صنایع دستی پر درآمد

ویدئو ایده های صنایع دستی پر درآمد

center>

اگر شما روحیه خلاق دارید، و به هنرهای دستی درآمد زا در خانه علاقه مند بوده و در آنها استعداد ویژه‌ای دارید و به دنبالی راهی جهت کسب درآمد از این استعداد خود در خانه هستید باید بدانید که مشاغل خانگی یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای کسب درآمد پرسود می باشد که در کاهش بیکاری و فقر در جامعه هم تاثیر خوب و مثبتی دارد.

همچنین همه ما در مسافرت های چه داخل و چه خارج از کشور به فکر خرید صنایع دستی و سوغات آن منطقه هستیم. این به این معنی است که صنایع دستی و کارهای هنری بیانگر فرهنگ و اصالت آن منطقه است. پس یادگیری یک کار هنری می تواند درآمد زا باشد چه بسا اگر بتوانیم آن کالا را به یک کالای کاربردی نیز تبدیل کنیم بسیار درآمد زاتر خواهد بود .

هنرهای دستی درآمد زا خانگیهنرهای دستی درآمد زا خانگی4

دنیای امروزی کسب و کار و تولید شغل متفاوت شده است و دیگر به جای اینکه در یک محل کار یا اداره و به دستور یک مدیر یک کالا تولید کنید تمام شده است. هم اکنون شما می توانید در خانه خود با تولید کارهای هنر اقدام به کسب در آمد کنید.با انجام این کار شما بدون نیاز به رفت و آمد به محل کار، ارتباط مستقیم با مشتری و ترافیک و خیابان های شلوغ و مدیر بد اخلاق می توانید به هدفتان دست بیابید. ضمن اینکه کاری که در حال حاضر انجام می دهید با روحیه و ذهن شما سازگاری داشته و یک منبع درآمد بسیار عالی برای شما خواهد بود.

همان‌طور که اشاره کردیم، محصولات هنر‌های دستی در ایران و حتی برخی کشور‌های دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار است و با گذراندن دوره‌های مربوطه و کسب مهارت‌های لازم، به‌راحتی می‌توان از طریق آنها در خانه کسب درآمد نمود.

مزایای درآمد‌زایی از طریق صنایع دستی پر درآمد

  • برخی هنر‌ها مانند نمد‌ دوزی به سرمایه زیادی نیاز ندارد؛
  • امکان انجام آنها به‌عنوان شغل دوم وجود دارد؛
  • فعالیت در این حوزه به معرفی هرچه بیشتر صنایع ایرانی می‌انجامد؛
  • امکان کار و درآمدزایی از طریق صنایع دستی در خانه وجود دارد.

بهترین صنایع دستی پر درآمد در منزل

1. آموزش هنر و صنایع دستی

این کار تنها مخصوص افراد بسیار ماهر و باتجربه است. افراد بسیاری مایل به شرکت در کلاس های هنری و آثار دستی هستند. می توانید این کار را از خانه یا در مراکز آموزشی شروع کنید.

2. طراحی و ساخت زیورآلات

انواع مختلفی از زیور‌آلات وجود دارد که می‌توانید طراحی کنید و با دست بسازید. از دستبند‌های فلزی گرفته تا انگشتر‌ با سنگ‌های قیمتی. می‌توانید محصولات دست ساز خود را به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی به فروش برسانید یا برای فروش آن‌‌ها با خرده‌فروشان محلی مذاکره کنید.هنرهای دستی درآمد زا خانگی

3.تولید بالش تزیینی

تولید بالش تزیینی یکی دیگر از کارهایی است که با هزینه اولیه اندک می توانید شروع کنید. به روش های مختلف می توانید انواع این بالش ها را تولید کرده، از قلابدوزی، تکه دوزی و آیینه کاری استفاده کنید. دستگاه های ایجاد طرح تزیینی نیز امروزه به شهرت رسیده اند.

4. مجسمه سازی

مجمسه سازی نیز هنری درآمدزا است. پس اگر در مجسمه سازی مهارت دارید، می‌توانید ایده‌های خود را با طیف گسترده‌ای از مواد اولیه از جمله فلز، خاک رس، گچ و… بسازید.مجسمه سازی

 5.ساخت کارت پستال

اگر به کار‌های کاغذی علاقه دارید، طراحی و ساخت کارت‌ پستال ایده‌ی خوبی برای کسب درآمد خانگی است. می‌توانید کارت‌ها و طراحی‌های خود را به صورت حرفه‌ای چاپ کنید یا به صورت جداگانه روی طراحی هر کدام کار کنید.

6. چرم دوزی در منزل

در فنی حرفه ایی ها و کلاس های هنری آموزش چرم دوزی بسیار به چشم می خورد چرم دوزی در منزل نیز مانند نمد دوزی نیاز به مهارت دارد و البته سرمایه کمی برای راه اندازی این کار در منزل نیاز است اما تفاوت چرم دوزی در منزل نسبت به نمد دوزی در این است که در دوخت و تولید وسایل چرم دقت و ظرافت حرف اول را می زند باید در این راه بسیار تمرین کنید و بعد از حرفه ایی شدن شروع به فروش محصولات چرمی خود کنید . بسیاری از افراد می توان یافت که با چرم دوزی در منزل درآمد بسیار خوبی دارند در نتیجه می توان گفت اگر حرفه ایی باشید و توانایی فروش محصولات را داشته باشید ایده فوق العاده ایی است.صنایع دستی چرم

صنایع دستی پر درآمد

7. خیاطی در منزل

ایده خیاطی در منزل برای خانم ها تصوری است که ذهن بسیاری از خانم ها را برای راه اندازی کار آفرینی در منزل به خود مشغول کرده است در اکثر خانه های ایرانی می توان چرخ خیاطی پیدا کرد اگر در دوخت و برش لباس مهارت دارید به راحتی و با حداقل سرمایه می توانید این کار را شروع کنید . حتی اگر در زمینه خیاطی مهارت ندارید می توانید آموزش های آن را از اینترنت دریافت کرده و تمرین کنید.

8. نقاشی

افرادی که تمایل زیادی به هنر دارند، می‌توانند ایده‌های خود را در قالب نقاشی روی بوم، چوب و سایر زمینه‌ها پیاده کنند و سپس آن‌ها را به طور مستقیم و با برپایی گالری به علاقه‌مندان بفروشند.گلدان سفال

9. طراحی تیشرت

با طراحی‌ تی‌شرت‌هایی خاص یا چاپ‌ لوگو‌ها و طراحی گرافیکی مختلف بر روی آن‌ها، می‌توانید در حوزه‌ی پوشاک و برای خودتان فعالیت کنید.

10. عروسک سازی در منزل

عروسک سازی در منزل این ایده کارآفرینی در منزل نیازمند کمی خلاقیت است ! برای موفقیت در کسب و کار عروسک سازی باید با سلیقه بچه ها آشنا باشید باید به صورتی عروسک را طراحی و تولید کنید که بچه ها با دیدن عروسک شما عاشقش شوند اگر کمی سلیقه و خلاقیت در این زمینه به کار ببرید درآمد شگفت انگیزی خواهید داشت نمونه کار آفرین موفق در این زمینه است. با ترکیب ایده و خلاقیتش، با عروسک های متفاوتی که در سایت­های خارجی دیده، عروسک هایی منحصر به فرد ساخته و آنها را از طریق اینترنت به فروش می­رساند.هنرهای دستی درآمد زا خانگی

11. شمع سازی در منزل

شمع سازی از هنرهای جذاب و زیباییه که طرفدارهای زیادی دارد و اغلب ترجیح میدهیم برای زیبایی منزل و دکوراسیون از شمع های شیک استفاده کنیم. شمع سازی کار سختی نیست نیاز به کلاس و مهارت خاصی هم ندارد برای راه اندازی این کسب و کار نیاز به مجوز و سرمایه زیادی نمی باشد البته اگر بخواهیم از دیدگاه درآمد به این کار نگاه کنیم بهتر است بدانید ایده پول سازی نیست و از طریق این هنر می توان درآمد متوسطی داشت .

12. تولید ست آشپز خانه در منزل

تولید ست آشپز خانه و فروش آن از طریق اینترنت ایده جالبی است به تعداد کانال های تلگرامی که با موضوع فروش ست آشپز خانه فعالیت می کنند توجه کنیم متوجه می شویم چه بازار داغی دارد ست آشپز خانه شامل موارد زیر است :

    • پیشبند آشپز خانه
    • دستکش فر
    • دستگیره آشپز خانه
    • سبد نان پارچه ایی
    • حوله آشپز خانه
    • حوله ی جلو گاز
    • انواع دمکنی

13. بسته بندی حبوبات در منزل

بسته بندی حبوبات در منزل از ایده های فوق العاده پول ساز کار در منزل است جهت بسته بندی حبوبات در منزل باید از جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت مجوز های لازم را بگیرید اما اگر اهل تولید و کارهای صنعتی هستید با سرمایه زیر ده میلیون تومان می توان بسته بندی حبوبات در منزل را راه اندازی کرد .

به دلیل طیف وسیعی از محصولات و همچنین تعداد بیشمار مشتری این ایده به یکی از پول ساز ترین ایده های کار آفرینی در منزل تبدیل شده است.

صنایع دستی پر درآمد

14. بسته بندی خشکبار در منزل

بسته بندی خشکبار در منزل نیز مانند بسته بندی حبوبات در منزل یکی از پول ساز ترین مشاغل خانگی محسوب می شود روش کار به این صورت است که بعد از اخذ مجوز از جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت محصولات خشکباری را به صورت فله ایی خریداری کرده و در دستگاه بسته بندی خشکبار قرار می دهید این دستگاه محصولات را شسته و تمیز می کند بعد از آن در بسته بندی های مخصوص خشکبار را بسته بندی می کند به دلیل درآمد خوب این کسب و کار آموزش حرفه ایی راه اندازی بسته بندی خشکبار در منزل را در سایت بی هوش  قرار داده ایم.

15. ساخت تراریوم در منزل

ساخت تراریوم در منزل مناسب افرادی است که به پرورش گل و گیاه علاقه مند هستند برای موفقیت در این کار نیاز است کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید برای ساخت تراریوم در منزل نیاز به کلاس آموزشی نیست . سرمایه مورد نیاز برای این ایده زیر صد هزار تومان است . می توانید در گوگل جستجو کنید و ایده های خلاقانه خارجی طراحی تراریوم ببینید و از آن ایده ها استفاده نمایید.

16. پرورش گیاهان دارویی در منزل

غالبا همه ما در خانه گلدان گیاهان زینتی نگهداری میکنیم یا در باغچه خود بعضی از گیاهان را به خاطر زیبایی آن ها پرورش میدهیم اما شاید خیلی از ما خواسته باشیم به جای پرورش این نوع از گیاهان که به جز زیبایی چیز زیادی برای ما ندارند بخواهیم گیاهانی بکاریم که علاوه بر زیبایی جنبه دارویی نیز داشته باشند عموما گیاهان دارویی زیادی به صورت خودرو در باغچه منزل ما میرویند مثل پنیرک,خرفه,پیچک;,شبدر,گل گندم گزنه و … اما اکثر گیاهان دارویی نیاز به کاشت دارند

بسیاری از گیاهان دارویی را حتی میتوان در محیط آپارتمان در داخل تراس پشت بام و پشت پنجره کشت کرد شاید تصور کنید که این حرف تازه ای است اما کاشت گیاهان دارویی در خانه از رسومات ایرانیان باستان است

17. طراحی لباس و پوشاک

اگر به مد و پوشاک و طراحی لباس علاقه مند هستید شما می توانید اقدام به تولید لباس های ریز و درشت کنید و یا حتی یک تولیدی کوچک در ابتدا راه اندازی کنید. این کار نیز برای فروش نیاز به شبکه های اجتماعی و یا خرده فروشی در مغازه ها و استخدام بازاریاب دارد که در ابتدای آغاز به کار خودتان می توانید این کارها را به عهده بگیرید.

18. مجسمه سازی

یکی از کارهای هنری پردرآمد در خانه ساخت مجسمه است. اگر در این هنر مهارت دارید همین حالا دست به کار شده و اقدام به تولید انواع مجسمه های زیبا کنید. برای تولید مجسمه ها چیز خاصی نیاز نیست. جنس مجسمه های تولیدی می تواند از فلز، خاک رز، گچ یا و… باشد.

19. طراحی و ساخت کارت پستال

اگر مهارت شما در کارهای هنری کاغذی است همین الان دست به کار شوید. طراحی کارت پستال یک ایده خوب پول ساز برای شما خواهد بود. پس از طراحی حرفه ای کارت های خود با کامپیوتر آنها را چاپ کنید و در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارید.

20. نقاشی

یکی از ایده های هیجان انگیز و درآمد زا برای اهل هنر که به نقاشی علاقه دارند کشیدن نقاشی یا تولید یک اثر هنری در قالب بوم نقاشی است. بعد از این کار نیاز است تا گالری اختصاصی خودتان را راه اندازی کنید و اقدام به کسب در آمد از فروش تابلوها و یا دریافت سفارش از مشتریان کنید.

21. صابون سازی

یی از کارهای پر در آمد در کشورهای دیگر از جمله ترکیه کار هنری صابون سازی است. معمولاً توریست ها از کشورهای دیگر با خرید صابون های دست ساز آن را به عنوان سوغات هدیه می برند. این کسب و کار هنری در ایران نیز استقبال خوبی دارد و شاید مشابه آن نیز ایده ساخت شمع باشد. با کمی خلاقیت و ترکیبات مختلف صابون با رنگ و عطر مختلف در خانه این هنر زیبا را دنبال کنید و در خرده فروشی ها و یا شبکه های مجازی اقدام به فروش محصولات خود کنید.شمع سازی

22. پتو و لحاف دوزی

یکی از راه های دیگر جهت اشتغال زایی در خانه و کسب درآمد دریافت سفارش انواع پتو و لحاف و رو اندازهای تزئینی با کمی چاشنی خلاقیت است. به ویژه در حال حاضر که طراحی های نوستالژیک و خلاقانه زیبا طرفدار پیدا کرده است شما می توانید با راه اندازی یک کانال یا صفحه در شبکه های اجتماعی اقدام به راه اندازی یک گالری از سفارشات یا محصولات خود کنید.

صنایع دستی پر درآمد

23. ساخت اسباب بازی

ساخت انواع وسایل های دست ساز از جنس پارچه، چوب، فلزات برای کودکان یا بزرگسالان به عنوان هدیه یکی دیگر از ایده های به ظاهر ساده ولی پول ساز برای هنرمندان است. این کار یکی از بهترین سرگرمی ها برای شما خواهد بود. پس از تولید انواع عروسک های دست ساز شما می توانید اقدام به فروش محصولات خود در صفحات اینستاگرامی کنید.

24. ساخت ظروف شیشه ای

اگر ابزارآلات شیشه سازی را دارید به شما توصیه می کنیم اقدام به راه اندازی یک کسب و کار موفق نمائید. ساخت ظروف شیشه ای، گلدان و دیگر لوازم از پرفروش ترین هاا ست. راه کار دیگر این هست که به صورت آینه سازی یا شیشه های شکسته روی ظروف کوزه ای را تزئین کنید. این کارهای برای خنچه عقد و دکوری جا استفاده می شوند و طراحی خیلی زیبا و مدرنی دارند.

هدیه برای بهترین دوست

25. ماگ های منحصر به فرد

نولید ماگ یک کار هنری در منزل است که درآمد بسیار بسیار خوبی دارد. ماگ های منحصر به فرد و شخصی یکی از محبوب ترین هدایا در صنعت کادو محسوب می شود. به دو صورت می توانید این کار را شروع کنید؛ یا می توانید در خانه یا در مغازه این کار را شروع کنید. علاوه بر این، به سرمایه یا مهارت های فنی زیادی هم نیاز ندارید.

26. گلدوزی

اگر از عاشقان صنایع دستی هستید، به دنبال گلدوزی بروید. سفارشات گلدوزی یکی دیگر از شغل های درآمدزا است. شما می توانید به سفارش مشتریان خود نام آنها را روی طرح هایی زیبا در لباس پیاده سازی کنید این لباس ها گاهی برای هدیه ها مورد استفاده قرار می گیرد. به لطف این هنر پردرآمد شما میتوانید با طراحان لباس و تولید کنندگان لباس همکاری داشته باشید.

27. گل سازی

یکی از ایده های زیبا و پول ساز شغل و هنر گل سازی است. برای ساخت گل های کاغذی شما می توانید از کاغذ، فوم، پارچه و حتی گل های طبیعی خشک شده استفاده کنید تا انواع دسته گل های زیبا درست کنید. اگر به این شغل علاقه مند هستید همین حالا این ایده کسب و کار را پیگیری کنید.

صنایع دستی پر درآمد

29. ساخت اسباب‌بازی

یکی از انواع هنری دستی خانگی ساخت اسباب‌بازی مخصوص بچه‌هاست!

در ادامه، متریالی که میشه از اون‌ها تو ساخت اسباب‌بازی استفاده کرد رو بهتون معرفی کنیم.

  • پارچه: با استفاده از انواع مختلف پارچه مثل نمد، فوم، پولیش، پارچه‌های تریکو و یا خزدار می‌توان عروسک‌های زیبا و بامزه‌ای خلق کرد.
  • چوب: اگر چوب را برای ساخت اسباب‌بازی انتخاب می‌کنید، حتما نگاهی خاص و سلیقه‌ای منحصربه‌فرد در این زمینه دارید. بسته به نیاز و ویژگی‌های مدنظر خودتون، می‌تونید از انواع مختلف چوب مثل کاج، گردو، زبان گنجشک و … استفاده کنید. با استفاده از چوب علاوه بر عروسک، می‌تونید ماشین‌های بازی، برج هیجان، اشکال هندسی و یا خانه چوبی هم بسازید.
  • فلز: یکی دیگه از مواد قابل استفاده که میشه در ساخت عروسک‌های فلزی، ماشین‌ها و یا طراحی حیوانات از اون استفاده کرد.

با استفاده از این مواد میشه دنیایی از اسباب‌بازی‌های مختلف ساخت. تنها نکته مهم برای موفق شدن تو این کار، داشتن علاقه و خلاقیت تو ساخت این وسایل و تلاش برای دیده شدن اون‌هاست.

30. خوش‌نویسی

اگر خط خوبی دارید و یا از قبل دوره دیده‌اید، می‌تونید از این هنرتون برای کسب درآمد استفاده کنید.

با نوشتن اشعار و یا جمله‌های زیبا و با اندکی خلاقیت و ساخت تابلوهای جذاب، خودتون رو در این زمینه ثابت کنید. پس از مدتی می‌بینید که بسیاری برای سفارش با شما تماس می‌گیرند و یا حتی برای طراحی‌های مختلف به شما مراجعه می‌کنن.

31. تولید کیف دستی

می‌توانید مهارت‌های هنری خود را بر روی تولید کیف‌های دستی متمرکز کنید. کیف پول‌های متفاوت و جذاب طراحی کنید و با پارچه و چرم و… آن‌ها را تولید کنید. مهم این است که در تولید محصولات خود خلاقیت به خرج دهید و تزئیناتی را روی آنها پیاده کنید که تا کنون به فکر کمتر هنرمندی رسیده باشد.سوغات کرواسی

32. تهیه سبد

از مواد اولیه بسیاری که برای محیط زیست مناسب هستند می توانید برای تولید سبد استفاده کنید. برای شروع تولید سبد نیازی نیست کار زیادی انجام دهید و می توانید از خانه شروع کنید. این یک ایده کار هنری در منزل است که درآمد بسیار خوبی دارد.هنرهای دستی درآمد زا خانگی

33. بافندگی

برای کسانی که در مهارت دارند، زمینه‌های زیادی وجود دارد تا هنر خود را در منزل به نمایش بگذارند، از کلاه‌ها و شال‌های بافتنی گرفته تا روانداز‌ها و زیرانداز‌های زیبا. الان دیگر مانند گذشته نیست که مجبور باشید فقط چند محصول تکراری ببافید. نقشه ها، طرح ها و محصولات بسیار متنوعی بر روی اینترنت وجود دارد که با الهام از آنها می‌توانید محصولاتی منحصر به خودتان تولید و از این راه کسب درآمد کنید.

صنایع دستی پر درآمد

34. جوشکاری

جوشکاری به خودی خود هنر به حساب نمی‌آید اما وقتی با این مهارت، دست به خلق محصولات جدید و نوآورانه می‌زنید، تبدیل به هنری درآمدزا می‌شود. البته جوشکاری نیاز به آموزش و دانش دارد، اما در صورت داشتن مهارت در این رشته، می‌توانید با خلاقیت، فلزات مختلف را به هم جوش دهید و کار‌های هنری‌ خلق کنید.

35. صحافی و تعمیر کتاب | صنایع دستی پر درآمد

هم در خانه و هم در مغازه می توانید این کار را انجام دهید. البته در خانه و با صرف هزینه اندک می توانید اقدام به صحافی و تعمیر کتاب کنید. تجهیزات لازم برای این کار قیمت زیادی ندارند.

36. تزیین با کاکتوس

عمدتا تولید و فروش کاکتوس در سراسر جهان یک کسب و کار پرسود محسوب می شود. با داشتن سرمایه اولیه بسیار ناچیزی می توانید این کار را شروع کنید.

37. کشیدن کاریکاتور

یکی از هنر‌هایی که افراد می‌توانند از آن کسب درآمد کنند، هنر کشیدن کاریکاتور به عنوان یک اثر هنری و سفارشی است. اگر در این زمینه مهارت و استعداد دارید، ترتیبی دهید تا مشتریان طرح‌های دلخواهشان را بتوانند به شما سفارش دهند.

38. فیروزه کوبی

فیروزه کوبی جزو صنایع دستی قدیمی ایرانی است که در اصفهان و شیراز، آوازه بسیاری دارد ظروف فیروزه کوبی شده نیز از زیبایی و جذابیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند و می‌توانید با تولید آن‌ها و سود بالای نهفته در قیمت فیروزه کوبی اصفهان، در خانه به درآمد زیادی برسید.صنایع دستی لاکچری

39. ساخت لوازم جانبی تکنولوژی

می‌توانید تمرکز و زمان خود را بر روی ساخت لوازم جانبی تکنولوژی صرف کنید. ساخت قاب‌های تلفن همراه، محافظ‌ لپ تاپ‌ها و محافظ کابل‌های الکترونیکی ایده‌هایی است که به مردم کمک می‌کند از لوازم خود محافظت کند و این روز‌ها طرفداران زیادی دارد. طراحی و ساخت پایه موبایل و لپ تاپ هم می‌تواند برایتان درآمدزا باشد.

40. طراحی لباس‌های مناسبتی

برای رویداد‌های مختلف، جشن‌های خاص و مراسم سنتی و ملی می‌توانید لباس‌های متناسب و خاص طراحی کنید. طراحی لباس‌ از روی شخصیت‌ معروف فیلم‌ها و انیمیشن‌ها نیز ایده‌ی خوبی برای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق است. بازار این ایده در ایران دست نخورده است بنابراین می‌توانید درآمد خوبی از آن کسب کنید.

صنایع دستی پر درآمد

41. طراحی کتاب رنگ‌آمیزی

کتاب‌های رنگ‌آمیزی محبوب همیشگی کودکان و حتی بزرگسالانی است که این روز‌ها به دنبال راهی برای کسب آرامش هستند. بنابراین با جمع‌آوری طرح‌های جالب و جذاب، یک کتاب رنگ‌آمیزی بسازید و آن‌ها را به علاقه‌مندان بفروشید.هنرهای دستی درآمد زا خانگی

42. ترمیم وسایل قدیمی | صنایع دستی پر درآمد

با به خرج دادن کمی خلاقیت و ترمیم و تبدیل وسایل قدیمی و کهنه به یک وسیله‌ی آنتیک و کاربردی امروزی می‌توانید کسب و کار خود را در زمینه‌ی دکوراسیون راه بیندازید. بازسازی لوازم قدیمی این روزها هنر بسیار پرطرفداری است. هنرمندانی را می‌شناسم که با بازسازی لوازم دست دوم و دادن رنگ و لعابی متفاوت و منحصربفرد به آنها، همان محصولات را که ابتدا بی ارزش بوده اند به قیمتهای بالایی می‌فروشند.

43. قاب سازی | صنایع دستی پر درآمد

با به کارگیری این هنر و فن، می‌توانید عکس‌ها و آثار هنری مشتریان خود را قاب بگیرید و کار‌های سفارشی قبول کنید.

 44. پرتری های ذغال چوب

اگر در این زمینه مهارت زیادی دارید، می توانید پرتری های ذغال چوب را در خانه تهیه کرده و به فروش برسانید. با ذغال چوب و گچ می توانید پرتری درست کنید.

45. کار هنری چوبی | صنایع دستی پر درآمد

برای کسانی که در ساختمان سازی و نجاری مهارت لازم را دارند و آموزش دیده‌اند، ایده‌ها و محصولات بالقوه‌ای وجود دارد که می‌توانند با استفاده از چوب آن‌ها را تولید کنند. از انواع مبلمان گرفته تا قاب و مجسمه‌های چوبی.

البته تولید مبلمان به کارگاه و دستگاههای حرفه‌ای نیاز دارد که پرهزینه است. شما می‌توانید کار خود را با تولید لوازم چوبی کوچک شروع کنید. مهم این است که از کار با چوب لذت ببرید و ایده های خوبی برای اجرا داشته باشید.رشته های پردرآمد هنر

46. الگوسازی

شغل‌ها و هنر‌های زیادی مثل عروسک‌سازی، خیاطی و گل‌سازی وجود دارد که هنرمندان در آن‌ها نیاز به الگو دارند. می‌توانید الگو‌های مورد نیاز آن‌ها را تولید کنید و در اختیارشان قرار دهید.

صنایع دستی پر درآمد

47. طراحی و فروش پارچه

می‌توانید پارچه‌های متنوعی را از جنس‌های مختلف در طرح‌های متفاوت تولید کنید و آن‌ها را به مشاغل خاص ‌مانند خیاط‌ها، طراحان لباس و سایر هنرمندان و صنعتگران بفروشید.

48. تزییات کریسمس

مردم در هنگام کریسمس اقدام به خرید انواع مختلفی از لوازم تزیینی برای دکور خانه، دفتر و مغازه خود می کنند. پس می توانید از این راه هم کسب درآمد کنید.

49. مغازه فروش لوازم اولیه هنری | صنایع دستی پر درآمد

تاسیس یک مغازه برای فروش لوازم اولیه مخصوص محصولات هنری یکی از پرسودترین کسب و کارهای موجود در صنعت هنر و آثار دستی است. برای شروع این کار به سرمایه خیلی زیادی نیاز ندارید.

50. بافت فرش و قالی

یکی از معروف‌ترین صنایع دستی پر درآمد، فرش‌بافی هست که در جهان هم شهرت زیادی داره. در مقابل زحمت و وقتی که برای این کار می‌گذارید، می‌تونید درآمد قابل توجهی کسب کنید.

بیشتر مادربزرگ‌های ما و قدیمی‌ترها فرش بافتن رو بلد بودن و این کار رو به دخترانشون یاد می‌دانن. اما نسل جدید به خاطر صبر کم و پرزحمت بودن این کار، خیلی سراغ فرش‌بافی نرفتن! در چند سال گذشته فرش دست‌بافت بسیار اهمیت پیدا کرده و طرفداران زیادی در سراسر ایران به دنبال خرید این محصول هستند.

به همین دلیل بسیاری از مراکز آموزشی، کانون‌ها، جهادهای دانشگاهی و موسسات، دوره‌های آموزش بافت فرش برگزار می‌کنن. شما هم می‌تونید بعد از آموزش دیدن، کار خودتون رو شروع کنید و با ذوق هنری خودتون یک شاهکار زیبا خلق کنید. هنرهای دستی درآمد زا

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد