بهترین هدیه برای افراد بازنشسته

آیا به فکر خرید بهترین هدیه برای افراد بازنشسته هستید ؟ تمام افراد از جمله افراد مسن و بازنشسته به چالش و سرگرمی در زندگی احتیاج دارند. بهترین چالش و توجهی که می توانید به افراد بازنشسته نشان دهید خرید هدیه ای خاص برای آنهاست. چراکه آنها در این دوره از زندگی نیاز به توجه بیشتری از طرف خانواده و دوستان دارند. در این مقاله سعی کرده ایم بهترین هدایا را لیست کنیم تا بتوانیم هدیه ای مناسب تهیه کنیم.

چه هدایایی برای فرد بازنشسته نخریم؟  | هدیه برای افراد بازشسته

همانطور که لازم است به نیاز ها و اقلام ضروری باندیشم اما این را بدانیم که هر کالای ضروری مناسب هدیه دان نیست .وسایلی از قبیل داروها، محصولات بهداشتی روزانه، پوشک و … از جمله کالاهای کاملا ضروری هستند اما  آنها به هیچ وجه غافلگیرکننده و چالش برانگیز نیستند و تنها باعث می شوند مشکلات مربوط به سنشان یادآوری شود.هدیه برای مادر شوهر در روز مادر

چگونه فرد بازنشسته را غافلگیر کنیم؟  | هدیه برای افراد بازشسته

در این قسمت می خواهیم  چالش براگیز ترین کارها غافلگیر کردن فرد بازنشسته را باهم مرور کنیم

یکی از راه ها این است که همکاران و دوستان هم سن او را به یک مهمانی دعوت کنید.

برای او جشن تولد بگیرید و دوستان و خانواده اشت را دعوت کنید

بدون مناسبت برای او کادو تهیه کنید

برای او به همراه فرد مورد علاقه اش بلیط سینما یا تاتر تهیه کنید

برای او برنامه یک سفر به همراه فرد مورد علاقه اش ترتیب دهید.

اورا در یک کلاس سرگرم کننده مانن شیرینی پزی، آشپزی، گل سازی و … ثبت نام کنیدبهترین هدیه

بهترین هدیه برای افراد بازنسشته می تواند به شرح زیر باشد

1.کتاب

انتخاب و خرید یک هدیه مناسب برای مناسبت های مختلف معمولا کار بسیار سختی است. اما برای افراد بازنشسته و اهل مطالعه و ادبیات این کار کمی راحت تر است. چراکه یک کتاب خوب قطعا آن ها را خوشحال میکند. در این بین کتاب های نفیس یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کتاب برای هدیه هستند. فارغ از اینکه افراد اهل مطالعه هستند یا نه، زیبایی این کتاب های نفیس قطعا آن ها را به مطالعه تشویق میکند.

2.تیشرت با طرح دلخواه

ما این تیشرت ها را برای همه توصیه نمی‌کنیم. بعضی از پدر و مادرها ممکن است که از دیدن یک تیشرت بامزه خیلی ذوق زده نشوند. اما اگر والدین شما حس شوخ طبعی دارند، می‌توانید از این ایده به بهترین وجه استفاده کنید.

خوبی ساختن این تیشرت ها این است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه والدینتان آن را طراحی کنید. از این رو می‌توانید چیزی که بین خانواده همیشه به عنوان جوک مطرح می‌شود را روی تیشرت به آن اشاره ای کنید.

3.جعبه گل

جعبه گل می تواند هدیه برای افراد بازشسته باشد همچنین هدیه عالی برای قدردانی از شخص بازنشسته است. به عنوان مثال اگر مخاطب شما یک معلم بازنشسته است، شما می‌توانید روی جعبه چوبی گل یک پیام شخصی بنویسید یا روی کارت‌های کوچک این کار را انجام دهید

خرید صنایع دستی

 4.قلم‌های نفیس و خودکارهای شیک

ست خودکار و خودنویس یک یادگاری پرمصرف و کاربردی برای بازنشسته‌های عزیز است. قلم و خودکار نفیس از هدایای بسیار لوکس به شمار می‌روند. این ست‌ها در مارک‌های متنوع از جمله یوروپن، دیپلمات، پیرکاردین و فوراور در بازار موجود هستند و ظاهر بسیار شیک و جذابی دارند. مهم نیست همکار شما چه سنی دارد، با یک ست خودکار نفیس حتما باعث خوشحالی او خواهید شد.

5.کفش

اگر با کسی که می‌خواهید برای او هدیه بگیرید رابطه‌ی نزدیکی دارید، پس دست‌تان در خرید هدیه بازتر است و می‌توانید به سراغ هدیه‌های خاص‌تر مثل کفش بروید. کفش یک هدیه نفیس برای افراد بازنشسته است و چون کاربرد زیادی دارد، آن‌ها را خیلی خوشحال می‌کند. در راهنمای خرید کادو برای افراد بازنشسته کفش اسپرت یک هدیه شیک و رسمی است.

6. چمدان

آیا پدر و مادر شما هم همیشه به این موضوع اشاره می‌کردند که علاقه مند هستند که دنیا را ببینند؟ خب چه فرصتی بهتر از الان؟ احتمالا والدین شما هم چمدانهای بسیار قدیمی در کمدشان دارند. از این رو بهتر است که چند چمدان به روز و زیبا و کاربردی برای آنها بخرید. احتمالا این هدیه برای پدر و مادر بازنشسته اهل سفر بسیار دلنشین خواهد بود.

7. جعبه هدیه عسل

یکی از گیفت باکس هایی که در اینترنت توجه ما را جلب کرد، جعبه عسل بود. این جعبه هدیه شامل 4 نوع عسل مختلف می‌باشد که دارای طعم های متفاوت است. عسل خوردنی هست که معمولا پدرها به آن علاقه دارند. اگر پدر شما هم به عسل علاقه دارد، ما خرید این عسل متفاوت و شیک را به شما توصیه می‌کنیم.عسل

8.قهوه ساز

 در صورتی که همکار بازنشسته شما اهل نوشیدن قهوه باشد، این هدیه احتمالا برای او بسیار جالب توجه خواهد بود. احتمالا با نوشیدن هر قهوه در خانه به یاد شما خواهد بود. قهوه سازها انواع مختلفی دارند ولی یکی از انواع قهوه سازها که قیمت مناسبی دارد، قهوه Cold Brew می‌باشد. درست کردن قهوه به روش کلد برو، بسیار جالب و لذت بخش خواهد بود.هدیه برای روز زن و روز مادر

9.  جعبه هدیه

می‌توانید یک جعبه هدیه که شامل اشیاء کوچک اما زیبا و خاطره‌ای است را تهیه کنید به‌عنوان مثال جعبه‌ای که حاوی یک دفترچه یادداشت + خودکار + عطر یا هر چیز دیگر است.

 

10.خرید لوازم پیکنیک و گردشگری، ایده‌ای جذاب برای هدیه به همکار بازنشسته

یکی از ایده‌های جذاب و خلاقانه که می‌توانید برای هدیه به همکار بازنشسته‌تان از آن استفاده کنید، خرید لوازم پیک نیک و لوازم گردشگری برای آن‌ها است. از آنجا که معمولا افراد در سنین میانسالی بازنشسته می‌شوند، علاقه بسیاری به گشت و گذار در مناطق خوش آب و هوا خصوصاً در آخر هفته‌ها دارند. خرید لوازم پیک نیک مانند فلاسک و قمقمه با طرح لوگوی شرکت، برای همکاران بازنشسته می‌تواند ایده بسیار ماندگار و جالبی برای تکمیل لوازم سفرهای خاطره‌انگیز آن‌ها باشد.

11. بهترین هدیه به همکار بازنشسته با خرید یک ساعت کلاسیک

با خرید یک ساعت رسمی و کلاسیک بهترین هدیه برای همکار بازنشسته‌تان را تهیه کنید! خرید ساعت یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای جشن بازنشستگی کارمند یا یکی از همکاران شرکت شما است. این هدیه با ارزش را می‌توانید برای همکاران خانم و آقا با توجه به سن آن‌ها خریداری کنید.

خرید ساعت در کنار لوح و تندیس، ایده بسیار جذابی برای جشن بازنشستگی خواهد بود. ساعت‌ها طرح‌های متفاوتی دارند که می‌توانید با توجه به نظر و سلیقه همکارتان آن را خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ساعت از همکارانی که شناخت بیشتری از همکار بازنشسته شما دارند مشورت بگیرید و بهترین گزینه را بین سایر گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

12. آلبوم

بازنشستگی یک فرصتی است که افراد در آن می‌توانند از زندگی خود یک دفتر خاطرات جمع کنند. بزرگ شدن فرزندان و اعضای خانواده و خاطراتی که با آنها روحتان تازه می‌شود. از اعضای خانواده خود کمک بگیرید تا در جمع کردن این عکس های برای فرد بازنشسته شما را یاری کنند. شما با این عکسها می‌توانید یک داستان زیبا از زندگی فرد بازنشسته از ابتدا تا کنون بیان کنید.

13. جعبه موسیقی

جعبه های موسیقی، هدایای کوچک و دوست داشتنی هستند که با چرخاندن هندل آن، شروع به پخش موسیقی می‌شود. این جعبه های موسیقی دارای موزیک ها و تم های مختلف می‌باشد که شما با توجه به علایق عضو خانواده تان می‌توانید از موسیقی کلاسیک تا گروه BTS جعبه مد نظر خود را تهیه فرمایید.بهترین هدیه برای دوست دختر

14. ساعت

اگر به دنبال یک هدیه کلاسیک برای دوران بازنشستگی می‌گردید ساعت بهترین گزینه است. این هدیه زمانی خوب است که شما با فرد بازنشسته رابطه نزدیک و خاصی دارید. ساعت‌های جیبی برای آقایان بازنشسته و ساعت‌های گردنبندی برای خانم‌های بازنشسته مناسب است.هدیه روز مرد

15. ماگ مسافرتی

اگرچه رئیس ما احتمالا دیگر کار نمی‌کند، اما این به این معنی نیست که کلا قرار نیست کاری بکند. آنها هدیه ای می‌خواهند که درخور زندگی همواره در حرکتشان باشد. یک ماگ مسافرتی یا حتی ماگ معمولی با یک نوشته اختصاصی روی آن، به آنها کمک می‌کند که این سبک زندگی خود را جشن بگیرند.هدیه برای روز زن و روز مادر

16.کیف مسافرتی

اکثر افرادی که بازنشسته می‌شوند ترجیح می‌دهند بیشتر تایمشان را در سفر باشند پس یک کیف مسافرتی می‌تواند هدیه خوب، ماندگار و کاربردی باشد. کیف‌های مسافرتی به‌صورت دستی و شانه‌ای هستند و در قالب ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارند. شما می‌توانید حرف اول نام دوستتان را هم روی کیف هک کنید تا همیشه شما را در خاطرش نگه دارد.

17. جعبه وسایل باغبانی

همه مردم به ویژه افرادی که بازنشسته می‌شوند بودن در طبیعت را دوست دارند و از انجام کارهای باغبانی لذت می‌برند. شما می‌توانید یک جعبه هدیه کوچک که لوازم ضروری باغبانی دارد را به آن‌ها هدیه دهید. این جعبه می‌تواند لوازم ضروری و ابتدایی باغبانی و مجموعه‌ای از دانه‌های گیاهان یا گل‌ها را داشته باشد.

18. هدفون

هدفون‌ها هم یک هدیه به روز هستند و هم می‌توانند در این دوران برای افراد بازنشسته لذت بخش باشند. آن‌ها می‌توانند موسیقی، پادکست، اخبار یا کتاب‌های صوتی را در آن گوش کنند.هدیه به پسر جوان

19. کلاس آنلاین

افرادی که شاغل هستند معمولاً به دلیل مسئولیت‌هایشان وقت نمی‌کنند برخی از کارها را انجام دهند یا یک سری از مهارت‌ها را یاد بگیرند. شما می‌توانید با ثبت نامشان در کلاسی که همیشه آرزویش را داشته‌اند آن‌ها را خوشحال کنید و فرصت تجربیات جدیدی را به آن‌ها بدهید. قطعاً این هدیه برای آن‌ها لذت بخش و سرگرم کننده است.

20. عکس 3بعدی کریستالی

عکس های سه بعدی داخل کریستال یکی از بهترین ابزار برای نشان دادن تصاویر یا لحظات خاصی از خانواده می‌باشد. بعضی از این مدل ها دارای یک لامپ LED از پایین هستند که به تصویر یک جلوه ویژه می‌دهند. اندازه مکعب های کریستالی متفاوت است و شما با توجه به بودجه خود می‌توانید یکی از انواع این مکعب ها را تهیه نمایید.هدیه برای افراد بازشسته

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد