اعتبار حوزه صنایع دستی کرمانشاه به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید

اعتبار حوزه صنایع دستی کرمانشاه به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید

استاندار کرمانشاه:

صنایع دستی کرمانشاهکرمانشاه: استاندار کرمانشاه با اشاره به توجه به کارگاه‌های صنایع دستی، گفت: اعتبار حوزه صنایع دستی کرمانشاه به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه سراسری صنایع دستی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه استانی سراسر علم، هنر و تاریخ است و کرمانشاه دارای پیشینه تاریخی و کهن است که نشان از قدمت بسیار زیاد این سرزمین دارد./ خرید صنایع دستی

وی افزود: امروز مجدداً صنایع دستی مورد توجه آحاد مردم قرار گرفته و کرمانشاه نیز دارای بازارهای تاریخی همچون زرگرها، مسگرها و… است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه امروز نیاز به تحول دارد زیرا ظرفیت‌های مختلفی دارد و ملاک انتخاب مدیران استان جوان بودن و داشتن برنامه بوده تا عقب افتادگی استان کرمانشاه جبران شود.

امیری مقدم با بیان اینکه اقدامات مهمی برای اشتغالزایی در استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف انجام گرفته است، گفت: تفاهم نامه‌های خوبی با ستاد اجرایی فرمان امام، ایمیدرو و… امضا شده و طی روزهای آینده نیز خبرهای خوبی به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: اشتغالزایی نیاز اصلی استان کرمانشاه است و اگر این مهم محقق شود نشاط عمومی جامعه افزایش خواهد یافت و برای تحقق این مهم کلنگ زنی در استان نخواهیم داشت و تنها آغاز و پایان پروژه به مردم اعلام خواهد شد و می‌توان در حوزه گردشگری با اشتغالزایی تحول ایجاد کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش هشت برابری اعتبارات صنایع دستی استان، افزود: اعتبارات صنایع دستی از ۲۵ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته و طی پیشنهادی که در قرارگاه ملی اشتغال صورت گرفت اعتبارات ویژه‌ای به کرمانشاه اختصاص یافت.

امیری مقدم ادامه داد: کارگاه‌های کوچک در کنار کارگاه‌های بزرگ صنایع دستی باید فعال شوند و ۹۷۵ میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده و آموزش نیز مورد توجه است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از ظرفیت‌های استان کرمانشاه موضوع بازارچه‌های مرزی است که می‌تواند به جایگاه فروش صنایع دستی تبدیل شوند زیرا این بازارچه‌ها نیز دارای بافت سنتی هستند.

استاندار کرمانشاه گفت: تعطیلی پنجشنبه‌های کرمانشاه در حال بررسی است و به شرطی صورت خواهد گرفت که منجر به نشاط خانواده شود و به رونق گردشگری کمک کند و در آموزش و پرورش نیز آموزش تاریخ کرمانشاه باید مورد توجه قرار گیرد زیرا آثار تاریخی بسیاری وجود دارد که هنوز به ثبت ملی نرسیده است.

امیری مقدم تصریح کرد: پل معلق سد دارایان، توجه به مجموعه تاریخی بیستون و معبد آناهیتا و ایجاد شهربازی می‌تواند به توسعه گردشگری و نشاط اجتماعی کرمانشاه کمک کند و در این راستا توسعه فرودگاه کرمانشاه و افزایش سرعت قطار در حال انجام است.

فروش عمده صنایع دستی

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد