جذاب برای آقایان علاقه مند به موسیقی می تواند یک اسپیکر بلوتوث خوب با کیفیت و زمان شارژ بالا باشد. مردانی که همیشه از کمبود حافظه لپ تاپ و کامپیوتر خود ناراضی هستند و کسانی که از تعداد زیادی فیلم و موسیقی نسخه پشتیبان تهیه می کنند، علاوه بر یک اسپیکر خوب، به هارد اکسترنال نیز نیاز دارند. هارد اکسترنال یک هدیه جالب برای آقایان در مناسبت های مختلف است.

 در سالگرد ازدواج هدیه‌هایی بدهید که با روحیه مردانه سازگار است.

دوستم ندا تعریف می‌کرد سالگرد اولین ازدواجش انگشتری برای همسرش خریده که نگین داشته‌است. بعد از یک ساعتی که همسرش به احترام او انگشتر را دست می‌کند دیگر هیچوقت خبری از انگشتر نداشته! (ممکن است مردانی هم باشند که چنین هدیه‌ای را دوست داشته‌باشند، سلیقه‌ها محترم است اما معمولا اینطور نیست)

ندا احتمالا دوست داشت هدیه‌ای خاص به همسرش بدهد. هدیه‌ای که بار احساساتش را به دوش بکشد، اما خب انتخاب اشتباهی داشت.

مثلا لیوانی با طرح دلخواه همسرش می‌توانست بیشتر توجه او را جلب کند و به جای یک روز چند سالی استفاده شود!هدیه سالگرد ازدواج

 خرج کردن پول بیشتر برای خرید هدیه سالگرد ازدواج لزوما توجه یک مرد را جلب نمی‌کند

هدیه‌های کاربردی بیشتر از هدیه‌های گران توجه مردان را جلب می‌کنند.

پس این که بعضی خانم‌ها مدت زمان خیلی زیادی را صرف این قضیه می‌کنند تا پولشان را برای هدیه‌ای دهان‌پرکن جمع کنند معمولا نتیجه‌ای خلاف تصورشان را به همراه دارد.

 خریدن تعداد هدیه‌ بیشتر برای مردان جذاب‌تر نیست

خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی با جمع‌آوری پک هدیه با تعداد زیاد هدیه برای مردان، این حس را به خانم‌ها القا می‌کنند که همسرشان تنها وقتی خوشحال می‌شود که ۱۰ هدیه را یک جا دریافت کند!

شاید این موضوع کمی در مورد بعضی خانم‌ها درست باشد اما مردان هیچوقت به خاطر نمی‌سپارند که در روز ۱۲ آذر سال ۱۴۰۰ همسرشان بسته‌ای از ده هدیه را به آن‌ها تقدیم کرد!

فقط شاید یکی از آن هدیه‌ها که خلاقانه‌تر بوده و یا برایشان بیشتر کاربردی بوده‌است را به خاطر بیاورند.

ثبت عاشقانه‌ها برای یادآوری هر روزه عشق

تابلوی سه بعدی با هدف ثبت خاطرات زیبا و لذت بردن همیشگی از آن‌ها ساخته‌شد.

تابلوی سه بعدی از سه تا از بهترین خاطراتتان ساخته می‌شود. وقتی کنار تابلو قدم بزنید عکس‌ها جایشان را به همدیگر می‌دهند و معجزه رقم می‌خورد.

طراحی خاص این تابلو به نحوی است که در هر زاویه‌ای یکی از عکس‌ها پدیدار شود، یک خاطره که برای شما اندازه دنیا می‌ارزد و خانه را هم زیباتر می‌کند.

نکات انتخاب عکس عاشقانه برای تابلوی سه بعدی

  • بهتر است بیشتر فضای عکس، چهره شما و عشقتان باشد و عکس پس زمینه زیادی نداشته‌باشد.
  • در صورتیکه چهره‌ها به طور کامل در عکس معلوم هستند و نه نصفه نتیجه کار کیفیت بالاتری دارد.
  • شما می‌توانید تابلو را حتی با عکس دو نفره برای تصویر وسط و دو عکس تک نفره برای دو طرف سفارش بدهید. چند وقت پیش مشتری عزیزی این خلاقیت را به خرج داد.

اما خب بعضی مشتری‌ها ترجیح می‌دهند هر سه عکس دو نفره انتخاب شود و یا از عکس کودکانشان استفاده کنند.

بهترین ایده‌های خرید هدیه سالگرد ازدواج برای خانم‌ها:

  1. باکس مخصوص خانم‌ها: باکس زنانه هدایای سالگرد ازدواج بیشتر برای راحتی آقایان طراحی شده. چراکه با این پک‌ها مرحله انتخاب برای شما سریع‌تر و راحت‌تر صورت خواهد پذیرفت. پس اگر به دنبال یک پک هدیه مناسب برای همسر خود هستید از این باکس‌ها دیدن کنید.
  2. باکس‌های آرایشی و بهداشتی: این کادو سالگرد ازدواج برای خانم‌ها مثل ست کروات و دکمه سرآستین برای آقایان هست. پس بدون شک هدیه‌ای هوشمندانه برای خرید محسوب خواهد شد.
  3. زیورآلات ورق طلا: هیچ خانمی در دنیا نیست که از هدیه‌ای به نام طلا به سادگی بگذرد پس با خیال راحت به این دسته از محصولات نگاهی بیندازید.
  4. صنایع دستی: اگر همسر شما فردی با سلیقه و اهل هنر است قطعاً صنایع دستی برای شما انتخابی ایدئال محسوب می‌شود.
  5. باکس گل: تنها رقیب جدی زیورآلات طلای برای خانم‌ها گل‌ها هستند پس می‌توانید با آرامش کامل از مقبول واقع شدن هدیه‌تان به سراغ این گزینه بروید.
  6. گل رز موزیکال: گل رز موزیکال یا همان رز جاویدان نیز سرآمد باکس گل‌ها است. چراکه علاوه بر ماندگاری بی‌نهایت در جعبه آنها امکان پخش یک موسیقی خاطر انگیز وجود دارد که می‌تواند این گزینه را نسبت به باکس گل‌های معمولی کمی جذاب‌تر کند.
  7. محصولات چوبی تزئینی: خانم‌ها همیشه به دکور منزل و محصولات دکوراتیو خانه اهمیت ویژه‌ای می‌دهند پس اگر به دنبال کادو متفاوتی هستید محصولات چوبی تزئینی را فراموش نکنید.
  8. بالبینگ: بالبینگ‌ها چراغ خواب‌های سه بعدی هستند با امکان چاپ تصاویر خاطره انگیزی که در مسیر زندگی مشترکتان گرفته‌اید. اگر به دنبال هدیه خاص، متفاوت و شخصی برای همسرتان هستید پیشنهاد می‌کنم نگاهی به این دسته بیندازید.
  9. نقاشی چهره: آیا همسر شما زنی هنر دوست است؟ اگر جواب شما بله است شک نکنید این کادو سالگرد ازدواج، برق رضایتی در چشمانش خواهد آورد که دیگر تکرار نخواهد شد.
  10. آهنگ مخصوص: ذات زن لطیف است و ظریف. بی‌شک با این هدیه قلب و احساس همسرتان را نشانه خواهید رفت. پس اگر به دنبال هدیه‌ای رمانتیک و احساسی هستید بدون تردید به سراغ ثبت سفارش بروید و همین حالا خرید خود را تکمیل کنید.

 

 

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد