کاربرد های سبد حصیری

کاربرد های سبد حصیری به دلیل زیبایی و جذابیت خود بسیار زیادند. این سبدها به عنوان یک وسیله کارآمد در نگهداری مواد غذایی نظیر نان، سیب زمینی و پیاز و … نیز شناخته می شوند. در واقع برای اینکه بتوانید عمر مواد غذایی را افزایش دهید، می توانید به جای استفاده از سبدهای پلاستیکی، از سبدهای حصیری کمک بگیرید. این سبدها انواع مختلفی دارند و به شکل های مختلفی تولید می شوند.

یک خانه منظم، خانه است که برای هر چیزی جای مشخصی داشته باشید، و سبدهای ذخیره‌سازی بهترین “جای” برای بسیاری از وسایل هستند! از اشیای تزئینی کوچک گرفته تا کلیدهای خودرو، و از کوسن مبل گرفته تا کابل‌های شارژ، ما در حصیر هاوس سبدهای ذخیره‌سازی ترند را در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌دهیم تا هر یک از وسایل مورد نیاز شما جایگاه مناسبی داشته باشند.

سبدهای ذخیره‌سازی به نظم بخشیدن به آشفتگی زندگی مدرن کمک می‌کنند و یافتن آنچه را که به دنبالش هستید، آسان‌تر می‌سازند، در حالی که خانه شما را مرتب نگه می‌دارند

سبد حصیری یکی از پرطرفدارترین محصولات حصیری بین طراحان دکوراسیون داخلی و مردم عادی در سراسر دنیا بوده است. حصیر به خوبی با تمام انواع دکوراسیون هم نشینی دارد. یک خانه مینمیال یا یک خانه کاملا کلاسیک، هر دو میتوانند بهترین استفاده را از محصولات حصیری دستساز در بهبود فضای داخلی داشته باشند.

ویدئو کاربردهای سبد حصیر

 

انواع سبد حصیری و کاربرد های سبد حصیری

  1. سبدهای حصیری با پوشش داخلی

اگر به برخی از انواع سبدهای حصیری نگاه کنید، متوجه خواهید شد که لایه داخلی آن ها با استفاده از یک پوشش پارچه ای طراحی شده است. این پوشش پارچه ای کمک می کند تا مواد غذایی در درمای مناسبی نگهداری شوند. همچنین، این پوشش داخلی که از جنس پارچه مقاوم در برابر رطوبت است، باعث جلوگیری از خراب شدن زود هنگام مواد غذایی می‌شود.

  1. سبدهای حصیری با درپوش

برخی دیگر از انواع سبد حصیری، دارای درپوش هستند و معمولا برای نگهداری نان و غلات، کاربرد فراوانی دارند. وجود درپوش در این سبدهای حصیری موجب می شود تا مواد غذایی از هرگونه آلودگی و گرد و غبار در امان باشند. همچنین از اکسایش نان و سایر مواد غذایی در معرض اکسیژن هوا جلوگیری به عمل می آورد.

حصیر در دکوراسیون

  1. سبدهای حصیری چند طبقه

مطمئنا شما نیز در خانه دوست و آشنا، انواع سبدهای حصیری چند طبقه را از نزدیک مشاهده کرده اید. این سبدهای چند طبقه، بیشتر برای نگهداری از سیب زمینی، پیاز و سیر مناسب هستند و برای این کاربرد طراحی شده اند. وجود یک لایه پوششی داخل این سبدها کمک می کند تا انواع صیفی جات و سبزیجات ماندگاری بهتری داشته باشند و کمتر دچار فساد شوند.

خرید صنایع دستی

کاربرد های سبد حصیری

سبد کنار مبلی حصیری

یک سبد کنار مبلی حصیری میتواند فضای خالی بین مبلمان را به خوبی پر کند و اصولا بین مبل یا صندلی تک نفره میزبان و کاناپه قرار میگیرد. این سبد کنار مبلی بهترین گزینه برای نگهداری شال مبل یا پتوی سبک برای افرادی است که اهل چرت بین روز، روی کاناپه هستند. این سبد فضای مناسبی برای نظم دهی به وسایل خرد و دم دستی فضای نشیمن خانه است. وسایلی مانند انواع مجله و کتاب، بافتنی، کنترل تلویزیون و کنترل سیستم گرمایش و سرمایش خانه که اصولا باعث شختگی فضا میشوند.

سبد حصیری مناسب زیر شلف و کنسول

سبد حصیری دستساز میتواند فضای خالی زیر کنسول خانه را پر کند. برای این منظور از دو سایز متفاوت سبد در یک ترکیب رنگی مناسب با دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید. اگر جنس کنسول یا شلف خانه شما چوبی یا ترکیبی از چوب و فلز باشد، زیبایی این فضا دو چندان خواهد شد.

ذخیره‌سازی و مرتب‌سازی مواد غذایی

سبدهای حصیری بزرگتر را می‌توانید در آشپزخانه برای ذخیره و مرتب‌سازی مواد غذایی مانند میوه‌ها، سبزیجات، نان و حبوبات استفاده کنید. این سبدها به طور طبیعی تهویه‌دار هستند و می‌توانند به خوبی در حفظ تازگی و خواص مواد غذایی کمک کنند.

سبد حصیری برای فضای لاندری یا سرویس بهداشتی

سبد حصیری برای فضای لاندری یا سرویس بهداشتی نیز استفاده میشود و به آن سبد لاندری یا سبد رخت چرک میگویند. اگر فضای سرویس بهداشتی خانه شما به قدر کافی  بزرگ است و تهویه مناسبی دارد یا اگر در معماری خانه شما یک فضای مجزا برای لاندری در اتاق خواب در نظر گرفته شده، قطعا خرید سبد حصیری لاندری را به شما پیشنهاد میکنیم.

استفاده در سبک دکوراسیون بوهمیایی

سبدهای حصیری به خوبی با سبک دکوراسیون بوهمیایی سازگاری دارند. می‌توانید از سبدهای بزرگ حصیری به عنوان مخزنی برای کتاب‌ها، پتوها، وسایل دکوراتیو و غیره استفاده کنید و آنها را در اتاادامه می‌دهم

حصیر در دکوراسیون

سبد حصیری برای نظم دهی اتاق کودک

این سبد حصیری میتواند در اتاق کودک با ترکیب رنگی درخواستی شما بافته شده تا زیباترین نظم دهنده وسایل و اسباب بازی های اتاق کودک شود. در چنین کاربردی بسته به ظرفیت فضا از یک یا چند سایز مختلف سبد استفاده کنید.

دکوراسیون میز تراس یا باغچه

سبدهای حصیری را می‌توانید بر روی میز تراس یا باغچه قرار داده و از آنها برای نگهداری و نمایش گلدان‌ها، گیاهان خرده وسایل تزئینی و لوازم پیک نیک استفاده کنید. این سبدها به تناسب طبیعی خود با محیط بیرونی، زیبایی و طراوت بیشتری به فضا می‌بخشند.

سبد حصیر برای  نگهداری لوازم شخصی

می‌توانید سبدهای کوچک حصیری را در حمام یا اتاق خواب برای نگهداری لوازم شخصی مانند حوله‌ها، لوازم آرایشی، کفش‌ها و غیره استفاده کنید. این سبدها علاوه بر ظاهر زیبا، امکان نگهداری و دسترسی آسان به اقلام را فراهم می‌کنند.

حصیر در دکوراسیون

ذخیره‌سازی اشیا در سالن ورودی

سبدهای حصیری را در سالن ورودی خانه قرار داده و از آنها برای نگهداری و مرتب‌سازی اشیا مانند کفش‌ها، کیف‌ها، کلاه‌ها و لوازم جانبی ورودی استفاده کنید. این سبدها علاوه بر ایفای نقش عملی، به فضا جلوه زیبایی هم می‌بخشند.

سبد حصیری؛ گزینه ای اقتصادی برای هدیه دادن

حتما بارها برایتان پیش آمده است که هنگام هدیه دادن به دوستان و آشنایان خود، دچار سردرگمی شده اید. در این لحظات، چه چیزی برای هدیه دادن مناسب به نظر می رسد؟ فکر می کنید دوست و آشنای شما،  از دریافت چه هدیه ای، بیشتر خوشحال می شود؟ اگر فرد مورد نظر شما متاهل است، پیشنهاد می کنیم که سبد حصیری را برای هدیه دادن به او انتخاب کنید. اغلب خانم های متاهل و خانه دار، استفاده های متعددی از محصولاتی نظیر سبد حصیر بافت به عمل می آورند. همین مسئله سبب می شود که این محصول گزینه ای کاربردی برای هدیه دادن باشد.

شیوه نگهداری صحیح از سبد حصیری

همانطور که در مطلب خواندید درباره کاربرد های سبد حصیری گفتیم حال باید بدانیم چگونه از ین سبد های زیبا را مراقبت کنیم. سوالی که پیش از خرید سبد حصیری برای اغلب افراد پیش می آید، نحوه نگهداری از این محصول و روش های شستشوی آن است. ممکن است شما نیز فکر کنید که چگونه می توان بدون وارد شدن آسیب به بافت حصیر، سبد را مورد شستشو قرار داد. راه حل های متفاوتی برای شستشو و استفاده صحیح از سبد حصیر بافت وجود دارد. با کمک این راهکارها سبد حصیر بافت خود را همیشه تمیز نگه دارید و آن را به محیطی عاری از هرگونه باکتری و قارچ تبدیل کنید.

سبد حصیری را نباید برای مدت طولانی در تماس مستقیم با آب قرار داد. اگر فکر می کنید که سبد شما نیاز به شستشو دارد، می توانید از یک دستمال خیس برای پاک کردن آن استفاده کنید. اگر میزان آلودگی سبد بالاست، بهتر است که سطلی از آب و کف درست کنید و با دستمال آغشته به این ترکیب، آن را مورد شستشو قرار دهید.

از آن جایی که سبدهای حصیری بافت نسبتا نازک و ضعیفی دارند، قرار دادن آنها در معرض آفتاب مستقیم می تواند آسیب هایی را در سطح حصیر به وجود بیاورد. برای همین پس از شستشوی سبد حصیری، نباید آن را جلوی نور مستقیم خورشید قرار دهید. می توانید آن را در جایی خشک و عاری از حرارت بگذارید تا به طور طبیعی و در معرض اکسیژن هوا خشک شود.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد