هدیه روز مادر برای مادر بزرگ

ویدئو هدیه مناسب برای مادر مسن

42 هدیه برای مادر بزرگ در روز مادر که به طور جدی او را خوشحال می کند.

اگر می‌خواهید در روز مادر برای مادرتان هدیه تهیه کنید، باید همین کار را برای مادربزرگتان نیز انجام دهید. بعد از تمام کارهایی که او برای شما و دیگر نوه هایش انجام داده است، ننه، مادرجون، بی بی، خانم جون یا نانا (یا هر چیز دیگری که ممکن است او را صدا کنید) این هدیه او را خوشحال ترین می کند.، جشن گرفتن روز مادر یک موقعیت عالی برای شروع است.

یک نکته دوستانه: یکی از این هدایای روز مادر را برای مادربزرگ به او بدهید تا به او نشان دهید که چقدر برای همه کارهایی که او انجام داده سپاسگزار هستید (مثلاً با یک بشقاب پر از کلوچه های تازه پخته شده در خانه حاضر شوید) .

هدیه وسیله ایست برای ابراز محبت به دوستان و عزیزان و تشکر از دیگران است تا جایی که شرکت ها و ارگان ها نیزبا هدایای سازمانی از کارمندان خود تقدیر می کنند و این کار به کارمندان برای ادامه کار دلگرمی می دهد و با حس مثبت بودن و تاثیر گذار بودن مسیرخود را در راستای پیشرفت شرکت هدف گذاری می کنند.

اما انتخاب هدیه مناسب برای مادر مسن برای کسی که برای شما ارزش زیادی دارد، کار ساده ای نیست. به همین دلیل، ما طیف وسیعی از ایده‌های هدیه منحصربه‌فرد را گردآوری کرده‌ایم که متناسب با قیمت‌های مختلف علایق و سطوح شخصی‌سازی.

هدیه مناسب برای مادر مسن

1. لیوان چایهدیه برای بهترین دوست

آیا مادر بزرگ شما هم عادت به چای خوردن در هنگام صبح دارد؟ پس این هدیه می تواند برای او بسیار مفید باشد. این یک لیوان چای است که به صورت دستی ساخته شده. این لیوان می تواند دارای طرح نوشته بر روی آن باشد. از آنجا که این هدیه ای از شماست، می تواند هدیه ای باشد که او بسیار دوست دارد. شخص می تواند این لیوان را در رنگ ها و اندازه های مختلف تهیه کند. این هدیه داری یک قوری سرامیکی است که یک لیوان نیز همراهش است. این ظرف قابلیت استفاده در ماکروویو را نیز دارد. این هدیه را می توانید به مادر خود نیز بدهید.

2. تخته برش آشپزخانه شیشه ای

همه نیاز به تخته برش و خرد کردن در آشپزخانه دارند. این یک تخته آشپزخانه شیشه ای است. می توان رنگ ها و شکل های مختلفی از آنها را خرید. آنها با طرح لیمو هستند. همچنین می توانید طرح های دیگر آن را نیز خریداری کنید. آنها قابل شست و شو در ماشین ظرف شویی نیز هستند. می توان هر ماده غذایی را بر روی این تخته ها برش داد. این می تواند برای مادر بزرگ شما بسیار کاربردی باشد و او می تواند کارهایش را سریع تر انجام دهد. این می تواند بهترین هدیه برای مادربزرگ شما باشد. او می تواند در کارهای روزمره نیز از آن استفاده کند.

3. مایکروفر

اگر مادرتان پا به سن گذاشته است یکی از بهترین هدایا برای او مایکروفر است که قابلیت پخت غذا در زمان بسیار کم را دارد و برای خانم های دچار دردهای استخوانی و یا دچار آلزایمر که نمی توانند پای اجاق گاز بایستند و آشپزی نمایند و یادشان می رود شعله گاز را خاموش کنند ، بسیار مناسب است.

4. ماشین ظرف شویی

ماشین ظرفشویی یکی از بهترین هدایا برای خانم هایی است که از ظرف شستن بیزارند و فرصتی برای این کار ندارند. در هنگام خرید این وسیله میزان استفاده را در نظر بگیرید و اگر تعداد افراد خانواده کم است، ظرف شوی های کوچکتری را انتخاب کنید.

5. میز مجهز خیاطی

کار با آن ساده است و شخص می تواند از آن به عنوان ماشین دوخت لحاف نیز استفاده کند. استفاده از آن بسیار آسان و قابل حمل است. این بهترین ایده هدیه برای مادربزرگ ها است، زیرا میزهای خیاطی در همه ابعادی موجود هستند. این وسیله همچنین دارای سوزن نخ کن خودکار نیز می باشد. برای او بسیار ساده خواهد بود که لباس ها را کوک بزند. می توان سرعت کار با چرخ خیاطی را در یک میز خیاطی تنظیم کرد. کار کردن با این میز خیاطی بسیار ساده خواهد بود. این میز قابل حمل است و شخص می تواند آن را همه جا با خود ببرد.هدیه به مادر بزرگ

هدیه مناسب برای مادر مسن

6. قهوه ساز یا چای ساز

یک دستگاه چای ساز، قهوه ساز و یا اسپرسو ساز نیز می تواند هدیه خوبی برای مادرانی باشد که علاقمند به نوشیدن چای یا قهوه هستند.

7. کتاب آشپزی خانواده

این یک کتاب آشپزی خانواده است. اکنون غذاهایی نیز وجود دارند که می خواهید تنها زمانی که مادربزرگ شما آن غذاها را درست کرده باشد، بخورید. این یک کتاب دستور غذایی است که به دیگران کمک می کند تا غذا درست کنند. اما این کتاب از ویژگی های خاصی برخوردار است، مانند اینکه می تواند صدا و دستورهای غذایی را ضبط کند. این کار می تواند غذا درست کردن را برای هر شخصی از جمله مادر بزرگ شما آسان کند. همچنین از خود کتاب می توان به عنوان مجله غذایی استفاده کرد. همچنین، این کتاب حدود بیش از 80 دستور غذایی دارد و شما می توانید به این فهرست اضافه کنید.هدیه برای روز زن و روز مادر

8. ماگ قهوه

ماگ قهوه نیز که در انواع مختلفی وجود دارد، می تواند هدیه مناسبی برای مادرانی باشد که به نوشیدن قهوه علاقه ی زیادی دارند.

9. صندلی ابزار باغبانی

این یک صندلی ابزار باغبانی است. می توان آن را در باغ یا در بالکن نگهداری کرد. یکی از بهترین چیزها برای یک زن پیر می تواند این وسیله باشد. برخی از زنان دوست دارند که گل های جدید بکارند و باغ خود را زیبا کنند. می توانید این مجموعه ابزار را برای آنها تهیه کنید و آنها می توانند بر روی صندلی بنشینند. ابزارها نیز می توانند در جیب هایی که در صندلی تعبیه شده، قرار بگیرند. شخص می تواند نشسته و به آسانی کار کند. یکی از کادوهای عالی برای مادربزرگ ها است.

10. پادری و پتو

می توانید برای روز مادر برای مادر خود با در نظر گرفتن نیاز و یا علایق و سلیقه اش، پادری یا پتو بخرید.

11. دستگاه پخش کننده فوری آب داغ

این دستگاه پخش کننده آب است و تنها قابلیت دارد تا آب داغ پخش کند. این وسیله در مخازن و بسیاری مکان های دیگر مفید است. این وسیله به طریق مختلف مفید است. بسیار آسان نصب می شود و شخص می تواند بلافاصله آب گرم دریافت کند. از آن می توان در آشپزخانه استفاده کرد. این دستگاه می تواند هنگامی که شما آب داغ نیاز دارید، به طور خودکار آب داغ برای شما فراهم کند. این یکی از هوشمندترین تکنولوژی هایی است که یک شخص می تواند از آن استفاده کند. همچنین سریع تر و ایمن تر است. نصب آن نیز بسیار ساده است.

هدیه مناسب برای مادر مسن

12. دکوراسیون منزل

بیشتر خانم ها در هر سنی به دکورها علاقه مند هستند و دکوراسیون خانه برایشان خیلی مهم است. دکوری بهترین هدیه برای مادرهایی است که به زیبایی خانه اهمیت ویژه ای می دهند. دکورهای چوبی، گلدان های گل، استندهای گل چوبی، شمعدان های چوبی از بهترین هدایا برای روز مادر هستند.

13. آسیاب قهوه

برخی از افراد فقط قهوه ای که خودشان درست کرده اند را دوست دارند. این وسیله می تواند به آنها کمک کند. این یک آسیاب قهوه است. این یک دستگاه کوچک و جمع و جور است که شخص می تواند همه جا با خود حمل کند. کار کردن با آن ساده است و می توان با آن سریعا کار انجام داد. این وسیله می تواند به شما کمک کند تا قهوه را به شکل بهتری آسیاب کنید. فقط کافی است تا دانه های قهوه را در داخل آن قرار دهید و در آسیاب کردن آنها به سادگی کمک می کند. این یک وسیله قابل حمل و کار با آن ساده است.

14. تابلوهای هنری دیواری تزئینی

یکی از هدیای ویژه که خانم ها را بسیار خوشحال می کند، تابلوهای دیواری هستند. شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه همسر یا مادرتان برای او یک تابلو زیبا بخرید.حصیر در دکوراسیون

15.  فیلترهای آب

همه نیاز به استفاده از آب تمیز دارند. آب یکی از مهم ترین جنبه ها برای زندگی است. شخص می تواند بدون غذا برای چند روز زنده بماند، اما بدون آب نمی تواند زندگی کند. این یک فیلتر تصفیه آب است و در سینک ظرف شویی نیز قابل استفاده است. یکی از بهترین هدایای تولد برای مادربزرگ که او می تواند هر روز از آن استفاده کند. این می تواند به از بین بردن خاک، آلودگی و بسیاری موارد دیگر از آب کمک کند تا بتوانید آب مناسبی برای آشامیدن داشته باشید.

 

16. قاب عکس روز مادر

قاب عکس یکی از بهترین هدیه های دست ساز برای روز مادر است. در این قاب می توانید عکس های مورد علاقه ی مادرتان را قرار دهید و به او هدیه کنید.

17.  چای ساز و قهوه ساز

برخی از افراد روز خود را با یک فنجان چای یا قهوه آغاز می کنند. برخی از مردم عادت به نوشیدن چای یا قهوه در هر روز و هر ساعت دارند. این یک دستگاه آماده سازی چای یا قهوه به صورت مجموعه است. این وسیله از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و شخص می تواند آن را با خود نیز حمل کند. یکی از بهترین هدایا برای مادربزرگ است و استفاده از آن می تواند باعث خوشحالی او شود. این وسیله به او در تهیه چای یا قهوه بسیار کمک خواهد کرد. این وسیله از شیشه آلمانی ساخته شده و در بسیاری کارها مفید است.

18. انواع چای

انواع مختلف چای در سرتاسر جهان وجود دارد. این مجموعه ای از انواع مختلف چای است. یک عاشق چای دوست دارد انواع مختلف چای در سرتاسر جهان را امتحان کند. و اگر مادربزرگ شما چای دوست دارد، پس می توانید این مجموعه چای متنوع را برای او خریداری نمایید. این کار می تواند هم زمان هم او را خوشحال کرده و هم عاشق این هدیه خواهد شد. این مجموعه در یک جعبه چوبی قرار دارد و استفاده از آن به طور روزانه بسیار ساده است. یکی از بهترین هدایا برای مادربزرگ است و دوست دارد هر روز این چای را آماده کند.

19. صنایع دستی برای روز مادربزرگ

اگر به فکر خرید هدیه ای ارشمند و کاربردی هستید خرید صنایع دستی انتخاب مناسب و کم ریسکی خواهد بود . گلیم دستباف برای اتاق خواب او می تواند وسیله کاربردی و یادگاری عالی باشد. همچنین بقچه های حصیری برای میوه، سبزی و یا نان می تواند مناسب باشد. کیف دستی سنتی نیز وسیله ای زیبا و کاربردی برای خرید های روزانه اوست.حصیر در دکوراسیون

20. بار احساسی هدیه، مهم تر از چیزی است که کادوپیچ می کنید

خانم ها خیلی راحت می توانند تفاوت هدیه ای که با عشق و وسواس انتخاب شده را با چیزی که از سر رفع تکلیف خریداری کرده اید تشخیص دهند. مسئله اینجاست که برخلاف تصور عموم، فقط ارزش مادی هدیه ها نیست که می تواند خانم ها را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه بیشتر از آن مه ماست که بتوانید به یک زن ثابت کنید که آنچه خریده اید مخصوص او انتخاب شده و نشانه قدرشناسی و شیفتگی شما نسبت به اوست.به همین دلیل است که گاهی هدیه های دستساز می توانند به اندازه طلا و جواهرات یک زن را سر شوق بیاورند.

هدیه مناسب برای مادر مسن

21.  جعبه عصاره های روغن

وقتی پیر می شوید، به چیزهایی برای بلند شدن خود احتیاج دارید. این یک جعبه از عصاره های روغن است. این جعبه حاوی همه چیزهای ضروری برای داشتن یک بدن قوی است. این روغن های اساسی به سالم نگه داشتن بدن نیز کمک می کنند. این عصاره ها در جعبه ای قرار می گیرند و حدود 68 جعبه مهم و مختلف دارد. شخص هر روز می تواند از این جعبه ها استفاده کند. این می تواند بهترین هدیه برای مادربزرگ باشد، که در صورت تمایل می تواند از آن استفاده کند.

22. بلیط رفت و برگشت برای رفتن به شهر یا کشور مورد علاقه ش

وقتی یه کم با توی سن می گذاریم ممکنه خیلی سفر کرده باشیم اما همیشه جایی هست که هنوز ندیدمش. یه شهر یا یه موزه خاص. یه جایی که آرزوشو داریم. توی کشور ما خیلی از خانم های مسن دلشون سفرهای زیارتی مثل کربلا و مشهد و مکه رو می خواد. یک بلیط رفت و برگشت می تونه بهترین هدیه برای مادر تون باشد.

23. ثبت نام در کلاس موسیقی یا ورزشی سبک

کادو برای مادر بزرگ و خانم های مسن حداقل نیمی از روز را آزاد هستند و پر کردن این اوقات فراغت اجباری می تونه یکی از بهترین هدیه هایی باشه که یک خانم مسن می گیره چون این طوری می تونه ارتباط های تازه ای هم پیدا کنه. از طرفی کلی بیماری های خطرناک هست که فقط به خاطر کم تحرکی ایجاد میشه. بیشتر مادرهامون افسردگی دارن. چون هیچ دوستی ندارن و فقط با بچه ها و شوهر هاشون وقت می گذرونن. ثبت نام در یک کلاس یا یه اجتماع خیریه می تونه هدیه مناسبی برای مادر یا حتی مادرشوهر تون باشه چون اینطوری هم یه فعالیت تازه یاد می گیرن و هم اینکه با کلی آدم تازه دوست می شن.

24. کتری آب برقی

گاهی اوقات مادربزرگ شما می خواهد آب داغ در دسترس داشته باشد. این وسیله می تواند به او کمک کند. این یک کتری آب برقی است و می تواند آب را در چند ثانیه جوش بیاورد. اما قسمت بیرونی کتری کاملا خنک می ماند. شخص می تواند به راحتی آن را لمس کند. این وسیله بسیار سریع و استفاده از آن آسان است. این همچنین برای کودکان و بزرگسالان در اطرافشان بسیار بی خطر است. این وسیله چکش خوار است و ظرفیت نگهداری کمی دارد و وزن کمی برای حمل کردن داراست. همچنین در کنترل اندازه گیری نیز کمک می کند.

هدیه مناسب برای مادر مسن

25. گلدان سرامیکی

همه دوست دارند که خانه خود را تزیین کنند. این یک گلدان سرامیکی است و می توان از آن برای تزیین خانه با گل ها به سادگی استفاده کرد. یکی از بهترین ایده های هدیه برای مادربزرگ است که هر روز می تواند از ان استفاده کند. این گلدان ها در هر اندازه و با رنگ های مختلف موجود هستند. شخص می تواند با رنگ کردن آنها به سادگی، نوع دست ساز آن را درست کند. آنها در مجموعه های سه تایی بوده و بسیار جذاب هستند. از آن می توان برای تزیین کنار در نیز استفاده کرد. منحصر به فرد و متفاوت به نظر می رسد.

گلدان سفال

26. نگهدارنده 

این یک وسیله دایره ای شکل است که به نگه داشتن چیزها در یک مکان کمک می کند. می تواند تمام ادویه ها را در یک قفسه نگهداری کرده و ناراحتی مادربزرگ شما را کم می کند. این می تواند راه آسانی برای نگه داشتن همه چیز در نزدیکی او باشد و شخص می تواند در اندازه های مختلف آن را تهیه کند. این وسیله دارای یک میز گردان است و می تواند همه چیز را به وضوح سازماندهی کند. یکی از بهترین هدایا برای مادربزرگ است و برای او داشتن مواد غذایی در اطرافش را بسیار آسان می کند. این کار همچنین می تواند به سریع تر درست کردن غذا کمک کند.

27. صندلی راحتی گهواره ای(راکی)

آیا کسی هست که عاشق این صندلی های باحال نشه؟ موقع بافتنی بافتن یا کتاب خوندن خیلی خوبه.

28. دسته گل شکلاتی

خب راستش اگه خانمی که شما میخواین براش هدیه بخرید خیلی آدم خوش سلیقه های هست و یا اگه پولدار هست و نمیدونید چی براش بخرید که خوشش بیاد و تا حالا ندیده باشه دسته گل شکلاتی بهترین گزینه برای کادو دادن به یه خانم مسن پولدار هست .مطمئن باشید قبلا همچین چیزی ندیده :). برای خرید آنلاین این هدیه روی عکس کلیک کنید

هدیه مناسب برای مادر مسن

29. ماساژور چشم 

بیشترمون با خوابیدن مشکل داریم. هی از این شونه به شونه می شیم هی غلت می زنیم و خلاصه همه کار می کنیم اما خوابمون نمی بره. این مشکل وقتی یه کم پا به سن می ذاریم دوبرابر می شه. با یه ماساژور چشم می تونیم آرامش رو بدست بیاریم و خوب بخوابیم. هیچ هدیه ای بهتر از یه خواب خوب و آروم نیست.

کادو برای تولد مادر ساده

30. کارت هدیه

بیشتر مادرها همه پول هاشون رو برای بچه ها یا خونه خرج می کنن. کارت هدیه می تونه نقش یه پول بی حساب و کتاب رو داشته باشه که برای یک بار هم که شده هر چی خودشون دوست دارن برای خودشون بخرن . هدیه برای مادر با سلیقه خود مادر

31. شکلات پرنسلین

یه جمله دوست داشتنی یه حرف خوب و خوش آیند می تونه خستگی هر مادری رو دربیاره. حالا اگر این حرف خوش آیند رو روی یه چیز خاص تر مثل شکلات بنویسید تاثیرش دوبرابر میشه و تبدیل میشه به یک هدیه رمانتیک و مهربون و این کادو بهترین گزینه هدیه برای مادر یا اصلا هر خانم مسنی است. برای خرید آنلاین این کادو برای مادر تون روی عکس کلیک کنید

32. کتری چای سوت زن (کتری چای معمولی)

این یک کتری چای است که در بالای آن یک سوت زن دارد. این صدای سوت می تواند به یادآوری کمک کند. این کتری برای مادربزرگ هایی که فراموشکار هستند بسیار مهم است. این کتری در سایزهای مختلف نیز موجود است. همچنین قابل شست و شو در ماشین ظرف شویی نیز هست. این وسیله از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و شکل آینه ای دارد. این یکی از هدایای مناسب برای مادربزرگ ها است که می توانند از آن استفاده کنند.

33. شاخه گوش (مسدود کننده صدا)

گاهی اوقات شخص نیاز دارد تا گوش خود را بپوشاند. این وسیله می تواند از بسیاری جهات مفید باشد. این یک شاخه گوش است و شخص می تواند هر روز از آنها استفاده کند. آنها از جنس فوم نرم هستند و همه می توانند به آسانی از آنها استفاده کنند. این وسیله برای زنان پیر بسیار مفید است. این وسیله می تواند از گوش در هنگام باد زمستانی، و هوای سرد محافظت کند. از این وسیله می توانید در زمان خواب استفاده کنید و در هر صورت به شما آسیبی نمی رساند. 50 نوع از آن در یک مجموعه وجود دارد و از بسیاری جهات مفید است.

کادو روز مادر برای مادربزرگ

34. میوه ها و آجیل های خشک تزئین شده

خانم وقتی پا به سن می گذارند احتیاج به توجه بیشتری دارند. خانم های مسن از اینکه دوستان و نزدیکانشون سلیقه شون رو بدونن خوشحال می شن چون اینطوری می فهمن که هنوز کسانی هستند که به اون ها اهمیت می دن. می تونید آجیل ها و خوردنی های مورد علاقه شون رو در یک سبد زیبای چوبی جمع کنید و به عنوان سبد هدیه روز مادرتقدیم کنید.

هدیه برای مادر بزرگ 

35. بالش زانو

این یک بالش زانو است و برای کسانی که زانو درد دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. این بالش به بهبود درد کمک می کند. شخص می تواند این بالش ها را در رنگ ها و اندازه های مختلف نیز تهیه کند. در هنگام شب و در طول روز می توان از آن استفاده کرد. همچنین برای افرادی که باسن آنها درد می کند نیز مفید است. فوم مورد استفاده بسیار نرم است و همه می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. روکش آن نیز به سادگی قابل شست و شو است. یکی از بهترین هدایا برای مادربزرگ است که از بسیاری جهات مفید است.

36. واکر تاشو (وسیله ای برای کمک به راه رفتن)

وقتی که پیر می شوید، به یک واکر تاشو نیاز پیدا می کنید. این واکر برای اشخاص پیری که به سادگی قادر به راه رفتن نیستند، بسیار مفید است. این یک واکر تاشو است و هر شخصی می تواند از آن استفاده کند. شما می توانید انواع دیگر آن را نیز خریداری نمایید. غلتک ها می توانند به آنها کمک کنند تا به سادگی راه بروند. شخص می تواند از آن به طور روزانه نیز استفاده کند. همچنین دارای یک جای دست مناسب است که می توان به سادگی از آن استفاده کرد. این وسیله نه تنها برای زنان مفید است، بلکه برای برخی از مردان که قادر به راه رفتن نیستند نیز خوب است.

کادو برای مادر بزرگ ارزان

37. عطر و ادوکلن

کلاسیک‌ترین هدیه برای خانم‌ها از جمله مادران و مادربزرگ‌ها عطر و ادوکلن است. همه از بوی خوش لذت می‌برند. بعضی خانم‌ها دوست دارند عطرشان معرف‌ شخصیت‌شان باشد. برای همین همیشه از یک برند استفاده می‌کند و برخی دیگر علاقمندند عطرشان را در مناسبت‌های مختلف، فصل‌های مختلف و مکان‌های مختلف تغییر بدهند. موقع خرید عطر باید به این نکته دقت کنید که مادرتان دوست دارد همیشه عطر خودش را بزند یا به برندهای دیگر هم روی خوش نشان می‌دهد. به هر حال عطرهای خنک شیرین معمولا به مذاق مادرها خوش می‌آید. میان همه عطرهایی با این ویژگی می‌شود عطر فرانسوی لالیک را توصیه کرد که رایحه زنانه جذابی دارد.صنایع دستی و سوغات ایتالیا

اگر بودجه‌تان محدود است به جای عطرهای فرانسوی می‌توانید سراغ عطرهایی بروید که در امارات تولید شده‌اند و در این سال‌ها طرفداران زیادی هم پیدا کرده‌اند. این عطرها ماندگاری‌شان به نسبت قیمت‌شان بد نیست و واقعا می‌توانند گزینه خوبی برای هدیه به مادرها در مناسبت‌های مختلف باشند. یکی از این عطرها که بیشتر خانم‌ها هم بویش را می‌پسندند ادو پرفیوم زنانه امپر مدلDelegate است. ساختار رایحه این عطر متشکل از میوه، مرکبات، گیاهان معطر و گل است. عطر جزو آن گزینه‌هایی است که هیچ‌کس از هدیه دادن و هدیه گرفتن‌اش پشیمان نمی‌شود.

هدیه مناسب برای مادر مسن

38. لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی شاید هدیه خیلی مجلسی محسوب نشود. اصولا کمتر کسی به عنوان یک هدیه رسمی مثلا کادوی روز مادر یا کادوی تولد سراغ لوازم بهداشتی می‌رود اما اگر با دقت و سلیقه انتخاب کنید در لوازم بهداشتی هم می‌شود هدایای کاربردی خوبی پیدا کرد.هدیه برای روز زن و روز مادر

در سال‌های اخیر خوشبختانه استفاده از کرم ضدآفتاب متداول شده است. همه می‌دانند که اشعه ماورای بنفش چه ضررهایی برای پوست دارد. کرم ضدآفتاب حالا جزو لوازم بهداشتی طبقه‌بندی می‌شود و در عین حال می‌تواند هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای مادران باشد. مادرانی که نگران پوست‌شان هستیم. از لحاظ قیمتی هم محدوده متنوعی دارند. کرم ضدآفتاب الارو هم سبک است و هم رنگ‌دانه‌هایی دارد که می‌شود از آن به جای کرم پودر هم استفاده کرد. در مقابل آفتاب هم مقاومت خوبی دارد و دو بار در روز استفاده از آن کافی است.

مشکل این روزهای بسیاری از خانم‌های ایرانی از جمله مادرها و مادربزرگ‌هایمان ریزش موست. موهایی که در اثر رنگ تخریب می‌شوند. موهای زبر و خشنی که حتی با سشوار کشیدن هم رام نمی‌شوند. حقیقت این است که مو هم مثل پوست از آن چیزهایی است که به رسیدگی نیاز دارد. ماسک‌های مو که برای تقویت موها به کار می‌روند بعد از شامپو کردن سر باید استفاده بشوند و مدتی روی سر باقی بمانند. محصولات فرانسوی پوست و موی لورآل نیازی به معرفی ندارند. ماسک‌های تقویت موی خوبی هم تولید کرده‌اند که می‌شود آنها را به عنوان کادویی برای مادر درنظر گرفت.

هدیه روز مادر برای مادربزرگ

39. جعبه قرص (ظرف نگهدارنده قرص)

وقتی پیر می شوید، باید قرص های زیادی را در طول روز مصرف کنید. این وسیله یک چیز مهم برای کسانی است که فراموش می کنند قرص ها را مصرف کنند. این یک ظرف نگهدارنده قرص است و اندازه کوچکی دارد. شخص می تواند رنگ های مختلف آن را خریداری کند. شخص می تواند قرص های روزانه خود را در آن نگهداری نماید و همه را از حالت نگرانی بیرون بیاورد. اگر قرص ها را به بیرون از خانه نیز می برید، این وسیله می تواند مفید باشد. این وسیله همچنین متنوع است. شما می توانید اندازه های مختلف آن را نیز خریداری کنید.

هدیه مناسب برای مادر مسن

40.  اعمال کننده لوسیون

گاهی اوقات شخص نمی تواند لوسیون را بر روی بدن خود بمالد. این می تواند برای هر شخصی اتفاق بیافتد. این یک اعمال کننده لوسیون است و هر شخصی می تواند از آن استفاده کند. یکی از بهترین هدایا برای مادربزرگ شما این اعمال کننده لوسیون است. این وسیله دارای یک نگهدارنده بلند است و برای او بسیار ساده خواهد بود که لوسیون را بر روی بدن خود بمالد. شخص می تواند آن را در سایزهای مختلف تهیه کند و همچنین می توان آن را از یک مکان به مکان دیگر حمل کرد. این اعمال کننده از جنس اسفنج است و کار کردن با آن راحت است. تمیز کردن آن نیز ساده است.

41. ماساژور بافت عمقی

هر شخصی به ماساژ احتیاج دارد. این یک ماساژور بافت عمقی است و از جهات مختلف مفید است. می توان از این وسیله برای درد پا نیز استفاده کرد. اندازه این وسیله کوچک است و هر کس می تواند هر روز از آن استفاده کند. این یکی از ایده های مفید هدیه مادربزگ است. این همچنین می تواند به لوس کردن او نیز کمک کند. یکی از بهترین هدایا که از بسیاری جهات دیگر نیز برای او مفید است. قابل شارژ است. شخص همچنین می تواند اندازه های مختلف آن را نیز به سادگی تهیه کند.

کادو برای مادربزرگ

42. برس شست و شو ظرف

گاهی اوقات تمیز کردن ظرف نیز می تواند بسیار خسته کننده باشد. بنابراین اکنون یک راه حل برای آن دارید. این یک برس ظرف است که به راحتی می تواند در تمیز کردن ظروف کمک کند. لازم نیست تا شخص تلاش های اضافی انجام دهد. در حقیقت، فرد می تواند از این موارد استفاده کند و به خود کمک کند تا سریعتر ظروف را تمیز کند. این می تواند کار او را آسان کند و همه می توانند از آن استفاده کنند. تمیز کردن ظروف نیز ممکن است در بعضی مواقع بسیار خسته کننده باشد. بنابراین در آن زمان، این امر از بسیاری جهات دیگر می تواند بسیار مفید باشد.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد