صنایع دستی لاکچری ایران کدامند ؟

صنایع دستی لاکچری ایرانی از هنرهای دستی زیبا و شیک تولید شده توسط هنرمندان با ذوق داخلی می باشد. فروشگاه های صنایع دستی لوکس دوراونتاش عرضه کننده بهترین محصولات هنری اصیل به مشتریان خود در سراسر کشور است. شما می توایند با ارزش ترین و صنایع دستی ایران را  با توجه به سلیقه تان , سفارش خود را انتخاب کنید. ارائه گران ترین صنایع دستی میناکاری , قلمزنی , خاتم کاری , مینیاتور و … که ارزش مادی و هنری داشته و کالایی ماندگار بشمار می رود. ظروف خاص صنایع دستی میناکاری اصفهان, اثر بهترین اساتید ایرانی می تواند گنجینه ایی گرانبها در نظر گرفته شود

صنایع دستی به مجموعه ای از هنرها و صنایع گفته می شود که عمدتا با استفاده از مواد اولیه ی بومی و انجام قسمتی از مراحل اصلی ی تولید به کمک دست و ابزار دستی موجب تهیه و ساخت محصولاتی می شود که در آن ذوق هنری و خلاقیت فکری صنعتگر سازنده به نحوی تجلی یافته است و همین عامل وجه تمایز اصلی این نوع محصولات از مصنوعات مشابه ماشینی و کارخانه ای است.

صنایع دستی ایران از گذشته تا به حال

صنایع دستی ایران، همچون سایر کشورها، به مجموعه ای از هنرها یا صنایعی اطلاق می شود که با استفاده از مواد اولیه بومی و به کمک دست و ابزارهای دستی ساخته می شوند. با توجه به اینکه در این آثار ذوق هنری و خلاقیت فکری صنعتگر یا سازنده نمود پیدا می کند، همین وجه تمایز آنها با مصنوعات ماشینی یا کارخانه‌ای می باشد. به طور کلی، تمامی آثار دست ساز ریشه در تاریخ، فرهنگ و تمدن کهن کشور دارند.

مهارت ساخت صنایع دستی ایران را می توان به عنوان یکی از میراث فرهنگی کشور دسته‌بندی کرد. بنابراین، جزو آثار ناملموس به شمار می روند. احیای این صنایع علاوه بر فوایدی که دارد، می تواند به عنوان منبع درآمد ثانویه (پس از کشاورزی) برای روستاییان مورد استفاده قرار بگیرد.

 

ویدئو صنایع دستی لاکچری ایران

خرید صنایع دستی

صنایع دستی لوکس نشان دهنده چه چیزی می باشند؟

 

اگر وارد یک نمایشگاه شوید می توانید خلاقیت هنرمندان را در تابلو هایی که کشیده اند ببینید؛ هنر های تجملی که این افراد می کشند نوعی میراث فرهنگی محسوب می شوند که در قرن های متمادی نماد فرهنگ یک جامعه بوده اند. صنایع دستی لوکس صنایعی هستند که اکثر افراد از آن استقبال گرمی می کنند و نمی توان گفت این صنایع مخصوص قشر خاصی از جامعه بوده که به زندگی کلاسیک علاقه دارند. به طور کلی این صنایع به قدری جذاب هستند که هر فردی را به سمت خود جذب نماید.

هنرهای ایران باستان در زمان پادشاهان

قیمت صنایع دستی لوکس

نمی توان این صنایع را به دلیل شرایط اقتصادی کشور، از خارج وارد نمود؛ به همین دلیل نیروی های ماهر داخلی تمام سعی خود را برای ساخت این وسایل می کنند تا بتوانند به بهترین شکل هنر خود را به دنیا نشان دهند که البته موفق هم هستند. از آنجایی که محصول ساخته شده یک فرد با محصول فرد دیگر متفاوت می باشد؛ پس تعیین قیمت هم می تواند متفاوت باشد، زیرا کسی که این وسیله را ساخته است قیمتی را روی آن می گذارد که هم از نظر اقتصادی برای مردم به صرفه باشد و هم مقدار پولی که برای ساخت این وسایل مصرف کرده است در بیاید. صنایع دستی لوکس چون جزو صنایع دست ساز هستند؛ پس دولت یا یک کارشناس آثار دستی و غیره نمی توانند درباره قیمت آن نظر بدهند.

صنایع دستی لاکچری

ظروف مسی:

ظروف مسی در آشپزی شما بسیار تاثیرگذار عمل می­کنند و ممکن است باعث تغییر شیوه­­ی پخت یا حتی برخی مزه­ها بشوند. در گذشته نیز از این ظرف­ها برای آشپزی استفاده می­شده. اما امروزه کاربرد این ظروف به آشپزی محدود نمی­شود و جایی در دکوراسیون خانه و آشپزخانه برای خود باز کرده است. این ظروف با پخش حرارت وطول عمر بالا دارای جایگاه خاصی در آشپزخانه­ی ایرانی بوده‌­اند

نماد فرهنگی کشور در صنایع دستی را با شاخص های مختلفی می توان سنجید اما، بطور معمول یک محصول معرف این بنیه فرهنگی و هنری در جهان خواهد بود.

هنر انتزاعی چه مفهومی دارد؟

فرش دستباف

فرش دستباف و گلیم نمادی است که از دوران باستان تا به امروز نماد اقوام ایران و ایرانیان بوده است، و این محبوبیت به صورت بین المللی با پذیرش فرش ایرانی به عنوان زیباترین و بالاترین کیفیت در این زمینه از صنایع دستی مورد پذیرش قرار گرفته است.

 

فرش های دستباف ایرانی با طراحی منحصر بفرد و با تکیه بر سنت طرح های جلوه نگر و بعضا قومی و ملی در سده ۱۷ در به اوج شکوفایی خود دست یافت و این امر تا به امروز فرش های دستباف ایرانی همچون گلیم، زیلو، قالی و قالیچه ها را در زمره یکی از محبوب ترین آثار صنایع دستی جهان قرار داده است

صنایع دستی لاکچریهنر لوکس میناکاری

هر طور و با هر معیاری که صنایع دستی لوکس اصفهان را تقسیم بندی کنید میناکاری قطعا اگر در رتبه اول نباشد، در سه رتبه برتر ابتدایی جای دارد. میناکاری از لحاظ قدمت سابقه ای بیش از 5000 سال دارد که نشان از اصالت بالای این هنر در کشور است. میناکاری بر روی ظروف مسی، طلا و نقره و سفال انجام می شود که حجم زیادی از تولیدات میناکاری اصفهان مربوط به ظروف مسی و سفالی است.همچنین میناکاری از جمله صنایع دستی است که تنوع بالایی در طرح و نقش دارد و همچنین در انواع گوناگون مثل بشقاب، گلدان، قاب، تابلو، شکلات خوری، تندیس های تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی سازمانی و غیره… تولید می شود.هنر لوکس میناکاری اصفهان را هم می توان به عنوان تزئین منازل و دکوراسیون داخلی، هدیه تبلیغاتی و تندیس و هم به شکل هدایای لوکس و شیک برای عزیزان خود به شکل مناسبتی خریداری کنید که تمامی آنها با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت بازار تندیس موجود هستند.

هدایای ایرانی

صنایع دستی لاکچری

هنر لوکس خاتم کاری

هنر خاتم کاری نیز یکی از بهترین و محبوب ترین صنایع دستی لوکس اصفهان محسوب می شود که شاید بتوانیم به آن هنر تزئین فلزات مس با به شکل موزاییکی با مثلث های کوچک چوبی (معمولا از جنس آبنوس، گردو، فوفل و افرا) بگوییم.هنوز اطلاعات زیادی از محل دقیق و تاریخ پیدایش چنین هنر زیبایی در دست نیست اما همین بس که ساخت آن بدون داشتن دانش هنری و عشق و علاقه زیاد و مهارت کامل امکان پذیر نیست و در حال حاضر بعد از میناکاری پر فروش ترین محصول صنایع دستی لوکس اصفهان در بازار داخلی و خارجی است.از جمله محصولات و ظروف بسیار محبوب خاتم کاری می توان به قندان، شکلات خوری، ست های رومیزی، تندیس های صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی و دستمال کاغذی و جا قاشقی اشاره نمود.

صنایع دستی تزئینی ایرانی

صنایع دستی لاکچریهنر لوکس قلم زنی

قلم زنی شاید از لحاظ قدمت بی رقیب باشد و قدمت آن به تاریخ بشریت و دورانی برگردد که انسان ها از فلزات برای ساخت ظروف و تزئینات مختلف برای طبقه دربار و شاهان استفاده می کردند و مرغوب ترین نوع آن قلم زنی روی ظروف نقره ای است که البته بر روی مس و برنج نیز انجام می گیرد.قلم زنی از جمله صنایع دستی لوکس اصفهان به شمار می رود که محبوب ترین نوع آن برجسته یا سه بعدی است که نقوش به دلیل ارتفاع داشتن از سطح به حالت برجسته یا سه بعدی درآمده اند.این دسته از ظروف ماندگاری و دوام بسیار زیادی دارند و در کنار زیبایی بی حد و اندازه خود قیمت بسیار مناسبی را هم به خود اختصاص داده اند که با وجود ارزش بالای نقره باز هم قیمت نهایی آنها بسیار کمتر از ارزش واقعی و هنری آنها لحاظ شده است

هنر لوکس الماس تراش

مشابه با مس و پرداز که شاخه ای نوین و بسیار جدید از میناکاری است، الماس تراش نیز شاخه ای بسیار جدید و ابتکاری از صنایع قلم زنی محسوب می شود که فوق العاده زیباست. جنس این ظروف مسی است و به دلیل اینکه طراحی نقوش و طرح ها بر روی بدنه مسی ظروف به کمک قلم الماس صورت می گیرد به این نام مشهور شده است.ظروف الماس تراش به شکل گلدان، بشقاب، گلاب پاش، سرویس های چایخوری و غیره تولید شده و با قیمت مناسب به دست مشتریان عزیز می رسد.

هنر لوکس فیروزه کوبی

یکی دیگر از صنایع دستی لوکس اصفهان و با قدمت نه چندان زیاد و تقریبا 80 سال که در آن از سنگ های کوچک و بسیار زیبای فیروزه به شکلی کاملا منظم استفاده شده که بیشتر از ظروف مسی استفاده می گردد اما ظروف برنجی، برنزی و ورشو نیز محبوبیت خاص خود را دارند.در فیروزه کوبی که از آنها ظروفی مثل قندان، آجیل خوری و غیره تولید می شود سعی شده که از سنگ های فیروزه بسیار زیبا به شکل هنری استفاده گردد که در واقع این نوع سنگ ها حاصل تراش سنگ های اصلی هستند.

صنایع دستی لاکچری

هنر لوکس قلمکاری

قلم کاری نیز از جمله صنایع دستی لوکس اصفهان اما نه از جنس فلز بلکه از جنس پارچه است! به دلیل اینکه در اوایل از قلم های مخصوص برای نقش و نگار کشیدن بر روی پارچه ها استفاده می شده به این نام معروف گشت اما امروزه برای ساخت پارچه های قلمکار با سرعت بیشتر از مهرهای چوبی حکاکی شده با طرح و نقوش مختلف استفاده می گردد.خرید صنایع دستی لوکس اصفهان به صورت تکی و عمده.خرید صنایع دستی لوکس اصفهان از سایت بازار تندیس به شکل تکی و عمده امکان پذیر است و شما مشتریان عزیز می توانید پس از تماس با کارشناسان این مجموعه و دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان، بهترین محصول هر کدام از صنایع دستی را انتخاب کرده و ثبت سفارش را نهایی کنید.

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد