اقتصاد خلاق: صنایع دستی خوب و آموزش صنایع دستی به سلامت اقتصادی کمک می کند

اقتصاد خلاق: صنایع دستی خوب و آموزش صنایع دستی به سلامت اقتصادی کمک می کند

خلاقیت و نوآوری همواره نیروی محرکه رشد اقتصادی بوده است. و این یک واقعیت است که مشاغل و سازمان‌های مرتبط با هنر و صنایع دستی و فرهنگ که به عنوان «صنایع خلاق» شناخته می‌شوند، منافع اقتصادی مستقیمی را برای استان ها و جوامع فراهم می‌کنند. آنها شغل ایجاد می کنند، سرمایه گذار جذب می کنند، درآمدهای مالیاتی ایجاد می کنند و اقتصاد محلی را از طریق گردشگری و خرید مصرف کننده تحریک می کنند.

اهمیت صنایع دستی بر اقتصاد کشور

علاوه بر این، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای خلاق، لذت و تنوع فرهنگی را به شهرها و شهرستان‌های ما می‌آورند و به تقویت غرور جامعه کمک می‌کنند. این همچنین کمک می‌کند تا جوامع ما مکان‌های مطلوب‌تری برای زندگی، کار و بازدید شوند.

در کنار تحریک اقتصاد محلی، کاری که سازمان‌ها و کسب‌وکارهای خلاق انجام می‌دهند، ایده‌های جدید را پرورش می‌دهد و پتانسیل خلاق را در هر فرد باز می‌کند.

اقتصاد خلاق و صنایع دستی

بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که سلامت انسان، نوآوری و موفقیت در کسب‌وکار زمانی افزایش می‌یابد که افراد در هر سنی زمان خود را صرف فرآیند هنری، استفاده از دست‌های خود و ایجاد پیوندهای عصبی تکراری با بخش‌های فضایی مغز خود کنند. به عنوان مثال، تحقیقات نشان می دهد که دانش آموزانی که در هنرهای تجسمی مهارت کسب می کنند، اجتماعی و مدنی تر می شوند و نتایج تحصیلی بهتری دارند.

اقتصاد خلاق و صنایع دستیتحقیقات دانشگاه ایالتی میشیگان نشان می دهد که بسیاری از دانشمندان موفق احتمالاً صنعتگر هستند.

قرار گرفتن در معرض صنایع دستی و هنر نقش مهمی در پرورش تفکر نوآورانه کارآفرینان علم و فناوری ایفا می کند. یک فارغ التحصیل که در رشته علوم، فناوری، مهندسی یا ریاضیات تحصیل کرده است با مهارت های صنایع دستی، به احتمال زیاد به مخترعی تبدیل می شود که صاحب شرکت ها و حق ثبت اختراع است.

مطالعه ای توسط بخش روانپزشکی مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک نشان می دهد که فعالیت های خیاطی باعث کاهش استرس و کمک به آرامش افراد می شود.

تحقیقات دانشگاه پرینستون در مورد افسردگی نشان می دهد که کار با فیبر به روشی تکراری باعث افزایش ترشح سروتونین (آنزیم مثبت تغییر دهنده خلق و خو) می شود.

سازمان‌های خلاق اغلب فرصت‌های آموزشی را فراهم می‌کنند که افراد را در معرض هنر و مهارت‌های جدید قرار می‌دهد.

لیگ صنایع دستی NH هانوفر دارای یک مرکز آموزشی گسترده به نام CraftStudies است که کلاس هایی در زمینه سفالگری، ساخت جواهرات، سبد فروشی و بسیاری از رسانه های دیگر ارائه می دهد.

اقتصاد خلاق و صنایع دستی

آن‌ها به افراد فرصتی خلاقانه می‌دهند، فرصتی برای تبدیل شدن به یک هنرمند صنایع دستی، یادگیری مهارت‌های فنی جدید و کشف جامعه‌ای از افراد همفکر. آنها همچنین برای افرادی که در کلاس ها تدریس می کنند، شغلی هرچند نیمه وقت فراهم می کنند.

گالری‌های League of NH Fine Craft اغلب نمایش‌هایی در محل و نمایشگاه‌های ویژه دارند تا به درک و قدردانی عمومی از صنایع دستی کمک کنند. این تظاهرات نگاهی دست اول به دست می دهد که چگونه یک صنعتگر گل رس را به یک شی زیبا تبدیل می کند، یک کنده درخت را به یک مبلمان تبدیل می کند، یا فلز را به یک لوازم جانبی زیبا و یا پشم های رنگریزی شده را به گلیم های زیبا و کاربردی تبدیل می کند.

اقتصاد خلاق و صنایع دستی

صنایع خلاق مهم، مرتبط و ضروری هستند. برای یک جامعه، آنها از رشد اقتصادی و پایداری حمایت می کنند و احساس فرهنگ و تعلق مشترک ایجاد می کنند. برای افراد، هنرها رشد شناختی را تشویق می کنند، عزت نفس را بهبود می بخشند و کیفیت زندگی را افزایش می دهند.

 

وقتی از صنعت خلاق منطقه خود حمایت می کنید، از جامعه و شیوه زندگی خود حمایت می کنید.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد