مناسبت‌های مختلف مانند روز کودک بهترین فرصت هستند تا به کودکان خود هدیه بدهید. انتخاب یک کادوی مناسب برای هدیه روز کودک کار بسیار سختی است. تنوع اسباب‌بازی‌ها از یک طرف و سلیقه متفاوت کودکان از طرفی دیگر باعث می‌شود تا انتخاب هدیه روزکودکان کار چندان ساده‌ای نباشد.

برای خرید هدیه روزکودک فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد. سن کودک، علایق کودک، دختر و پسر بودن و… از جمله مواردی هستند که باید در خرید هدیه مناسبتی برای کودکان به آنها توجه کنید. چرا که عدم توجه به این موارد می‌تواند تاثیرات منفی بر روی افکار و روحیات کودکان بگذارد. فرقی نمی‌کند که هدیه خریداری شده ارزان‌قیمت و یا گران‌قیمت باشد. کادو باید طوری باشد که کودک از دیدن آن شگفت‌زده شود.

هدیه روز کودک برای یک سالگی چی بخرم؟

خرید کادو برای بچه یک ساله شاید کار راحتی به نظر برسد اما هدف از کادو برای کودکان 1 ساله باید بیشتر، تقویت مهارت های فیزیکی و هوشی آنها باشد، چرا که در این سن کودکان در مورد همه چیز کنجکاو میشوند و رنگ ها، اشکال و صدا ها بیشتر برایشان جلب توجه میکند. وبسایت پیکوتویز به شما در انتخاب و خرید بهترین هدیه تولد، کادو اسباب بازی، مشاوره و راهنمایی مناسب میدهد. کادو تولد یک سالگی را در وبسایت سرچ کنید تا انواع اسباب بازی های مناسب این رده سنی را مشاهده کنید.

هدیه روز کودک پسرانه چی بخریم؟

به طور کلی کاملا واضح است که پسر بچه ها به بعضی از اسباب بازی ها تمایل بیشتری دارند، هرچند که امروزه دیگر تفکیک جنسیت در اسباب بازی ها معنی ندارد و اکثر اسباب بازی ها هم جز اسباب بازی پسرانه و هم اسباب بازی دخترانه محسوب می شوند، اما به طور کلی اسبب بازی هایی وجود دارد که بین پسر بچه ها طرفدار بیشتری دارد مانند اکشن فیگور ها و اسباب بازی های پلیسی و جنگی. به بخش اسباب بازی های پسرانه ما سر بزنید

هدیه روز کودک دخترانه چی بخریم؟

بعضی از اسباب بازی ها محبوبیت بیشتری بین دختر بچه ها دارند و این دختر کوچولوها علاقه و میل بیشتری به بازی کردن با این اسباب بازی های دارند، هرچند نمی توان اسباب بازی ها را به طور کامل در دو دسته اسباب بازی دخترانه و یا پسرانه قرار داد، اما نمی توان این حقیقت را رد کرد که دختر ها به دلیل نوع خصوصیات و روحیاتی که دارند، علایقی و خلقیات متفاوتی در مقایسه با پسرها دارند که این ویژگی متفاوت را در انتخاب اسباب بازی هایشان هم می توان دید.به بخش اسباب بازی های دخترانه ما سر بزنید

هدیه روز کودک ارزان قیمت یا گران قیمت کدام بهتر است؟

صرف نظر از خرید یک اسباب بازی ارزان یا گران قیمت باید به رده سنی متناسب با کودک و علاقه او توجه کرد. قبل از توجه به قیمت در ابتدا باید به کارایی آن اسباب بازی دقت کرد. اسباب بازی ارزان قیمت اگر از پلاستیک های دسته دوم یا رنگ و مواد شیمیایی مضر تهیه شده باشد ممکن است سلامت کودک را به خطر بندازند.از طرفی اسباب بازی گران قیمت که مورد علاقه کودک و متناسب سن او نیست ممکن او را دلزده کند.

هدیه روز کودک را چگونه انتخاب کنیم؟

کودک بهترین مشورت دهنده به شماست. او چیزی را ابراز می‌کند که واقعا به آن علاقه مند است. برای خرید هدیه می‌توانید کودک را با خود ببرید یا اگر هنوز سن او زیاد نیست از او بپرسید که چه چیزی را دوست دارد. ممکن است کودک از شما درخواستی را داشته باشد که در حد بودجه شما نیست. ایرادی ندارد اگر به او بگویید که کادوی دیگری را انتخاب کند یا از او بخواهید بین دو گزینه یکی را برگزیند. این کار باعث می‌شود که در هنگام باز کردن کادو بی صبرانه منتظر هدیه خود باشد. همچنین می‌توانید از گزینه‌های زیر کمک بگیرید.

سری به شبکه‌های اجتماعی بزنید

چنانچه قصد ندارید از کودک مشورت بگیرید و اگر به اندازه کافی در تهیه کادو مطمئن نیستید، از شبکه‌های اجتماعی یا کارشناسان گیفت آس کمک بگیرید. امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی تنها مخص بزرگسالان نیست و خیلی از کودکان صفحه‌ای دارند که علایق خود را در آن به اشتراک می‌گذارند. به سراغ آن‌ها بروید و از سرگرمی‌ها و علایق باخبر شوید.

تجربه‌های مشترک را به یاد آورید

به کادوهایی که دیگران برای کودک تهیه می‌کنند توجه داشته باشید یا اگر شما کودکی در خانه دارید، کادویی که قبلا برای کودک شما تهیه شده را به یاد آورید. برای کودکان زیر 2 سال تهیه لباس یا عروسک مناسب‌تر است اما اگر قصد خرید اسباب بازی را دارید، خریدهای پیشین افراد را به یاد آورید.

سن و سال و جنیست کودک را در نظر بگیرید

اگرچه کودکان دنیای تقریبا مشترکی دارند اما کادو برای کودک پسر متفاوت از کادو برای کودک دختر است چراکه پسرها معمولا انرژی بالاتری دارند و دنیای آن‌ها پر جنب و جوش‌تر است. در حالی که دختران ممکن است ساعت‌ها با یک عروسک رویا پردازی کنند و با آن سرگرم شوند. همچنین سن، مهم‌ترین فاکتور در انتخاب هدیه است. کودکی که وارد مدرسه شده با کودکی که پیش از سن 6 سال است، روحیات و نیازهای متفاوتی دارند. کادوی خود را براساس جنسیت کودک انتخاب و خریداری کنید.

انواع هدیه‌ روز کودک دخترانه 

1.عروسک  روسی

عروسک و عروسک بازی در رشد ذهنی کودک بسیار تاثیر دارد. عروسک بازی به فرزندان این امکان را می‌دهد که بهتر بتوانند با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنند. کودکان در بازی با عروسک خود را در دنیای واقعی می‌بینند بنابراین باید عروسک مناسبی برای آن‌ها خریداری شود. در مورد خرید عروسک به عنوان کادو برای کودک باید فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار دهید. هرچه عروسک جنس نرم‌تری داشته باشد، کودک آن را بیشتر می‌پسندد. عروسک طرح دختر روسی یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای کودکان دختر است. تابلو نقاشی طلایی یکی از محصولات بی نظیر گیفت آس است.

2.زیورآلات

کودکان از همان نوزادی با زیورآلات آراسته می‌شوند. در نوزادی معمولا قطعه‌ای طلا را به لباس نوزاد سنجاق می‌کنند اما هرچه سن او بالاتر می‌رود، دستبندها و گوشواره‌ها کاربرد بیشتری پیدا می‌کند. اگر قصد دارید برای یک کودک زیور آلاتی از جنس طلا، نقره، چوب و… بخرید حتما به رنگ و طرح آن توجه داشته باشید. کودکان تناسب هدیه با سن و سالشان را تشخیص می‌دهند. برای دختران به سراغ تزیینات صورتی بروید و برای پسران دستبندی با طرح ماشین یا تفنگ تهیه کنید. کودکان عاشق این هستند که با اکسسوری‌های زیبا خودنمایی کنند.

3.اکسسوری مو

دختران کوچک عاشق موهای خود هستند و از اینکه هر روز موهای خود را به شکل متفاوتی آراسته کنند، لذت می‌برند. گیفت آس تنوع بی نظیری از اکسسوری‌های مو را فراهم کرده است. این گیره‌ها از جنس چوبی ساخته می‌شوند تا روح طبیعت را منتقل کنند. گیره مو انار و پری دریایی برای دختر بچه‌‌ها گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

4. کتاب

کتاب یکی از زیباترین هدیه‌هاییست که می‌توان به یک فرد داد، فارغ از اینکه مخاطب شما یک کودک باشد یا یک بزرگسال، شما با هدیه دادن یک کتاب به یک فرد، روح او را نوازش خواهید کرد.

انواع هدیه‌ روز کودک پسرانه

 انواع ماشین‌ اسباب بازی

ماشین‌ها بزرگترین علاقه‌ی پسر بچه‌ها هستند. پس همیشه می‌توانید برای آن‌ها ماشین بخرید!

5.کروات کودکانه

کراوات یک اکسسوری مهم است که برای بزرگسالان و کودکان به کار می‌رود. کودکان و نوزادان را به راحتی می‌توان به خوش استایل‌ترین موجود دنیا تبدیل کرد. اگر قصد دارید برای یک کودک اکسسوری مرتبط با استایل تهیه کنید، به سراغ کراوات‌هایی با تم کودکانه بروید. کودکان عاشق این هستند که مثل بزرگ‌ترها لباس بپوشند و همه استایل آن‌ها را تحسین کنند. اگر این هدیه به مناسبت‌هایی مانند نوروز و یلدا تهیه می‌شود، از طرح‌های مرتبط کمک بگیرید اما برای تولد و سایر مناسبت‌ها شخصیت‌های کارتونی کراوات را بیشتر به علایق کودکان نزدیک می‌کند. کادو برای کودک باید متناسب با جنسیت او خریداری شود. کراوات پسرانه تم بهاری یکی از زیباترین کراوات‌های کودکانه است.

6. بازی های ویدیویی

بازی های ویدیویی یک هدیه کلاسیک برای پسران در هر سنی هستند. با توجه به اینکه بازی های ویدیویی به سرعت در حال پیشرفت هستند، مطمئن شوید که بازی ای را انتخاب می کنید که برای کنسول یا دستگاه خاصی که دارند مناسب باشد.

7. تجهیزات ورزشی

اگر پسر شما ورزشکار است، تجهیزات ورزشی می تواند هدیه ای عالی باشد. تجهیزاتی مانند کفش های ورزشی، توپ ها و تجهیزات تمرینی می توانند به او کمک کنند تا مهارت های خود را بهبود بخشد.

8. عضویت در باشگاه ورزشی

اگر پسر شما به ورزش علاقه زیادی دارد، عضویت در باشگاه ورزشی می تواند هدیه ای عالی باشد. این به او امکان می دهد تا در یک محیط ایمن و حمایتی به ورزش بپردازد.

 9. کتاب

اگر پسر شما به خواندن علاقه دارد، کتاب می تواند هدیه ای عالی باشد. کتابی را انتخاب کنید که به نظر می رسد از آن لذت می برد، یا به او یک کارت هدیه به کتابفروشی بدهید تا بتواند کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کند.

10. لوازم هنری

اگر پسر شما به هنر علاقه دارد، لوازم هنری می تواند هدیه ای عالی باشد. لوازمی مانند رنگ ها، قلم ها و کاغذ می توانند به او کمک کنند تا خلاقیت خود را بیان کند.

 

11.  لوازم موسیقی

اگر پسر شما به موسیقی علاقه دارد، لوازم موسیقی می تواند هدیه ای عالی باشد. لوازمی مانند گیتار، پیانو و درام می توانند به او کمک کنند تا استعداد موسیقی خود را توسعه دهد.

انواع هدیه‌ روز کودک

12. پازل و جورچین

پازل برای هر سن و سالی مناسب است زیرا همه افراد از کودکی تا پیری می‌توانند پازل را حل کنند. کودکان از 2 سالگی می‌توانند انواع پازل‌ها را حل کنند. بهتر است در مورد انتخاب پازل به رده سنی کودک توجه داشته باشید. هرچه سن کودک بیشتر باشد، پازل‌های پیچیده‌تری را حل می‌کند. هرچه سن حل کننده پازل کمتر باشد، باید قطعات پازل بزرگ‌تر انتخاب شوند. اگر در فکر یک کادو برای کودک هستید، متناسب با روحیات او پازلی را انتخاب کنید یا به سراغ پازل‌های اوریگامی بروید. پازل‌های سه بعدی خلاقیت کودک را بالا می‌برند. هدف اریگا ایجاد فضایی غیر تکراری برای افزایش تمرکز و یادگیری چند مهارت خاص است.

13. بازی منچ

منچ از بازی‌های محبوبی است که می‌تواند یک بازی گروهی بین کودکان و بزرگسالان باشد. کودکان در این بازی به خوبی هیجانات خود را تخلیه می‌کنند. با منچ مهارت‌های کودک تقویت می‌شود و هماهنگی چشم و دست را بالا می‌برد. افزایش اعتماد به نفس، بهبود وضعیت لامسه، ارتقای مهارت‌های بینایی، تقویت هوش ریاضی، ارتقای مهارت خیال پردازی و تمایز رنگ‌ها از مزیت‌های بازی منچ است. منچ‌ها به شکل‌های مختلفی وجود دارند اما نوع چوبی آن خاص‌تر است. بازی‌های 5 کاره نیز گزینه مناسبی برای کودکان هستند. در تهیه هدیه برای کودک به سن و سال او دقت داشته باشید. اگر سن کودک خیلی پایین است، صفحات کارتونی را برای او انتخاب کنید.

14. چراغ خواب سه بعدی

یکی از هدیه‌های بسیار جذابی که برای اتاق کودک می‌توانید تهیه کنید، یک چراغ خواب با طرحی عروسکی است. چراغ خواب‌ سه بعدی به دو شکل ساخته می‌شود. در برخی از آن‌ها تصویری روی یک قطعه پلکسی چاپ می‌شود و نور با گذر از این تصویر آن را نمایان می‌کند. در مدل بعدی چراغ‌های LED به گونه‌ای چینش می‌شوند که یک تصویر را خلق می‌کنند. شما می‌توانید برای اتاق کودک از هر دو نوع چراغ سه بعدی استفاده کنید. شاید برای پسرها مدل فضایی جذاب‌تر باشد اما دخترهای کوچک از دیدن تصویر خود در کنار عزیزان لذت می‌برند و با آن برای خود داستانی می‌سازند. هدیه برای کودک باید باتوجه به شرایط سنی او خریداری شود.

15. اسکوتر

بگذارید کودکتان جنب و جوش کند و انرژی خود را تخلیه کند. همانقدر که تقویت هوش و خلاقیت کودک مهم است باید به فعالیت های فیزیکی و جسمی او اهمیت دهید. متاسفانه برخی والیدن نسبت به شیطنت ها و فعالیت های جسمی کودک حساس هستند و اعتقاد دارند کودکشان باید مدام یا با عروسک هایش بازی کند یا کارتون ببیند!  این شیوه ی تربیتی جز افسردگی و سرکوب برای کودک چیزی به همراه ندارد، البته که شما مخاطب این بحث نیست و کاملا این درک را دارید که یک کودک با هوش کودک پر جنب و جوش و شاد است. وسایل زیادی برای تخلیه انرژی کودک وجود دارد اما به اقتضای سن و جنسیت که موضوع بحث مونه اسکوتر برقی گزینه ی خوبی برای دختر بچه و پسر بچه هاست. قطعا با خرید یک اسکوتر کودک شما بسیار خوشحال میشود. دو پیشنهادی که در ادامه برای خرید اسکوتر به شما میکنیم جزو پرفروش ترین و بهترین اسکوتر های موجود در بازار است، میتوانید به صورت آنلاین این محصولات را از سایت پذیرنده سفارش دهید.

16. بازی و آموزش

راحت ترین نحوه یادگیری کودکان آموزش و بازی است. امروزه روانشناسان کودک بر این باورند که بازی هایی که علاوه بر سرگرمی جنبه ی آموزشی دارند برای رشد ذهنی و شکوفایی استعداد ها مفیدتر هستند. به جای اینکه سعی کنید با روش های سنتی چیزی را به آن ها آموزش دهید میتوانید از بازی هایی استفاده کنید که کودک در حین اینکه مشغول بازی کردن است مهارت هایی را یاد بگیرد و در آینده از آن مهارت در مراتب بالاتر استفاده کند. به طور مثال کودکی به موسیقی علاقه دارد خرید یک ساز آموزشی علاوه بر اینکه او را سرگرم میکند مهارت هایی را به او آموزش میدهد. البته که ممکن است کودک در آینده به مهارت های مختلف روی بیاورد اما وجود اسباب بازی هایی که جنبه ی آموزشی و سرگرمی برای او دارند میتواند بسیار مفیدتر از سایر اسباب بازی هایی باشد که نقش چندانی در خط فکری او ندارد.

17. رباتیک

بچه های امروزیی بسیار علاقمند به دنیای تکنولوژی و رباتیک هستند. امروز مدارس نیز اهمیت این موضوع را درک کرده است و کلاس هایی در این بازه برگزار میکند. اسباب بازی های رباتیک هم جنبه ی سرگرمی دارند و هم جنبه ی آموزشی اگر میخواهید از لحاظ ذهنی کودک خود را با دنیای تکنولوژی و ماشین ها آشنا  کنید پیشنهاد میکنیم حتما یک رباط برای کودک بالای ۱۲ سال خود خریداری کنید. خرید ربات بسیار کودک شما را خوشحال میکند و حس کنجکاوی و کاوش را در او تقویت میکند.

18. بازی ذهنی گروهی

بازی های فکری و دورهمی بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند و حس نشاط را در خانه بین والدین و فرزندان ایجاد میکنند. پیشنهاد میکنیم برای ایجاد صمیمیت بیشتر در خانواده حتما از بازی های فکری استفاده کنید. البته قبل از اینکه بازی فکری خریداری کنید حتما به تعداد نفرات خانواده ی خود توجه کنید زیرا برخی بازی ها فقط برای تعداد خاصی مناسب هستند و در صورتی که نفرات تکمیل نباشد نمیتوان از آن استفاده کرد. مثلا بازی مافیا نیاز به تعداد نفرات بسیار بالا دارد و در یک خانواده ۴ نفره نمیتوان از آن استفاده کرد.

 19. قلک

اگر می‌خواهید عادت پس انداز کردن را در سنین پایین به کودک خود آموزش دهید، می‌توانید یک قلک کوچک زیبا برای فرزند خود بخرید. با هدیه دادن این قلک پول زیبا به او، این عادت شایسته را در فرزندتان نهادینه خواهید کرد. پس یک قلک برای کودک خود تهیه کنید و با بازی‌ مهارت‌ها و هوش مالی او را تقویت کنید.

 20. تخته و ست نقاشی

هرچند که کودکان امروزی ترجیح می‌دهند هر کاری را که می‌خواهند در تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های دیجیتال انجام دهند؛ اما نیاز است تا بعضا تکنولوژی را با یک فعالیت دستی که فیزیکی بودن هنر را به کودک القا می‌کند جایگزین کنید. پس با خریدن ست نقاشی، خمیر بازی و وسایلی از این قبیل به عنوان کادو برای کودک، کودک را به انجام فعالیت‌های دست‌ورزی، راغب کنید.

30. وسایل تزئینی

اتاق خواب کودکان اولین فضای شخصی متعلق به خود آن‌هاست. شما می‌توانید با خرید یک وسیله‌ی خاطره‌انگیز یا کاربردی برای فضای مورد علاقه‌ی بچه‌ها، آن‌ها را خوشحال کنید. این وسیله می‌تواند یک قاب یا آلبوم عکس یا یک روتختی زیبا باشد. برای مثال برای کودکی که رویاهای نجومی دارد. یا نوجوانی که آرزوی سفر به ستاره‌ها را دارد، یک ست رو تختی با طرح فضا را انتخاب کنید که او را به ماه می‌فرستد. این هدیه‌ی زیبا کمک می‌کند تا کودک هر شب با رویای سفر به فضا به خواب برود؛ رویایی که شما پایه‌ی آن را ریختید.

 31. لوازم علمی

اگر پسر شما به علم علاقه دارد، لوازم علمی می تواند هدیه ای عالی باشد. لوازمی مانند تلسکوپ، میکروسکوپ و مجموعه های علمی می توانند به او کمک کنند تا در مورد جهان اطراف خود بیاموزد.

32. لوازم شخصی

لوازم شخصی مانند کیف پول، ساعت، انگشتر یا دستبند می تواند هدیه ای عالی برای پسران باشد. لوازم شخصی به آنها کمک می کند تا سبک شخصی خود را بیان کنند.

33. لوازم سرگرمی

لوازم سرگرمی مانند اسباب بازی ها، بازی ها و پازل ها می تواند هدیه ای عالی برای پسران باشد. این لوازم به آنها کمک می کند تا از اوقات فراغت خود لذت ببرند و ذهن خود را پرورش دهند.

34. ابزارها

اگر پسر شما به ساخت و ساز علاقه دارد، ابزارها می تواند هدیه ای عالی باشد. ابزارهایی مانند پیچ گوشتی، اره و چکش می توانند به او کمک کنند تا پروژه های خود را تکمیل کند.

35. ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند ابزارهای مفیدی هستند که می توانند برای اهداف زیادی مانند ردیابی تناسب اندام، دریافت اعلان ها و گوش دادن به موسیقی استفاده شوند. ساعت هوشمند یک هدیه عالی برای پسران در هر سنی است.

36. هدفون

هدفون ها یک هدیه عالی برای پسران هستند که به موسیقی، بازی یا تماشای فیلم علاقه دارند. هدفون ها به آنها امکان می دهند تا به صداهای مورد علاقه خود گوش دهند بدون اینکه مزاحم دیگران شوند.

37.  جعبه ابزار

جعبه ابزار یک هدیه عالی برای پسران است که به ساخت و ساز یا تعمیر علاقه دارند. جعبه ابزار به آنها امکان می دهد تا ابزارهای خود را مرتب نگه دارند و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

 38. لوازم الکترونیکی

لوازم الکترونیکی مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و کنسول های بازی می توانند هدیه ای عالی برای پسران باشند. این لوازم به آنها امکان می دهند تا با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنند، سرگرم شوند و یاد بگیرند.

39. خمیر بازی، یک هدیه سرگرم‌کننده برای رشد خلاقیت بچه‌ها

اگر برای خرید هدیه تولد کودک 5 ساله به دنبال یک انتخاب جذاب و غیر تکراری می‌گردید، خمیر بازی به همراه لوازم قالب‌گیری را به عنوان هدیه تولد کودک به شما پیشنهاد می‌دهیم. کودکان زیر 5 سال به ساخت اشیا به کمک دست‌های خود علاقه دارند؛ بنابراین خرید این هدیه می‌تواند برای آنها خوشحال‌کننده باشد. تنوع خمیرهای بازی در بازار بسیار زیاد است. شما می‌توانید با خرید خمیرهای بازی رنگارنگ، سرگرمی جذابی را برای کودک خود فراهم کنید.

این اسباب‌بازی مفید در کنار رشد و پرورش خلاقیت کودکان، به تقویت مهارت‌های حرکتی آنها نیز کمک می‌کند.

40. اسلایم، هدیه ای جذاب برای کودکان زیر 10 سال

اسلایم‌ها بدلیل تازگی‌شان در بازار ایران و خاصیت ارتجاعی عجیبی که دارند مورد علاقه بسیاری از کودکان و بزرگسالان قرار گرفتند. اسلایم‌ها می‌توانند به کسب آرامش بیشتر در کودکان و کاهش اضطرابشان کمک کنند.

41.  لباس

لباس یک هدیه عالی برای پسران است که به مد علاقه دارند. لباسی را انتخاب کنید که به نظر می رسد از آن لذت می برد، یا به او یک کارت هدیه به فروشگاه لباس بدهید تا بتواند لباس مورد علاقه خود را انتخاب کند.

هدیه روز کودک برای کودکان نابینا و کم بینا

42. اسباب بازی bop it – ضربه بزن برای کودکان نابینا

کودکان نابینا به کمک حس لامسه‌اشان جهان را کشف می‌کنند. خوبی این اسباب بازی علاوه بر لمس، تقویت مهارت شنیداری و اجتماعی نیز است.

43. کتاب‌های خوب با خط بریل

در انتخاب کتاب کودک سعی زیادی لازم است تا آنچه که متناسب با سن اوست تهیه کنیم. خوشبختانه وجود سایت‌های اینترنتی خرید را آسان‌تر کرده‌است.

 هدیه روز کودک برای کودکان ناشنوا و کم شنوا

44. ساختنی مگنتی

ساختنی‌های مگنتی برای بسیاری از کودکان هدیه جالبیست. تجربه‌ی ارتباط با اسباب بازی جذابی که نیاز به شنیدن ندارد.

45. ریسه ال ای دی و گوی دکوری

ارتباط بیشتر این کودکان با جهان از طریق دیدن حاصل می‌شود بنابراین هدیه‌هایی که نور بیشتری دارند و به اتاق کودکان آرامش می‌بخشند را توصیه می‌کنیم.

صنایع دستی به عنوان هدیه روز کودک

خرید صنایع دستی کاربردی برای کودکان می تواند هدیه ای ماندگار باشد و تا سالها می تواند از آن استفاده کند .

جامدادی های مدل برمک

هدیه روز دانش اموز


کوله پشتی های سنتی

هدیه روز دانش اموز

هدیه روز کودک برای کودکان اوتیسم

این کودکان به بازی‌های انفرادی بیشتر توجه نشان می‌دهند، ولی می‌شود به آرامی با بازی‌های اجتماعی هم آشنا شوند. نباید هیچ اجباری در این زمینه به کودک وارد شود.

46. کارت‌های رنگی

کارت‌های رنگی کمک می‌کند تا کودک بیشتر با عناصر مختلف محیطی آشنا شود. برای همین یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هدیه کودک اوتیستیک کارت رنگی است.

47. جورچین‌ها و پازل‌ها

شما به کمک این هدیه می‌توانید بازی گروهی را با او امتحان کنید. به بازی سرعت زیادی ندهید و به احساسات کودک توجه نشان دهید.

کادو برای دختر بچه و پسر بچه بالای ۷ سال

48. آموزش و خلاقیت

اگر در فکر هدیه برای بچه‌های بالای ۷ سال هستید، پیشنهاد ما بازی‌های آموزشی است. خلاقیت بچه‌ها در این سنین شکوفا می‌شود و شما می‌توانید با چند هدیه مناسب برای سن و روحیات‌شان، به شکوفا کردن خلاقیتشان کمک کنید. برای تشویق کودکانی که به آزمایش‌های علمی علاقه نشان می‌دهند می‌توانید کیت آموزشی ۴ام مدل اعضای بدن انسان را هدیه دهید. بعضی از بچه‌ها هم به کارهای هنری علاقه نشان می‌دهند و از خلق نقاشی‌های جدید لذت می‌برند. یک بسته آبرنگ، گواش، مداد رنگی یا پاستل می‌تواند ابزاری برای شکوفا کردن ذوق هنری این بچه‌ها باشد. پیشنهاد ما به شما آبرنگ است.

49. پازل و خلاقیت

بهترین هدیه برای بچه‌های خلاق و باهوش می‌تواند یک پازل بزرگ یا یک بسته ابزار کاردستی باشد. ساختن پازل باعث افزایش تمرکز بچه می‌شود و می‌تواند حافظه آن‌ها را تقویت کند. از طرفی نتیجه کار  که یک تصویر بی‌نقص است به آن‌ها اعتماد به نفس می‌دهد. علاوه بر پازل بازی‌های ساختنی دیگر مثل ساختن زیورآلات از با لوازم ساده مثل مهره، سنگ، کش و بافتنی می‌تواند خلاقیت و مهارت‌های بینایی و مهارت‌های حرکتی آن‌ها را تقویت می‌کند. اگر شما هم دوست دارید که این مهارت‌ها در فرزندان شما افزایش پیدا کند، پیشنهاد ما برای انتخاب پازل، پازل سه بعدی چوبی برتاریو مدل مرسدس است و برای کادو دادن یک کاردستی خوب، ساختنی آی توی کد B8 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

50. سرگرمی و آشنایی با فنون

کودکان از سن ۵ سالگی به بعد شروع به تقلید از پدر و مادرشان در بازی‌های خود می‌کنند. مثل مادران خود آشپزی می‌کنند یا باغبانی و نجاری را از پدر خود تقلید می‌کنند. بهترین هدیه برای کودکان در این سنین اسباب بازی‌هایی است که بتوانند با آن در نقش خود فروبروند و کارهای بزرگترها را انجام دهند؛ مثل اسباب‌بازی‌های آموزشی برای آشنایی با فنون. پیشنهاد ما برای کادو تولد برای دختر بچه نازی که به آشپزی و خاله بازی علاقه دارد، اسباب بازی مجموعه آشپزخانه است. به‌عنوان کادو تولد برای پسر بچه کوچکی هم که به کارهای فنی علاقه دارد و دوست دارد با آچارها و پیچ‌های جعبه ابزار بازی کند، میز ابزارآلات اسباب بازی مناسب است.

 

 

هدایای سازمانی

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد