هدیه روز زن برای کارمندان زن

ویدئو هدیه روز زن برای کارمندان زن

هدیه روز زن برای کارمندان زنهدیه دادن در روزها و مناسبت‌های خاص از پسندیده‌ترین فرهنگ‌های ایرانیان است که قدمت بسیاری دارد. روز زن یکی از مهم ترین روزها برای خانم ها می باشد؛ اما این روز فقط برای خرید کادو روز زن توسط همسران خانم ها نیست و بسیاری از شرکت های خلاق علاقه مند هستند که اقدام به خرید هدیه روز زن برای کارمندان خودشان کنند؛ اما چه نوع کادویی برای هدیه روز زن برای کارمندان مناسب است؟ اگر قصد دارید برای کارمندان خود هدیه بخرید؛ اما نمی دانید که چه هدیه ای مناسب است، با ما همراه باشید تا چند پیشنهاد برای هدیه روز زن برای کارمندان به شما معرفی کنیمدر روز کارمند هر کسی در هر مقامی که باشد، تلاش می ‌کند از افرادی که در اطراف او به عنوان کارمند شغل خود را ایفا می ‌کنند، با هدیه‌ای قدردانی کند. بین برخی از این صاحبان تجارت مرسوم است که در این روز به کارمندان خود هدیه دهند.

هدیه مناسب روز زن برای کارمندان چگونه باید باشد؟

هدیه روز زن برای کارمندان چی بخریم؟: هیچ کس از گرفتن هدیه دلخور نمی‌ شود. همینطور هدیه گرفتن سن و سال هم نمی‌ شناسد. اما با در نظر گرفتن تمام این ‌ها هدیه خریدن و تقدیم آن آداب و رسوم خود را دارد. نباید هدیه به شکلی باشد که فرد مقابل تصور کند شما می خواستید تکلیفی را از سر خود باز کنید.

کادو روز زن برای کارمندان باید به گونه ‌ای باشد که فرد این احساس را داشته باشد که شخص مقابلش برای او ارزش قائل شده و برای خرید این هدیه جنبه ‌هایی مانند کارآمد بودن را در نظر گرفته است.

به علاوه هدیه باید در جعبه قرار داده شود. یک هدیه هر چقدر هم که زیبا باشد، اگر به شکل مناسب به گیرنده آن تقدیم نشود، ارزش خود را از دست خواهد داد.

تاثیر هدایای روز زن در تقویت روحیه بانوان کارمند

امروزه فعالیت‌های متفاوتی برای روحیه دادن به کارمندان و انگیزش آنان انجام می‌شود. از ایجاد بازی‌های گروهی در زمان استراحت گرفته تا برنامه‌های گردش و سیاحت در روزهای تعطیل. همه این‌ها نمونه‌هایی از فعالیت مدیران برای ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کارمندان است. یکی از بهترین راه‌ها در سال‌های اخیر، ارائه هدایا در مناسبت‌های ویژه است. یکی از بهترین مناسبت‌ها برای روحیه دادن به کارمندان زن، روز مادر می‌باشد. پس امسال این روز را از درست ندهید و از امروز برای تهیه هدایای روز زن برنامه‌ریزی کنید.هدیه روز زن برای کارمندان زن

ویژگی‌های یک هدیه خوب برای روز زن کارمندان

هدایای روز زن چه برای همسر و مادر شما باشند و چه برای کارمندان و یا رئیس و مدیر سازمان، باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند. در واقع برای هر مناسبت خاص باید به ویژگی‌های افراد خاص آن گروه دقت کرد. تنها تفاوتی که هدایای روز زن در محیط‌های کاری با هدایای روز زن در محیط‌های خانوادگی دارند، رسمیت آن‌ها است. در واقع در محیط‌های کاری باید هدایای رسمی‌تری تدارک دید. این موارد نیز خود به تنهایی دارای ویژگی های خاصی می‌باشند. بیایید نگاهی به این نکات و ویژگی‌های مهم بیندازیم:

  • تاثیر بسته بندی بر هدایا

عده ای تصور می کنند که محتویات یک هدیه بسیار مهم‌تر از بسته بندی آن است، در حالیکه بسته بندی اولین دید و نظر در مورد هدیه را ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه بانوان به نظم و ترتیب اهمیت بیشتری می‌دهند؛ بنابراین در چنین روزی و در محیطی کاری باید هدایای بسته بندی‌های مناسبی داشته باشند.

اگر هدیه‌ای قابل استفاده در منزل تهیه کرده باشید، بسته بندی مناسب علاوه بر زیبایی و ظاهر، حمل هدیه‌ها به منزل را نیز آسان‌تر می‌کند. بنابراین حتما این ویژگی‌ را در حین تهیه هدایا در نظر داشته باشید.

بهترین هدیه روز زن برای کارمندان چیست؟

خانم ها همیشه دوست دارند که کادو دریافت کنند؛ اما بسیاری از خانم ها زیا در قید و بند اینکه کادوی آن دارای چه ارزش مالی است، نمی باشند. آن ها فقط دوست دارند که کسی به یاد آن ها باشد و برای آن ها یک یادگاری بخرد. به همین خاطر اگر قصد خرید هدیه روز زن برای کارمندان خود را دارید؛ اما نمی دانید که چه هدیه ای را خریداری نمایید، باید به شما بگوییم که زیاد هم سخت نگیرید.

اول از همه ببینید که تا چه اندازه می توانید برای کارمندان خود هزینه کنید. دوم اینکه به سن کارمندان خانم خودتان دقت داشته باشید. بعضی از پیشنهادهایی که در ادامه برای هدیه روز زن برای کارمندان ذکر می کنیم، بیشتر برای خانم های جوان مناسب هستند؛ اما بعضی از کادوها رسمی تر می باشند و می توانند برای خانم هایی که سن بالاتری دارند، هم مناسب باشند.

پس بهترین هدیه روز زن برای کارمندان بستگی به سلیقه و انتخاب شما دارد. هر چیزی که قادر به خرید آن می باشید، بهترین هدیه روز زن برای کارمندان است.

خرید صنایع دستی

 ساعت مچی؛ هدیه ای جذاب برای روز زن

به هر حال اگر قصد هزینه کردن برای خرید هدیه روز زن برای کارمندان خودتان را دارید، توصیه می کنیم که بودجه خود را برای خرید چیزهای با ارزشی خرج کنید. ساعت مچی یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند برای روز زن خریداری شود.

البته اینجا دو مسئله مطرح می شود. اول اینکه شما می بایست برای تمامی کارمندان خودتان که احتمالا هر کدام سلیقه متفاوتی دارند، یک ساعت مچی مشابه خریداری کنید. این مسئله باعث می شود که جلب رضایت کارمندان خانم برای شما سخت شود؛ اما مسئله دیگری که وجود دارد این است که ساعت جزء کادوهایی است که بیشتر به چشم می آید و کارمندان شما از گرفتن آن احساس خوبی خواهند داشت.

به هر حال در صورتی که بودجه متوسطی دارید و در عین حال عمده کارمندان شما خانم های جوان می باشند، می توانید اقدام به خرید ساعت های دیجیتالی کنید که هم زیبایی خاصی دارند و هم می توانند تا سالیان سال به عنوان یک یادگاری از شرکت شما مورد استفاده قرار گیرند.

هدایا کاربردی یا هدایای دکوری؟ مسئله این است!

وقتی به هدیه مخصوص کارمندان فکر می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد هدیای کاربردی و اداری مخصوص دفتر کار هستند. این هدایا گزینه‌های مناسبی هستند اما شاید به تنهایی برای روز زن بانوان چندان فکر خوبی نباشند. برای حل این مسئله می‌توانید در کنار هدیه‌های اداری، هدیه‌ای دکوری نیز تهیه نمایید.

از دیگر هدیه‌هایی که می تواند برای این روز مناسب باشد، هدایای کاربردی شخصی هستند. برای مثال می‌توان به کیف یا محصولات سلامتی بخش نیز اشاره کرد که در ادامه بسته‌های ویژه برای هر یک از این دسته بندی‌ها را بررسی خواهیم کرد.

ماگ های طرح دار ؛ هدیه روز زن برای کارمندان

خرید ساعت مچی جهت هدیه روز زن برای کارمندان ریسک زیادی داشت؛ چرا که اولا سلایق خانم ها متفاوت است و دوما ساعت های مچی دیجیتالی که قیمت مناسبی هم دارند، کمتر برای افراد سن بالا مورد استفاده قرار می گیرند و به همین خاطر گزینه قبلی برای همه رده های سنی مناسب نبود؛ اما حالا می خواهیم شما را با کادویی آشنای کنیم که هم بسیار اقتصادی و هم می تواند گزینه بسیار خوبی برای هدیه روز زن برای کارمندان باشد.هدیه روز زن برای کارمندان زن

هدایای اداری ترکیبی

هدایای اداری شاید به تنهایی برای روز زن کارمندان مناسب نباشند اما در ترکیب با سایر هدیه‌ها گزینه خوبی برای چنین مناسبتی خواهند بود. برای مثال می‌توانید در کنار هدیه‌ای مانند روان‌نویس یا سررسید، هدیه‌ای دکوری مانند گلدان و یا بشقاب میناکاری، قلم‌زنی و … تهیه کنید. صنایع دستی اصیل ایرانی از بهترین مواردی هستند که می‌توانید برای چنین بسته‌هایی تهیه کنید.

پک های هدیه روز زن برای کارمندان

تا به حال شما را با هدیه های مختلفی برای روز زن آشنا کردیم؛ اما یکی دیگر از کادوهایی که می توانند برای روز زن خریداری شوند و در عین حال جلوه خوبی داشته باشند.

مزیت پک های هدیه این است که دارای بسته بندی بسیار مناسبی می باشد و شما دردسر بسته بندی کردن این پک های هدیه را ندارید. پک های هدیه ای که دارای محصولات آرایشی و بهداشتی می باشند، گزینه مناسبی برای هدیه روز زن می باشند.

قاب های خاص هم کادوی مناسبی می باشند!

به طور کلی با توجه به اینکه سلیقه های هر یک از کارمندان شما متفاوت است. بهتر است که جهت خرید هدیه روز زن برای کارمندان خودتان به فکر خرید هدیه هایی باشید که بتوانند به صورت عمومی مورد استفاده قرار گیرند.مزیت دادن قاب به عنوان هدیه روز زن برای کارمندان این است که این هدیه می تواند برای تمامی رده های سنی جوان و میانسال مناسب باشد.

هدایای تزئینی و پذیرایی

یکی از مواردی که بانوان می‌توانند هم در دفتر کار خود استفاده کنند و هم در منازل، هدایای تزئینی هستند. برای مثال می‌‌توانید ست لوازم دکوری شامل رومیزی و گلدان از صنایع دستی ایرانی تهیه کنید تا زینت بخش گوشه‌ای از دفتر کار و یا منزل بانوان باشد. با توجه به بودجه مورد نظر می توانید هدایای دکوری اقتصادی‌تر و یا هدایای گران و فاخر برای چنین مناسبتی تهیه کنید.

صنایع دستی دوراونتاش تولیدکننده انواع تزئینات سنتی مانند آویز دیواری سنتی، آینه سنتی، دیوارکوب ها و گلدان های حصیری . شما می توانید برای تامین هدایای سازمانی شرکت خود  و همچنین هدایای تبلیغاتی از محصولات صنایع دستی دوراونتاش تهیه کنید . صنایع دستی دوراونتاش بیش از یک دهه است که هدایای شرکت ها را تامین و به صورت سفارشی تولید می کند .

ارتباط با دوراونتاش: 09044357593

 اگر با کارمندان خود صمیمی هستید؛ خرید رز جاودان به شما توصیه می شود!

خب از هر گزینه ای که برای هدیه روز زن برای کارمندان بگذریم، نمی توانیم از رزهای جاودان خاص بگذریم. رزهای جادوان یکی از بهترین کادوهایی هستند که می توانند برای کارمندان خریداری شوند؛ چرا که این رزها می توانند تا سالیان سال نگهداری شوند و به عنوان یک کادوی به یاد ماندنی تا سال های سال استفاده شوند.

اما اگر می خواهید که هزینه بیشتری برای خرید هدیه روز زن برای کارمندان خود صرف کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که جعبه های موزیکالی رز جاودان را خریداری کنید. این نوع رز جاودان به غیر از اینکه دارای یک شاخه گل رز جاودان می باشد، از یک جعبه موزیکال هم تشکیل شده است. البته که این نوع رزهای جاودان به مراتب گران تر از رزهای جاودان معمولی می باشند.هدیه روز زن برای کارمندان زن

انواع کیف سنتی برای هدیه روز زن به کارمندان

صنایع دستی دوراونتاش تولیدکننده انواع کیف سنتی در مدل های مختلف . کیف ها شامل موارد زیر در رنگ بندی مختلف تولید می شوند.

کیف گلیمی

کیف دوشی سنتی

کوله پشتی سنتی

ساک دستی سنتی

کیف آرایشی سنتی

کیف کمری سنتی

جامدادی سنتی

صنایع دستی کیف گلیمی

کیف پاییزه

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد