بهترین هدیه برای مدیران و همکاران

حتما تا به حال به این پی برده اید که خرید یک هدیه برای مدیران و یا هدیه مناسب همکار تان چقدر کار دشواریست . اکثر مواقع با خرید یک بسته شکلات و یا یک تقویم و سررسید به نتیجه رسیده اید. اما این کار را متوقف کنید! خلاق باشید و با همان مقدار پول هدیه ی مناسب هر سمت را به فرد مورد نظر بدهید .

هدیه برای مدیرانآداب هدیه دادن و هدیه گرفتن چیست !؟

در ابتدا به بررسی برخی آداب مربوط به هدیه میپردازیم که همه باید آنرا بدانند . کشور ما سابقه ی غنی در هدیه دادن دارد و اکثر ما ایرانیها علاقه ی زیادی به هدیه بردن برای دوست ، همکار و فامیل و حتی هدیه دادن به خودمان داریم! پس واجب است که با برخی از آداب این کار زیبا نیز آشنا شویم .

 

ویدئو خرید هدیه برای مدیران

آداب هدیه :

  • 1. قیمت هدیه را به هیچ وجه بازگو نکنید و در آن زمان هرگز از مشکلات مالی خود صحبت نکنید !

 

  • 2. اگر مهمان ها زیادند و امکان فراموشی هدیه ی شما وجود دارد برروی آن با دست خط خوش یک متن زیبا با نام خود بنویسید .

 

  • 3. به افراد احساس با ارزش بودن ببخشید ! اگر برایتان هدیه ی خوراکی آورده اند که میشود به دیگران نیز تعارف کرد، بلافاصله آن را باز کنید و به بقیه ی همکاران نیز تعارف کنید تا فرد احساس کند که هدیه ی او با ارزش بوده است .

 

  • 4. اگر همکارتان هدیه ای برایتان آورده است که بیش از حد گرانقیمت است از گرفتن آن اجتناب کنید به خصوص اگر از طرف یک سازمان دیگر باشد چرا که ممکن است دردسر ساز شود .
  • 5. آیا دوست دارید فردی که به او هدیه میدهید از شما قیمت هدیه را بپرسد ؟! پس خودتان نیز اینکاررا انجام ندهید .
  • 6. توجه خود را به هدیه نشان دهید . فقط به یک لبخند یا تشکر بسنده نکنید بلکه توجه کامل خود را نشان دهید . مثلا اگر هدیه کتاب است بگویید که خیلی وقت بود که میخواستم آن را بخوانم در این صورت فرد احساس با ارزش بودن میکند و از هدیه ی خود شاد میشود .
  • 7. از دیگران بپرسید که چه هدیه ای برای همکارتان مد نظر دارند تا با هدیه ی شما یکی نشود . سعی کنید تا هدیه ی شما از نظر اقتصادی متوسط باشد تا اگر نوبت خودتان رسید همکارتان دچار دغدغه ی جبران هدیه گرانقیمتتان نشود .

 

  • 8. هدیه مناسب هر سمت را فراموش نکنید و هدیه ای بگیرید که کاربردی و قابل استفاده ی روزانه باشد . اگر بودجه ی شما برای همچین هدیه ای محدود است با همکارانتان به صورت گروهی بخرید .

هدایای مدیریتی به چند دسته تقسیم می‌شوند و هدف از آن‌ها چیست؟

باتوجه به اهدافی که دارید هدایای مدیریتی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. پیش از هر چیز باید مشخص شود برای رئیس شرکت خود هدیه می‌خرید یا قصد ارسال هدیای تبلیغاتی برای مدیران سایر شرکت‌ها دارید. مشخص کردن این موضوع روی جنس، کیفیت و هزینه‌ای که باید پرداخت کنید تأثیرگذار خواهد بود.

خرید هدیه مدیریتی برای مدیران شرکت خود

خرید هدیه برای رئیس شرکتی در آن کار می‌کنید، امکان دارد مناسبتی یا به منظور تشکر و قدردانی باشد؛ به عنوان مثال، ممکن است قصد داشته باشید برای روز تولد مدیر یا سال نو برای او هدیه‌ای تهیه کنید یا این هدیه می‌تواند به منظور قدردانی از زحمات او یا جایگاه شغلی جدیدی باشد که برای شما در نظر گرفته است. چنانچه قصد خرید چنین هدیه‌ای را دارید، فراموش نکنید رئیس شرکت دوست صمیمی یا عضو خانواده شما نیست؛ بنابراین در انتخاب هدیه توجه ویژه‌ای داشته باشید. کادو مناسب رئیس شرکت باید حالت رسمی داشته باشد.

هدیه برای مدیران سایر شرکت‌ها با هدف تبلیغات

امروزه بیشتر کسب‌وکارها برای برندسازی و معرفی خود، هدایای تبلیغاتی نفیس تهیه کرده و برای رؤسای شرکت‌ها ارسال می‌کنند. این کار به تعامل هرچه بیشتر کسب‌وکارها با یکدیگر کمک می‌کند. هنگام تهیه چنین هدایای فراموش نکنید که کادوی شما معرف برندتان خواهد بود؛ بنابراین هیچ‌گاه سعی نکنید با تهیه هدایای ساده این کار را بی‌ارزش جلوه دهید. در چنین مواردی هدیه پیش از اینکه بیان‌گر شأن گیرنده باشد، گویای شخصیت برند شما خواهد بود.

مهم‌ترین نکاتی که هنگام هدیه برای مدیران باید به آن‌ها توجه کنید

برای اینکه در تهیه هدیه مدیریتی بهترین انتخاب را داشته باشید، لازم است به نکات مهم خرید هدیه برای رئیس شرکت توجه کنید. این نکات به‌خوبی شما را در خرید مناسب‌ترین کادو راهنمایی می‌کنند.

هدیه‌ای ارزشمند با توجه به جایگاه فرد انتخاب و خریداری کنید

ارزش هر فرد را براساس جایگاه، قدرت، نفوذ، توانایی، رفتار و منش او مشخص می‌شود؛ با این حال حدود روابط نیز می‌توانند ارزش‌آفرین باشند. اینکه آن فرد چقدر برای شما ارزش قائل می‌شود، آیا همچون مدیری تک‌رو بوده یا همواره همراه و یاور شماست و برای رشد فردیتان نیز زمان می‌گذارد.

از سوی دیگر اگر قصد خرید هدیه برای مدیر سایر شرکت‌ها دارید، باید به این نکته توجه کنید که آیا هدف شما از خرید هدیه صرفاً تبلیغات است یا به‌عنوان تشکر برای همراهی و همکاری آن شرکت با کسب‌وکار شما این کادو را در نظر می‌گیرید.

همه این موارد به شما کمک می‌کند تا متناسب با ارزش آن فرد یا مجموعه، هدیه‌ای ارزشمند تهیه کنید. منظور از هدیه ارزشمند، صرفاً هدیه گران‌قیمت نیست. ست مدیریتی هدایای تبلیغاتی یکی از نفیس‌ترین هدایا به‌حساب می‌آید. این ست‌ها علاوه‌بر قیمت مناسب، کاربردی و جذاب نیز هستند.

هدایای بانکها کیف کارمندی

هماهنگی شخصیت فرد با کادویی که برای او می‌خرید

هنگام خرید کادو حتماً شخصیت و علایق مدیر را در نظر بگیرید. چنانچه هنگام خرید سلیقه طرف مقابل را در نظر نگیرید؛ ممکن است نفیس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین کادوها نیز به چشم او ناچیز به‌نظر برسند؛ به‌عنوان مثال، خرید تابلو فرش، نقاشی یا منسوجات‌دستی برای شخصی که به آثار هنری علاقه ندارد، کاری بیهوده به‌حساب می‌آید؛ زیرا آن هدیه برای او بدون استفاده می‌شود.

انتخاب هدیه مدیریتی با توجه به دلیل و مناسب‌ها

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید هدیه مدیریتی توجه به دلیل خرید کادو است. آیا هدیه را برای تشکر می‌خرید یا به مناسبت تبریک سال نو؟ هر هدیه برای مناسبتی خاص مناسب است. آیا اهدای تقویم نفیس به مناسبت تبریک شب یلدا کار درستی است؟ مسلماً خیر؛ با توجه به این توضیحات، حتماً پیش از خرید کادو به مناسبت آن توجه کنید تا در نتیجه بهترین انتخاب را در خرید هدیه برای رئیس داشته باشید.

هدیه‌های مدیریتی شامل چه اقلامی می‌شود

تنوع هدایای مدیریت بسیار گسترده است، به‌طوری که برای هر فرد با هر سلیقه و هر جایگاهی می‌توان هدیه‌ای خاص و جذاب خریداری کرد. مناسب‌ترین هدایای مدیریتی عبارت‌اند از؛

هرکدام از این موارد می‌توانند به‌عنوان بهترین هدیه رئیس شرکت باشند، به‌شرطی که به سلیقه مدیر و مناسبت هدیه توجه داشته باشید.

جمع بندی خرید هدیه برای مدیران شرکت ها

در این مطلب هر چیزی که برای خرید بهترین هدیه برای رئیس شرکت لازم داشتید را به شما گفتیم. قطعاً با توجه به این نکات و به‌کار بستن آن‌ها با توجه به هدفی که دارید بهترین هدیه را تهیه می‌کنید. نکته مهم و کلیدی در خرید هدایای مدیریتی و تبلیغاتی مراجعه به فروشگاهی خاص است که در این زمینه فعالیت کند. با مراجعه به چنین فروشگاه‌هایی قطعاً بهترین انتخاب را برای خرید هدایا خواهید داشت؛ زیرا فروشگاه‌های مخصوص هدایای تبلیغات تجربه ویژه در این زمینه را دارند و برای خریدی حرفه‌ای و مطمئن شما را راهنمایی می‌کنند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد