انتخاب کیف برای استایل بهار 1402

یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای یک استایل بی‌نقص، انتخاب و خرید کیف مناسب است. یقینا شما نیز بارها درگیر این مساله مهم شده‌اید، استایل‌تان به نظر تکمیل می‌آید، اما در واقع یک کمبود بزرگ دارد و برطرف کردن این کمبود نیز کار آنچنان ساده‌ای نیست، اما با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم می‌توان این سختی را کمی آسان‌تر کرد.کیف برای استایل بهار

بانوان اغلب برای نگهداری بسیاری از لوازم ضروری خود از این کیف بهرهمند میشوند. بنابراین انواع مختلف کیف های دوشی و دستی زنانه، نه تنها برای ظاهر و استایل شما، بلکه نقش مهمی در حمل و نقل وسایل شما ایفا مینمایند.
کیف زنانه در استایل و مد شما تاثیر بسیار زیادی دارد. بنابراین باید مدل آن را بر اساس ملاکهای مانند؛ نوع استایل و مد شما، محیط مورد نظر و کاربردی مورد نظرتان انتخاب کنید.

ویدئو کیف برای استایل بهار

کیف های بهاری

کارشناسان مد، بهار و تابستان را روزهای سبکی می‌دانند. روزهایی که نیازی به همراه بردن دستکش، چتر و … نیست و می‌توانید خیلی سبک حتی با یک کیف کوچک از خانه خارج شوید. از سوی دیگر عصرهای تابستان بلند است و جان می‌دهد برای دورهمی و کافه نشینی و خلاصه خوش گذرانی.برای خانم‌ها حضور در چنین برنامه‌هایی با دغدغه همیشگی «چی بپوشم» همراه است.

سوالی که ما سرسختانه می‌کوشیم جواب دهیم و حالا یک پیشنهاد ویژه برای خانم‌ها داریم. برای ستی فاخر و شیک در عصرهای تابستان امسال از کیف‌های دستی که با عنوان «کلاچ » شناخته می‌شوند، استفاده کنید. کیف‌هایی که در گروه کیف‌های کوچک قرار می‌گیرند و در دست حمل می‌شوند. با جدیدترین مدل‌های کلاچ آشنا شوید:

کیفی به اندازه کیف پول

چرم انتخابی کلاسیک برای کیف است این کیف کوچک که در مجموعه تابستانه طراحانی چون شنل، ولنتینو، آرمانی و… به چشم می‌خورد، فضای کوچکی به اندازه مقداری پول، کارت بانک، موبایل و درنهایت یک رژلب دارد اما جلوه‌ای رسمی و خاص به ست تابستانی شما می‌دهد.

زیباترین کیف های بهاری

رمدکیف های مهمانی های عصر و شب,شیک ترین کیف های بهاری,مدل کیف های بهاریتابستان امسال از کیف‌های دستی که با عنوان «کلاچ » شناخته می‌شوند

طراحانی مانند ورساچه هم کیف‌های کوچک مناسب برای عصرانه‌های بهاری امسال به شما پیشنهاد می‌کنند اما به شیوه‌ای متفاوت. به نظر آنها بهتر است این کیف‌ ها دکوری متفاوت داشته باشند و به جای قفل و زنجیرهای مرسوم از نگین‌های درشت، تکه‌های ریز یا درشت جواهرات، سنگ و… برای دکورشان استفاده شده باشد.

بهتر است این کیف‌ ها دکوری متفاوت داشته باشند خیلی سخت است که اسم کیف را روی این شی کوچک بگذاریم؛ بیشتر شبیه یک اکسسوری تازه است که به ست خانم‌ها اضافه شده است. نیناریچی به جای فرم رایج و همیشگی کیف‌ های کوچک، این نمونه گرد را پیشنهاد می‌کند که با اضافه کردن زنجیر کار حمل کردن آن آسان‌تر شده است.

 انتخاب کیف دستی:

به طور کلی انتخاب سایز کیف دستی بستگی دارد به مقدار وسیله‌ای که می‌خواهید در کیف خود حمل کنید. اگر شما قد بلند هستید، سایز کیف چندان مهم نیست و می‌توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید، انتخاب کنید. با توجه به اینکه کیف در کوچک‌ترین قسمت اندام قرار می‌گیرد، اگر ریزه اندام هستید، کیفی را انتخاب کنید که خیلی بزرگ نباشد زیرا هنگام راه رفتن از تمرکز به روی اندام شما جلوگیری می‌کند.

اگر شما لباس‌های چند رنگ یا لباسی با بافت‌های رنگی مختلف می پوشید، باید کیف تک رنگ، خنثی انتخاب کنید تا توجه دیگران به لباس شما جلب شود. اگر قصد خرید کیفی را دارید که با همه لباس‌های شما (بدون در نظر گرفتن رنگ آن‌ها) هماهنگ بوده و هر روز از آن استفاده کنید، رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب می‌باشند. برای کارهای مختلف مانند مسافرت، کار، تفریح و میهمانی از کیف‌های متنوع استفاده کنید. به طور کلی، به جای خرید یک کیف بسیار گران قیمت، چند کیف خوب و مناسب خریداری کرده و آن‌ها را به طور متناوب استفاده نمایید. هنگام خرید کیف، آن را پر کنید و کمی در مغازه بچرخید تا مطمئن بشوید که شانه‌های شما را اذیت نمی‌کند و راحت هستید.

انتخاب کیف مناسب با توجه به استایل های مختلف

چند مدل کیف زنانه برای استایل های مختلف شما از کدام مردم هستید؟ کسانی که معمولا استایل راحتی دارند و از کیف های ضربدری استفاده می کنند یا کیف دستی را ترجیح می دهید؟ بهتر است هر فردی با هر سلیقه ای با انواع کیف و کاربرد آن آشنا باشد.

البته در انتخاب کیف باید به مدل کفشی که می پوشید هم نگاه کنید، چه از نظر هماهنگی رنگ و چه نوع و مدل آن، کیف و کفش باید در یک دسته باشند.

در واقع می توان گفت هیچ استایلی بدون کیف مناسب و هماهنگ کامل نمی‌شود. خیلی‌ها از کیف به عنوان یک وسیله‌ی کاربردی برای جابه‌جایی وسایل خود استفاده می‌کنند اما افراد زیادی هستند که از نظرشان کیف یک اکسسوری است که کمک می‌کند استایل‌شان کامل شود. آن‌ها تصمیم دارند زیبایی استایل خود را با کیف‌شان به دیگران نشان دهند. برای این دسته افراد کیف درست مانند ساعت است؛ باید جلوه داشته باشد و زیبایی دستان آن‌ها را به نمایش بگذارد. اصلا مهم نیست که در کدام دسته قرار می‌گیرید، قبل از هر انتخابی باید کاربرد شی‌ای که در دست گرفته‌اید یا بر دوش انداخته‌اید را بدانید.

یکی از ملزومات در استایل‌های زنانه که می‌تواند حکم تکمیل استایل را داشته باشد، کیف است. تمام بانوان برای اینکه ظاهر بهتری داشته باشند و لوازم ضروری خود مانند گوشی موبایل، کارت‌های بانکی، لوازم‌ آرایشی و کلیدهای خود را حمل کنند، به یک کیف مناسب احتیاج دارند. برای این‌که بتوانید کیف‌های خوبی برای خود انتخاب کرده و آن‌ها

اهمیت سبک پوشش و استایل در خرید کیف

در قدم اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید، توجه کنید.

 اهمیت رنگ و متریال در انتخاب کیف

در قدم بعدی باید حواسمان به تنالیته رنگی استایل‌مان باشد، باید انتخابی داشته باشیم تا نه تنها از لحاظ رنگ بلکه از نظر متریال نیز با دیگر آیتم‌ها هم خوانی داشته باشد. سعی کنید از رنگ‌های خنثی مثل مشکی، طوسی و کرم استفاده کنید که با تمام ست‌های شما همخوانی داشته باشد و از ست کردن رنگ، جنس کیف و کفش و در برخی مواقع کمربند، بپرهیزید.کیف برای استایل بهار

نکته مهم در انتخاب کیف مناسب، توجه به اندام و فرم بدن

آخرین قدم در انتخاب کیف مناسب شاید بی‌ربط به نظر بیاید، اما اگر به آن توجه نداشته باشیم رعایت دیگر موارد نیز آنچنان تاثیری نخواهند داشت. در نظر گرفتن اندام در انتخاب کیف، شما راکوتاه یا بلند و چاق یا لاغر نشان می‌دهد.

  • اگر لاغر هستید کیف‌های خیلی بزرگ برای شما مناسب نیستند، زیرا قطعا در پشت کیف پنهان خواهید شد.
  • اگر اندام درشتی دارید بهتر است از کیف‌های خیلی کوچک استفاده نکنید، زیرا این کیف‌ها اصلا دیده نخواهند شد، همچنین بهتر است از کیف‌های خیلی بزرگ نیز استفاده نکنید. زیرا، آنها نیز شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. بهتر است از کیف‌های متوسط بزرگ استفاده کنید.
  • برای اینکه بلندتر به نظر برسید از کیف‌هایی متوسط و کوچک با بند بلند استفاده کنید.
  • اگر قد بلندی دارید شما آزادید از هر کیفی استفاده کنید، اما ما به شما توصیه می‌کنیم از کیف‌های کوچک کمی دوری کنید.

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف برای استایل بهار

کیف‌های کوچک یا بزرگ

هنگام خرید کیف در فصل بهار در مرحله اول فکر‌ کنید که آیا کیفی که می‌خواهید تهیه کنید برای استفاده روزمره شماست یا برای دورهمی، مجالس و… زیرا حجم وسایلی که در موقعیت‌ها با خود جابه‌جا می‌کنید متفاوت است، پس صد در صد نیاز شما در کیفی که می‌خرید تاثیر مستقیمی دارد. حتی می‌توانید با خرید کیف پول مناسب، هماهنگی استایل خود را چند برابر کنید.

کیف میکرو

استفاده از این جنس کیف به شرطی است که با آیتم‌های دیگر استایل شما همخوانی داشته باشد. کیف‌ها علاوه بر اینکه سمبل مد هستند، تمام وسایل بانوان در طول روز توسط کیفشان حمل می‌شود پس کیف‌ها وسیله‌ای کاربردی و جلوه‌ دهنده هستند.
کیف‌های میکرو شاید از این نظر که وسایل زیادی را با خود حمل کنند خیلی مناسب نباشند اما امروزه توسط طراحان مطرح هالیودی در کالکشن‌های امسال طراحی شده و مورد استقبال بسیاری از افراد مشهور و مطرح قرار گرفته.

کیف برای استایل بهارانواع کیف زنانه را بشناسید

کیف دستی بدون بند، Clutch bag

کیف‌های بدون بند به نحوی است که یا باید آن‌ها را زیر بغل بزنید یا با پنجه‌هایتان آنها را بگیرید و یا مانند کتاب آنها را در یک طرف خود نگه دارید! این‌ها نسل جدیدی از کیف‌های زنانه هستند که به نسبت پرطرفدارند و با هر استایلی قابل استفاده هستند، اما باید به انتخاب رنگ و سایز آن توجه داشت.

کیف زنانه دوشی (Shoulder Bag)

کیف‌های دوشی، کیف‌هایی کلاسیک برای استفاده‌های روزمره هستند که همه‌ی ما با این سبک از انواع کیف زنانه آشنایی داریم. کیف‌های دوشی که نام آن‌ها از سبک استفاده از این کیف گرفته شده است؛ به قدری کاربردی و متنوع هستند که عجیب نیست اگر هر خانم، تعداد زیادی از این سبک کیف در کمد خود داشته باشد. اندازه‌ی کیف‌های دوشی به قدری است که بتوانید هرآنچه که درطول روز ممکن است به آن نیاز داشته باشید را در این کیف جای دهید. تهیه‌ی یک رنگ خنثی از این کیف کاربردی، برای ست‌کردن با استایل‌ها و رنگ‌های مختلف، به هر خانمی پیشنهاد می‌شود.

کیف زنانه کراس بادی

یکی دیگر از انواع کیف زنانه که شباهت بسیار زیادی با مدل های کیف زنانه دوشی کوچک دارد، کیف کراس بادی است. این کیف به ‌وسیله یک بند، به ‌صورت کج بر روی بدن فرد قرار می‌گیرد. ظاهر کیف کراس بادی، حالتی اسپرت داشته و می‌تواند تکمیل‌کننده استایل اسپرت شما باشد. هنگام استفاده از این مدل کیف، دیگر دستانتان درگیر نگه داشتن کیف نیست و شما می‌توانید به آسانی آن را با خود حمل کنید. طراحی ظاهری کیف کراس بادی بسیار جذاب بوده و به‌همین خاطر طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. بانوانی که به استایل‌های اسپرت علاقه دارند، می‌توانند از زیبایی این کیف بهره ببرند.کیف برای استایل بهار

کیف زنانه دوشی بزرگ (Tote Bag)

کیف‌های توت، کیف‌های دستی بزرگ و تک‌محفظه‌ای هستند که اغلب درب آن‌ها بسته نمی‌شود و همین موضوع موجب دسترسی آسان به لوازم موجود در کیف خواهد شد. کیف‌ توت با دو جنس چرمی و پارچه‌ای طراحی و ساخته می‌شود که نوع چرمی آن برای قرارهای رسمی و محل کار مناسب است و نوع پارچه‌ای برای خرید و سفر گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود و جلوه‌ای چشم‌نواز به استایل شما می‌بخشد. این کیف از انواع کیف زنانه، به دلیل حجم بالایی که برای حمل لوازم سنگین و حجیم دارد؛ محبوبیت زیادی در میان خانم‌ها با هر استایلی پیدا کرده‌ است. ضمنا این کیف برای خانم‌هایی که به استایل بوهو علاقه‌مندند و به دنبال کیف‌های بزرگ هستند؛ انتخاب بسیار مناسبی است.کیف برای استایل بهار

کوله‌پشتی‌ها برای جابه‌جایی لوازم خیلی زیاد

کوله‌پشتی‌ها معمولا در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند، ولی معمولا در مقایسه با کیف‌های دستی، محتویات بیشتری را در خود جای می‌دهند. به دلیل حمل وسایل بیشتر، این کیف‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که بتوانید آن‌ها را روی هر دو دست خود آویزان کنید که وزن زیادی را به دوش شما وارد نکنند.

از این کیف‌ها برای مسافرت‌های کمپینی یا رفتن به دانشگاه معمولا استفاده می‌شود. البته افرادی که سر کار می‌روند و با خود لپ‌تاپ حمل می‌کنند نیز این مدل کیف را به دیگر انواع آن ترجیح می‌دهند.کیف برای استایل بهار

کیف‌های کمری، ترند سال‌های اخیر

این کیف‌ها اندازه‌ی کوچکی دارند که به کمر فشار زیادی وارد نشود و حتی جنس آن‌ها نیز به گونه‌ای است که خود کیف نیز وزن چندانی نداشته باشد. برخی از برندها به این مدل کیف‌ها FUNNY PACK نیز می‌گویند. به این دلیل که معمولا در استایل‌های خیلی کژوال مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارتی شما کسی را نمی‌بینید که با یک کفش یا بوت پاشنه بلند یک کیف کمری استفاده کند. اگر استایل نوروز شما اسپورت است، کیف‌های کمری انتخاب خیلی خوبی است.کیف کمری

کیف پاسپورتی دخترانه ( Saddle cross-Body Bag )

کیف پاسپورتی دخترانه (Saddle cross-Body Bag)، دارای دو بند یا دسته بلند و با سایز نسبتا کوچک هستند. با توجه به سایز مدیوم این اکسسوری، این سری از انواع مدل کیف زنانه را میتوانید با استایل کلاسیک بهتر ست کنید.
کیف پاسپورتی با هدف اولیه نگهداری فقط چند قطعه ضروری از قبیل گوشی همراه و کیف پول در نظر گرفته شده است. ویژگی بارز این مدل کیف زنانه کلاسیک، صفحه ای است که با یک عدد قلاب تزئینی محکم میشود.کیف برای استایل بهار

کیف مجلسی دخترانه ( Purse )

یکی دیگر از محبوب ترین کیف های کلاسیک، کیف مجلسی دخترانه ( Purse) است که بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و بسیار مناسب برای مهمانی و پارتی های مجلسی است. این مدل کیف های مجلسی، دارای دو بند تقریبا کوتاه و یک عدد محفظه داخلی بزرگ هستند.
معمولا کیف مجلسی دخترانه را با رنگ و مدل طراجی ناخن، ست میکنند. این اکسسوری زنانه، معمولا برای مناسبت ها و مراسم غیر رسمی استفاده میشوند.کیف برای استایل بهار

کیف حمل و نقل دخترانه (Tote Bag)

همه بانوان حداقل یک عدد کیف دوشی حمل و نقل بزرگ با فضای زیاد دارند. مدل زنانه کیف حمل و نقل (Tote Bag)، یک کیف بسیار بزرگ با دو دسته موازی در بخش شانه است و حمل آن بسیار راحت میباشد.
این سری از انواع مدل کیف زنانه؛ بسیار پرکاربرد بوده و مناسب برای رفتن به یک کلاس آموزشی و درسی، رفتن به خرید و یا محیط کار است. شما میتوانید وسایل ضروری و یا خرید خود را در داخل آن بگذارید. بهتر است این مدل کیف زنانه را با انواع مدل شلوار شیک و مناسب، ست کنید.

کوله پشتی سنتی فانتزی

پاییز فصل تحصیل و سفرهای کوتاه و اردوهای دانشجویست، چه کیفی در فصل خوش آب و هوای پاییز برای ما مناسب تر است! حتما به کوله پشتی سنتی یا فانتزی برای استایل خود فکر کرده اید، همانطور که می دانید کوله پشتی از بدو تولد به عنوان یکی از ابتدایی ترین کیف هایی که هر انسانی باید داشته باشد شناخته شده است. ما می توانیم به عنوان دانش آموزی که لپ تاپ و کتاب دارد از کوله پشتی خود استفاده کنیم می توانیم به پیک نیک برویم و با آن به مسافرت برویم یا مادر شیک پوشی باشیم که وسایل کودکمان را در آنجا قرار می دهیم.

استفاده از کوله پشتی تا ۵ سال پیش چندان رایج نبود. اما امروزه یکی از کاربردی ترین کیف ها، کوله پشتی های جمع و جوری است که می توان با استایل های بسیاری آنها را ست کرد. کوله پشتی سنتی و فانتزی به یکی از گزینه های ایده آل برای استفاده های روزمره و یا سفرهای کوتاه مدت تبدیل شده است.نمای 3 بعدی کوله پشتی گلیمی نکیسا 5

کیف گلیمی

برای یک استایل بهاره باید از پارچه هایی استفاده شود که حس و حال فرهنگ ایرانی را جلوه دهد و در عین حال قابل استفاده باشد. گلیم بافته ایست از جنس پشم با نقوش هندسی که از سالهای دور ر مناطق مختلف کشورمان به دست زنان هنرمند بافته می شود . حال تولیدکنندگان گلیم های دستباف را به کیف های زنانه و مردانه تبدیل کرده اند. اگر به دنبال یک استایل متفاوت و هستید  کیف گلیمی را می توانید برای استایل های مدرن و سنتی استفاده کنید .کیف گلیمی

کیف سنتی :

در دنیای مدل امروز کیف سنتی در مدل های مختلف  دوشی، کوله پشتی، کمری، ساک و … تولید می شوند و هم جنبه کاربردی دارند و هم گزینه مناسبی برای استایل کردن هستند .تیپ هنری

 کیف‌های هوبو یا Bindle، کیف‌هایی از جنس پارچه و طراحی شلخته

این کیف ها معمولاً بسیار جادار هستند و از پارچه ساخته می شوند. در گذشته معمولاً افرادی که از ثروت مالی زیادی برخوردار نبودند از این مدل کیف استفاده می کردند زیرا بسیار کاربردی به نظر می رسید و می توان از آنها برای مصارف مختلف استفاده کرد.

برخی از مادران از این مدل کیف برای جابجایی وسایل کوچک خود استفاده می کنند خانم ها معمولا از این مدل کیف برای رفتن به محل کار یا خرید استفاده می کنند و در این میان این کیف به کیف هوبو معروف است.

کیف‌های جعبه‌ای دستی برای مهمانی های خاص

کیف های جعبه ای معمولاً در اندازه ای طراحی می شوند که به راحتی می توانید در دست بگیرید و نیازی به حمل نداشته باشید. با این حال معمولا برای آنها مچ بند در نظر گرفته می شود.

خانم‌ها معمولا در مهمانی‌های رسمی که لباسی تیره به تن داشته باشند، با یک کیف جعبه‌ای براق کمی استایل خود را چالشی‌تر کرده و لوازمی مثل موبایل یا رژلب خود را در آن قرار می‌دهند.

کیف زنانه حصیری (Basket Bag)

این دسته از انواع کیف زنانه، همانطور که از نامشان پیداست؛ یک نوع کیف بافتنی حصیری هستند. رنگ نود کیف زنانه حصیری، در کنار گردنبند و اکسسوری‌های مروایدی؛ می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای لباس‌های ساحلی باشد. البته استفاده از این کیف‌ها با یک صندل و شلوار جین هم فوق‌العاده خواهد شد. در هر حال حس تابستانی نهفته در این کیف‌ها، آن‌ها را برای استایل‌های تابستانی بسیار مناسب کرده است.کیف برای استایل بهار

کیف‌های مکرومه:

اگر از طرفداران استایل‌های تابستانی هستید این کیف‌ها برای شما بهترین انتخاب خواهند بود. این کیف‌ها که مکمل لباس‌هایی با الیاف طبیعی هستند معمولا مناسب استفاده در فصل گرما بوده و کمتر در روزهای سرد پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کیف زنانه کلاچ (Clutch Bag)

کلمه‌ی کلاچ به معنای محکم گرفتن است و به همین دلیل این نام برای این کیف زنانه انتخاب شده است. کیف‌های کلاچ اغلب بدون بند و دسته هستند؛ اما در برخی از انواع آن، بند زنجیری و ظریفی نیز وجود دارد. این نوع از انواع کیف زنانه که ظاهری بسیار شیک و کلاسیک دارد؛ انتخاب بسیار مناسبی برای مهمانی‌ها و مجالس خواهد بود و ظاهری فوق‌العاده جذاب به استایل شما خواهد بخشید.کیف برای استایل بهار

کیف زنانه بولر (Bowler Bag)

این نوع از انواع کیف زنانه که دارای ظاهری گنبدی شکل و دسته‌های کوتاه هستند؛ می‌توانند یکی بهترین از گزینه‌ها برای استفاده‌های روزمره، مهمانی‌های دوستانه و غیررسمی و حتی قرارهای کاری باشند. نام این نوع کیف، الهام گرفته از کیسه‌های توپ بولینگ است.کیف برای استایل بهار

کیف زنانه باکت (Bucket Bag)

کیف باکت که نوع دیگری از انواع کیف زنانه محسوب می‌شود؛ امروزه در دنیای مد، ترند شده و طرفداران زیادی را در میان خانم‌ها پیدا کرده است. طراحی شل و بی‌ساختار این سبک از کیف زنانه، آن‌ را به انتخاب مناسبی برای ست کردن با استایل بوهو تبدیل کرده است. از این نوع کیف می‌توانید برای پیاده‌روی، خرید و در استایل‌های روزمره استفاده نمایید و جلوه‌ای بی‌نظیر و جذاب را به استایلتان بدهید.کیف برای استایل بهار

کیف های تخت مستطیلی یا کیف های کوتاه و باریک زنانه

کارمندان علاقه زیادی به کیف های دستی رسمی دارند و از طرفی حمل کیف های بسیار سنگین برایشان سخت است و ترجیح می دهند فقط چند مدرک و گوشی موبایل را به شرکت ببرند. ما به این افراد کیف های اداری باریکی پیشنهاد می کنیم که خیلی جادار نیستند اما حس کارمند بودن را حفظ می کنند.

کیف حصیری و بافت

کیف‌های حصیری و بافت از جمله کیف‌هایی هستند که هرساله در کالکشن‌های بهاری و تابستانی اکثر برند‌ها موجود هستند، این سبک‌ کیف‌ها همیشه مورد استقبال قرار گرفته‌اند و‌ امسال نیز در کالکشن فصل بهار و تاسبتان موجوداند.
شما تجسم کنید یک ساحلی زیبا با کلاه حصیری و یک صندل حصیری به همراه عینک آفتابی بسیار زیبا دارید حال برای ست کردن کیف با استایل بهاری بی نظیر خود تنها یک کیف حصیری زیبا کم دارید تا یک مسافرت رویایی و‌ عکس های زیبا و ماندگار داشته باشید.

کیف های شانه ضربدری برای پیاده‌روی‌ها

این کیف ها معمولا در سایز متوسط طراحی می شوند. معمولا افراد هنگام راه رفتن وسایل زیادی با خود حمل نمی کنند، بنابراین جیب های زیادی را در کیف های ضربدری نخواهید دید.

خانم هایی که علاقه زیادی به لباس های ورزشی دارند و دوست ندارند یک شی اضافی با دست خود حمل کنند، معمولا از این مدل کیف استقبال می کنند.کیف برای استایل بهار

کیف مدل پستچی یا مسنجر زنانه ( Messenger Bag )

کابرد کیف های مدل مسنجر (Messenger Bag)؛ توسط زنان و مردان به یک اندازه است. البته اندازه کیف پستچی زنانه در مقایسه با مدل مردانه، نسبتا کوچک تر است. این مدل از کیف، در سال های گذشته اغلب توسط پستچی ها استفاده میشدند.
در حالی که امروزه توسط بسیاری از خانم ها برای انجام یک کار خاص مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد عملی دارد.کیف برای استایل بهار

کیف های پاکتی برای مهمانی های رسمی

همانطور که از نام آن مشخص است، این کیف ها دقیقاً مانند یک پاکت نامه طراحی شده اند. در ترند سال 2022 دسته کیف های زنجیره ای طراحی شده است تا کسانی که دوست ندارند از کمربندهای زنجیری استفاده کنند بتوانند با دسته بندی این کیف ها استایل خود را کمی رسمی تر کنند بهتر است از این کیف ها با کفش های پاشنه بلند ست کنید.

 کیف‌های شب برای درخشیدن در مهمانی‌های شبانه

کیف‌های شب معمولا در سایز کوچک طراحی می‌شوند زیرا نقش یک اکسسوری را دارند. در ترند سال ۲۰۲۲ این کیف‌ها با طرح‌های شلوغ و براق به بازار عرضه شده‌اند. اگر لباستان را ساده انتخاب کرده‌اید، کیف‌های شبتان را براق و شلوغ انتخاب کنید. درست مانند یک گردنبند زیبا به استایل شما جلوه می‌دهند.هدیه برای بهترین دوست

کیف‌های فلپ همه‌کاره برای هر هدفی

این کیف‌ها از یک رویه تشکیل شده‌اند که به جای زیپ کیف، کل فضای داخلی را می‌پوشانند. این کیف‌ها معمولا از داخل توسط یه محفظه زیپ‌دار به دو قسمت تقسیم می‌شوند. بسیار کاربردی هستند و نه تنها برای بیرون رفتن‌های عادی، که برای مهمانی هم می‌توانید با توجه به تنوع بالای طرح و رنگ، از آن‌ها استفاده کنید.

کیف گرد یا دایره ای دخترانه ( Round Bag )

این کیف های زنجیری با بدنه دایره ای شکل و دارای یک بند بلند که بر روی شانه قرار میگیرد را کیف گرد (Round Bag) مینامند. این مدل کیف دخترانه بسیار زیبا و منحصر به فرد است و با هر لباس و استایلی قابل ست شدن است. کیف های دایره ای از جنس چرم، پارچه، حصیر و … ساخته میشوند.نمای جلوی کیف دایره گلیمی2

کیف مچ دستی زنانه ( Wristlet bag )

همانطور که از نام این مدل مشخص است، آنها یک کیف کوچک شبیه به کیف های دستی هستند. با این تفاوت که آنها دارای یک محفظه زیپ دار میباشند که به یک حلقه متصل میشود و بر روی مچ دست قرار میگیرد.
کیف های مچ دستی (Wristlet bag) میتوانند تلفن همراه، کلیدها و لوازم ریز دیگر شما را در خود جای دهند. آنها به راحتی با بسیاری از استایل های غیر رسمی قابل پوشیدن هستند. این مدل کیف زنانه، جزو پرفروش ترین و محبوب ترین اکسسوری مد بانوان است.

کیف مدل سبدی حصیری زنانه ( Basket Bag )

کیف های دخترانه ای که به صورت هنری از طریق نی و یا حصیر درست میشوند و به شکل یک سبد هستند را کیف سبدی (Basket Bag) مینامیم. به احتمال زیاد شما این مدل کیف های دخترانه را در نمایشگاه های مد صنایع دستی مشاهده نموده اید.
امروزه نیز بسیاری از افراد به دلیل علاقه به لوازم هنری و سنتی از این سبک کیف ها در استایل سنتی و هنری خود بهره میگیرند.

کیف برای استایل بهار

مطالب مرتبط:

لباس سنتی بپوشیم ولی مدرن دیده شویم

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد