10 دلیل برای خرید صنایع دستی

همه ما می دانیم که خرید محصولات دست ساز مزایای زیادی دارد. چه از صنعتگران محلی خرید کنیم، چه از یک هنرمند دست ساز حمایت کنیم. آیا واقعاً تا به حال به این فکر کرده‌اید که دقیقاً مزیت خرید دست‌ساز چیست و چه کسی از معامله سود می‌برد؟

البته مزایایی برای شما به عنوان خریدار و سازنده به عنوان مالک کسب و کار وجود دارد. اما در خرید، استفاده و ساخت محصولات دست ساز مزایای گسترده تری وجود دارد.

حصیربافی

  1. محصولات دست ساز برای محیط زیست خوب است

محصولات صنایع دستی برای محیط زیست عالی هستند. بیشتر محصولات دست ساز نیازی به کارخانه بزرگ تولید ندارند. در عوض، تقریباً همه در استودیوها و کارگاه‌های کوچک صنایع دستی، انباری های تغییر یافته در انتهای باغ یا خانه‌های خود مردم ساخته می‌شوند.

محصولات دست ساز اغلب بسیار محلی است، بنابراین صدها و هزاران مایل را طی نمی کند تا به شما برسد. وقتی از فروشگاه صنایع دستی دوراونتاش سفارش می‌دهید، می‌دانید که سفارش دست ساز شما از داخل ایران می‌آید و در اینجا نیز ساخته شده است!

دستباف

 

  1. هر محصول دست ساز منحصر به فرد است

برخلاف هدایایی که به صورت انبوه تولید می شوند، اغلب تفاوت های منحصر به فردی را در هر کالای دست ساز مشاهده خواهید کرد که واقعاً محصول و خرید را بسیار خاص می کند. هیچ کس در کل جهان دقیقاً یک مورد مشابه را نخواهد داشت، و این بسیار جذاب است!

  1. دست سازه ها از اقتصاد محلی حمایت می کند

وقتی محصولی را از دوراونتاش می‌خرید، مستقیماً از یک هنرمند ایرانی حمایت می‌کنید. اگرچه ممکن است مستقیماً محلی برای شما نباشد، اما پول در ایران باقی می‌ماند، و این یک معامله بسیار بزرگ است. به جای اینکه پول شما به شرکت های بزرگ بین المللی برود که سازنده یا طراح کسری از قیمت محصول را دریافت می کند، مستقیماً به دست شخصی می رود که هدیه فوق العاده شما را ساخته است.

اما این فقط پول نیست. هر خرید، به هنرمند، سازنده، صنعتگر اطمینان نسبت به محصول خود، فرصتی برای توسعه بیشتر مهارت های خود، فرصتی برای سرمایه گذاری مجدد پول در کسب و کار خود و ادامه تولید آثار هنری زیبا می دهد.

دکوراسیون دست ساز

  1. محصولات دست ساز در برابر زمان مقاومت می کند

آن روزها را به خاطر می آورید، زمانی که چیزی می خریدید و برای مدت طولانی دوام می آورد؟ بیشتر اقلام دست ساز برای ماندگاری ساخته می شوند. آنها از موادی ساخته شده اند که در برابر زمان مقاومت می کنند و تغییرات این است که شما آنها را برای مدت طولانی نگه دارید.

  1. دست ساز عجیب و غریب است و در ترند است

طراحان مستقل و صنعتگران اغلب بسیار سریعتر از مشاغل بزرگ تجاری هستند. به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک، می‌توانم آزمایش کنم و یکی از آیتم‌ها را بسازم تا ببینم آیا مورد توجه قرار می‌گیرد یا خیر، یک مسیر را پیدا کرده و مجموعه‌ای را به سرعت طراحی کنم که کاملاً مطابق با  آن مسیر باشد. معرفی یک محصول جدید در سازمان های تجاری بزرگ به راحتی 12 ماه طول می کشد، طراحان مستقل کوچک بسیار انعطاف پذیرتر از آن خواهند بود.


بهترین صنایع دستی ایران کدامند ؟


  1. در پشت هر محصول دست ساز یک داستان وجود دارد

هر محصول دست ساز داستان خاص خود را دارد، هر فروشگاه محصولات دست ساز و شخصی که آن را ایجاد کرده است، زمان و تلاش زیادی را صرف ساختن چیزی می کند که منحصر به فرد است. پشت هر انتخابی در طول مراحل تولید محصول شما دلیلی وجود دارد – اینکه چرا نگین های انتخاب شده برای دستبند نقره شما رنگ سبز طاووسی زیبایی دارند یا اینکه چرا رنگ مهره های شما سایه خاصی از بنفش دارد.

پکیج صنایع دستی دوراونتاش

  1. محصولات دست ساز را مستقیماً از سازنده بخرید

ساده تر از این نمی تواند باشد. شما مستقیماً از شخصی که هدیه دست ساز شما را می سازد خرید می کنید. در صورت نیاز به پرسیدن هر گونه سوال در مورد محصول (مواد مورد استفاده در ساخت آن، نحوه مراقبت از آن، گزینه های رنگ و اندازه) مستقیماً با شخصی که آن را ساخته است صحبت خواهید کرد. آنها محصول خود را از درون می شناسند و می توانند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند.

  1. خرید دست سازه ها مهارت ها و سنت های صنایع دستی را حفظ می کند

این ممکن است یک دلیل نوع دوستانه باشد، اما با حمایت از صنعتگر محلی خود، از مهارتی که آنها تمرین می کنند نیز حمایت می کنید. ما با حمایت از صنایع دستی سنتی مانند گلیم بافی، حصیربافی، کپوبافی، هنرمندان سفالی، هنرمندان شیشه‌سازی، بافندگان یا بسیاری دیگر، به آنها کمک می‌کنیم تا مهارت‌های خود را به نسل بعدی منتقل کنند و این هنر و صنعت را زنده نگه دارند.

  1. هنگامی که محصول دست ساز می خرید، نشان می دهد که به آن اهمیت می دهید

اگر برای دوست خود یک سبد لباس کارخانه ای بخرید، این احتمال وجود دارد که شخص دیگری نیز آن را داشته باشد. ممکن است زیبا باشد و حتی ممکن است گران باشد، اما لزوما منحصر به فرد نیست.

اما با خرید سبد لباس حصیری دست باف، به دوست خود نشان می دهید که برای تحقیق درباره آنچه که دوست دارد وقت گذاشته اید و او را با چیزی تعریف می کنید که هیچ کس دیگری نخواهد کرد.

خرید صنایع دستی

  1. دست سازه توسط افراد واقعی ساخته می شود

هنگامی که یک هدیه دست ساز خریداری می کنید، می دانید که سازنده علاقه زیادی به هنر خود دارد، بنابراین هر هدیه با عشق ساخته می شود. با محصولات دست ساز، همیشه عشق، مراقبت و توجه زیادی به جزئیات وجود دارد تا چیزی منحصر به فرد ایجاد شود و مورد توجه قرار گیرد.

بنابراین دفعه بعد که به یک هدیه، یک کالای جدید برای خانه خود نیاز داشتید، شما محصولی با کیفیت بهتر و منحصر به فرد دریافت خواهید کرد. شما از زندگی و هنر یک صاحب کسب و کار دست ساز حمایت می کنید. به علاوه، مهارت‌های از دست رفته را زنده نگه می‌دارید و خریدی سبزتر انجام می‌دهید.

در فروشگاه صنایع دستی دوراونتاش این خرید لذت بخش را تجربه کنید .

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد