بهترین هدیه برای پدربزرگ ها درروز پدر

بهترین هدیه برای پدربزرگ ها درروز پدر

در این مطلب می خواهیم بهترین هدیه برای پدربزرگ ها را با شما به اشتراک بگذاریم. هدیه دادن یک امری شاد و دوست داشتنی هم برای خود شما و هم طرف مقابل به حساب می آید. قدرت هدیه دادن پیوندهای بین افراد را تقویت می کند و همچنین می تواند آینده مشترکی را در میان افراد رقم بزند. مطمئناً برای شما اتفاق افتاده است که با هدیه دادن بتوانید یک رابطه را از نو بسازید یا جان دوباره به آن بدهید. اگر می خواهید از معجزه قدرت هدیه دادن آگاه شوید در ادامه با ما همراه باشید.

قدرت هدیه دادن
هدیه بر اساس وقایع
نیازمندی های سالمندان
لیست هدایا

 

هدیه دادن یک امری شاد و دوست داشتنی هم برای خود شما و هم طرف مقابل به حساب می آید. قدرت هدیه دادن پیوندهای بین افراد را تقویت می کند و همچنین می تواند آینده مشترکی را در میان افراد رقم بزند. مطمئناً برای شما اتفاق افتاده است که با هدیه دادن بتوانید یک رابطه را از نو بسازید یا جان دوباره به آن بدهید. اگر می خواهید از معجزه قدرت هدیه دادن آگاه شوید در ادامه با ما همراه باشید.

قدرت هدیه دادن در میان افراد

این امر پیوند خاصی میان هدیه دهنده و گیرنده آن هدیه ایجاد می کند. ارتباطی که در این میان رد و بدل می شود تعادل جدیدی را در یک رابطه بوجود می آورد.

هدیه دادن موضوعی است که سبب می شود احساس خوبی را در میان طرفین منتقل کند. شخصی که هدیه می دهد با خوشحالی واکنش طرف مقابل هم خوشحال می شود و این حس سبب ایجاد انرژی مثبت در طرفین می شود.

هدیه دادن بر اساس وقایع زندگی

در طول زندگی نقش های مختلفی مانند نوزاد، دانش آموز، کارگر، بازنشسته، دوست، معلم، همسر، همسایه و دیگر موارد وجود دارد. با ارتباط برقرار کردن شما می توانید رابطه دوست داشتنی را با اطرافیان خود برقرار کنید. یکی از روش های تقویت روابط هدیه دادن در مراسم های مختلف به افراد زندگیتان به حساب می آید.

اما مهم ترین نکته ای که باید به آن بیشتر از هدیه دادن توجه کنید این است که بتوانید هدیه مناسب با شرایط موجود را برای اطرافیان خود ارسال کنید. همانطور که می دانید هدیه دادن یکی از روش های بروز احساسات و اعلام پیام هایی از جمله قدردانی، جذب عشق، دوستی، حمایت یا دیگر موارد است.

اما هدیه یا بخشیدن؟ مسئله این است!

تفاوت بارزی میان هدیه دادن یا بخشیدن چیزی وجود دارد. به عنوان مثال می توان گفت که هدیه دادن امری است که شما می خواهید با ارسال آن به شخص مقابل احساس خوبی دهید و می دانید که آن فرد با دریافت هدیه خوشحال خواهد شد.

به همین دلیل شما باید در انتخاب هدیه های خود توجه و دقت کافی را داشته باشید. زیرا این روش نشانگر بینش و فهم شما نسبت به طرف مقابل می باشد .

اما مسئله بخشیدن امری است که شما به عنوان کمک به مخاطب خود چیزی را ارسال می کنید. شما باید به معنا و مفهوم این دو مورد دقت و توجه لازم را داشته باشید. اگر نتوانید این دو مورد را از هم تفکیک کنید، ممکن است شرایط رابطه شما را به سمت از هم پاشیدن سوق دهد.

هدایای سازمانی

قدرت هدیه دادن

قدرت هدیه دادن عشق زیادی را با خود به همراه دارد. پیامی که شما با ارسال هدایا به طرف مقابل خود می دهید نشان دهنده این است که شما به چه میزان و اندازه به طرف مقابل خود اهمیت می دهید و برای تهیه آن هدیه چقدر تلاش کرده اید. هدیه دادن یک ابزار زیبا و قدرتمند است که با استفاده از آن می توان زیبایی را در جامعه پرورش داد.

برای اینکه بخواهید هدیه شما هرگز فراموش نشود و مخاطب خاص شما هدیه را با خوشحالی به یاد بیاورد باید چیزهای غیر منتظره و فراموش نشدنی را انتخاب کنید! سعی کنید در این مسیر بزرگ فکر کنید و از انجام حرکات غیر قابل پیش بینی نترسید.

دو صد گفته چون نیم کردار نیست!

همه ما اهمیت و ارزش کلمات را می دانیم اما گاهی اوقات کلمات برای انتقال پیام کافی نیستند. در این مواقع می خواهید چیزی فراتر از کلمات را به مخاطب خود نشان دهید و آن ها را از ارزشمند بودن خود آگاه کنید. در این شرایط شما اقدام به خرید هدیه می کنید. قدرت هدیه دادن آنقدر با ارزش و نیرومند است که شما می توانید حتی با خرید یک شاخه گل رز محبت را در دل مخاطب خود دو چندان کنید.

nazdik.me

همه ما می دانیم که عمل کردن قدرتی بیشتر از گفتار و حرف دارد. به همین دلیل دست به خرید و بروز احساساتمان با ارسال کادو و هدایا می کنیم.

به عنوان مثال شما به جشن قبولی دانشگاه دوستتان دعوت شده اید و بدون خرید هدیه به محل جشن می روید. آیا به نظر شما در چنین شرایطی همه چیز خوب پیش می رود؟ البته که نه! شما باید کاری فراتر از گفتمان انجام دهید و هدیه ای را با خود به جشن ببرید. همچنین شما می توانید با خرید یک هدیه خاطره ای را هم برای خود و هم برای مخاطب به عنوان یادگاری به ثبت برسانید.

قدرت هدیه دادن آنقدر نیرومند و بزرگ است به این دلیل هنگامی که شما هدیه ای را به شخصی می دهید احساس رضایت و خوشحالی دو برابری نسبت به زمانی که هدیه ای را دریافت می کنید به شما دست می دهد. محققان زیادی در این باره تحقیق کرده اند و متوجه شد ه اند که اگر شما می خواهید احساس رضایت و خوشحالی زیادی در زندگی خود دریافت کنید، سعی کنید تا آنجا که می توانید به دیگران هدیه دهید! زیرا با دیدن چهره خوشحالی فردی که هدیه را به آن می دهید احساس رضایت و شادی زیادی در شما به وجود می آورد

امروزه به ­دلیل افزایش امید به زندگی و ارتقاء سطح زندگی، جمعیت سالمندی افزایش یافته است. از دیدگاه تقویمی، فردی که ۶۰ سالگی را رد کرده است جز قشر سالمند محسوب می­‌شود. افراد با کوله‌­باری از تجربه و دنیایی از خاطرات پا به سن سالمندی می‌­گذارند. به ­دلیل ویژگی­‌های خاص این دوره مثل بازنشستگی، تغییرات جسمی و فیزیولوژیکی در بدن، افراد سالمند نیازمند توجه ویژه‌­ای از سوی اطرافیان هستند. باید نیازهای سالمندان را شناخت و در جهت رفع این نیازها، قدم مثبتی برداشت. یکی از روش‌­های مناسب برای رفع نیازهای این عزیزان، هدیه دادن به سالمندان است.

نیازهای سالمندان در ۵ گروه زیر طبقه ­بندی می‌­شود

  1. احتیاجات معیشتی:شامل تهیه مسکن، بهداشت، خوراک و پوشاک می­‌شود.
  2. احتیاجات عاطفی: یکی از نیازهای اساسی افراد به ­شمار می­‌رود. از ورود به این جهان، این نیاز در همه انسان­‌ها وجود داشت. انسان­‌ها با عشق و احترام، به معنای خود زندگی می‌­بخشند. انسان­‌ها دوست دارند عشق بورزند و عشق دریافت کنند.
  3. احتیاج به شرکت در زندگی اجتماعی: بازنشستگی سالمندان باعث دوری این افراد از اجتماع می­‌شود. آن‌­ها هم­چنان نیاز به حضور در اجتماع دارند تا حس مفید ­بودن کنند.
  4. احتیاج به تفریح: انسان­‌ها در هر دوره‌­ای از زندگی، نیاز به تفریح دارند. اگر سالمندان نیاز به تفریح خود را برطرف کنند قطعا سلامتی جسمانی و روانی آن­‌ها تضمین می­‌شود. تفریحات در نظر گرفته­ شده برای سالمند، باید به او انرژی و شادابی دهد بدون آن­ که ضرر و زیانی متوجه او باشد، زیرا بعضی از تفریحات ممکن است برای بعضی سالمندان مفید و برای بعضی مضر باشد.
  5. امنیت: سالمندان نیاز به امنیت جسمی و روانی دارند. افراد مسن، در مکان‌­هایی که قرار می‌­گیرند باید حس آرامش داشته باشند. نگرانی، اضطراب، تشویش، عصبانیت و ترس از پیامدهای عدم امنیت هستند.

ایده های مفید هدیه برای یکی از بستگان مسن. هدیه برای پدربزرگ ساعت برای پدربزرگ انتخاب هدایا برای افراد مسن بسیار دشوار است، زیرا شما در رده های سنی کاملاً متفاوت هستید و معمولاً سرگرمی ها و علایق بسیار متفاوت هستند. نکته اصلی در این مورد این است که به یاد داشته باشید که عشق به نوه ها و ارتباط با آنها برای پدربزرگ بسیار مهم تر از آنچه آنها می دهند است. سعی کنید مراقب باشید، احساسات خود را نشان دهید و مرد تولد را با گرمی احاطه کنید. و لیست ما از 50 بهترین هدیه تولد برای پدربزرگ به انتخاب هدیه کمک می کند.

 لیست بهترین کادوهای تولد برای یک پدربزرگ

لیست بهترین کادوهای تولد برای یک پدربزرگ مسن هنگام انتخاب هدیه برای پدربزرگ محبوب خود، بسیار مهم است که سن او را به خاطر بسپارید. اگر پدربزرگ پیر شده باشد و همه چیز مورد نیازش را فراهم کرده باشد، تصمیم گرفتن برای تولدش می تواند بسیار دشوار باشد. برای انتخاب یک هدیه خوب، می توانید به یاد بیاورید که او قبلاً در جوانی به چه چیزی علاقه داشت

. هدایایی که زندگی مرد تولد را راحت‌تر می‌کند

هدایایی که زندگی مرد تولد را راحت‌تر می‌کند و به سادگی پیرمرد را خشنود می‌کند، نیز مرتبط خواهد بود. لیست بهترین هدایای سلامتی برای پدربزرگ سالخورده در روز تولدش افزایش سن یک فرآیند طبیعی برای بدن و همچنین بدتر شدن سلامتی مرتبط با آن است. اما این بدان معنا نیست که شما می توانید آن را تحمل کنید، تسلیم شوید و کاری انجام ندهید. در هر سنی، شما باید سلامت خود را کنترل کنید، سعی کنید سلامتی، شادی و خلق و خوی عالی را حفظ کنید.

هدایای خوب برای حفظ سلامتی پدربزرگ عبارتند از: ماساژور ویبره.به کاهش درد در ماهیچه ها و مفاصل کمک می کند و احساس خوشایندی و آرامش می بخشد. تونومتر.مشکلات فشار در اکثر افراد مسن دیده می شود، بنابراین چنین دستگاهی در خانه قطعاً اضافی نخواهد بود. بلیط آسایشگاه.یک موسسه با مشخصات مناسب ترجیحاً نه چندان دور از خانه انتخاب کنید تا این جابجایی فرد تولد را بیش از حد خسته نکند و برای تولد او بلیط بدهید. گواهی دوره ماساژ ترمیمی.چنین هدیه ای بدون در نظر گرفتن سن برای همه مفید خواهد بود. مجموعه ویتامین و مواد معدنی با کیفیت بالابا توجه به نیاز فرد تولد انتخاب شده است. هیچ دارویی نده. اگر پدربزرگ به آنها نیاز دارد، می توانید آنها را بخرید و یک روز دیگر بیاورید. و به عنوان یک هدیه، آنها می توانند با یادآوری بیماری به فرد تولد، روحیه را خراب کنند.

 لیست بهترین هدایای اوقات فراغت برای یک پدربزرگ

لیست بهترین هدایای اوقات فراغت برای یک پدربزرگ مسن اگر پدربزرگ همه چیزهایی را که نیاز دارد دارد و سلامتی او هنوز از بین نمی رود ، ارزش دارد که برای او هدیه ای برای روح انتخاب کنید – برای استراحت و اوقات فراغت.

معمولاً افراد مسن کارهای زیادی برای انجام دادن ندارند، بنابراین می توانند وقت خود را به سرگرمی مورد علاقه خود اختصاص دهند و استراحت خوبی داشته باشند. هدایای خوب در چنین شرایطی برای پدربزرگ خواهد بود: بازی تخته.افراد مسن دوست دارند با دوستان بر سر شطرنج، چکرز، دومینو و سایر بازی ها بنشینند.

به پدربزرگ یک ست شخصی زیبا بدهید، و هر بار که با رفقای خود جمع می شود، شما را به یاد خواهد آورد. حیوان خانگی خانگیاگر پسر تولد اغلب از حوصله اش شکایت می کند و می گوید که یک حیوان خانگی خوب است، یک دوست کوچک برای او پیدا کنید.

حتماً وضعیت سلامتی پدربزرگ خود را به خاطر بسپارید. اگر هنوز هوشیار و فعال است، می توانید به سگی بدهید تا با هم در پارک قدم بزنند. و برای پدربزرگ که به ندرت خانه را ترک می کند، یک گربه، یک خرگوش تزئینی، یک همستر یا یک پرنده مناسب تر است.

  •  اتصال تلویزیون کابلی یا ماهواره ایتماشای تلویزیون یکی از فعالیت های مورد علاقه بسیاری از افراد مسن است و هر چه تعداد کانال ها بیشتر باشد، بهتر است.
  • تلویزیون با پورت USB.می توانید فیلم ها و برنامه های مورد علاقه پدربزرگ را روی فلش USB ضبط کنید تا پسر تولد در صورت تمایل آنها را مرور کند. در مجله مورد علاقه خود مشترک شوید.این یک هدیه عالی است که به طور مرتب پدربزرگ را حتی چند ماه پس از نامگذاری خوشحال می کند.
  • معمولاً پس از بازنشستگی، افراد اوقات فراغت زیادی دارند که از گذراندن آن در کشور یا جایی نزدیکتر به طبیعت، مثلاً ماهیگیری یا پیاده روی برای قارچ لذت می برند.
  •  اگر پدربزرگ شما یکی از علاقه مندان به فضای باز است، از هدایایی که اقامت در چنین شرایطی را راحت تر می کند خوشحال می شود، به عنوان مثال: بارانی با کیفیت; لباس زیر حرارتی؛ چاقو-چند ابزار; قمقمه یا لیوان ترمو؛ صندلی تاشو سبک کلاه با پشه بند; کوله پشتی یا کیف دستی؛ بطری آب راحت ساعت ضد آب؛ شارژر باتری خورشیدی. اگر پدربزرگ سرگرمی جدی دارد، سعی کنید در مورد آن بیشتر بدانید. انجام این کار دشوار نیست، فقط با مرد تولد آینده صحبتی را در مورد این موضوع شروع کنید و او خودش در مورد رویاهای خود صحبت خواهد کرد، حتی بدون اینکه متوجه شود.

این بخش شامل هدایایی است که برای راحت‌تر کردن زندگی پدربزرگ طراحی شده است. ممکن است کمی خسته کننده و معمولی به نظر برسند، اما بدون چنین چیزهایی انجام دادن آن آسان نیست.

ایده های خوب برای هدایای کاربردی برای پدربزرگ محبوب شما: تلفن همراه.اگر با فناوری مدرن “روی شما” است، می توانید یک تلفن هوشمند چند منظوره انتخاب کنید. اما اکثر افراد مسن برای مقابله با چنین وسایلی مشکل دارند. در این مورد، بهتر است یک “بابوشکفون” ساده با دکمه های بزرگ انتخاب کنید.

خرید صنایع دستی

مایکروویو یا مولتی اجاق

مایکروویو یا مولتی اجاق.آنها آماده سازی و گرم کردن غذا را ساده می کنند، بنابراین برای هر فرد مسن مفید خواهند بود. رادیو قابل حمل فشردهبا آن، پدربزرگ می تواند به برنامه های رادیویی مورد علاقه خود در مکانی مناسب برای او گوش دهد

. کمد خشک برای اقامتگاه تابستانی.یک ساکن تابستانی مشتاق که زمان زیادی را در منطقه ای می گذراند که در آن مزایای تمدن کافی وجود ندارد، مطمئناً چنین هدیه ای را دوست خواهد داشت. چهارخانه گرم با آستین و دمپایی.افراد مسن معمولاً حتی در تابستان از سردی رنج می برند و حال شما یک رستگاری واقعی خواهد بود.

برای انتخاب یک هدیه مفید خوب، باید هر چه بیشتر به ملاقات پدربزرگ بروید، با او ارتباط برقرار کنید. بنابراین شما نه تنها از تمام نیازهای او آگاه خواهید شد، بلکه با ارزش ترین چیز را نیز به او می دهید – ارتباط با یک فرد عزیز. لیست بهترین کادوهای تولد برای یک پدربزرگ جوان اگر پدربزرگ هنوز جوان است یا چنین احساسی دارد، به هیچ وجه چیزهایی را که یادآور دوران پیری است به او ندهید. این امر به ویژه هنگام انتخاب یک هدیه برای یک مرد جوان مهم است که کلمه “پدربزرگ” می تواند به یک توهین تبدیل شود.

پوشاک

اگر پدربزرگ شما کار می کند، سبک زندگی فعالی دارد و احساس خوبی دارد، چیزی زیبا، مفید و شیک به او بدهید. یک پدربزرگ تجاری که اغلب کت و شلوارهای کلاسیک می پوشد از چنین هدایایی خوشحال می شود: گیره کراوات ظریف; پوشه چرمی برای کاغذ یا کیف. سازمان دهنده، نوت بوک یا دفترچه یادداشت شیک. خودکار زیبا با حکاکی شخصی؛ کارت ویزیت چرم.

پدربزرگ-راننده با هدایایی که برای اسب آهنی محبوب خود در نظر گرفته شده خوشحال خواهد شد. ایده های خوب: DVR یا ناوبر؛ شنل ماساژ برای صندلی راننده; سازمان دهنده صندوق عقب; فرش در سالن یا در صندوق عقب؛ مجموعه ای از ابزار در یک کیف راحت و زیبا. اگر پدربزرگ به سبک زندگی سالم پایبند باشد و ورزش کند، به تجهیزاتی برای تمرین و سایر موارد مفید نیاز دارد،

به عنوان مثال: کیف ورزشی شیک; ساق و مچ‌بند مارک دار؛ دمبل های پیش ساخته؛ حوله بدنسازی طرح دار سکسی; مربی خانه. به یاد داشته باشید که هر هدیه ای باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اگر نمی توانید یک کالای مارک گران قیمت تهیه کنید، سعی کنید چیزی ارزان تر از یک تولید کننده کمتر شناخته شده پیدا کنید، اما نه یک جعلی مشکوک که در عرض چند روز بی ارزش شود. مطمئنا یک پدربزرگ شاد و فعال از یک ماجراجویی هیجان انگیز لذت خواهد برد

رویای قدیمی او را برآورده کنید

. می توانید سعی کنید رویای قدیمی او را برآورده کنید یا فقط چیزی بسیار جالب را انتخاب کنید. ایده های خوب: مسافرت رفتن.حتی اگر خیلی دور و گران نباشد، زیرا نکته اصلی برداشت های جدید است. سفر آبگرم.اگر پدربزرگ به چنین موسساتی نرفته است، قطعاً باید تلاش کنید. شرکت در یک تلاشلازم است ماجراجویی را انتخاب کنید که در آن پسر تولد بتواند استعدادهای خود را حداکثر نشان دهد. بلیط های کنسرتیا رویداد دیگری که با سلیقه فرد تولد مطابقت دارد.

دعوت نامه کلاس کارشناسی ارشدمربوط به سرگرمی پدربزرگ لیست بهترین هدایای تولد DIY برای پدربزرگ همیشه نوه ها نمی توانند برای پدربزرگ هدیه ای گران قیمت بخرند. در این مورد، هدایای دست ساز کمک خواهد کرد. این یک راه عالی برای راضی کردن پدربزرگ است، عشق خود را نشان می دهد و شاید آنچه را که از او آموخته اید به نمایش بگذارید.

ایده های خوب برای هدایای دست ساز. تقریباً هر یک از ما یک پدربزرگ داریم – مردی پیر و خردمند که تجربه ای عظیم از ده ها سال زندگی را در خود دارد. بیشتر از همه در این سن من یک چیز می خواهم – توجه. این چیزی است که قبل از هر چیز باید هنگام انتخاب هدیه برای پدربزرگ خود در روز تولدش به خاطر بسپارید. برای انتخاب هدیه مناسب برای چنین مناسبتی، باید نه تنها سرگرمی های پدربزرگ، بلکه سن او را نیز درک کنید – بنابراین، در این مقاله در مورد اینکه کدام هدایا مناسب هستند و کدام نه، صحبت خواهیم کرد.

وسایل مراقبتی

چیزهای مفید بهترین راه برای نشان دادن توجه و مراقبت این است که یک هدیه مفید و کاربردی به پدربزرگ خود بدهید. ابتدا می توانید به محصولات بهداشتی توجه کنید، زیرا معمولاً در این سنین بیشتر مورد نیاز است. می توانید اپلیکاتورهای مختلف، دستگاه های فیزیوتراپی خانگی، بالش یا تشک ارتوپدی، تونومتر، پد گرمایشی و … را به مرد تولد هدیه دهید.

می توان یک هدیه مشترک به پدربزرگ و مادربزرگ ارائه داد که هر دوی آنها را خوشحال می کند – به عنوان مثال، که می توانید غذای خوشمزه و سالم را روی آن بپزید. اگر پدربزرگ هنوز آخرین نوآوری های فنی را دنبال می کند، می توانید یک گوشی هوشمند، کتاب الکترونیکی، پخش کننده یا به او بدهید. برای بسیاری، اینترنت در حال تبدیل شدن به یک جایگزین عالی برای تلویزیون است

لیست هدایا برای پدربزرگ ها

قاب عینک

جای عینکی با طبله چوبی و چرم مرغوب و طبیعی گاوی برای پدربزرگ‌هایی که عینکی هستند و یا هنگام مطالعه عینک به چشم دارند.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و لوازم ضروری

وسیله‌ای بسیار کاربردی برای منظم نگهداشتن وسایلی که هر روز از آنها استفاده می‌کنیم. وسیله‌ای که پدربزرگ‌ها را خوشحال می‌کند.

گلدان به همراه گل مصنوعی

این محصول زیبا از ام دی اف تهیه شده و یک عدد لوله شیشه ای داخل آن قرار گرفته که به راحتی می توانید یک یا چند شاخه گل داخل آن قرار دهید. داخل بسته بندی یک شاخه گل به عنوان هدیه قرار گرفته که در صورت لزوم می توانید گل های بیشتری به آن اضافه کنید.

ماگ زیزیپ مدل پدر

برای پدربزرگ‌هایی که زیاد اهل نوشیدنی هستند این ماگ می‌تواند کادوی مناسبی باشد.

روکش صندلی ماساژور 

این وسیله در واقع ماساژورهمراه شما است که در مکان ها و حالت های مختلف می توانید از آن استفاده نمایید و از هر فرصتی استفاده کنید و در حین رانندگی به راحتی رفع خستگی نمایید و همچنین این وسیله در منزل یا محل کار ، بر روی اکثر صندلی ها قابل استفاده است. این ماساژور دارای ۹ روش ماساژ در ۳ ناحیه به همراه ۶ ویبراتور است.

ست هدیه چرم 

این محصول تهیه شده از چرم طبیعی گاوی ساخته شده و دربسته بندی چوبی ارائه میگردد. این محصول دارای یک کمربند چرمی یک کیف پول و یک جای عابر بانکی است که در سه رنگ عسلی، قهوه ایی روشن ومشکی عرضه میشود. اگر جزء کسانی هستید که یک محصول زیبا و کامل مد نظر دارید این محصول نیاز شما را برآورده میکند.هدیه روز مرد

ست حوله پالتویی

این ست کاربردی شامل یک عدد حوله پالتویی، یک حوله‌دستی، یک دمپایی روفرشی و یک لیف است. تمام این اقلام رنگ و طراحی مشترک و هماهنگی با یکدیگر دارند.هدیه روز مرد

ساعت رومیزی کیمیت 

ساعت فوق با چندین قابلیت مفید می‌تواند در عین سادگی و زیبایی یکی از زیباترین و کارامدترین اجزای هر فضایی باشند. ساعت وودی دارای نشان دهنده‌های زمان و دمای محیط است. همچنین تنظیمات و عمکردهای متنوع آلارم، این محصول را متمایز می‌نماید.

فشار سنج دیجیتال

 

با توجه به خطراتی که در پی بالا و پایین شدن فشار خون انسان را تهدید می کند، داشتن یک فشار سنج بسیار ضروری است. از آن جا که اغلب افراد طریقه اندازه گیری فشار خون با دستگاه فشار سنج معمولی را بلد نیستند لذا توصیه می شود که از دستگاه فشار سنج دیجیتالی استفاده کنند.

تشکچه برقی 

تشکچه های برقی بر پایه خواص درمانی، گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب و کاهش عوارض دردهای عضلانی به ویژه درد ناحیه کمر کمک شایانی خواهد کرد. مزایای استفاده از تشک های حرارتی: آرتروز و فیبر میالژیا درد عضلانی از جمله کمر درد انعطاف پذیری و توسعه حرکت اندام پایین تنه تعادل دمای بستر و محل استراحت اشتراکی کاهش استرس و آلرژی مشکلات سینوزیت و پدیده وینود.

  • صفحه شطرنج و تخته نرد طرح مشبک

  • عصا طرح عقاب

  • موزن گوش و بینی موزر

  • کتاب دیوان حافظ اثر خواجه شمس الدین حافظ شیرازی

  • رحل معرق کاری قرآن طرح گره چینی

  • انگشتر نقره مردانه مدل عقیق سیاه 

.

تسبیح شاه مقصود

 

 

 

.

 

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد