چهره های معاصر نقاشی ایران + بیوگرافی

چهره های معاصر نقاشی ایران + بیوگرافی

در این متن می‌خواهیم در مورد چهره های نقاشی معاصر ایرانی صحبت کنیم. دوره معاصر نقاشی در ایران را می‌توانیم به دوره پس از کمال الملک اختصاص دهیم. کمال الملک فردی است که حضور او در نقاشی ایرانی باعث تغییر و تحولات زیادی شد و پس از وی دیدگاه جامعه نسبت به این هنر تغییر  کرد.

حتما این ضرب المثل را شنیده‌اید که هنر نزد ایرانیان است و بس. این عبارت جذاب فقط در میان فارسی زبانان شنیده نمی‌شود بلکه هنرمندان خارجی نیز در میان گفتگوهای هنری خود به این عبارت اشاره می‌کنند. هنر و نقاش معاصر ایرانی همواره و در تمامی زمان‌ها در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد.

یکی از ارزشمند ترین آثار دست یا بهتر است بگوییم یکی از صنایع دستی مهم ایران آثار نقاشی هنرمندان است . این آثار مانند خرید صنایع دستی دیگر جنبه تزئین و زیبایی منزل ندارند بلکه برای به تصویر کشیدن فرهنگ و سخنی هستند .

در این متن می‌خواهیم چند نقاش معاصر ایرانی خارج و داخل کشور را به شما معرفی کنیم.

چهره های معاصر نقاشی ایران خارج از کشور:

چهره های معاصر نقاشی

چهره های معاصر نقاشی ایران | نازنین اتفاق، نقاش معاصر زن ایرانی

نازنین اتفاق ، نقاش ایرانی در سال ۱۳۵۸ در شهر تهران به دنیا آمد. وی هم اکنون در کشور آلمان زندگی می‌کند. از نازنین اتفاق به عنوان یک هنرمند سبک تجسمی یاد می‌شود. او ابتدا در دانشگاه تهران در رشته تاریخ تحصیل کرد اما علاقه او به نقاشی از همان دوران کودکی او را به سمت یادگیری نقاشی سوق داد. نازنین اتفاق طراحی و نقاشی را در ایران نزد استادانی چون مجید امین ، گورگن بغداساریان (Gurgen Baghdasaryan) و رها محسنی کرمانشاهی آموخت. وی پس از مهاجرت در سال ۲۰۱۱ به کشور آلمان نقاشی را در کنار هنرمند مشهور لنا روت (Lena Root) ادامه داد و هم اکنون عضو انجمن نقاشان Kulturring und Kunstkreis Rhauderfehn می باشد و در نمایشگاه های گروهی شرکت میکند و آثار خود را در نمایشگاه های مختلف آلمانی شرکت میدهد.

چهره های معاصر نقاشی

چهره های معاصر نقاشی ایران | وانشا رودبارکی

وانشا رودبارکی نقاش معاصر ایرانی آبان ماه ۱۳۴۷ در رشت به دنیا آمده است و در سال ۱۳۶۹ به فرانسه مهاجرت‌ کرد. او در حال حاضر مقیم کشور فرانسه است. سبک وی در نقاشی، اکسپرسیونیست است.

اگرچه تحصیلات دانشگاهی وی در زمینه ریاضیات است اما همواره هنر و نقاشی را به صورت حرفه‌ای دنبال کرده است. او در نقاشی‌های خود همواره از مفاهیم ریاضیات و فلسفه استفاده می‌کند.

چهره های معاصر نقاشی

چهره های معاصر نقاشی ایران | افشین ناغونی

 افشین ناغونی نقاش معاصر ایرانی سال ۱۳۴۸ در شهر اهواز دیده به جهان گشود. وی هم اکنون در بریتانیا زندگی می‌کند. ناغونی زمانی که تنها ۹ سال داشت، نقاشی را شروع‌ کرد و از آن زمان توانسته است جوایز زیادی را از آن خود کند.

ناغونی در رشته  هنر و در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه متروپولیتن لندن فارغ التحصیل شده‌ است. او موفق ‌شده بسیاری از آثار هنری خود را در نمایشگاه‌های مختلف در سرتاسر جهان به نمایش بگذارد.

چهره های معاصر نقاشی ایران | مصطفی کیهانی

 این نقاش معاصر و ۶۶ ساله ایرانی هم اکنون در کانادا زندگی می‌کند. عمده دلیل محبوبیت وی به خاطر نقاشی منظره‌های بی ‌نظیری است که ترسیم می‌کند. کیهانی گالری و ورکشاپ‌های مختلفی را در سرتاسر جهان برگزار می‌کند که آخرین فعالیت او در کشور، به ورکشاپی بر می‌گردد که در اصفهان و برای آموزش طراحی منظره برپا کرد. برای مشاهده آثار وی می‌توانید به پیج اینستاگرامی وی با آدرس @keyhani.art مراجعه‌کنید. او در حال حاضر بیش از ۴۲ هزار دنبال کننده دارد.

چهره های معاصر نقاشی ایران | فرساد لباف

این نقاش معاصر ایرانی سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمده است. او در حال حاضر ساکن نیویورک آمریکا است. وی سال ۱۳۶۱ موفق ‌شد مدرک کارشناسی را در رشته هنرهای زیبا از کالج رود آیلند، پراویدنس، کشور آمریکا دریافت‌ کند. لباف در طول فعالیت هنری خود توانسته است نمایشگاه‌های مختلفی در سرتاسر جهان برگزار کند.

چهره های معاصر نقاشی ایران | نقاشان معاصر ایرانی داخل ایران

علی اکبر صادقیچهره های معاصر نقاشی

یکی از پرکار ترین نقاشان ایرانی، آقای علی اکبر صادقی هستند. او متولد سال 1316 در شهر تهران است. علی اکبر صادقی در زمینه های مختلف نقاشی کار کرده است به عنوان مثال او در ساخت پوستر فیلم، طراحی بسته بندی و جلد کتاب ها و گرافیک تبلیغاتی کارهای زیادی از خود به جای گذاشته است. در اصل او در حوزه سورئالیسم ایرانی نقاشی می‌کند و بیشتر آثار او حاوی اساطیر ایرانی و نمایش دهنده فرهنگ ایران است.

چهره های معاصر نقاشی ایران | رضا مافیچهره های معاصر نقاشی

رضا مافی از خوشنویسان خوشنام و حرفه‌ای شهر مشهد است که تا به حال بیش از 800 تابلو از خود به یادگار گذاشته است. رضا مافی که به نخستین نقاش خوشنویس ایران مشهور است متولد سال 1322 در شهر مشهد است. او در طول عمر خود بیش از 50 اثر هنری خود را در نمایشگاه های داخلی و خارجی در معرض دید هنر دوستان قرار داد و در 4 مهر ماه سال 1361 از دنیا رفت.

چهره های معاصر نقاشی ایران | منصور قندریزچهره های معاصر نقاشی

منصور قندریز از دیگر هنرمندان خوب کشور بود که در طی سال ها فعالیتش آثار خوبی را منتشر کرد. او که متولد سال 1314 در شهر تبریز بود به همراه چندی دیگر از نقاشان ایرانی موفق به تاسیس تالار ایران شد که بعدها آن تالار به نام او نام گذاری شد. او از جمله هنرمندان پایه گذار مکتب سقاخانه بود که سرانجام در 7 اسفند ماه سال 1344 دارفانی را وداع گفت.

چهره های معاصر نقاشی ایران | کامبیز درم‌بخشچهره های معاصر نقاشی

او یک کاریکاتوریست و گرافیست حرفه‌ای ایرانی است که در سال 1321 در شهر شیراز به دنیا آمد. کامبیز درم بخش نمایشگاه های داخلی و خارجی بسیاری از آثارش برگزار کرده و دارنده چندین جایزه بین‌المللی است. از او به عنوان پیشکسوت کاریکاتور ایران نام برده می‌شود.

چهره های معاصر نقاشی ایران | ژازه تباتباییچهره های معاصر نقاشی

ژازه تباتبایی شاعر، نقاش و مجسمه ساز ایرانی بود که به عنوان تاسیس کننده اولین نگارخانه تاریخ ایران نامش را در تاریخ ماندگار کرده است. نقاشی‌ و مجسمه‌های ایجاد شده توسط او در نمایشگاه های خصوصی داخل و خارج کشور وجود دارد. او در طول عمر خود 10 جایزه هنری دریافت کرده است. ژازه تباتبایی که متولد سال 1309 در تهران بود سرانجام زمانی که 77 ساله بود از دنیا رفت.

چهره های معاصر نقاشی ایران | بهمن محصصچهره های معاصر نقاشی

او یک نقاش، مجسمه ساز و مترجم ایرانی است که آثار بسیار زیادی را در تمامی این حوزه ها از خود به جای گذاشته است. نقاشی‌های اوانگارد او جزو آثار مدرن نقاشی جهانی محسوب می‌شود. او در سال 1310 در رشت به دنیا آمد و در سال 1389 در رم از دنیا رفت.

چهره های معاصر نقاشی ایران | حسین زنده رودیچهره های معاصر نقاشی

حسین زنده رودی متولد سال 1316 یکی از نقاشان با سابقه ی ایران است. زنده رودی با کمک نمادهای سنتی ایران روشی تازه در هنرهای تجمسی کشور ایجاد کرد همچنین او از بنیان گذاران مکتب سقاخانه و نقاشی خط در ایران بوده است. گران ترین نقاشی فروخته شده ایرانی که تابه حال فروخته شده، تابلو نقاشی خط چهارباغ اثر حسین زنده رودی بوده است. این تابلو در حراج بین المللی کریستی به مبلغ یک میلیون و 600 هزار دلار در سال 1387 فروخته شد.

چهره های معاصر نقاشی ایران | منیر شاهرودی فرمانفرمائیانچهره های معاصر نقاشی

منیر فرمانفرمائیان یکی از نقاشان و هنرمندان حرفه‌ای ایران است که در سال 1301 در شهر قزوین متولد شد. آثار او شامل اشکال به هم پیوسته و منظم است که جلوه بسیار متفاوتی را ایجاد می‌کند. او با آیینه اشکال هندسی بسیار خاصی را طراحی می‌کرد که در دنیا بی‌نظیر بود. او به موجب هنر خود بارها در داخل و خارج از کشور موفق به کسب جوایز شد. خانم فرمانفرمائیان در سال 1389 از دنیا رفتند اما آثار بی‌نظیرشان همچنان پابرجاست.

وای زد کامیچهره های معاصر نقاشی

نام اصلی او کامران یوسف زاده است اما به نام وای زد کامی شهرت یافته است. او در سال 1335 در تهران به دنیا آمده اما پس از اتمام تحصیلات متوسطه خود به آمریکا مهاجرت کرده و هم اکنون ساکن نیویورک است. او یک نقاش برجسته ایرانیست که در کشورهای مختلف نمایشگاه های زیادی را برپا کرده است.

محمود فرشچیانچهره های معاصر نقاشی

از دیگر نقاشان معاصر کشورمان آقای محمود فرشچیان هستند. او متولد 1308 در شهر اصفهان است و تا به حال آثار با شکوه زیادی را ایجاد کرده است. فرشچیان بنیان گذار مکتبی خاص در نقاشی ایرانیست که بر پایه نقاشی کلاسیک و تکنیک های جدید نقاشی بنا شده است.

واحد خاکدانچهره های معاصر نقاشی

واحد خاکدان یکی از نقاشان هیپررئالیست کشور ماست که آثار زیبایی را به وجود آورده است. او که متولد سال 1329 است پس از اتمام تحصیلات هنرستانی خود وارد دانشگاه هنرهای تزئینی شد و در سال 1355 از آن دانشگاه فارغ التحصیل شد. او تا به حال آثار زیادی را در نمایشگاه ها به نمایش درآورده است.

جلیل ضیاپورچهره های معاصر نقاشی

او نقاش، استاد دانشگاه و مولف ایرانیست که آثار بسیار زیبا و حاوی مضامین اصیل ایرانی را تولید کرده است. او که متولد سال 1299 است در شهر بندرانزلی به دنیا آمده و امروزه از وی به عنوان پدر نقاشی مدرن ایران یاد می‌شود.

بهجت صدرچهره های معاصر نقاشی

 

بهجت صدریکی از نقاشان ایرانی است که اصالتی اراکی داشته و در سال 1303 در این شهر به دنیا آمد. او پس از تکمیل تحصیل در دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران در سال 1334 به ایتالیا بورسیه شد تا در آنجا به تحصیل و فعالیتش ادامه دهد. او در سال 1335 برنده جایزه سیمین همترازی سن ویتو شد و توانست در طول حیات خود افتخارات زیادی را کسب کند. او سرانجام در سال 1388 از دنیا رفت.

ایران درودیچهره های معاصر نقاشی

خانم ایران درودی یک نقاش، نویسنده، کارگردان و استاد دانشگاه ایرانی است که در سال 1315 در شهر مشهد به دنیا آمده است. او پیرو مکتب فراواقع گرایی است و توانسته آثار بی‌نظیری را از خود به جای بگذارد.

محمدعلی ترقی جاهچهره های معاصر نقاشی

محمدعلی ترقی جاه متولد سال 1322 در اصفهان است که در طی زمان فعالیت خود موفق به کسب جوایز بسیاری شده بود که از جمله آن ها کسب مدال طلای مسابقات هنری ایران درسال 1346 و انتخاب آثار او به عنوان آثار برجسته موزه بین المللی آمریکا است. آثار ترقی جاه در موزه های جهان موجود است. او در سال 1389 از دنیا رفت.

منوچهر یکتاییچهره های معاصر نقاشی

منوچهر یکتایی یکی از نقاشان و شاعران ایرانی آمریکایی است. او نه تنها در نقاشی بلکه در حوزه شاعری نیز بسیار تواناست. او جایگاه بسیار بالایی در بین هنرمندان جهانی دارد و در مکتب نقاشان نیویورک جایگاه خود را ایجاد کرده است. منوچهر یکتایی در 28 آبان ماه سال 1398درگذشت.

فرامرز پیلارامچهره های معاصر نقاشی

فرامرز پیلارام نقاش و خوش نویس ایرانی بود که در سال 1316 متولد شد. او آثار زیادی از خود به جای گذاشت که اکثرا حاوی نمادهای اصیل ایرانی و پیروی مکتب سقاخانه بود. فرامرز پیلارام در سال 1362 از دنیا رفت اما آثار او در موزه های ایران نگهداری می‌شود.

قباد شیواچهره های معاصر نقاشی

او یک طراح و گرافیست ایرانی است که شاگرد استادان بزرگی همچون علی حیدریان، هوشنگ سیحون و محمود جوادی پور بوده است. قباد شیوا که یکی از تاسیس کنندگان انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران است در طول فعالیت خود توانست به جایگاه خوبی در سطح جهان دست یابد و در بین یکی از دوازده طراح و گرافیست برتر جهان قرار گیرد. قباد شیوا متولد 4 بهمن ماه سال 1319 است.

کوروش شیشه‌گرانچهره های معاصر نقاشی

او یکی دیگر از نقاشان معاصر ایرانیست که در سال 1324 در شهر قزوین متولد شده است. کوروش شیشه گران به عنوان نقاش، طراح و گرافیست سال ها به تولید آثار هنری پرداخته است. او لیسانس معماری خود را از دانشکده هنرهای تزئینی در سال 1352 کسب کرده و توانسته به جایگاه بالایی در حوزه کاری خود برسد.

جهانبخش صادقیچهره های معاصر نقاشی

جهانبخش صادقی یک نقاش معلول ایرانی بود که در 16 سالگی بر اثر حادثه ای دچار معلولیت 85 درصدی شد. او در طی طول حیات خود بیش از 2 هزار تابلو نقاشی را کشیده است. جهانبخش صادقی متولد سال 1335 در شهر بافت کرمان بود که در سال 1391 درگذشت.

سید محمد احصاییچهره های معاصر نقاشی

محمد احصایی خوش نویس، نقاش و گرافیست حرفه‌ای ایرانیست که در سال 1318 در شهر قزوین به دنیا آمده است. او تحصیلات خود را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به اتمام رسانده است و جزو اساتید دانشگاه است. او یکی از پایه گذاران نقاشی خط در کشور ماست که توانسته با آثار خود به شهرت جهانی دست پیدا کند.

محسن وزیری مقدمچهره های معاصر نقاشی

محسن وزیری مقدم از نخستین دانش آموختگان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وزیری مقدم نقاش، مجسمه ساز و طراح ایرانیست که از او به عنوان شاخص ترین نقاشان نوگرای ایرانی نام برده می‌شود. او متولد سل 1303 است و در سال 1348 تا 1355 توانسته به ریاست دانشکده هنرهای زیبا برسد. محسن وزیری مقدم بسیاری از آثارش را در نمایشگاه های داخلی و معتبر خارجی به نمایش درآورده که از جمله آن ها موزه هنرهای مدرن نیویورک است. وزیری مقدم در سال 1397 فوت کرد.

فرشید مثقالیچهره های معاصر نقاشی

فرشید مثالی یکی از نقاشان کتاب های کودکان و نوجوانان است. او در بسیاری از مسابقات بین المللی برنده جایزه شده است. آقای فرشید مثقالی آثار معروفی همچون ماهی سیاه کوچولو، خروس زری، پیرهن پری و بسیاری نمونه های دیگر را به تصویر کشیده است. فرشید مثالی متولد سال 1322 در شهر اصفهان است.

نصرت‌الله مسلمیانچهره های معاصر نقاشی

نصرت الله مسلمیان متولد سال 1330 در شهر سلماس است. او عضو تاسیس کنندگان و عضو هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران بوده است. نصرت الله مسلمیان در سال 2003 برنده جوایزه اول بینال نقاشی پکن و جایزه نخستین دوسالانه نقاشی جهان اسلام بوده است. او از هنرمندان نواگرای ایران است که آثارش در موزه ه های جهانی موجود است.

ابوالحسن صدیقیچهره های معاصر نقاشی

ابوالحسن صدیقی یک مجسمه ساز و نقاش ایرانی است. او در ساخت مجسمه و تندیس های شخصیت های بزرگ توانایی بالایی داشته و آثار بسیار زیادی را تا به حال تولید کرده است. او متولد سال 1273 در تهران است. از اثار ماندگار استاد صدیقی می‌توان به ساخت مجسمه فردوسی، امیرکبیر، ابوعلی سینا و … اشاره کرد.

میرزا ابوالحسن غفاریچهره های معاصر نقاشی

میرزا ابوالحسن غفاری که به صنیع الملک شهرت داشته است از نقاشان قدیمی ایرانی است. او بنیان گذار اولین مدرسه نقاشی در ایران است و متولد 1192 در شهر کاشان بوده و در سال 1245 در تهران از دنیا رفته است. او در سال 1229 لقب نقاش باشی دربار را به خود گرفت.

حسین مصورالملکیچهره های معاصر نقاشی

حسین مصورالملکی طراح ، نقاش و شاعر ایرانی است که در سال 1269 در اصفهان متولد شد. او آثار زیادی را از خود به جای گذاشت که از جمله آن ها تابلو تخت جمشید است. این تابلو از حسین مصورالملکی در نمایشگاه جهانی بروکسل برنده جایزه شده است. او در سال 1346 از دنیا رفت.

محمد تجویدیچهره های معاصر نقاشی

محمد تجویدی نقاش و نگارگر ایرانی است که در حوزه نقاشی اصیل ایرانی سال ها کار کرده است. او فرزند استاد هادی تجویدی از نقاشان برجسته کشور است که در سال 1324 به هنرستان ملی رفته و پس از سال ها تحصیل در سال 1332 به مقام استادی در هنرستان هنرهای زیبا رسید. او با اساتید زیادی همچون استاد بهزاد همکاری داشته است و آثار زیادی را از خود به جای گذاشته است. محمد تجویدی در سال 1342 دار فانی را وداع گفت.

منصوره حسینیچهره های معاصر نقاشی

 

او یک نقاش، پیکرساز و نقاد هنرهای ایرانی بود که در سال 1328 از دانشکده هنرهای زیبا فارغ التحصیل شد و سپس برای ادامه تحصیل به رم رفت. او یکی از نقاشان نواگرای ایرانی بود که آثار شاخصی را از خود به جای گذاشته است. منصوره حسینی متولد سال 1305 در تهران بود که پس از سال ها فعالیت هنری در سال 1391 از دنیا رفت.

فریده لاشاییچهره های معاصر نقاشی

 

فریده لاشایی نقاش نوگرای ایرانی متولد سال 1323 در رشت است. او علاوه بر نقاشی، به نویسندگی و مترجمی نیز می‌پرداخت و کتاب های زیادی را در کنار نقاشی هایش از خود به جای گذاشت. از جمله کتاب های او رمان شال بامو و گل های هیروشیما از ادیتا موریس است. فریده لاشایی سرانجام در 6 اسفند ماه سال 1391 فوت کرد.

محمد بهرامیچهره های معاصر نقاشی

 

محمد بهرامی در سال 1305 در رودبار به دنیا آمد. او از کودکی به نقاشی علاقه خاصی داشت و از سنین پایین در کنار استادان بزرگ نقاشی آموزش دید تا به یکی از نقاشان معاصر ایران تبدیل شد. او نویسنده و تصویر ساز معتبری است و کتاب های زیادی را ترجمه کرده است. از جمله آثار او نگارگری و تصویر سازی شاهنامه است.

مسعود عربشاهیچهره های معاصر نقاشی

 

مسعود عربشاهی نقاش و مجسمه ساز معاصر کشورماست که در سال 1314 به دنیا آمده است. او دارای مدرک فوق لیسانس معماری داخلی بود و موفق شد به شیوه‌ای بسیار حرفه‌ای با درهم ریختگی سمبل‌های اساطیری با نقاش‌های خود بیانگر یگانگی باشد. آثار مسعود عربشاهی جزو آثار مفهمومی ایرانی قرار دارد. او در سال 1398 از میان ما رفت.

آیدین آغداشلوچهره های معاصر نقاشی

آیدین آغداشلو نویسنده، گرافیست و نقاش معاصر ایرانیست که در سال 1319 در شهر رشت متولد شده است. او بسیاری از کتاب های درسی و مجلات را تصویرگری کرده است ازجمله آثار او می‌توان به خاطرات انهدام اشاره کرد.

سعید شمس انصاریچهره های معاصر نقاشی

استاد شمس انصاری در سال 1314  در تهران به دنیا آمد او یکی از خوشنویسان و نقاشان باسابقه ایران است که آثار بسیاری از خود به جای گذاشته است. او در سال 1329 به کلاس های خوشنویسی رفت و زیر نظر اساتید بزرگ این هنر به تمرین خط پرداخت. او در طی عمر خود نمایشگاه های زیادی را برگزار کرده است. از جمله آثار او می‌توان به خوشنویسی دیوان حافظ، کلیات سعدی، قرآن مجید و … اشاره داشت. او در نهایت در 85 سالگی درگذشت.

احمد اسفندیاریچهره های معاصر نقاشی

 

احمد اسفندیاری یکی از پیشگامان نقاشی مدرن ایرانی و جزو نقاشان نواگرا بود که سال های زیادی به فعالیت پرداخته است. اسفندیاری نقاشی های بسیاری از طبیعت دارد و علاقه بسیاری به استفاده از رنگ های سرد همانند آبی داشته است. او در طی سالها نمایشگاه های زیادی در داخل و خارج از کشور برپا کرده است و دارنده جوایز بسیاری است. احمد اسفندیاری در سال 1391 درگذشت.

علی اشرف والیچهره های معاصر نقاشی

 

نویسنده، خوش نویس و نقاش ایرانی است که در سال 1299 در ساوجبلاغ به دنیا آمده است. او در سال 1317 به دانشکده هنرهای زیبا رفته و در آنجا به کسب هنرهای نوین زیر نظر استادان بزرگ آن زمان همچون استاد صدیقی پرداخته است. آثار استاد والی تنها یکبار به نمایش گذاشته شد که در آن نقاشی هایی از افراد معروف وجود داشت. از جمله آثار او م یتوان به طرح مکه اشاره کرد همچنین او حدود 21 سال بر روی تابلو حضرت علی کار کرده است. علی اشرف والی در سال 1389 درگذشت.

رضا خدادادیچهره های معاصر نقاشی

 

رضا خدادای نقاش و مجسمه ساز معاصر است که در سال 1339 در شهر اردبیل به دنیا آمده. او که هم اکنون استاد و جزو هیئت علمی دانشگاه تهران است توانسته تا به حال در بیش از 140 نمایشگاه داخلی و خارجی آثارش را در معرض دید مردم قرار دهد.

غلامحسین نامیچهره های معاصر نقاشی

 

غلامحسین نامی یکی دیگر نقاشان معاصر کشورمان است که در سال 1342 از دانشکده هنرهای زیبا فارغ‌التحصیل شده است. او تا به حال در بسیاری از دانشگاه های معتبر ایران به تدریس نقاشی پرداخته است و بسیاری از آثارش را در نمایشگاه های انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور در معرض دید قرار داده است. چهره های معاصر نقاشی ایران

مطالب مرتبط:

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد