بهترین هدیه شب یلدا

در این مطلب می خواهیم بهترین هدیه شب یلدا را برای افراد مختلف را شناسایی کنیم. در فرهنگ ایرانیان آخرین شب پاییز به نام شب یلدا را جشن میگیرند و در این شب خانواده ها دور هم جمع میشوند و به یکدیگر هدیه شب یلدا می دهند.

تزئین شب یلدا

چه هدیه ای برای شب یلدا باید بخریم؟

اگر قصد انتخاب هدیه برای شب یلدا را دارید در این مطلب ما به بررسی انواع گزینه های کادو شب یلدا پرداخته ایم.

اگر قصد خرید کادو شب یلدا و خرید هدیه شب یلدا را دارید در ادامه شما را با بهترین گزینه‌ها برای کادو شب یلدا و هدیه شب یلدا آشنا خواهیم کرد.

شب یلدا به جشن و مهمانی و دور همی ها معروف است. بیشتر افراد در این مناسبت سعی می کنند به دیدن بزرگترهای فامیل بروند و با آن ها این شب را بگذرانند.

این شب دارای سنت ها و مراسم مخصوص به خود است. از جمله این سنت ها خوردن بعضی خوراکی ها مانند آجیل و انار و هندوانه، حافظ خوانی و فال حافظ شیرازی، و اهدا کادو به یکدیگر است.

خیلی از شرکت ها با خرید عمده صنایع دستی هدیه های یلدایی خود را آماده می کنند تا در شب یلدا به کارمندان خود تقدیم کنند.

برای خرید بهترین هدیه شب یلدا به صورت عمده تماس بگیرید     09363823116

شب یلدا به ما یادآوری می‌کند که بیشتر قدر اعضای خانواده و دوستان خود را بدانیم.

اگر شما برای ابراز علاقه تصمیم دارید با هدیه شب یلدا عزیزانتان را خوشحال کنید امکان خرید اینترنتی کادو شب یلدا در سایت  دوراونتاش برای شما فراهم است. در این متن می خواهیم شما را با سنت هدیه دادن در این شب با تم های خاص و به یاد ماندنی آشنا کنیم.

هدایای سازمانی

کادو شب یلدا 

هدیه شب یلدا از دیر باز جز سنن آن محسوب می شود. شاید در گذشته رسم نبوده است که همه افراد به هم کادو بدهند که البته هنوز هم در بسیاری از خانواده ها به همه افراد هدیه داده نمی شود. اما به چه کسانی باید حتما در شب یلدا کادو بدهیم؟

برای خرید بهترین هدیه شب یلدا به صورت عمده تماس بگیرید     09363823116

کادو برای شب یلدا

بله درست حدس زدید. عروس خانم ها جز افرادی هستند که حتما به مناسبت شب یلدا کادوهایی را از خانواده داماد دریافت می کنند. معمولا خانواده داماد کادوهای عروس خانم را در تم ویژه شب یلدا تزیین می کنند و به خانه اش می فرستند.

کادو دادن به هر بهانه ای امری هیجان انگیز و پسندیده است. وقتی که مردم مناسبتی در سال می یابند و یکدیگر را می بینند ترجیح می دهند، کادویی به عنوان یادگاری به هم اهدا کنند. توجه بزرگتر ها به افراد کوچک تر خانواده در این زمان بیشتر است و معمولا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برای فرزندان و نوه ها یادگاری هایی در نظر می گیرند.

همسر،دوستان،دخترها و پسرها به عشق خود و همکاران برای کادو دادن از این مناسبت استفاده می کنند. کادوهایی نیز به عنوان یادگاری یا تبلیغاتی در بین شرکت ها و سازمان ها به کارکنان اهدا می شود که با توجه به تناسب کادو با این شب خرید کادو یلدا انجام می شود.

شب یلدا عروس

شب یلدا یکی از قشنگ‌ترین شب‌ها برای تازه عروس‌هاست.
در این شب، خانواده داماد براساس یک رسم کهن ایرانی، به منزل خانواده تازه عروس رفته و هدایای مختلفی را به عروس خانم پیشکش می‌کنند.
در این شب خانواده عروس خودشان را آماده می‌کنند تا از خانواده‌ای که به تازگی با آن‌ها وصلت کرد‌ه‌اند، یعنی خانواده تازه داماد پذیرایی کنند.
در چنین شبی، طبق قراری نانوشته اما مرسوم، دو خانواده و آشنایان نزدیک دور هم جمع می‌شوند
و بلندترین شب سال را با خوشحالی و شادی را به شیوه دیگری جشن می‌گیرند.
در این میان هدایایی نیز از طرف خانواده داماد به عروس خانم تقدیم می‌شود که این هدایا در اساس رسوم خانواده‌ها در شهرهای محتلف کم‌و بیش متفاوت هستند.
برای خرید بهترین هدیه شب یلدا به صورت عمده تماس بگیرید     09363823116

خرید آویز دیواری

تزیین هدیه شب یلدا عروس

یکی از مهم‌ترین نکات در رابطه با هدیه شب یلدا عروس یا وسایل شب یلدا عروس، صرف نظر از نوع هدیه یا هدایا، تزیین زیبا و چشم نواز آن‌هاست.
معمولا خانواده‌های خوش ذوق و هنرمند هدایایی که برای عروس خانم تهیه کرده اند را به شکل زیبایی تریین می‌کنند.
در این میان اغلب اوقات از وسایل قرمز و سبز رنگ برای تزیین استفاده می‌شود تا در کنار انار و هندوانه، ترکیب رنگی زیبا ایجاد شود.
از طرفی، برخی از خانواده‌ها تزیین هدایای عروس را به افراد باتجربه مثل افرادی که کار طراحی و تزیین انجام می‌دهند می‌سپارند.

جعبه سورپرایز یلدایی هدیه شب یلدا خاص و عاشقانه

حتما تا به حال جعبه های کادویی زیادی دیده اید اما جعبه سورپرایز یک جعبه هدیه ویژه است و به محض باز شدن کاملا مخاطب شما را سورپرایز می کند.

جعبه های سورپرایز یک هدیه مناسب و شگفت انگیز برای مراسم و روزهای خاص مانند تولد ، سالگردازدواج ، سالگرد عقد ، ولنتاین و .. است .

درون این جعبه ها آیتم های متنوعی قرار دارد برای قراردادن عکس ها و خاطرات و نوشته های عاشقانه که این هدیه را به مراتب زیباتر و عاشقانه تر می کند.

در قسمت میانی نیز می توانید هدیه یا گل های زیبا قراردهید .

کادو شب یلدا برای شوهرم چی بخرم؟

کادو شب یلدا برای شوهرم چی بخرم؟: شب یلدا از بزرگ ترین، مهم ترین و قدیمی ترین مناسبت ها و آیین های باستانی کشور ما محسوب می شود. در این شب به خصوص که طولانی ترین شب سال لقب دارد، افراد در آخرین شب پاییز و پیش از آغاز زمستان در کنار خانواده، اقوام، آشنایان و دوستان خود جمع شده و مشغول به صرف شیرینی، انواع میوه ها، آجیل و خوردنی های دیگر می شوند و به عزیزان خود کادو می دهند.

از این رو خرید یک هدیه مناسب برای همسر خود موضوع مهمی است که مخصوص این شب است و باید به آن توجه ویژه ای کنید. به همین دلیل ما قصد داریم که شما را با لیستی از بهترین کادوها و هدایایی که به منظور اهدا به شوهر در این شب از بهترین گزینه های موجود در نظر گرفته می شوند، آشنا کنیم تا انتخاب های بهتری داشته باشید.انواع آویز دیواری سنتی

لزوم خرید هدیه شب یلدا

شب یلدا از جمله مراسم و مناسبت های خاصی است که از ارزش بسیار بالایی در نزد ما ایرانیان برخوردار است و همواره یک شب خاص برای ما تلقی می شود. این شب که به دلیل تنها یک دقیقه طولانی تر بودن نسبت به شب های دیگر جشن گرفته می شود، معنای عمیق تر آن این است که باید قدر دقیقه به دقیقه زندگی خود را بدانیم و آن را در کنار یکدیگر جشن بگیریم و زمانی که در کنار توجه ویژه ای که به همسر خود داریم، به او یک کادو به یاد ماندنی و شیک هم می دهیم، این امر عشق و علاقه زیاد ما را به او می رساند.

مناسب ترین انواع کادو شب یلدا برای شوهر

اگر قصد خرید کادو شب یلدا برای شوهر خود را دارید، اما هیچ ایده ای در ذهن شما نیست که چه چیزی بخرید یا از کجا بخرید، یا سایت معتبری نمی شناسید که کالاهای اصل و با کیفیت را با بسته بندی های بسیار شیک برای شما ارائه دهند، ما در این مقاله قصد داریم که شما را با چند نمونه از هدایای موجود در فروشگاه اینترنتی ویستور آشنا کنیم تا شما با شناسایی این موارد و آشنایی با محصولات سایت ما بهترین تصمیم را برای خرید هدیه شب یلدا اتخاذ کنید.

کراوات

کراوات یک اکسسوری مردانه بسیار شیک و ماندگار است که آقایان از آن در مراسم رسمی، ملاقات های اجتماعی و شغلی، مناسبت های اجتماعی مانند عروسی و مراسمی شبیه به آن استفاده فراوانی می کنند. کراوات قابلیت ها و مزایای زیادی برای افراد فراهم می کند، تیپ رسمی آنها را کامل می کند، به آنها نظم و ترتیب، کلاس و اعتبار می بخشد.

از این رو همواره یکی از بهترین کادوها و هدایای موجود برای شوهر خرید یک کراوات است چراکه با کیفیت مناسب، ماندگاری بالایی نیز دارد و از این رو یک هدیه به یاد ماندنی و بسیار زیبا در نظر گرفته می شود.

پک لوازم ضروری مردانه

پک لوازم ضروری بهداشتی مردانه یکی از مناسب ترین کادوهایی است که به کار هر آقایی می آید و استفاده فراوانی دارد. این پک که شامل محصولاتی مانند ژیلت ریش تراش با کیفیت، خمیر مخصوص ریش تراشی و اصلاح، مام زیر بغل، اسپری زیر بغل، اسپری بدن، افترشیو و موارد مربوطه دیگر است، یک هدیه بسیار مناسب، ارزنده، شیک و کاربردی برای خرید هدیه شب یلدا به حساب می آید که هر مردی را سر ذوق می آورد.

برای خرید بهترین هدیه شب یلدا به صورت عمده تماس بگیرید     09363823116

عطر

عطر به عنوان کادو شب یلدا برای شوهر یک وسیله بسیار به یاد ماندنی، پر کاربرد و خاص است که هر روزه در موقعیت های مختلف کاربرد دارد. حس بویایی و عطرهای خوشبو که با قسمت مربوط به خاطرات مغز ارتباط عمیقی برقرار می کند، از جمله هدایای بسیار ماندگار، خاطره انگیز و به یاد ماندنی محسوب می شوند.

افراد همیشه از دریافت کادو عطر خوشحال می شوند و ممکن است یک فرد حتی ۱۰ عطر مختلف در خانه برای خود داشته باشد و بسته به موقعیت های مکانی که به آنجا می رود، از یکی از آنها استفاده کند. از این رو هدیه عطر همواره جزو بهترین گزینه ها و انتخاب های شما به شمار می رود.

فندک با حک اسم

فندک استفاده های مختلفی دارد و صرفا مختص افرادی که سیگار می کشند، نیست. استفاده از فندک های با کیفیت و اصیل به خصوص در هنگام سفر و زمان بارگذاری آتش از کاربردی ترین وسایل و اکسسوری های مردانه به حساب می آیند.

حال یک ویژگی جالب نیز امکان حک اسم شوهر شما روی آن است که فندک های مخصوص ما در سایت ویستور از این خصیصه برخوردار هستند و با سفارش شما این کار انجام می شود. از طرف دیگر برای افرادی که سیگار می کشند نیز وجود یک فندک اورجینال و با کیفیت یک مزیت و کلاس بالا به حساب می آید.

هدست

هدست ها نیز یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای کادو شب یلدا برای شوهر شما به حساب می آیند. این وسیله کاربردی در هنگامی که شوهر شما قصد دارد به موزیک گوش دهد، در هنگام ورزش، روی تردمیل و پیاده روی بهترین وسیله ممکن است و از این رو یک هدیه ارزنده و کاربردی تلقی می شود.

ایده هدیه شب یلدا

برای انتخاب هدیه یلدا باید در نظر بگیرید هدیه‌تان بهتر است رنگ و نمادی از این مناسبتها به همراه داشته باشد رنگهای با محوریت قرمز و حتی سبز و نمادهایی مثل انار، هندوانه، فال حافظ و شاهنامه به خاص سازی هدیه‌تان متناسب با شب یلدا کمک شایانی می‌کند.

همچنین همخوانی هدیه‌تان با فرهنگ و آداب و سوم ایرانی بر تاثیرگذاری و جذابیت هدیه تان تاثیری شگرف برجای می‌گذارد.

با توجه به گستردگی و توع هدای جدا کردن چند قالب هدیه برای انتخاب کار آسانی نیست اما در این مقاله می‌کوشیم این نوع هدایا را در چند قالب‌بندی عمده‌تر دسته‌بندی کنیم. هدایایی که برای این شب انتخاب میکنید میتوانید در قالب‌های زیر باشد:

هدایای خوراکی

شب یلداست و خوردنی هایش! میوه‌هایی مثل انار و هندوانه و انواع آجیل و تنقلات مختلف مثل بادام، پسته، فندق، نخود و غیره جز جدایی ناپذیر شب یلدا هستند. بدیهی است که هدایای با این محوریت اگر در بسته بندی و قالبی جذاب به مخاطبانتان هدیه شود باعث خوشحالی و رضایت او خواهد شد و شما را مدتها با این نوع هدیه خوشمزه و خلاقانه به یاد خواهد آورد.

دیوان حافظ و شاهنامه

شب یلدا بهانه مناسبی است تا دو تا از گران‌بهاترین کتاب‌های عرصه فرهنگ و ادب فارسی را به نزدیکان و آشنایان خود هدیه دهیم تا نه تنها به ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی عمیق‌تر با ادب و فرهنگ اصیل و ممتاز ایرانی شویم همچنین با کاربرد و استفاده از آنها در مراسم شب یلدا شبی به یاد ماندنی برای خود و آشنایانمان خلق کنیم.

همراهی این آثار گران‌بها با یک یا چند محصول با نمادها و رنگ‌های یلدایی این نوع هدایا را به یک هدیه شب یلدای بی‌نظیر تبدیل کند.دکوراسیون سنتی

هدیه یلدا برای بچه ها

هدیه دادن به بچه‌ها همیشه لذت خاصی دارد. به خصوص اینکه بچه‌ها جنبه مادی هدیه برای‌شان ارزشی ندارد و با کوچک‌ترین هدیه‌ای شاد می‌شوند.

بهتر است به جای خرید هدیه از بیرون، خودتان دست به کار شوید. کلاه و شالگردن بافتنی، گل سر برای دختر بچه‌ها، عروسک‌های کاموایی و بندانگشتی و میوه‌های شب یلدا به صورت مقوایی می‌تواند هدیه‌های ساده و خوبی برای کودکان باشد.

اگر فرصت درست کردن این وسایل را ندارید می‌توانید با خریدن شکلات و پیکسل آنها را شاد کنید. اگر خرید این موارد هم برایتان مقدور نبود یک راه حل دیگر هم برای شاد کردن بچه‌ها وجود دارد. چند دقیقه‌ای از مراسم شب یلدا را در کنار آنها بگذرانید و با آنها بازی کنید. بچه‌ها همیشه از داشتن یک هم‌بازی استقبال می‌کنند.

بهترین هدیه شب یلدا برای بچه ها

کیف های کوله پشتی

تشویق کودکان به مدرسه و مطالعه یکی از مهمترین کارهایی است که باید والدین انجام دهند. از این طریق انگیزه کودکان برای یادگیری افزایش پیدا می کند و با اشتیاق بیشتری آموزش‌های درسی را فرا می گیرند. کیف های کوله پشتی با طرح های متنوع و رنگ بندی های بسیار زیبا و شاد کودکان را به سمت خود جذب می کند و این هدیه یکی از مناسب ترین هدایای شب یلدا برای بچه ها است.بهترین هدیه شب یلدا

کتاب‌های مصور

کتاب‌های مصور با داستان‌های مشوق و تصاویر رنگی می‌توانند هدیه‌ی عالی برای بچه‌ها باشند. انتخاب کتاب‌هایی با موضوعات زمستانی و شب یلدا می‌تواند بسیار جالب باشد.

بهترین هدیه شب یلدا

بهترین هدیه شب یلدا

لباس‌های زمستانی

یک جفت لباس گرم و شیک برای زمستان می‌تواند هدیه‌ای کاربردی و مفید برای بچه‌ها باشد. این لباس‌ها می‌توانند شامل کاپشن‌های داغ و کلاه‌های زمستانی با طراحی‌های جذاب باشند.بهترین هدیه شب یلدا

بازی‌های آموزشی

بازی‌های آموزشی با محتوای آموزشی و سرگرم‌کننده می‌توانند به عنوان هدایا بسیار مفید برای بچه‌ها در شب یلدا باشند. این بازی‌ها می‌توانند به توسعه مهارت‌های ذهنی و تخیلی کودکان کمک کنند.

بهترین هدیه شب یلداهدایای تزیینی و دکوری

هدایای مثل جا‌شمعی، کوزه‌های سفالی، سفره‌های قلمکار و ترمه وسایر محصولات ازین دست اگر با رنگ و نمادی از شب یلدا همراه باشند به هدیه‌ای ایده‌آل برای تقدیم به نزدیکان بدل می‌شود. و زیبایی چشم‌نواز دائمی به منازل و محل کار همکاران و نزدیکانتان هدیه می‌کند.

تصور کنید هدیه‌ای که در این شب قصد تقدیم آن را دارید متناسب با تم یلدا و به رنگ‌های قرمز و یا سبز باشد تصور کنید چه پیشکش خاصی برای مخاطبتان خواهد بود. نکته‌ای که باید در نظر داشت اینست که این دست از هدایا را حتما با طراحی اصیل ایرانی و با نمادها و رنگ‌های شب یلدا تهیه کنید تا هدیه یلدایتان را جلوه‌ی بهتری پیدا کند.

 

برای خرید بهترین هدیه شب یلدا به صورت عمده تماس بگیرید     09363823116

اکسسوری شب یلدابخ عنوان بهترین هدیه شب یلدا

گوشواره طرح شب یلدا

گوشواره یکی از زیباترین اکسسوری های بانوان است. برای شب یلدا، می توانید گوشواره های طرح یلدای مناسب استایل خود را انتخاب کنید و جلوه ای ویژه به ظاهر خود ببخشید. گوشواره های طرح شب یلدا عموما به طرح های زیر هستند:

  • گوشواره طرح انار
  • گوشواره طرح هندوانه
  • گوشواره طرح کتاب حافظ

سنجاق سینه طرح یلدا

یکی از اکسسوری های بسیار شیک برای خانم ها، سنجاق سینه طرح شب یلدا خواهد بود. از آنجایی که شب یلدا زمان مناسبی برای هنرنمایی است، بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند تا جایی که امکان دارد، وسایل تزیین شب یلدا را خودشان تهیه کنند و بسازند. یکی از کارهای موردعلاقه خانم ها، ساخت اکسسوری شب یلدا است.

بهترین هدیه شب یلدا

بهترین هدیه شب یلدا

دستبند طرح یلدا

یکی دیگر از اکسسوری های جذاب شب یلدا، دستبند طرح یلدا است. ساخت دستبند طرح یلدا نیز مانند ساخت سنجاق سینه طرح یلدا راحت است. می توانید با استفاده از مهره های رنگی قرمز، سبز و یا ترکیب قرمز و سبز دستبند زیبایی مناسب تم یلدا برای خود بسازید و همه را شیفته هنر خود کنید.

 

گردنبند طرح شب یلدا

یکی از اکسسوری های جذاب شب یلدا، گردنبند طرح یلدا است. گردنبند های طرح یلدا غالبا به شکل انار یا هندوانه طراحی می شوند تا یادآور این شب و میوه های فصل پاییز باشند. قطعا گردنبند طرح شب یلدا یکی از حیرت انگیزترین اکسسوری های شب یلدا خواهد بود و به شما برای داشتن ظاهری خاص و زیبا کمک خواهد کرد.

بهترین هدیه شب یلدا

بهترین هدیه شب یلدا

بهترین هدیه شب یلدا

انگشتر طرح یلدا

برای تکمیل استایل خود، می توانید از انگشتر طرح یلدا استفاده کنید. انگشتر به دست شما ظاهری زیبا می بخشد و در صورتی که با دستبند شما ست باشد، می تواند ظاهر بسیار شیکی برای شما بیافریند.

 

بهترین هدیه شب یلدا

کیف طرح یلدا

در شب چله کیف های مناسب شب یلدا را در بازار پیدا خواهید کرد. کیف های طرح انار و هندوانه در سایز های مختلف در بازار موجود هستند و می توانید آن ها را خریداری کنید. در بلندترین شب سال از این کیف ها استفاده کنید و استایل خود را به کمک آن ها تکمیل کنید.

 

کادو شب یلدا به خانم ها

انواع کتاب

یکی از کادو‌ها کتاب هزارو یک شب است ، کتابی درباره شهریاری که دختران را به کام مرگ می فرسته و شهرزاد دختری که با افسون قصه گویی او را در بند عشق فرو می برد و در پایان هزار و یکمین شب همسر سلطان می شود.

دیوان حافظ همیشه جزء یکی از بهترین کادو‌هاییه که میتوانید در مراسم ‌هایی مثل شب یلدا کادو دهید و مهم نیست که آدم چند تا دیوان حافظ داشته باشه البته اگه به این دلیل نخواستید دیوان حافظ بگیرید کتاب هایی مثل  شاهنامه فردوسی، دیوان مولانا و کتاب هایی شبیه این ها برای هدیه شب یلدا مناسب هستند.

گلدان

گل و گلدان با گل های طبیعی، نیزمی تواند بهترین هدیه باشد هدیه گلدان مزیتی که دارد این است که اول قیمت مناسب دارد وهم برای هدیه دادن مناسب هستند  و اینکه با ارزشه و برای کادوی شب یلدا چی بهتراز گل که دست خالی نرید.

گوشواره طلا

کادوهایی که شبیه میوه های یلدایی مثل انار درست شده اند . مثلا گوشواره ای که به شکل انار درست شده است .البته هدیه طلا بیشتر برای عروس مناسب است .

کادوی چهارم: خوردنی

اگر برای کادوی شب یلدا خواستید خوردنی ببرید حواستون باشد به اندازه تمام مهمان‌‌‌‌‌‌ها باشد.مثلا دسری که با انار تزئین شده و یا دسر هندوانه .

جعبه طلا و جواهرات

جعبه جواهرات یکی از محبوب ترین وسایل مورد استفاده ی خانم ها می باشد. یک جعبه جواهرات خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که به خوبی بتواند از زیور آلات نگهداری کند و از گره خوردن آنها جلوگیری کند.

هدیه شب یلدا برای دوست دختر

عطر و ادکلن

خرید عطر به عنوان هدیه، از قدیم‌الایام باب بوده و هست و هیچ‌وقت هم از مُد نمی‌افتد. خرید عطر برای یک خانم، نشان‌ می‌دهد که تا چه حد به احساسات اهمیت می‌دهید. اما از آن‌جا که عطر، شدیدا به فصل وابسته است و هر عطری، زمان استفاده‌ی مشخصی دارد، باید عطری مناسب برای فصل سرد سال انتخاب کنید.

ساعت کلاسیک

خرید ساعت هم برای هدیه، کار جذاب و البته کلاسیکی است. ساعت‌های عقربه‌ای همیشه طرفدارهای خاص خودشان را داشته‌اند و اکثر خانم‌ها، یک ساعت عقربه‌ای ظریف و شیک را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.

دوربین عکاسی

قدیم‌ترها را به یاد بیاورید. زمانی که دوربین‌هایی با قابلیت چاپ سریع عکس وجود داشت و بلافاصله بعد از عکس گرفتن، می‌توانستی ببینی عکس‌ات چطور شده‌ است. حالا با گذر زمان، این دوربین‌ها دوباره برگشته‌اند و حسابی هم روی بورس هستند و شما می‌توانید یکی از این دوربین‌ها را برای همسر، نامزد یا خواهرتان هدیه بخرید.

ست مانیکور

یک مجموعه‌ی مانیکور خوب ؛ به درد هر خانمی می‌خورد. تمیز نگه داشتن ناخن برای خانم‌ها فوق‌العاده مهم است و هدیه گرفتن چنین مجموعه‌ی شیک و خوبی می‌تواند خوشحال‌شان کند.

کیف دستی مجلسی

خانم‌ها مهمانی رفتن را دوست دارند و معمولا در مهمانی‌های رسمی، به یک کیف دستی کوچیک نیاز پیدا می‌کنند.یا کیف دستی روزانه همراه داشتن یک کیف دستی، استایل بهتری به یک خانم می‌دهد و امکان همراه داشتن وسیله‌های ضروری‌ مورد نیازش را در اختیارش قرار می‌دهد.

بافت و ژاکت

فصل زمستان بیش از هر زمان دیگری به ما نزدیک است و بدون بافت و ژاکت نمی‌توان از خانه بیرون رفت. اصلا یکی از قشنگی‌های زمستان به همین لباس‌های گرم‌اش است. خرید یک بافت برای خانم‌ها می‌تواند میزان توجه شما به سلامتی و شیک بودن را اثبات کند و حسِ خوبِ مهم بودن را در ذهن کسی که چنین هدیه‌ای دریافت می‌کند، بوجود بیاورد.

بهترین هدیه شب یلدا

هر چند تلاش کردیم تا به شما، پیشنهاداتی ساده برای هدیه دادن در شب یلدا بدهیم. ولی یادتان باشد که دادن هدیه تنها برای نشان دادن محبت شما به عزیزانتان است.

در هر حال باارزش‌ترین هدیه و بهترین کادو برای شب یلدا همان مهربانی و توجه شماست که نه فقط در شب یلدا بلکه در تمامی لحظات زندگی، می‌توانید آن را با یک لبخند بزرگ به دیگران هدیه بدهید.

برای بزرگترهای فامیل چه هدیه‌ای باید خرید؟ لازم نیست فکرتان سمت هدیه‌های مادی برود. در این شب هر کجا که هستید یادی از آنها کنید. اگر به پدر و مادرتان سر می‌زنید و بقیه اقوام را نمی‌توانید ببینید با یک تماس چند دقیقه‌ای یا پیامی کوتاه حال‌شان را بپرسید و بگویید که امشب به یادشان هستید. اگر می‌خواهید برای‌شان پیام بفرستید لطفا چند خطی خودتان برایشان بنویسید.

باور کنید خواندن پیام‌های کپی شده در شب یلدا نه تنها هیچ لطفی ندارد بلکه نمی‌تواند نشانه ادب شما هم باشد. پس یادتان نرود که در این شب تنها چیزی که می‌تواند واقعا بزرگ‌ترها را شاد کند، مهربانی شماست. هدیه شب یلدا

برای خرید بهترین هدیه شب یلدا به صورت عمده تماس بگیرید     09363823116

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد