تهیه یک هدیه مناسب کارکنان بانک

تهیه یک هدیه مناسب برای کارکنان در مناسبت های مختلف یکی از چالش های تیم مدیریت منابع انسانی و بازاریابی هر شرکتی است. اگر شرکت شما نیز به دنبال بهترین هدایای بانکی است تا روزهای پایانی سال را به راحتی سپری کند و هدایایی عالی برای قدردانی از این افراد تهیه کند این مقاله را از دست ندهید.

هدایا تبلیغاتی بانک هاکارکنان بانک ها سعی می کنند تا حد امکان عملیات مالی شرکت ها را در طول سال سازماندهی کنند. بنابراین، اعطای هدایای رایگان به کارکنان برای تشویق آنها به همکاری بیشتر و استفاده از خدمات این شرکت ها به جای سایر شرکت ها بسیار مفید است. به این ترتیب شرکت ها می توانند به این کارکنان نشان دهند که به آنها اهمیت می دهند و به آنها اعتماد دارند.

طیف گسترده ای از هدایای کارمندان بانک وجود دارد که با کمی خلاقیت و شخصی سازی می توان آنها را به هدایایی منحصر به فرد و زیبا تبدیل کرد. ما به عنوان توسعه این دفتر، مجموعه ای از محصولات تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می کنیم که بر اساس تجربه عملی خود، برای این دسته از کارمندان مفید و مورد استقبال قرار می گیرند.

هدایای تبلیغاتی ماندگار

معمولا هدایای تبلیغاتی بانک ها و شرکت های بیمه جالب، کاربردی و گاها نفیس هستند. دریافت یک هدیه که خاص و زیبا باشد احساس خوبی در انسان به وجود می آورد.

‌هدیه تبلیغاتی برای ‌بانکها و موسسات

شاید تا به حال برای شما نیز پیش آمده باشد که به یک موسسه مالی مراجعه کرده و ‌هدیه تبلیغاتی از آن دریافت کرده باشید. اگر جزء این دسته از افراد هستید، حتما از اثرات مثبت هدیه تبلیغاتی ‌برای موسسات مالی آگاه هستید. هدیه تبلیغاتی برای ‌شرکت‌های بیمه و بانک‌ها می‌توانند مثال بسیار واضحی از این هدایا به شمار بروند. ‌‌هدیه تبلیغاتی برای بانک‌ها  و ‌شرکت‌های بیمه‌ای حتما نباید محصولی گران قیمت باشد. بلکه محصولی باشد که فرد دریافت کننده بتواند با آن ارتباط خوبی برقرار کرده و از آن استفاده مناسبی داشته باشد. در ادامه مثال‌هایی از انواع ‌هدیه تبلیغاتی برای ‌موسسات مالی آمده تا همه افراد با آنها آشنا شوند.

برای راهنمایی گرفتن در انتخاب بهترین هدیه این مقاله را مطالعه کنید برای کارمند چه هدیه ای بخریم ؟

مهم ترین نکته در انتخاب هدایای تبلیغاتی جذاب برای بانک ها

قبل از خرید هدایای تبلیغاتی، ابتدا باید به مخاطبان هدف خود مراجعه کرده و از نیازهای آنها مطلع شوید. زیرا اگر گروه هدف را بشناسید، می توانید هدیه ای متناسب با موقعیت آنها انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که هدیه تبلیغاتی به عموم باید بیش از هر چیز کاربردی باشد. هدایای تبلیغاتی بانکی باید به طور مداوم در زندگی روزمره افراد استفاده شود. زیرا هدف شما از ارسال هدیه نمایش برند و تبلیغ کسب و کارتان است. استفاده مداوم از رایگان ها باعث می شود که تبلیغ برند شما بهتر و بیشتر دیده شود. در ادامه این مقاله لیستی از بهترین هدایای بانکی را در اختیار شما قرار می دهیم و سپس بهترین فروشگاه برای سفارش هدایا را به شما معرفی می کنیم.

بهترین هدیه برای آقایان

بهترین هدیه برای خانم ها

هدایای تبلیغاتی شرکتی

ست رومیزی چوبی؛ انتخابی خاص و خلاقانه!

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند، نظر بسیاری از مراجعه‌کنندگان را به خود جلب کند مرتب بودن میز کارکنان است. وسایلی که روی میز قرار می‌گیرند شامل، خودکار، موبایل، تقویم و برگه یادداشت و…است. این وسایل بدون داشتن جایگاهی مناسب، باعث شلوغی میز و نامرتب دیده‌ شدن آن می‌شوند. یکی از بهترین راه‌ها که باعث یکدست و منظم دیده شدن میز کارکنان بانک می‌شود، استفاده از ست رومیزی چوبی است.

 

خودکار تبلیغاتی؛ ارزان، کلاسیک اما پرطرفدار

امروزه می‌توانید شخصی را پیدا کنید که در جریان کار و زندگی روزمره، استفاده‌ای از خودکار نداشته باشد؟ دانش‌آموز، دانشجو و کارمند و…هر شخصی به یک خودکار برای نوشتن نیاز خواهد داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت که خودکار به دلیل استفاده همگانی که دارد، یک هدیه به نسبت ارزان و مناسب محسوب می‌شود. خودکار‌های تبلیغاتی در متریال‌های گوناگونی تولید شده و قیمت و کیفیت متنوعی دارند. از خودکار‌های پلاستیکی ارزان قیمت گرفته تا قلم‌های نفیس و گران، شما می‌توانید هر یک را متناسب با بودجه بانک انتخاب کنید.

صنایع دستی هدیه ای نفیس به کارمندان پرتلاش

صنایع دستی همیشه دارای ارزش بالاتری نسبت به کالاهای صنعتی دارد چراک مراحل تولید آن با دست وب دون دخالت ماشین انجام شده. برای خرید صنایع  دستی به عنوان هدایای کارمندان بانک ها به چند ایده که به آن اشاره می کنیم توجه کنید.هدایای بانکها کیف کارمندی

فروش عمده گلیم دستباف

هدایا سازمانی

خودکار و روان نویس

بسیاری از مردم دوست دارند یک خودکار یا روان نویس خاص همراه خود داشته باشند. برای همین خودکار و روان نویس از جمله محصولات تبلیغاتی پرطرفدار است. پس شما می توانید یک خودکار تبلیغاتی با نام و لوگوی بانک یا کسب و کارتان به آن ها هدیه دهید و تاثیر آن را در جذب مشتری مشاهده کنید.

هدایای ایرانی

پاور بانک

یک وسیله کاربردی که می توان آن را به عنوان یک هدیه ی خاص و ماندگار برای بانک و موسسه مالس شما بکار برد. امروزه با توجه به تعداد زیاد وسایل مورد نیاز شارژی از جمله موبایل، پاور بانک ها کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند. پاور بانک سبک و قابل حمل بوده از این رو می تواند یک هدیه ی محبوب و دوست داشتنی برای مشتریان شما باشد.

ست سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی و تقویم از اصلی‌ترین و رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی است که هر برندی به بانکدارها ارائه می‌کند. با ارائه تقویم 1401 و ست سررسید تبلیغاتی 1401 در ماه‌های پایانی سال 1400 به کارمندان بانک‌ها، آن‌ها را برای آغاز سال نو و برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه سال جدید همراهی کنید.

پوشاک تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی و جوراب تبلیغاتی ازجمله محبوب‌ترین پوشاک تبلیغاتی هستند که هر شخصی با دریافت آن خوشحال می‌شود. پوشیدن لباس‌های رسمی در طول ساعت اداری می‌تواند خسته‌کننده باشد. از این رو، با ارائه این هدایای تبلیغاتی مهیج به آن‌ها، در زمان استراحت این کارمندان همراه آن‌ها خواهید بود و لحظات آزامش بخشی را برای آن‌ها رقم خواهید زد.

شارژر فندکی و کابل تبلیغاتی

پیشرفت تکنولوژی در تمام جنبه‌های زندگی امروزی خود را نشان می‌دهد. وسایل الکترونیکی متعدد، نیاز به استفاده از رابط‌های فراوان را می‌طلبد. به همین دلیل، ارائه کابل تبلیغاتی می‌تواند تمام این جریان‌های زندگی را به هم مرتبط کند و خیال افراد را از هماهنگی این وسایل الکترونیکی راحت کند. شارژر فندکی نیز امکان شارژ کردن وسایل برقی را به کمک فندک ماشین فرۧهم می‌کند تا بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن‌ها، از این وسایل استفاده کنند.

 

 لیوان تبلیغاتی

نوشیدن یک لیوان چای یا قهوه می‌توان?? آرامش عجیبی را به همراه آورد. استرس انجام امور مالی، بانکداران را با خستگی‌ها و تنش‌های فراوانی روبه‌رو می‌کند. با انتخاب و سفارشی‌سازی لیوان تبلیغاتی به شیوه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی برای کارمندان بانک‌ها می‌توانید خستگی روزانه را از بدن آن‌ها بزدایید و ذهن آرامی را برای انجام بهتر مسئولیت‌هایشان فراهم کنید.

جا کارتی تبلیغاتی

زندگی امروزی ما، کارت‌های متعددی را در کیف‌های ما قرار داده است. از کارت مترو و کارت ماشین گرفته تا انواع کارت‌های اعتباری، کارت ویزیت، کارت‌های شناسایی، گواهینامه و بسیاری از موارد دیگر ازجمله کارت‌هایی هستند که در کیف هر یک از ما وجود دارند. با ارائه جا کارتی‌های شکیل به کارمندان بانک‌ها می‌توانید آن‌ها را به داشتن نظم بیشتر ترغیب کنید. علاوه بر این، با اینجا کارتی‌های زیبا و منحصربه‌فرد می‌توانید نام برند خود را به شکلی جذاب در هر مکانی درخشان سازید.

هدیه تبلیغاتی مدیران

اکثرا هدایای تبلیغاتی بانک به مدیران خود بسیار خاص و ویژه است. برای این منظور بانک ها معمولا از ست های مدیریتی یا صنایع دستی استفاده می کنند. جعبه های پذیرایی هم یکی دیگر از هدایای ویژه و زیباست.

 ست مدیریتی

ست مدیریتی هدیه‌ای منحصربه‌فرد و خاص برای ارائه به کارمندان خاص و مدیران عالی‌رتبه است. اگر قصد ارائه هدیه‌ای ویژه به مدیران بانک‌ها یا کارمندان خاصی را دارید، بهتر است به سراغ ست‌های مدیریتی شیک و محبوب بروید تا ارزش هدیه خود را به صورت مشخص و برازنده‌ای نشان دهید. ست‌های مدیریتی در بسته‌های چشم‌نواز و لوکس آماده می‌شوند که بسته به سلیقه و بودجه می‌توان داخل آن‌ها را با هدایای تبلیغاتی مختلف که نام تجاری شما بر روی آن حک شده است، پر کنید.

از محبوب??ترین انواع ست مدیریتی تبلیغاتی می‌توان به ست مدیریتی افرا اشاره کرد که شامل پاوربانک تبلیغاتی، شارژر فندکی و خودکار فلزی است. این ست بی‌نظیر با هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای قابل سفارشی‌سازی است و ارزشی چندین برابر اقلام درون آن را به مخاطبان ما القا می‌کند. ست مدیریتی آریا از دیگر انواع ست‌های مدیریتی دوست‌داشتنی و پر سفارش است که از اسپیکر بلوتوثی، فلش مموری تبلیغاتی، ابزار چندکاره و خودکار تبلیغاتی در یک بسته‌بندی حرفه‌ای و خاص قرار گرفته است و دل دریافت‌کننده آن را می‌رباید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ست مدیریتی برای مخاطبان خاص خود ازجمله مدیران بانک و کارمندان بانک‌ها می‌توانید به وب‌سایت پیشکش مراجعه کنید و با تنوع بالای این هدیه تبلیغاتی شگفت‌انگیز آشنا شوید. ناگفته نماند ست‌های مدیریتی را می‌توان به صورت مجزا برای بانوان و آقایان سفرشی سازی نمود تا به شکل صحیحی نشان‌دهنده حس احترام و قدردانی تیم بازاریابی و برند شما باشد.

کتب نفیس تبلیغاتی

سروکار داشتن با ارقام و اعداد و تمرکز بر روی اسناد مالی مهم بسیار خسته‌کننده است. با ارائه هدایای تبلیغاتی خلاقانه‌ای که بتواند این احساس خستگی را از تن کارمندان بانک‌ها کم کند، می‌توانید نام خود را در ذهن آن‌ها ثبت کنید. کتب نفیس تبلیغاتی همچون اشعار ڭافظ، رباعیات خیام یا یک کتاب قرآن نفیس می‌تواند هدیه‌ای بی‌نهایت ارزشمند و خاص برای مخاطبان ویژه شما بأشد. این هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیز تنها در قفسه کتابخانه کارمندان و مدیران خاک نخواهد خورد. بلکه به هر مناسبتی با دستان آن‌ها ورق می‌خورد و آرامش و شکوهی خاص به لحظات آن‌ها می‌بخشد. کتب نفیس تبلیغاتی هدیه‌ای کاربردی و لوکس است که تا چند نسل در میان اعضا خانواده حفظ می‌شود.

صنایع دستی

همیشه نباید هدایای تبلیغاتی که به کارمندان ارائه می‌شود، مربوط به حوزه فعالیت و کاری آن‌ها باشد. یک ست شکیل هدیه صنایع دستی همچون دیوارکوب و گلدان حصیری یا سفالینه‌های روستای کلپورگان می‌تواند هدایای تبلیغاتی خاص و مسحورکننده‌ای باشند که هر برند و شرکتی برای قدردانی از زحمات کارمندان بانک‌ها به آن‌ها ارائه می‌کند.

موس پد تبلیغاتی

اگر به فکر یک خرید هدایای تبلیغاتی برای بانکها هستید باید بدانید که کارمندان بانک‌ها نیز مانند کارمندان بسیاری از ادارات، امور کارهای خود را با کامپیوتر یا لپ‌تاپ انجام می‌دهند. موس پد تبلیغاتی هدیه‌ای کارا و جذاب برای آن‌ها است تا به صورت دورکاری یا حضوری خدمات بانکی خود را به مشتریان ارائه کنند. اگر می‌خواهید هدیه تبلیغاتی شما علاوه بر ظاهر زیبا و چشم‌نوازش، حامی سلامتی دستان کارمندان بانک‌ها باشد، بهتر است به سراغ موس پدهای ژله‌ای با وتجل بروید. این نوع موس پدهای تبلیغاتی از مچ دستان کارمندان در حین کار کردن با موس حفاظت می‌کنند تا فشار کمتری به دست وارد شود.

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد