هدیه برای روز دانش آموز + ایده

چرا هدیه دادن به دانش آموزان اهمیت دارد؟

روز دانش آموزهمه انسان ها از هدیه گرفتن و تشویق شدن احساس خشنودی و رضایت دارند. مطمئنا تمامی ما در زمان کودکی هدیه ای را گرفته ایم که هرگز آن را فراموش نخواهیم کرد و آن هدیه یک هدیه خاص و همیشگی شده است که ما به آن احساس خوبی داریم.

ما انسان ها بطور خاص در جغرافیای ایران بطور طبیعی ۷ تا ۱۷-۱۸ سالگی خود را در مدارس میگذرانیم. معلم هایی داشته ایم که از آن ها الهام گرفته ایم و دوستانی که همراه ما در ادامه زندگی شده اند.

خرید صنایع دستی

روزدانش آموز چه روزیست؟

13 ابان روز دانش آموز در کشور ما است، به همین دلیل این روز بهترین فرصت برای هدیه دادن به دانش آموزان عزیز و قدردانی از آنها است. این کار انگیزه زیادی به دانش اموزان می دهد زیرا آنها متوجه می شوند که برای شما از اهمیت زیادی برخوردار هستند. روز دانش آموز فرصتی است که خانواده ها ، معلم ها و مدارس از دانش آموزان تقدیر کنند و به تجلیل و بزرگداشت دانش آموزان بپردازند. برای تبریک و گرامیداشت روز دانش آموز خانواده ها یا معلمان می توانند با توجه به سن و مقطع تحصیلی دانش آموزان برای آنها یک هدیه روز دانش آموز تهیه کنند. تهیه هدیه روز دانش آموز، انگیزه بیشتری برای تحصیل و پیشرفت در دانش آموز ایجاد می کند.

هدیه روز دانش آموز: لوازم التحریر

اولین هدیه که برای روز دانش آموز در نظر گرفته ایم خرید لوازم التحریر است، زیرا این هدیه از تنوع خوبی برخوردار است و همه دانش آموزان مخصوصا گروه سنی ابتدایی ان را می پسندند. برای مثال می توانید ست های لوازم تحریر،  پک نقاشی ،مداد رنگی های و انواع لوازم تحریرهای فانتزی و زیبا دخترانه و پسرانه را تهیه کنید

جامدادی سنتی

جامدادی سنتی دیه ی مناسبی برای دانش آموزان محسوب می شودزیرا هم کاربردی است هم باعث ترویج سبک اصیل ایرانی است .

هدیه روز دانش اموز

انواع جامدادی سنتی

هدیه روز دانش آموز: کوله پشتی فانتزی

یکی از هدایایی که می تواند یک دانش آموز را خوشحال کند، کیف و کفش مدرسه است. می توانید برای دانش آموز کیف یا کوله مناسب با توجه به سلیقه او بخرید. کفش یا کتونی برای مدرسه نیزیک هدیه مناسب است اما باید در انتخاب این هدیه نیز سلیقه دانش آموز را در نظر بگیرید. مثلا یک کوله پشتی سنتی و فانتزی می تواند یک هدیه جذاب و در عین حال کابردی یاشد.

هدیه روز دانش اموز

انواع کوله پشتی سنتی

تفریح یک روزه

به عنوان هدیه روز انش آموز می توانید همراه فرزند دانش آموزتان یک روز را به تفریح بپردازید. شما می توانید همراه او به مکان های فرهنگی رفته و یا آنان را به شهر بازی ببرید و ببینید او چه تفریحی را دوست دارد. صرف وقت با فرزندتان و اختصاص یک روز به تفریح می تواند او را بسیار خوشحال کند.

مطالب مرتبط

کتاب

برخی از دانش آموزان به خواندن کتاب بسیار علاقه مند هستند، پس اگر دانش آموز اهل کتاب خواندن باشد و کتاب را دوست داشته باشد، مطمئن باشید بهترین هدیه برای او کتاب است . در خرید کتاب به علاقه دانش آموز توجه شود و بر حسب سلیقه او کتاب هایی در زمینه های مختلف برای او انتخاب کنید و او را حسابی هیجان زده نمایید.

 لوازم برقی

اگر دانش آموز شما در مقاطع متوسطه دوم قرار دارد می توانید برای آنها لوازم برقی شخصی مانند ریش تراش،ست مردانه(کمربند،کیف پول) یا کیف کارت چرم را انتخاب کنید.اما اگر دانش آموز دختر یا پسر شما در مقطع متوسطه دوم قرار دارد می توانید برای آنها اتو و برس مو را به عنوان هدیه روز دانش آموز خریداری کنید.

 گل

خرید دسته گل ها و باکس هاس گل هم ایده خوبی برای هدیه روز دانش آموز است.زیرا دانش اموزان مخصوصا دختران دوران متوسطه دوم لبریز از احساسات و عواطف دوران بلوغ خود هستند و با این هدیه بسیار خوشحال خواهند شد.

 لوازم الکترونیکی

درصورتی که می خواهید برای دانش آموز خود هدیه خاصی تهیه کنید می توانید به سراغ لوازم الکترونیکی مورد علاقه او بروید. البته این لوازم برای دانش اموزان مقاطع بالاتر مناسب است.خرید ماشین حساب ، فلش مموری ، پاوربانک ، هدفون و…می تواند هدیه بسیار خوبی برای این دانش آموزان عزیز باشد.

تخته های وایت برد یا بلک برد کوچک:

تخته وایت بورد های کوچک برای تمرین درسها در منزل هم هدیه ای مناسب می باشد که خیلی به کار دانش آموزان می آید.

 

ست قاشق و چنگال طرح دار:

اکثر دانش آموزان به دلیل اینکه در مدرسه نهار یا میان وعده میل میکنند باید ظرف غذا و ست قاشق چنگال برای رعایت بهداشت و آداب خورد و خوراک داشته باشند. بنابراین یک ست قاشق و چنگال زیبا با طرح شخصیت های قهرمانانه برای بچه ها خیلی جذاب است.

پوشه های پارچه ای طرح دار:

پوشه یکی از پرکاربرد ترین وسایل برای همه افرادی که با جزوه و کتاب و دفتر و سایل درسی دست و پنجه نرم میکنند پوشه است. جدیدا پوشه های ها پارچه ای خیلی زیبا با طرح های شاد و خیلی جذاب به بازار آمده که مناسب استفاده برای دانش آموزان و حتی دانشجو ها و بقیه است.

ساعت مچی طرح نوجوانانه:

خیلی دانش آموزان علاقه دارند از همان سن کودکی و نوجوانی برای وقت خود ارزش قائل شوند و زمان را همیشه در دست داشته باشند. بنابراین بهتر است برای هدیه روز دانش آموز به سراغ ساعت هایی با طرح فانتزی بروید تا این دانش آموزان را خوشحال کنید.

جاکارتی آویز گردنی :

خیلی دانش آموزان هستند که برای بررگشت به خانه از اتوبوس استفاده میکنند . پس نیاز به کارت های بلیط دارند اما چون در این سن سر به هوا هستند بهتر است از این آویز های گردنی کارت با طرح های فانتزی برای آنها تهیه کرد تا مبادا آن را گم کنند . از این جا کارتی ها برای کارت های مورد نیاز دیگر خود هم میتوانند استفاده کنند.

تلسکوپ های کوچک :

این مورد برای آن دسته از دانش آموزانی خیلی جذابیت دارد که عاشق نجوم و مشاهده ستارگان و اجرام آسمانی هستند . این مورد یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز دانش آموز میباشد.

روز دانش آموز

ایده برای هدیه روز دانش آموز پسر

برای خرید هدیه روز دانش آموز پسر با توجه به گروه سنی و علایق دانش آموز خود می توانید به سراغ هدایای مختلفی بروید برای مثال می توانید برای گروه های سنی متوسطه اول لوازمی مانند میکروسکوپ ها یا کره دانش آموزی، کتاب، ست لباس های ورزشی و عطر و ادکلن یا بازی های کامپیوتری مورد علاقه آنها را در نظر بگیرید.برای گروه های سنی ابتدایی خرید اسباب بازی های پسرانه،بازی های فکری، لباس و کیف و کفش هم می تواند گزینه خوبی باشد.

هدیه روز دانش آموز دخترانه

درصورتی که دانش آموز دختر شما در مقطع دوره متوسطه اول یا دوم قرار دارد می توانید برای  هدیه آنها موارد زیر را انتخاب کنید.

  • خرید لباس
  • ست کیف و کفش
  • شال و روسری
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • عطر و ادکلن
  • زیورآلات
  • صندل

هدیه روز دانش آموز دختر کلاس اولی

برای دانش آموز دختر کلاس اولی که به تازگی وارد محیط مدرسه شده اند خرید لوازم التحریر فانتزی با رنگ های جذاب صورتی گزینه بسیار خوبی است.علاوه براین با توجه به سلیقه دانش اموز خود می توانید اسباب بازی یا عروسک مورد علاقه او را تهیه کنید. یکی دیگر از هدایایی دخترانه که برای گروه سنی کلاس اول هم مناسب هست خرید زیوار آلات رنگارنگ و پاپوش های فانتزی با طرح های زیبا برای آنها است.

روز دانش آموزگیفت هدیه روز دانش آموز

معلم های زحمت کش و مهربان در صورتی که به دنبال یک هدیه فراموش نشدنی یا به اصطلاح گیفت برای دانش آموزان خود هستید می توانید از ایده هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم استفاده کنید.

  • سنجاق سینه های چوبی با طرح های مختلف و فانتزی
  • جا کلیدی های چوبی با متن حکاکی شده
  • آینه های جیبی رنگی
  • گلدان های کاکتوس کوچک
  • لیوان های فانتزی
  • لوازم تحریر فانتزی
  • کاردستی های فانتزی مخصوص کلاس اول
  • پازل های رنگارنگ
  • نشانگر های کتاب

هدیه روز دانش آموز پیش دبستانی

برای دانش اموزان دختر و پسر مقطع پیش دبستانی با توجه به گروه سنی آنها انتخاب اسباب بازی، بردن آنها به شهر بازی و یا خرید وسایل مورد علاقه آنها می تواند ایده خوبی باشد.

ایده برای هدیه روز دانش آموز ارزان

اگر به دنبال هدیه روز دانش آموز با قیمت مناسب تری هستید می توانید با توجه به گروه سنی دانش آموز خود از ایده های زیر استفاده کنید.

  • اسپری بدن
  • جوراب
  • برس های فانتزی
  • دفترهای نقاشی
  • رفتن به پارک
  • رفتن به سینما
  • مداد رنگی
  • پاپیون و کروات
  • شال و روسری

هدیه روز دانش آموز برای کودکان

با توجه به شرایط سنی کودکان چه دختر و چه پسر خرید لوازم التحریر فانتزی، اسباب بازی، گردش و تفریح یک روزه در مراکز بازی و سرگرمی،خرید کارتون های مورد علاقه آنها و خرید بازی فکری می تواند ایده خوب و جذابی برای هدیه روز دانش آموز آنها باشد.

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد