بهترین هدیه برای دوست دختر

در این مطلب می خواهیم درباره بهترین هدیه برای دوست دختربپردازیم . هدیه خریدن و هدیه دادن همیشه حس لذت‌بخشی را به دنبال دارد. به خصوص اگر این هدیه را برای بهترین و صمیمی‌ترین دوست‌تان بخرید. هدیه برای بهترین دوستدوستان صمیمی تا حد زیادی از نظرات، خواسته‌ها، نیازها و سلایق شخصی هم باخبر هستند. همین به آن‌ها کمک می‌کند تا هنگام خرید، انتخاب راحت‌تری داشته باشند. دوستان ما جزو مهم‌ترین دارایی‌هایی هستند که در زندگی داریم. برای همین باید حواس‌مان باشد تا هر چند وقت یک بار محبت قلب‌مان را به آن‌ها نشان دهیم.

کادو تولد برای دوست صمیمی دختر |بهترین کادو برای دوست دختر

یه دوست واقعی مثل خواهر نگران دوستشه و مثل مادر دلسوز دوستشه. مثلا اگر ببینه که دوستش در یک شرایط بحرانی قرار گرفته، سعی می کنه کمکش کنه و راه درست رو نشونش بده.

واقعیتش اینه که دوست صمیمی و دلسوز خیلی کمه، اما اگر همچین دوستی پیدا کردین باید قدرشو بدونید و خودتون هم سعی کنید برای او دوست واقعی باشید.رسم هدیه دادن

برای محکم شدن دوستی خود، علاوه بر کارهایی مثل صادق بودن با او، خوش برخورد بودن و حمایت کردن از او، بهتره که تاریخ تولد دوست تون رو همیشه به یاد داشته باشید و روز تولدش با خرید کادویی زیبا و با قیمت مناسب او را خوشحال کنید.

مثلا می توانید کادو تولد رو با پست برای دوست تون بفرستید و یا خودتون کادوش رو به خانه شون ببرید و یا با او در جایی قرار بگذاری و کادو تولد را به او بدهید. مطمئنا دوست شما با دیدن کادو تولد ذوق زده میشه و می فهمه که چقدر برای شما مهمه.

جهت خرید کادو تولد برای دوست باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مهمترین نکته¬ای که در هنگام خرید کادو تولد برای دختر یا پسر  باید به آن توجه کنید، در نظر گرفتن علاقه و سلیقه دوستتان است. به هر حال طی دوران دوستی با علاقه و سلیقه دوست خود آشنا شده اید. همواره سعی کنید برای خرید کادو، متناسب با سلیقه و علاقه او، بهترین و خاص ترین کادوی ممکن را برای او بخرید. مثلا اگر دوست شما به شکلات علاقه دارد، شما می توانید انواع شکلات های خوشمزه را در یک باکس قرار دهید و او را به وجد آورید. یا مثلا در کادوپیچی و بسته بندی کادوی خود از رنگ مورد علاقه دوست خود استفاده کنید.

نکته بعدی در خرید کادو تولد برای دوست، توجه به نیاز های دوستتان است. به احتمال زیاد وقتی می خواهید کادو بخرید، با خود می گویید که دوستتان به چه چیزی احتیاج دارد؟ شما می توانید با خرید یک وسیله کاربردی یا چیزی که دوستتان به آن نیاز دارد، کلی او را سوپرایز کنید. مثلا ممکن است دوست شما ورزشکار باشد. شما می توانید با خرید یک عطر یا ادکلن به شدت او را خوشحال کنید. اگر به فکر یک کادو تولد برای دوست خود هستید، می توانید از هنر و خلاقیت خود نیز استفاده کنید و یک هدیه دست ساز ماندگار و زیبا به او بدهید. خلاصه که وقتی می خواهید یک کادو تولد برای دوست خود بخرید به خاص بودن کادو بسیار دقت کنید.

بهترین هدیه برای دوست دختر هدیه شما چه مناسبتی دارد؟

به چه مناسبت برای دوست تان هدیه می خرید؟ شما می توانید هدیه ای که می خرید را با توجه به مناسبت اش انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تولد اوست، می توانید گردنبندی را که سنگ تولد او رویش کار شده انتخاب کنید، یا اگر به مناسبت سالگرد ازدواج آنهاست، می توانید عکس دوست تان و همسرش را چاپ کنید، آن را در قابی قرار دهید و به دست اش برسانید. بدون شک او از این که شما برای کادوی تولد او فکر کرده اید و وقت گذاشتید، به وجد خواهد آمد.

خرید بهترین کادو برای دوست صمیمی دختر :

1. عروسک روسی | بهترین کادو برای دوست دختر

اولین پیشنهاد ما به شما جهت خرید کادو تولد برای دوست خود(دختر)، ست عروسک روسی  25 سانتی متری می باشد. عروسک از آن دسته هدایای ماندگار و خاطره انگیز است که بسیاری از دختر خانم ها شیفته آن ها هستند و علاقه زیادی به آن ها دارند.آموزش بافت عروسک این عروسک ها  به سبک روسی هستند عروسکها ساخته شده از الیاف وپارچه میباشند. عروسک روسی یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین عروسک هایی است که می توانید تهیه کنید عروسک های بدون بینی،گوش و حتی دهان، حالا تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر سفارش ترین عروسک های جهان شده است. جهت سفارش این عروسک های بامزه و دوست داشتنی فقط کافیه وارد سایت شوید و این ست دوست داشتنی را با بهترین قیمت از کادومون تهیه کنید و یک کادو تولد جذاب به دوست خود بدهید. (این عروسک ها در رنگ ها و طرح های متفاوت در کادومون موجود می باشند)

2. گوشواره‌های ظریف، کادو خاص | بهترین کادو برای دوست دختر

دختران نوجوان علاقه زیادی به زینت‌آلاتی با طرح‌های خلاقانه نشان می‌دهند. در حال ‌حاضر گوشواره‌های ریز و ظریف طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. احتمالا هر دختر جوان و نوجوانی دلش می‌خواهد یک ‌جفت از آنها را داشته باشد. به‌جز این گوشواره‌ها، گوشواره دست‌ساز هم طرف‌دار زیادی دارد. می‌توانید خودتان ساختن آنها را یاد بگیرید یا از بازار (و به‌شکل آنلاین) تهیه کنید و به عنوان کادو برای دوست دختر انتخاب کنید.خرید اینترنتی هدیه روز مادر و روز زن

3. چاپگر عکس دوربین و گوشی موبایل | بهترین هدیه برای دوست دختر

اگر دوست دخترتان به عکاسی علاقه دارد می توانید با دادن چاپگر فوری عکس او را شگفت زده کنید. با این چاپگر می تواند عکس هایی که با دوربین یا گوشی موبایل می گیرد را به راحتی چاپ کند.

4. باکس موزیکال زیورآلات

خیلی از دخترها به زیورآلات و بدلیجات علاقه دارند و تا جایی که می توانند زیورآلات مختلفی می خرند و نگهداری می کنند؛ شما می توانید با هدیه دادن یک جعبه موزیکال زیورآلات دوست دختر خود را خوشحال کنید.بهترین هدیه برای دوست دختر

5. عطر

اگر می خواهید دوست صمیمیتان را با عطر و ادکلن شگفت زده کنید باید اندکی سر کیسه را شلتر کنید. با نگاهی گذرا به بازار و رنج قیمتی برندها و مدل های مختلف و محبوب می شود دریافت که برای عطر به عنوان کادو برای دوست صمیمی باید از تا هزینه کنید.صنایع دستی و سوغات ایتالیا

6. چراغ‌خواب سه‌بعدی

چراغ‌های فانتزی سه‌بعدی، به‌خصوص آنهایی که به‌شکل ماه و سیارات‌اند، در بین نوجوانان بسیار محبوب‌اند. یک ماه روشن را به دوست دختر نوجوان خود هدیه بدهید تا برق شادی را در چشم‌هایش ببینید.بهترین هدیه برای دوست دختر

7. وسایل الکترونیکی

اگر قصد دارید کادوی دوست صمیمیتان را از میان وسایل الکترونیکی انتخاب کنید پیش از هرچیز نگران نباشید چون آن قدر حق انتخابتان گسترده است که سخت پسند ترین افراد هم کادوی مورد نظرشان را خواهند یافت. همچنین وقتی به وسایل الکترونیکی به عنوان کادو فکر می کنید تقریبا با هر بودجه ای می توان وسیله ای به درد بخوربرای دوستتان تهیه کنید.هدیه روز دانشجو

8. اکسسوری ها و مجموعه سنجاق مو | کادو برای دوست دختر

دخترها در هر سنی که باشند به زیبایی موهای خود اهمیت می دهند. می توانید با دادن اکسسوری هایی مثل کش مو، سنجاق، هد بند فانتزی، گیره و تل سر؛ آنها را ذوق زده کنید.

9.  تیشرت با متن دلخواه او

امروزه بسیاری از کارگاه‌ها وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که بر روی تیشرت یا لباس عکس، متن و یا تصویر مورد نظرتان را چاپ کنید. حتماً شما هم تا حدود زیادی با اشعار و متن‌های مورد علاقه دوستتان آشنا هستید، یکی از این متن‌ها را انتخاب کنید و آن را بر روی تیشرت چاپ کنید. خواهید دید که دوستتان ذوق‌زده خواهد شد. می توانید با ایده های مختلف ساخت جعبه کادو یک جعبه دست ساز زیبا مطابق سلیقه او نیز برایش آماده کنید.

10. شمع‌های سفارشی | کادو برای دوست دختر

شمع علاوه‌ بر زیبایی خاصی که دارد، آرامش‌بخش هم هست. همچنین اگر طرحی خلاقانه داشته باشد، حتی هنگامی که خاموش است، جلوه زیبایی به محیط می‌دهد. شمعی سفارشی با طرح‌ موردعلاقه دوست دخترتان یا با حروف اسمش درست کنید و به او هدیه بدهید. درست‌کردن شمع بسیار آسان است؛ اما اگر موقعیتش برایتان فراهم نیست، به افرادی ‌که کارهای هنری انجام می‌دهند، سفارش بدهید.

11. قاب گوشی

دختران معمولا عاشق کاورهای فانتزی و پرزرق‌وبرق برای گوشی هوشمندشان هستند؛ بنابراین کاورهای اکلیلی یا کاورهایی با رنگ‌های شاد و طرح‌های دخترانه به عنوان کادو برای دوست دختر شما بسیار ارزشمند است. با این حال در انتخاب طرح کاور بهتر است حتما سلیقه او را در نظر بگیرید.بهترین هدیه برای دوست دختر

12. ساعت | کادو برای دوست دختر

ساعت مچی یک انتخاب شیک و حسابی است. هرچند اگر بخواهید دنبال برند و ساعت ارجینال بروید باید مبلغ قابل توجهی هزینه کنید اما اگر مساله مالی چندان حائز اهمیت نیست دست کم مطمئنید که دوست صمیمی شما هم مانند همه انسان ها از داشتن یک ساعت مچی شیک استقبال خواهد کرد.

13. لباس | کادو برای دوست دختر

بهترین کادو برای دختر می تواند لباس باشد زیرا افرادی که به ظاهرشان اهمیت می دهند و فکر و ذکرشان شیک پوشیست حتما از هدیه گرفتن یک بافت زیبا، یک شال خوش رنگ و یا ژاکت مد روز غرق در شادی خواهند شد. انتخاب لباس و پوشاک به عنوان کادو برای دوست صمیمی هم این مزیت را داراست که گستره قیمتی وسیعی را شامل می شود. پس هم فردی که کل بودجه کادو برای دوست صمیمیش ۵۰ هزار تومان است می تواند سراغ خریدن لباس و پوشاک برود هم فردی با بودجه چند میلیونی.

14. زیور آلات

اگر می خواهید کادو برای دوست صمیمی دختر تهیه کنید طیف گسترده تری چه از نظر جنس ( طلا، نقره و یا انواع بدلیجات)، چه از نظر نوع ( گوشواره،گردنبند،النگو،دستبند،انگشتر،سنجاق سینه) و قیمت( در این دسته کف قیمت از ۱۰ هزار تومان آغاز و واقع گرایانه تر است اگر برای آن پایانی در نظر نگیریم) در دسترس شما خواهد بود.بهترین هدیه برای دوست دختر

15. اسپیکر ضدآب

کدام دختری است که عاشق موسیقی نباشد؟ اسپیکر ضدآب بلوتوث‌دار هدیه‌ای فوق‌العاده برای دختران است. آنها می‌توانند فهرستی از آهنگ‌های موردعلاقه‌شان را در آن ذخیره کنند و حتی در استخر به این آهنگ‌ها گوش بدهند!

16. صابون‌های دست‌ساز

درست‌کردن صابون کار سختی نیست. می‌توانید با ترکیبات مختلف صابون‌های متنوع و زیبایی درست کنید و به دوست دخترتان هدیه بدهید. می‌توانید صابون را با رنگ و رایحه موردعلاقه خودش طراحی کنید. حتما از داشتن صابون سفارشی خوش‌حال می‌شود.بهترین هدیه برای دوست دختر

17. لوازم برقی شخصی | کادو برای دوست دختر

از آنجایی که دخترها روزانه برای رسیدگی خودشان وقت می گذارند؛ می توانید با دادن مدل های جدید و با کیفیت لوازم برقی شخصی مثل سشوار، اتو مو، فرکننده مو، لوازم برقی اصلاح مو یا لوازم مراقبت از پوست؛ دوست دختر خود را سوپرایز کنید.

18. پک مراقبت پوستی

برای تهیه یک کادو تولد برای دوست دختر گزینه های زیادی وجود دارد. دخترها به پوست خود خیلی اهمیت می دهند و آرزو دارند پوستی صاف و شفاف و بدون عیب داشته باشند. پک مراقبت پوست مرغوب نیاز پوست آنها را رفع می کند و می تواند بهترین کادو برای دوست دخترشمانیزباشد.هدیه برای روز زن و روز مادر

19. ست ابزارهای مانیکور

بهترین هدیه برای دختر کادوییست که به آن احتیاج داشته باشد. دخترها خیلی دوست دارند ناخن هایی خوش فرم داشته باشند و مدام با ناخن های خود درگیرند و وقت می گذارند. با هدیه دادن ست مانیکور به دوست دختر خود به او در مراقبت از ناخن هایش کمک می کنید.

20. آلات موسیقی

اگر دوست دختر شما اهل موسیقی و نوازندگی است؛ هدیه دادن ساز و ابزار موسیقی که عاشقش است می توانید بهترین هدیه برای دوس دخترتان باشد.

21. پک پر از لاک

برای خانم‌ها زیبای دست‌هایشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل از لوازمی مانند مانیکور و لاک برای زیبا کردن دست‌ها و ناخن‌هایشان به مراتب استفاده می‌کنند. خرید لاک و ست مانیکور می‌تواند برای هر دختری جذاب است.هدیه برای بهترین دوست

22. لوازم مراقبت پوستی

لوازم آرایشی و مراقبت‌های پوستی از جمله وسایلی هستند که خانم‌ها به‌طور مرتب از آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید کادو برای بهترین دوست، خرید همین وسایل آرایشی و بهداشتی است. شاید خرید لوازم آرایشی کار راحتی به نظر برسد، اما واقعیت امر چیز دیگریست و انتخاب لوازم آرایشی برای خانم‌ها کار بسیار سختی است چرا که باید به فاکتور‌های زیادی مانند برند، نوع لوازم آرایشی، نوع پوست و. . توجه داشته باشید.

23. کتاب‌هایی با موضوع دخترانه

برای تشویق دوست دختران به مطالعه، می‌توانید کتاب‌هایی به آنها هدیه کنید که با روحیاتشان جور دربیاید. کتاب‌هایی مانند «بابا لنگ دراز» و کتاب‌های جین آستین که برای رده سنی نوجوانان چاپ شده باشند، برای این ‌کار عالی‌اند.

24. دوربین عکس فوری

نوجوانی سن کنجکاوی و تجربه‌های تازه است. یکی از بهترین کادوهایی که می‌توانید به دوست دختر نوجوان بدهید، دوربین‌ عکس فوری است. آنها می‌توانند با این دوربین از اطرافیان، به‌خصوص دوستان مدرسه‌شان، عکس بگیرند و خاطراتی زیبا برای خود و آنها ثبت کنند.

25.  کوله‌پشتی دخترانه

بسیاری از بچه‌ها با رسیدن به دوران نوجوانی کم‌کم قرار است لپ‌تاپ و تبلت داشته باشند؛ پس معمولا به کوله‌پشتی‌ای جمع‌وجور با رنگی شاد نیاز خواهند داشت. هرچند سلیقه ها باهم متفاوت است، معمولا خیلی‌ها رنگ‌های صورتی با ترکیبی از طوسی را می‌پسندند.هدیه روز دانش اموز

26. سازهای موسیقی

گیتار یا آلات موسیقی مشابه آن هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای دخترها است. یک گیتار نه‌چندان حرفه‌ای که نوجوان بتواند نواختن آن را به‌آسانی یاد بگیرد، به شکوفاشدن ذوق هنری او کمک می‌کند. به‌این‌ترتیب او می‌تواند گام‌های اولیه را برای آموزش موسیقی بردارد.

27. لوازم آشپزی دخترانه

بسیاری از دختران از همان بچگی عاشق آشپزی‌اند. به‌تدریج که بزرگ‌تر می‌شوند، این علاقه هم در آنها بیشتر می‌شود. آنها دوست دارند در آشپزی از بزرگ‌ترها تقلید کنند. مجموعه لوازم آشپزی مخصوص دختران نوجوان، هدیه‌ای مناسب برای آنها است. به‌این‌ترتیب می‌توانند با نظارت بزرگ‌ترها، خوراکی‌های موردعلاقه‌شان را تهیه کنند.

28. کیف سنتی | کادو برای دوست دختر

اگر به فکر خرید یک هدیه با ارزش و در عین حال کاربردی هستید قطعا کیف سنتی انتخاب شماست. در مجموعه دوراونتاش انواع کیف سنتی در رنگبندی و مدل های مختلف تولید می شود. برای دیدن مدل های مختلف و خرید آنلاین روی کیف سنتی کلیک کنیدهدیه روز دانش اموز

29. صنایع دستی

اگر دوستتان به مسائل فرهنگی اهمیت می دهد و عاشق وسایل سنتی و صنایع دستی است . می توانید به خرید صنایع دستی مانند  کیف سنتی، آویز سنتی، آینه سنتی ، گلیم و … فکر کنید . همه این محصولات در وبسایت دوراونتاش موجود هستند.

30. عینک آفتابی

یکی از ایده‌های خوب برای دادن کادو به دوست دختر یا همسرتان، عینک آفتابی با رنگ‌های فانتزی قشنگ است. حتی اگر عینک داشته باشد، بازهم از عینکی جدید با طرح و رنگی متفاوت استقبال خواهد کرد.هدیه برای روز زن و روز مادر

31.  مت یوگا

مت یا زیرانداز یوگا هم می‌تواند برای دختران هدیه جالبی باشد. حرکات یوگا به آرامش دختر و کنترل هیجانات درونی او، به‌خصوص در سنین پرشور نوجوانی، کمک می‌کند. این مت با یک حرکت به‌راحتی لوله می‌شود؛ بنابراین جمع‌کردن آن برای دختران سخت نخواهد بود. می‌تواند آن را ایستاده گوشه اتاق قرار دهد؛ به ‌همین ‌دلیل فضای زیادی هم نمی‌گیرد.

32. برس شست‌وشوی بدن | کادو برای دوست دختر

دختران به سلامت پوست و بدن خود اهمیت زیادی می دهند. پس اگر یک وسیله مناسب بهداشتی برای افزایش رضایت آن ها در این حوزه هدیه بگیرند خوشحال خواهند شد. برای همین، می توانید برس شست و شوی بدن را نیز به عنوان یک کادو مناسب برای هدیه دادن به دوست دختر لحاظ کنید.

33. کیف دستی

این کیف بسیار جمع‌وجور است و برای قراردادن گوشی و چند خرده‌ریز دیگر مناسب است. این کار به دوست دخترتان کمک می‌کند تا بهتر از گوشی‌اش مراقبت کند. ازآنجاکه دختران در مدرسه و دانشگاه کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های سنگینی حمل می‌کنند، بهتر است برای بیرون‌رفتن از کیف‌های کوچک و سبک‌تری استفاده کنند تا شانه‌هایشان اذیت نشود.

34. زیورآلات

امروزه زیورآلات بسیاری در قالب طرح بهترین دوست یا Best Friends Forever در بازار وجود دارد. این زیورآلات در قالب زنجیر و پلاک، دست‌بند، انگشتر و یا حتی پابند و گوشواره هستند.

با توجه به سلیقه بهترین دوست خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را به عنوان کادو برای دوست صمیمی خریداری کرده و به او هدیه دهید. حتی می‌توانید در پشت این زیورآلات نام خود و بهترین دوست‌تان را ثبت کرده و هدیه خود را خاص‌تر کنید.

35. نماد ماه تولد | بهترین هدیه برای دوست دختر

سمبل، گُل و سنگ‌های ماه تولد این روزها بسیار محبوبیت پیدا کرده‌اند. با توجه به این‌که دوست شما متولد چه ماهی از سال است می‌توانید نماد، گل و یا سنگ ماه تولد او را خریداری کنید.

این سنگ‌ها و نمادها را یا می‌توانید به صورت یک تکه زیوزآلات (مانند گردنبد، دست‌بند و غیره) به او هدیه دهید، یا به عنوان یک وسیله دکوری که در گوشه‌ای از اتاق خود قرار دهد. نمادهای ماه تولد نیز به عنوان ایده کادو برای دوست صمیمی گزینه خوبی است.

36. شمع

شمع‌های زیبا در طرح‌ها، رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف، نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. حالا دیگر شمع‌ها مانند گذشته تنها به عنوان یک ابزار روشنایی کاربردی ندارند. بلکه بیش‌تر به تزئین و زیباسازی محیط کمک می‌کنند.

شمع‌های داخل تراریوم یا تنگ و شیشه‌های جذاب، بسیار زیبا هستند. شمع‌های عطرآگین، با رایحه‌های متفاوت، فضای خانه را خوش‌بو می‌کنند. به همین دلیل می‌توانید یک شمع شیک و زیبا را به عنوان کادو برای دوست صمیمی خود انتخاب کنید.

37. باکس دم‌نوش و تی‌بگ

باکس‌های چوبی تی‌بگ و دم‌نوش، در طرح‌های مختلف می‌تواند یک ایده جذاب برای کادو تولد دوست صمیمی شما باشد. باکس‌هایی با طرح‌های سنتی و مدرن، علاوه بر کاربردی بودن، زینت‌بخش میز و منزل بهترین دوست شما نیز خواهد بود.

اکثر افراد این باکس‌ها را به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی دختر در نظر می‌گیرند. در حالی که این هدیه برای پسران (به خصوص اگر خانه و اتاق مستقلی دارند) نیز بسیار مناسب است.

38. ست لباس ورزشی | کادو برای دوست دختر

اگر دوست شما یک ورزش‌کار است یا به ورزش علاقه دارد، می‌توانید ست‌های ورزشی متعدد با جنس‌های متفاوت را تهیه کنید. انواع گرم‌کن، بادگیر، عرق‌گیر، مایو، تاپ شلوار ورزشی و غیره می‌تواند به عنوان ایده کادو برای بهترین دوست شما باشد. این هدیه نیز هم برای دختران و هم برای پسران مناسب است.

39. گل و گلدان

گلدان‌های سرامیکی جذاب با گل مورد پسند دوست شما، انواع تراریوم و ویراریوم و درختچه‌های تزئینی نیز می‌تواند یک ایده خوب به عنوان کادو برای دوست صمیمی شما محسوب شود. این هدیه مناسب دختران و پسران در اکثر رده‌های سنی است. البته قبل از خرید بهتر است بدانید که دوست شما به گل و گیاه علاقه دارد یا نه.

40. ساعت و آویز ساعت هدیه برای دوست صمیمی

ساعت هدیه شیکی به دوست است. هدیه‌ای که می‌تواند بارها استفاده کند و مدام به یاد شما بی‌افتد. من دوستی داشتم که روی ساعتش خیلی حساس بود. یک بار از او پرسیدیم دلیل این همه حساسیت چیست؟ جواب داد که ساعتش هدیه دوست ۶ ساله‌اش است.

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد