نمایندگی فروش صنایع دستی

هدف از مراجعه به نمایندگی فروش صنایع دستی چیست؟ همه ما برای خرید به دنبال مراکز معتبر هستیم تا محصول موردنظر ما را به صورت تخصصی ارائه دهند . محصولات صنایع دستی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و بهتر است هنگام خرید صنایع دستی اصل به نمایندگی فروش صنایع دستی آن برند مراجعه کنید تا در قبال محصول فروخته شده ضمانت اصل بودن، کیفیت و سالم بودن را داشته باشند .دوراونتاش یکی از بزرگترین نمایندگی فروش صنایع دستی در یاران است

بهترین نمایندگی فروش صنایع‌دستی در ایران

لقب بهترین نمایندگی فروش صنایع دستی در ایران به کدام برند تعلق میگیرد . به جرعت می توان گفت صنایع دستی برند دوراونتاش معروف ترین و بهترین نمایندگی فروش صنایع دستی در زمینه کاری خود (کیف سنتی، محصولات حصیری، آویزهای سنتی، گلیم دستباف ایرانی و آینه های سنتی متنوع ) در ایران است .

مزایای خرید از نمایندگی فروش صنایع‌دستی دوراونتاش عبارتند از:

صنایع دستی دوراونتاش

  • رعایت حریم شخصی کاربران
  • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
  • سفارش‌های بالای 300000 تومان رایگان ارسال می‌شوند
  • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
  • امکان مرجوعی کالا و برگشت وجه بدون قید شرط
  • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل
  • پشتیانی از طریق تماس تلفنی
  • پشتیبانی از طریق چت واتساپ با پشتیبانان

نمایندگی فروش اینترنتی صنایع‌دستی

صنایع دستی دوراونتاش

در ایران نیز مدتی است که بازار فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین بسیار داغ است، به همین جهت فروشگاه دوراونتاش تصمیم به راه اندازی نمایندگی فروش اینترنتی صنایع دستی گرفته تا مخاطبان به راحتی محصول خود را با اطمینان کامل خریداری کنند . اگر قصد خرید آنلاین صنایع‌دستی را دارید و به دنبال معتبرترین نمایندگی فروش اینترنتی صنایع‌دستی در ایران هستید با خیال راحت می‌توانید از فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی دوراونتاش خرید کنید.

در صورت هرگونه سوال در مورد خرید انواع صنایع‌دستی و مشاوره در این زمینه با شماره 09044357593 تماس بگیرید یا در تلگرام و واتساپ پیام بدهید.

مرکز فروش صنایع‌دستی

فروشگاه دوراونتاش یا سابقه 30 ساله در زمینه تولید و فروش صنایع دستی به یک متخصص و مرکز فروش صنایع دستی در ایران تبدیل شده . صنایع دستی دوراونتاش پیش از این تنها با همکاری با مراکز پخش سراسر کشور محصولات خود را به دست مخاطبان میرساند اما اکنون با راه اندازی مرکز فروش صنایع دستی به صورت آنلاین راه دیگری برای دسترسی به محصولات را در اختیار مخاطبان قرار داده است .

نمایندگی فروش صنایع‌دستی خوزستان

صنایع‌دستی خوزستان

صنایع دستی دوراونتاش با سابقه 30 ساله در زمینه تولید صنایع دستی بدون شک اولین و بزرگترین نمایندگی فروش صنایع‌دستی خوزستان است .(https://dorontash.com/)

صنایع دستی استان خوزستان از اهمیت و قدمت بسیار بالایی برخوردار هستند.

صنایع دستی خوزستان علاوه بر دست بافی، شامل ساخت فرآورده های چوبی، نمدمالی، گیوه دوزی، ورشوسازی، سبد حصیری، ساخت محصولات نقره ای و قلم زنی روی طلا و نقره است.
دست بافی در خوزستان بیش تر در دزفول، شوش، شوشتر، بهبهان و شادگان متداول است.
از جمله صنایع دستی استان خوزستان می توان به کپوبافی، حصیربافی، قالی محلی، گلیم بافی، نمدمالی، احرامی، گیوه بافی، گلیم بافی، نساجی سنتی، عبابافی، خراطی، محرق کاری، ورشوسازی، میناکاری بر روی طلا و نقره، قلم زنی و … نام برد.

اگر شما به دنبال بهترین نمایندگی فروش صنایع‌دستی خوزستان هستید در فروشگاه اینترنتی دوراونتاش انواع صنایع‌دستی خوزستان با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ساخت عرضه می‌شود که با خیال راحت می‌توانید خرید کنید.

نمایندگی فروش هدیه صنایع‌دستی

چندی است که صنایع دستی مجدد جایگاه خود را در زندگی مردم بازیافته است. صنایع دستی از اولین اقسام هدیه بود که بشر آن را به عزیزان خود ارائه کرد. گلیم دستباف ایرانی، محصولات حصیری، کیف های دستدوز گلیمی و آویزها و آینه های سنتی زینتی از آن‌ها است. البته کاربرد صنایع دستی در روزگاران قدیم با حال حاضر کاملا متفاوت بوده است. در زمان های گذشته این کالاها همگی کاربرد مصرفی داشتند. به بیان بهتر کمتر به عنوان یک شی زینتی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

اگر شما قصد خرید کادو صنایع‌دستی را دارید و به دنبال مرکزی هستید که صنایع‌دستی با کیفیت ساخت بالا در آن موجود باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم از معتبرترین مرکز فروش صنایع‌دستی برای هدیه، خرید کنید.

در فروشگاه  اینترنتی دوراونتاش انواع هدیه صنایع‌دستی با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می‌شود که به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

نمایندگی فروش صنایع‌دستی به خارج از کشور

صادرات کیف سنتی

وجود نمایندگی فروش صنایع دستی به خارج از کشور جز ملزومات صادرات است .

صنایع دستی در ایران وسعت تولید زیادی دارد و ایرانیان ساکن در خارج از کشور . همچنین گردشگران خارجی هم مایل به خرید این محصولات هستند چون قدمت و فرهنگ و آیین ایران و ایرانی را نشان می دهد . علاوه بر آن افراد غیر ایرانی ساکن در کشورهای مختلف هم علاقه زیادی به داشتن این آثار نشان می دهند . تولیدات صنعتی ایران اکنون به کشورهای امارات متحده عربی ، رمانی، افغانستان، ترکیه، چین، اندونزی، برونئی، کره، سوریه، کنیا، آفریقای جنوبی، اردن، قطر، جیبوتی، نیجریه، رومانی، اسپانیا، نروژ، اتریش، پرتغال، ایتالیا، آلمان و سوئیس صادر می شود.

صنایع دستی دوراونتاش با سابقه صادرات محصولات صنایع دستی به کشورهای مختلف و همچنین شرکت در نمایشگاه های بین المللی با سلیقه و علاقه مردم دیگر کشورها کاملا آشناست لذا محصولات صادر شده به کشورهای خارجی با شناخت کامل انجام می شود. همین مورد باعث شده تا نمایندگی های صنایع دستی در خارج از کشور تنها محصولات خود را از برند دوراونتاش تامین کنند .

نمایندگی فروش عمده صنایع‌دستی

فروشگاه‌های بسیاری در ایران در زمینه فروش صنایع‌دستی فعالیت دارند .این فروشگاه ها با مراجعه به نمایندگی فروش عمده صنایع دستی دوراونتاش می توانند اجناس خود را تامیین کنند. همانطور که می دانید در جای جای ایران فروشگاه های صنایع دستی حضور پر رنگی دارند که با صنعت بزرگی مثل توریسم نیز رابطه مستقیمی دارد .

تولیدی بزرگ صنایع دستی دوراونتاش آماده همکاری با فروشگا های صنایع دستی و گردشگری در سراسر ایران هستند .

 

نمایندگی فروش عمده هدایای سازمانی و تبلیغاتی :

کار نمایندگی فروش عمده هدایای سازمانی چیست :امروزه بسیاری از شرکت‌ها به دنبال برقراری روابطی پایدار و مستحکم بین خود و کاربران خود هستند. یکی از تکنیک‌هایی که بسیارعالی که  در بازاریابی می‌تواند موثر باشد ارائه هدایای منحصر به فرد سازمانی و هدایای تبلیغاتی است. باید بدانید که بازاریابی خلاقانه باعث می‌شود مشتریان و مخاطبان شما نام تجاری شرکت را به رسمیت شناخته و آن را  در ذهن‌های خود به خوبی حک کنند.  بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر در مدت زمان مشخصی از سال از مزایای ارائه هدایای سازمانی استفاده می‌کنند که پیشنهاد می‌شود این هدیه‌ها را به صورت کاربردی و در راستای رفع نیاز کاربر خود تهیه کنند و در زمانی که کاربر حتی تصورش را هم نمی‌کند هدیه بدهند تا تاثیر آن چند برابر شود. هدیه‌های سازمانی می‌تواند از عوامل توسعه کسب و کار شما با کمترین هزینه ممکن برای شرکت  باشد.

امروزه صنایع دستی از جایگاه ویژه ای در بین ملت ها پیدا کرده است که دارای تنوع بسیار زیادی است. در واقع صنایع دستی نمادی از ذوق، تفکر و خلاقیت یک ملت است که قطعا در هر موقعیت جغرافیایی گوناگون است. در ایران هم به دلیل تنوع آب و هوایی که وجود دارد قطعا صنایع دستی گوناگونی وجود دارد که اغلب آن‌ها کار دست بوده و از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. در هنگام ساخت صنایع دستی از ابزار ساده استفاده می شود و دست ساز هستند. صنایع دستی علاوه بر ارزش مالی بالایی که دارند دارای ارزش معنوی بسیار بالایی هستند. برای ثبت لحظاتی ناب برای مخاطبان خود بهتر است هدیه ای از صنایع دستی برای آن ها به یادگار بگذارید.

سفالگری سوغات ایلام

معرق کاری ایلام

بافت چادر سیاه سوغات ایلام

قلم زنی روی مس سوغات ایلام

 

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد