گالری فروش صنایع دستی

گالری فروش صنایع دستی مکانیست که در آن با چیدمانی هنرمندانه دست سازه های زیبا را برای فروش به نمایش می گذارند. خرید صنایع دستی یکی از لذت بخش ترین ها مخصوص در سفر های بین شهری است .گالری صنایع‌دستی دوراونتاش یکی از اولین و معتبرترین گالری‌های فروش آنلاین صنایع‌دستی است که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع صنایع‌دستی ایران فعالیت دارد. اگر برای خرید صنایع‌دستی به دنبال معتبرترین گالری فروش صنایع‌دستی هستید، این مقاله را دنبال کنید .

بهترین گالری فروش صنایع‌دستی

آیا میدانید ویژگی های بهترین گالری فروش صنایع دستی چیست ؟ همه ما برای تهیه و خرید محصولات مورد نظر به دنبال معتبرترین مراکز هستیم تا محصول مارا با کیفیت بالا عرضه کند وهمچنین در صورت وجود هرگونه مشکل و ابهام به راحتی بتوانیم با تولید کننده ی آن مرکز ارتباط برقرار کنیم و خواسته هایمان را بگوییم. اکنون گالری فروش صنایع دستی دوراونتاش به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به نیازهای مخاطبان است. چراکه زمانی که شما با گالری دوراونتاش تماس می گیرید، در واقع با کارگاه تولیدی نیز ارتباط برقرار کرده اید. همچنین محصولات از بالاترین کیفیت متریال و ساخت برخوردار هستند .

برخی از ویژگی‌های بهترین گالری صنایع‌دستی عبارتند از:

  • پشتیانی 24 ساعته
  • رعایت حریم شخصی کاربران
  • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل
  • رضایت کاربران
  • دارای نماد الکترونیکی اعتماد از طرف سازمان معدن و تجارت
  • امکان برگشت وجه و کالا در صورت مغایرت اصل کالا با تصویر محصول

خرید از گالری فروش صنایع‌دستی دوراونتاش

هدیه صنایع‌دستیدر گالری صنایع‌دستی دوراونتاش، صنایع‌دستی مختلفی مثل گلیم دستباف، محصولات حصیری، آویزهای دست ساز سنتی و کیف های گلیمی را می توانید مشاهده و خیداری کنید.

شما در هر نقطه ای از کشور که باشید با مراجعه به وبسایت می توانید خرید از گالری صنایع دستی دوراونتاش را تجربه کنید

مزایای خرید از گالری فروش صنایع دستی دوراونتاشصنایع دستی دوراونتاش

برخی از مزایای خرید از گالری فروش صنایع‌دستی پرنون عبارتند از:

  • ضمانت بازگشت کالا بدون قید شرط
  • ارتباط با پشتیبانان از طریق چت واتساپ
  • ارتباط با پشتیبانان از طریق تماس تلفنی
  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
  • سفارش‌های بالای 300000 تومان رایگان ارسال می‌شوند
  • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
  • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات

انواع محصولات گالری فروش صنایع دستی دوراونتاش

در فروشگاه دوراونتاش انواع مختلف صنایع‌دستی که همگی آن‌های دارای کیفیت ساخت بالا هستند، عرضه می‌شود. برخی از صنایع‌دستی موجود در گالری صنایع‌دستی پرنون عبارتند از:خرید عمده صنایع دستی

انواع کیف

انواع حصیر

انواع آویز

انواع گلیم

کیف دوشی سنتی

محصولات حصیری آویز دیواری سنتی

گلیم دستباف ایرانی

کوله پشتی سنتی

سبد حصیری آویز جا کلیدی سنتی گلیم احرامی دستباف

کیف کمری سنتی

سفره حصیری آینه های سنتی گلیم ورنی دستباف

کیف کمری گلیمی

دیوار کوب حصیری    
کیف آرایشی سنتی طبق حصیری  

کیف آرایشی گلیمی زنبیل حصیری

 

کوله پشتی گلیمی

محصولات حصیری    
ساک سنتی

سبد حصیری

   
کیف دوشی گلیمی

سفره حصیری

   

گالری فروش صنایع دستی جنوبخرید عمده صنایع دستی

صنایع دستی جنوب با وجود مردم آن منطقه با داشتن فرهنگی غنی و متفاوت با دیگر مناطق ایران، صنایع دستی خاص خطه‌ی خود را متناسب با نیاز و آداب و رسوم زندگی خود تهیه می‌کنند. تولیدات صنایع دستی در کنار صیادی، از گذشته تا کنون یکی از محل‌های کسب درآمد در میان مردم جنوب، به ویژه روستاییان بوده است. آن‌ها با استفاده از مواد اولیه‌ای که در منطقه‌ی خود در اختیار داشتن و با بهره گرفتن از هنر و ابتکار خود، دست به ساختن محصولاتی زدند که علاوه بر مصارف شخصی، بخشی از نیازهای مالی آنان را تأمین می‌کرد. با توجه به بافت سنتی، آداب و رسوم و فرهنگ غنی و پیشینه‌دار شهرهای جنوبی کشور، این منطقه از دیرباز صنایع دستی زیادی را در خود جای داده است که همواره وجود محصولات آنها در گالری صنایع دستی جنوب چشمان گردشگران و علاقمندان به کالاهای فرهنگی و هنری را به خود خیره ساخته است. صنایع دستی این خطه با توجه به زیبایی، ظرافت و جاذبه‌ای که دارند می‌توانند نقش به سزایی در جذب گردشگران و رونق صنعت توریسم ایفا کرده و از این حیث یاری‌کننده‌ی اقتصاد کشور باشند. از جمله صنایع دستی مربوط به جنوب کشور می‌توان به

  • سیس بافی
  • کپوبافی
  • گبه بافی
  • عبابافی
  • گلیم بافی
  • حصیربافی
  • صنایع دستی مرتبط با صدف
  • گلابتون دوزی
  • خوس دوزی
  • سوندبافی
  • بادله دوزی
  • سوزن دوزی

اشاره کرد.

گالری فروش صنایع دستی حصیربافی

یکی از قدیمی‌ترین مصنوعات ساخت بشر حصیر است. حصیربافی بافت رشته‌های حاصل از الیاف گیاهی است. نمونه‌های اندک به دست آمده در بین‌النهرین و آفریقا نشان می‌دهد صاحبان این تمدن‌ها از نی و گیاهان روییده شده در باتلاق‌های سفلای بین‌النهرین به‌منظور بافت زیرانداز حصیری استفاده می‌کردند. البته با توجه به تحقیقات تاریخی انجام شده کاربرد این بافته‌ی طبیعی چیزی بیشتر از یک زیرانداز ساده بوده است.

حال گالری صنایع دستی حصیر بافی با تنوع بالای محصولات حصیری ساخت دست زنان خوزستانیست . این گالری با سابقه  30 ساله در تولید و عرضه محصولات حصیری در خوزستان و همچنین ایران کاملا شناخته شده است .

شما در هر نقطه ای از کشور می توانید محصولات حصیری را از  گالری صنایع دستی حصیری دوراونتاش به صورت آنلاین خیرداری کنید .

همچنین اگر قصد تهیه محصولات حصیری برای گالری های خود را دارید با مراجعه به بخش خرید عمده محصولات حصیری سفارشات خود را ثبت کنید

گالری فروش صنایع‌دستی گلیم بافیخرید عمده صنایع دستی

گليم يکي از انواع صنايع دستي زيراندازي و پوششي است که از ابريشم ، موي بز، پشم گوسفند يا ديگر چهارپايان اهلي بافته مي شود. گليم به شکل سنتي اش، معمولاً براي پوشاندن زمين، ديوار يا رواندازي براي حيوانات باربر استفاده مي شود ولي امروزه به عنوان يک پوشش مدرن براي خانه هاي شهري نيز خريداري مي شود.

دوراونتاش یکی از کاملترین گالری های فروش صنایع دستی گلیم بافی آنلاین است که شما به راحتی می توانید گلیم دستباف مورد نظرتان را با دیدن مشخصات آن خریداری کنید. در ضمن ضمانت تعویض و بازگشت کالا بدون قید شرط نیز از مزایای خرید از گالری دوراونتاش است .

گالری فروش صنایع‌دستی خوزستان

گالری فروش صنایع دستی خوزستان یکی از جذاب ترین گالری های صنایع دستی در ایران است . زیرا صنایع دستی خوزستان از رنگ و لعاب جذابی ساخته می شوند. همچنین صنایع دستی موجود در گالری های صنایع دستی خوزستان علاوه بر جنبه تزئینی کاملا کاربردی هستند .

صنایع دستی خوزستان , با توجه به پیشینه تاریخی منطقه زاگرس که در گذشته های دور مهد تمدن و فرهنگ ایلامیان بوده، سرزمین خوزستان پیوسته بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی هنر و صنایع دستی در زمینه های مختلف به شمار آمده است. همچنین تعدد و تکثر قومی و فرهنگی مردم خوزستان (بختیاری های ساکن شمال و شرق خوزستان، اعراب ساکن در جنوب و غرب استان و ساکنان بخشهای مرکزی که عمد تا شهرهای اهواز، دزفول، شوش و شوشتر را شامل می شود) موجب شده تا صنایع دستی در خوزستان از تنوع چشمگیری برخوردار شود.  از عمده ترین صنایع دستی رایج در استان می توان به طور مختصر به موارد زیر اشاره کرد: کپوبافی یکی از صنایع دستی بومی و خاص استان محصولاتی به نام کپو می باشد که با پیچش ساقه های مرکزی و جوان نخل به دور ساقه های کرتک شکل می گیرد و با نقش اندازی کامواهای الوان، زیبایی آن چند برابر می شود. مرکز بافت کپو، د هستان «شهیون» واقع در شهرستان دزفول بوده و معمولا به شکل سبد های دردار و بدون در به صورت سینی در اندازه های مختلف رنگی و ساده بافته می شود.

گالری فروش عمده صنایع دستی :خرید عمده صنایع دستی

گالری فروش عمده صنایع دستی دوراونتاش آماده همکاری با گالری دارها و فروشندگان سراسر کشور است برای ارتباط با بخش فروش عمده اینجا کلیک کنید

 

 

 

ویدئو از گالری فروش صنایع دستی دوراونتاش

سوالات متداول گالری فروش صنایع دستی

چه ویژگی هایی باعث می شود یک گالری فروش صنایع دستی بهترین باشد؟

پشتیانی 24 ساعته رعایت حریم شخصی کاربران قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل رضایت کاربران دارای نماد الکترونیکی اعتماد از طرف سازمان معدن و تجارت امکان برگشت وجه و کالا در صورت مغایرت اصل کالا با تصویر محصول

مزایای خرید از گالری فروش صنایع دستی

ضمانت بازگشت کالا بدون قید شرط ارتباط با پشتیبانان از طریق چت واتساپ ارتباط با پشتیبانان از طریق تماس تلفنی ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری سفارش‌های بالای 3هزار تومان رایگان ارسال می‌شوند امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات

انواع محصولات گالری فروش صنایع دستی

آویز کیف سنتی گلیم دستباف حصیر

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد