هدیه مناسب برای زائرین

اگر دوست، آشنا یا یکی از اعضای خانواده شما به سفر حج یا زیارتی رفته احتمالا برای استقبال از او به نبال یک هدیه مناسب هستید در این پست لیستی از هدیه مناسب برای زائرین را به اشتراک گذاشته ایم.

هدیه در اسلام‌

اسلام برای برقراری روابط اجتماعی و ایجاد مهر و محبت بین افراد جامعه راه‌های زیادی را ارائه کرده است تا با به‌کارگیری آن راه‌ها، پیوند مردم به یکدیگر بیشتر و محکم‌تر گردد. ارزش‌های اخلاقی و رفتارهای پسندیده، اغلب بر روابط انسان‌ها تأثیر می‌گذارند. یکی از روش‌های مؤثر در جذب و هدایت افراد و پایه‌گذاری دوستی با آنان، هدیه دادن است.

هدیه دارای انواعی متعدد است؛ ازاین‌رو جهت استفاده بهتر از مطالب، مناسب است به گونه‌های مختلف هدیه توجه و براساس آیات و روایات، دسته بندی شود. هدیه در متون اسلامی، به لحاظ محتوا و چیزی که به عنوان هدیه داده می‌شود، از نظر دریافت کنندگان هدیه‌و هم‌از این جهت که هدیه دهندگان چه کسانی هستند، به انواع مختلفی قابل تقسیم است. در اینجا ضمن اشاره به اقسام هدیه، محور اصلی تقسیم بندی دریافت کنندگان هدیه خواهند بود. به این دلیل که هدیه از

هدیه مناسب برای زائرین برای ولیمه

ولیمه مهمانی که حداقل ده نفر در آن شرکت داشته باشند. مهیمانان این ولیمه می توانند اقوام، همسایگان و… باشند. بنابراین، دادن ولیمه واجب نیست، بلکه سنت و مستحب است. پس دادن هدیه نیز  در این مراسم واجب نیست و از روی میل شخصی افراد انجام می شود.

هدیه زبارت قبولی  برای زائر

هدیه دادن» و «هدیه گرفتن» از كارهای جالبی است كه در تمام دنیا به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود و از هر جنس و رنگ و سن كه باشید، این كار باعث ایجاد ارتباطات عمیق‌تر و بهتر بین شما و دهنده یا گیرنده هدیه می‌شود. هدیه برای زائر نیز یکی از آن هدیه هاییست که هم هدیه دهنده را خوشحال می کند و هم حاجی یا همان هدیه گیرنده را سر ذوق می آورد.

هدیه  زیارت قبولی برای حاجی

از قدیم رسم بر این بوده شخصی که از سفر حج بر میگردد، با روی باز از او استقبال شود . زیرا زمان زیادی را دور از منزل بوده و همچنین از مهم ترین سفرهای زندگی اش بوده است. پس بهتر است دوستان، اقوام و خانواده با خرید هدیه ای معنوی و به دور از تشریفات از زائر استقبال گرمی کنند.

لیست هدایای مناسب زائر مکه

صنایع دستی

صنایع دستی هدیه ایست که ارزش معنوی بالایی نیز دارد زیرا . خرید صنایع دستی به عنوان هدیه زیارت قبولی انتخاب مناسبی است . صنایع دستی می تواند شامل، گلیم، حصیر، کیف سنتی، تزئینات دیواری و … باشد.هدایای تبلیغاتی

بشقاب میناکاری | هدیه مناسب برای زائرین

هدیه‌هایی مثل بشقاب میناکاری در یک جعبه‌ی کادویی شکل زیباتری خواهند داشت. اگر برای هدیه‌ی تولد ، سالگرد ازدواج یا روز پدر ، مادر ، همسر، دوست یا یکی از عزیزانتان ، هدیه تبلیغاتی همایش ها و جشنواره ها و … به دنبال یک جعبه‌ی زیبا هستید، جعبه‌ی پیش رو گزینه‌ی مناسبی است.

دسته گل | هدیه مناسب برای زائرین

دسته گل به عنوان هدیه در مناسبت های مختلف می تواند یک گزینه هوشمندانه باشد . اگر قصد خرید هدیه ای مناسب برای شخصی که تازه از مکه یا سفر زیارتی آمده دارید دسته گل می تواند شما را از بلاتکلیفی دربیاورد.هدیه برای روز زن و روز مادر

خرید تابلو هدیه ای ارزشمند و ماندگار | هدیه زیارت قبولی

برای هدیه به حاجی تابلو یکی از یادگاری‌های بسیار ارزشمند است که با نصب شدن روی دیوار همیشه از شما در خانه دوست‌تان به یادگار می‌ماند. تابلو خود انواع بسیار مختلفی دارد، از جمله انواع تابلو می‌توان به تابلو سوزندوزی، تابلو نقاشی، تابلوهای گلدوزی، تابلو پته دوزی، تابلو نقره و مواردی دیگری اشاره کرد.

تابلو فرش و تابلو نقره قیمت‌های بالایی دارند، تابلو‌های پته دوزی و نقاشی هم انواع مختلفی دارند و بازه قیمتی آنها گسترده است. تابلو پته دوزی در کنار قیمت مناسب‌، ارزش بسیار بالایی هم دارد، زیرا تماما کار دست است و فردی با عشق و علاقه آن را خلق کرده است و انرژی پشت آن بسیار بالا است و می‌توانید آن را به عنوان هدیه زیارت قبولی خریداری کنید.

آینه دکوراتیو | هدیه مناسب برای زائرین

آینه دکوراتیو مانند تابلو مدرن دکوراتیو می‌تواند به عنوان هدیه برای حاجی گزینه بسیار خوبی محسوب شود. آینه‌ سنتی دکوراتیو ظاهر فوق‎العاده‎ ای دارند و می‌توانند در هر بخش از منزل نصب شوند. تنوع در آینه‌های دکوراتیو بسیار زیاد است. پس دیگر نیازی نیست که از خودتان بپرسید، هدیه برای خانه جدید چی ببریم؟ می‌توانید مدل‌های متنوع آینه دکوراتیو و تابلو دکوراتیو را بررسی کنید و بر اساس سلیقه خودتان یکی از این محصولات را انتخاب نمایید.

کیف سنتی | هدیه مناسب برای زائرین

اگر زائر مورد نظر شما خانم است دست شما در خرید لوازم شخصی باز تر است. به عنوان مثال کیف می تواند انتخاب مناسبی باشد خصوصا اگر یک کیف سنتی از جنس گلیم دستباف خریداری کنید ارزش هدیه خود را چند برابر می کنید.

ساک دستی سنتی | هدیه مناسب برای زائرین

ساک دستی سنتی یک هدیه عالی برای خانم و آقا محسوب می شود. زیرا ساک وسیله ای پر کاربرد در سفرهای طولانی و کوتاه است. اگر قصد خرید هدیه برای حاجی هستید از خرید ساک سنتی غافل نشوید.

گلیم دستباف | هدیه مناسب برای زائرین

گلیم دستباف موعتوف به مناسبت خاصی نیست و برای هر شخص و مناسبتی مناسب است . گلیم یادآور سنت و فرهنگ کشور عزیزمان است و دارای ارزشی معنوی نیز است. پس اگر قصد خرید هدیه ای با ارزش یرای زیارت قبولی دارید گلیم دستباف انتخاب آگاهانه و مناسبی است.گلیم دستباف

آویز دیواری سنتی | هدیه مناسب برای زائرین

اگر می خواهید هدیه ی شما یادآور شخص شما برای زائر مورد نظرتان باشد و هرزمان یاد شمارا زنده نگه دارد آویز دیواری سنتی گزینه خوبی است. چراکه آویز دیواری همانطور که از نامش پیداست بر روی دیوار نصب می شود پس هر زمان نام و یاد شما درآن مکان زنده خواهدبود.صنایع دستی دکوراسیون سنتی

سبد حصیری

اگر زائر شما خانم است گزینه های بیشماری برای هدیه دادن پیدا خواهید کرد یکی از آن ها محصولا حصیری مانند سبد حصیری است .محصولات حصیری خوزستان و جنوب کار دست روستاییان است و در سایز، مدل و قیمت های مختلف موجود هستند . در مجموعه دوراونتاش متنوع ترین محصولات برای خرید حصیر را می توانید پیدا کنید.خرید صنایع دستی

خمره حصیری جای برنج

خمره هدیه ای مناسب، کاربردی و ماندگاربرای زیارت قبولی است . خمره حصیری جای برنج بهترین وسیله برای نگهداری برنج و حبوبات محسوب می شود . هدیه برای زائر مکهحصیر در دکوراسیون

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد