هدیه برای دفتر کار

هدیه دادن یکی از کارهای نیک است که بین ما انسان ها بسیار مرسوم است. اگر قرار است برای افتتحایه دفتر کاریکی از دوستانمان به آنجا برویم ترجیح می دهیم هدیه ای ارشمند تهیه کنیم. یا حتی به عنوان مدیر شرکت می توانیم برای افتتحاح دفتر کار برای کارمندان خود هدیه ای به منظور شروع همکاری در نظر بگیریم. در این مطلب قصد داریم ایده هایی را به عنوان هدیه برای دفتر کار با شما در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید .هدیه برای دفتر کار

خرید هدیه برای دفتر کار

شاید یکی از اصلی ترین دغدغه های هر فرد برای هدیه دادن به همکاران خود و یا دوستانی که دفتر کاری را افتتاح می کنند دادن یک هدیه مناسب و در عین حال کاربردی باشد. محیط دفتر کار هم یکسری محدودیت هایی وجود دارد که دادن یک هدیه زیبا و مناسب کار را برای شما سخت تر می کند. ما در این مقاله بهترین هدیه برای دفتر کار سعی کردیم بیش از ۸ مورد عیده مناسب ولی کاربردی را به شما معرفی بکنیم که هر کدام را که احساس می کنید زیبا تر و قشنگ تر می باشد را انتخاب و هدیه بدهید.

اگر شما نیاز مخاطب خودتان را بطور کامل بررسی بکنید و نیاز آن را بسنجید می توانید یک هدیه ماندگار به دوستان خود بدهید. انتخاب نوع هدیه بسیار مهم تر از هزینه ای که برای آن هدیه بپردازید ارزش دارد. یک وقت هستش با یک هدیه ارزان قیمت و در ظاهر ساده ولی به دلیل نیازی که فرد به آن دارد بسیار برای آن شخص با ازش باشد و بیشترین کارایی را داشته باشد.

آداب هدیه دادن و هدیه گرفتن در محل کارهدیه روز زن برای کارمندان زن

هدیه دادن و هدیه گرفتن نیز برای خود آداب دارد و همچنین زمانیکه ما به فردی یا شرکتی هدیه می‌دهیم این حس را به طرف مقابل انتقال می‌دهیم که ما به شما توجه داریم و به یادتان هستیم.

هدیه دادن و هدیه گرفتن محبت ها را بین افراد و سازمان ها را دوچندان می کند و البته هدیه دادن انواع و رسوم مختص به همان محیط و افراد خاص خودش را دارد اما آنچه که ما در اینجا به آن می‌پردازیم آداب هدیه دادن و هدیه گرفتن در محل کار می‌باشد.

توصیه بسیار مهم من برای هدایایی که در محیط کار داده می‌شود این است که از پذیرفتن هدایای گرانقیمت در کار صرف نظر کنید و نپذیرید و اگر این نوع هدایا از سمت مجموعه های خارج از سازمان می‌باشد بسیار بیشتر مراقب باشید که برخی از این نوع هدایایی که خارج از سازمان داده می‌شود ممکن است اهداف خاصی را برای آن درنظر گرفته باشند.

هدیه دادن در محیط کار را می‌توان به دو نوع تقسیم کرد:

1. هدایای بین افراد در داخل شرکت و سازمان

2. هدایای بین شرکت ها و سازمان ها (خارجی)

هدایای بین افراد در داخل شرکت و سازمان

این نوع هدایا بین همکاران و مدیران و کارکنان در داخل سازمان می‌باشد و می تواند به مناسبتهای مختلف مثل ترفیع رتبه، تولد، موفقیت های کاری، ازدواج و… انجام گیرد.

هدایای بین شرکت ها و سازمان ها (خارجی)

این نوع هدایا نیز برای اهداف خاصی داده می شود و برای دادن و گرفتن این هدایا اگر ارزان‌قیمت و صرفاً برای یادبود باشد می توان آنرا پذیرفت و مجدداً توصیه می کنم اگر گرانقیمت می باشد، آنرا زنگ‌ خطر بدانید مگر آنکه دلیل آنرا بدانید و بدانید و دلیل مجاز و قانع کننده باشد.

هدیه ای ماندگار کیف سنتی با درج نام شرکت هدیه برای روز زن و روز مادر

کیف آن هم از نوع سنتی هدیه ای ارزنده و کاربردی خواهد بود. زیرا کیف هدیه ایست که هرکسی از داشتن آن خوشحال می شود و به عنوان لوازم شخصی دائم همراه او خواهد بود.

حتما می دانید بودن اثری از شما بر روی هدیه آن را ماندگارتر و ارزشمند تر می کند. یکی از راه های ماندگار کردن هدیه برای دفتر کار درج نام شرکت برروی کیف خواهد بود . مجموعه دوراونتاش تولید کننده انواع کیف سنتی در راستای تامین هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی آماده همکاری با ارگان ها و شرکت هاست تا نام و لولگوی دلخواه را بروی کیف ها درج کند .

ارتباط با صنایع دستی دوراونتاش: 09044357593

لیوان

درخواست چاپ روی لیوان شاید یکی از ساده ترین و ولی ماندگارترین هدایای تبلیغاتی می تواند باشد که شما به مخاطب خود هدیه بدهید. چاپ روی لیوان اختصاصی می تواند برند سازمانی آن شرکت باشد و یا عکس شخص آن فرد باشد. لیوان سرامیکی علاوه بر کارایی بسیار زیادی که دارد بعنوان یک هدیه ارزان قیمت ولی با ارزش از آن یاد کرد.

هدیه برای روز زن و روز مادر

هدیه مناسب برای دفتر کار

هنگام خرید هدیه باید بدانیم که هدیه را برای چه شخصی خریداری می کنیم. همچنین باید این را در نظر بگیریم که آن دفتر کار یا شرکت در چه زمینه ای فعالیت می کند . اینها همه برای پیدا کردن هدیه دلخواه موثر هستند. مثلا هدیه می تواند برای یکی از مشاغل زیر باشد

مطب پزشک، دفتر فنی مهندسی، فروشگاه، دفتر وکالت، دفتر املاکی، دفتر بیمه

هدیه برای دفتر کار | تابلو خاص و خلاقانه

معمولا برای افتتاحیه شرکت ها یا جشن ها و مراسم های مرسوم، هدایایی در نظر گرفته می شود. بهترین طرح برای شرکت ها تابلو خاص و خلاقانه است. طرح این تابلوها با دنیای دیجیتال ارتباط نزدیکی دارد. مثلا طرح مکعب روبیک، فضای ابری، فضای دیجیتال، طرح جدید و خلاقانه انسان و حیوان و تابلوهای مدرن آبسترکت مفهومی با طرح شخصیت های مشهور جهان نمونه هایی از تابلو خاص و خلاقانه هستند. این تابلوها هدیه بسیار مناسبی برای شرکت های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، دفاتر فروش، آتلیه های هنری و مطب های پزشکی می باشند. با هدیه دادن این تابلوها، خاطره ماندگاری از خود در ذهن افراد ایجاد کنید.

در ادامه چند مورد از موقعیت های متفاوت افتتاحیه را نام برده و پیشنهاداتی برای انتخاب بهترین کادو را برای شما ارائه می کنیم:

  • هدیه مناسب برای افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و گالری هنری:

برای اینکه به یک نقاش یا هنرمند هدیه ای مناسب بدهیم باید دقت داشته باشیم علاوه بر ارزش مالی هدیه به روحیه ی حساس یک هنرمند هم توجه شود. برای این منظور شاید یک گلدان که بتواند از آن در دیزاین نمایشگاه هم استفاده شود مناسب باشد. گلدان گل به دلیل ماندگاری بالاتر نسبت به سبد گل بیشتر مورد توجه است. استفاده از صنایع دستی اصیل ایرانی که هنر دست هنرمندان این سرزمین است می تواند هدیه ای بسیار مناسب برای این منظور باشد.

  • هدیه مناسب برای افتتاحیه نمایشگاه ماشین:

برای انتخاب یک هدیه لاکچری برای آقایان، به منظور افتتاحیه نمایشگاه ماشین، این موارد را به شما پیشنهاد می کنیم: ساعت دیواری، عطر یا ادکلن، ماکت رومیزی، ست اداری، لوازم چرم و … .

  • هدیه برای افتتاحیه بوتیک:

برای انتخاب یک هدیه مورد استفاده در بوتیک و فروشگاه ها، می توانید یک هدیه تزیینی- دکوری، یک گلدان طبیعی ماندگار، یا یک تابلوی زیبا که می تواند تصویری از یک منظره یا دارای نوشته و شعر باشد را انتخاب کنید.

  • هدیه برای افتتاح مطب دکتر:

مناسب ترین کادو برای مطب دکتر و یا حتی به مناسبت روز پزشک، می تواند گلدان طبیعی، روان نویس تبلیغاتی، تابلو با طرح های زیبا و مختلف و… باشد. در نظر داشته باشید که هر چه کادوی انتخابی شما کاربردی و ماندگار تر باشد، بهتر است.

  • کادو مناسب برای افتتاح رستوران – کافه:

برای مشاغلی مثل کافه یا رستوران، پیشنهاد ما به شما کادو هایی خاص و زیبا مثل: جا شمعی، تابلو نقاشی متناسب با فضای رستوران، جعبه شکلات – شیرینی  و… می باشد. دسته گل به همراه یک کارت تبریک، از دیگر مواردی است که می توانید انتخاب کنید.

هدیه تبلیغاتی برای افتتاح دفتر کار

اگر کسی هستید که قصد تاسیس و راه اندازی دفتر کارتان را دارید بدون شک باید به عنوان یک مدیر، کار و شرکت خودتان را معرفی کنید و برای اینکه در ذهن افراد بمانید باید به فکر هدایای تبلیغاتی برای تبیلغ و معرفی کار خود باشید. وجود یک تقویم رومیزی با نام شرکت شما و یا ساعت دیواری که نام شرکت شما روی آن درج شده و یا کیف های سنتی و گلیمی با درج نا و لوگوی شرکتتان روی آن کار درج شده شما را تا مدت ها جلوی چشم قرار می دهد و باعث بیشتر دیده شدن شما می شود.

کادو برای افتتاح دفتر کار چی بخریم؟

محبت‌کردن در هر شکلی زیباست. خرید هدیه برای همکار نیز محبتی است که با آن، تحسین، قدردانی، دوستی و احساسات مثبت دیگر را نشان می‌دهید. زمانیکه کسی مارا برای افتتحاح دفتر کار خود دعوت می کند نشان دهنده حس صمیمیت و به دنبال آن علاقه او به ما است .در این صورت می توانید هدیه‌ای کاربردی بگیرید که در محل کار برایش مفید است با این کار شما نیز حس صمیمیت و علاقه خود را به او می رسانید .

صنایع‌دستی بهترین هدیه برای دفتر کار

خرید صنایع دستی به عنوان هدیه می تواند یک گزینه مناسب برای هر شخص باشد. زیرا صنایع دستی همیشه به عنوان یک کالای بارزش شناخته می شود . همچنین با این کار به فرهنگ و اقتصاد منطقه بومی خودمان کمک رده ایم .

صنایع دستی نیز می تواند جزء هدایای تبلیغاتی لاکچری و ارزشمند برای فردی که تازه کسب و کار خود را افتتاح کرده است، باشد. برای مثال یک قاب زیبای میناکاری شده که می تواند دیوار دفتر کار را زینت دهد. یا ظروف مسی که چاپ و یا حک طرح قلم کاری شده دارند مثل ساعت بسیار کاربردی و خاص هستند. گلدان مسی که بر روی میز مدیریت قرار بگیرد. جا خودکاری خاتم کاری شده که خودکار و روان نویس تبلیغاتی در آن جا گرفته است. همه ی این ها و خیلی صنایع دستی که به سلیقه شما بستگی دارد.

محصولات صنایع دستی که می توانید به عنوان هدیه به دوستانتان بدهید شامل موارد زیر هستند

کیف سنتی

کیف گلیمی

حصیر

جامدادی

کیف آرایشی

کوله پشتی سنتی

آویز دیواری سنتی

آینه دیواری سنتی

ساک دستی سنتی

و …

لیست کامل هدیه برای دفتر کار

  • هدایای سازمانی لوازم جانبی سفر
  • لوازم اداری
  • وسایل رومیزی
  • دفترچه یادداشت یا سررسید سفارشی
  • قهوه مخصوص
  • هدفون و دستگاه های صوتی
  • بلیط های اماکن تفریحی
  • تبلت یا کتابخوان الکترونیکی
  • هدایای مربوط به سرگرمی
  • سبد غذایی لذیذ
  • کارت هدیه
  • پوشاک
  • گیاهان
  • کتاب
  • کارت تخفیف
  • لوازم بهداشتی
  • ظرف آشپزخانه
  • سبد حصیری

شکلات لوگو برای کادو برای دفتر کار

اگر به دنبال هدیه برای افتتاح دفتر کار هستید. شکلات لوگو می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. افتتاح دفتر کار و ایجاد شغل جدید برای همه افراد خوشایند است. دادن شیرینی و یا شکلات در این مناسبت می تواند خوشحالی شما را برای این اتفاق بیان نماید. اگر کسی که دفتر کار افتتاح کرده است لوگوی خاصی برای کسب و کار خود انتخاب کرده باشد، هدیه دادن لوگوی شرکت به صورت شیرینی هدیه ای خاص و غیرقابل پیش بینی برای آن شخص است. پایان مقاله هدیه برای دفتر کار

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد