اگر به فکر خرید هدیه برای روز پرستار هستید باید بدانید زمان این مناسبت در ایران و جهان چه تاریخی است.

فهرست مطالب

تاریخ جهانی روز پرستار

تاریخ روز جهانی پرستار در تقویم ۱۴۰۲، برابر با جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه، ۲۱ شوال ۱۴۴۴و ۱۲ مه ۲۰۲۳ بود.

تاریخ روز پرستار ۱۴۰۲ در ایران

تاریخ ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در ایران برابر با یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۵ جمادی الاول سال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی است.

علت نامگذاری روز پرستار در ایران‌ | هدیه برای روز پرستار

پنجم جمادی الاول برابر با ولادت حضرت زینب (س) را روز پرستار می‌نامند زیرا حضرت زینب (س) در طول عمر خود پرستار پدر، برادران و برخی برادر زادگان بزرگوارشان بودند و در ایام بیماری از آنان مراقبت کردند. ایشان بعد از حادثه عاشورا علاوه بر انجام رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی، پرستاری برادر زاده بیمار خود، امام سجاد (ع) و بازماندگان و مجروحان کربلا را نیز برعهده داشت و در این راه همه سختی‌ها و ناملایمات را با تمام توان تحمل کرد. در واقع می‌توان گفت ایشان در کنار پرستاری بازماندگان حادثه کربلا، پرستار نهضت و انقلاب حسینی هم بودند و این مسئولیت به مراتب سخت‌تر و مهم‌تر از پرستاری بیماران بوده است. به همین علت حضرت زینب کبری (س) را نماد یک پرستار واقعی می‌دانند و به پاس قدردانی از زحمات قشر زحمت کش پرستاران، ارج نهادن به مقام والای پرستاران، تجلیل از مقام شامخ و شخصیت والای حضرت زینب کبری (س) و الگو سازی این شخصیت والا مقام برای جامعه، روز ولادت ایشان را به نام روز پرستار نامگذاری کرده‌اند.

 

 

پرستار از نظر لغوی

واژه پرستار به معنای پرستنده؛ غمخوار و حافظ است و در فرهنگ لاتین پرستار از لغت Nutricious گرفته شده است که به معنای پروردن، تغذیه کردن و پرورش دادن است. با توجه به این معنا هرگونه مراقبت و مواظبتی که فرد از فرد دیگری اعم از بیمار یا سالم به عمل آورد پرستاری نامیده می‌شود.

روز جهانی پرستار

روز جهانی پرستار از سال ۱۹۵۳ به طور رسمی در دپارتمان سلامت آمریکا به ثبت رسید. کنسول بین المللی پرستاران از ۱۲ ماه می سال ۱۹۶۵ روز پرستار را جشن گرفتند. ۱۲ می تاریخ بسیار مهمی برای همه پرستاران است، زیرا سالگرد تولد ” فلورنس نایتینگل ” می‌باشد که به طور گسترده‌ای در جامعه پرستاری نقش مهمی را ایفا کرد. در ژانویه سال ۱۹۷۴، در نهایت این روز را به روز بین المللی پرستار تبدیل کردند. از آن زمان هر سال برنامه‌های مختلفی در روز جهانی پرستار برگزار می‌شود.

پرستار به چه شخصی گفته می‌شود؟

پرستار (nurse) عضوی از تیم درمان است که اغلب در مراکز درمانی مشغول به کار است. این مراکز درمانی می‌تواند بیمارستان‌ها، کلینک‌ها و یا پاراکلینک‌ها و حتی می‌توانند در ادارات و یا سازمان‌های پرستاری و همچنین به عنوان مربی در دانشکده‌ها مشغول به فعالیت باشند. در همان حیطه پرستاری نیز پرستاران می‌توانند در قسمت‌های مختلف و مقاطع مختلف مشغول به کار شوند. پرستاران می‌توانند به عنوان پرستار شیفت، سوپروایزر و سرپرستار و … فعالیت کنند که این موارد به تجربه و همچنین تا حدودی به سطح تحصیلات آن‌ها مربوط است. یک پرستار باید در مرحله اول یک روانشناس خوب باشد تا بتواند با بیمار خود ارتباط نزدیک برقرار کند همچنین باید بتواند بر فشار کاری غلبه کرده و آرامش خود را کاملاً حفظ کند تا بتواند شرایط را تحت کنترل قرار دهد. در مرحله بعد داشتن مهارت‌های علمی و تخصصی در این زمینه از واجبات این شغل است.

در  واقع پرستار شخصی است که به صورت علمی مهارتهای ویژه ای در زمینه مراقبت ، درمان و آموزش دادن به بیمار تحصیل کرده است و دارای مهارت بالایی می باشد . پرستار می تواند در بیمارستان ، درمانگاه و حتی به صورت خصوصی در منزل فعالیت کرده و از بیماران ، سالمندان و کودکان مراقبت و نگهداری کنند.

ایده جالب هدیه برای روز پرستار زن و مرد

اگر یکی از دوستان یا اعضای خانواده شما مانند همسر، خواهر، برادر، پدر، مادر پرستار هستند و برای خرید هدیه برای روز پرستار دچار سردرگمی شده اید پیشنهاد ما به شما این است که یک وسیله کاربردی برای او تهیه کنید. بهترین کادو برای روز پرستار هدیه ای است که واقعا به آن نیاز داشته باشد. در ادامه 22 ایده هدیه برای روز پرستار به شما معرفی می کنیم که برخی از آن ها برای هدیه روز پرستار مرد و برخی برای کادو روز پرستار زن مناسب هستند.

ویدئو ایده ساخت جعبه هدیه برای روز پرستار

1. یک روپوش پزشکی یا لباس اتاق عمل جدید (اسکراب)، یک هدیه کاربردی برای روز پرستار

هیچ پرستاری را پیدا نمی‌کنید که بگوید: “من بیش از حد اسکراب و روپوش دارم!” به ویژه اگر پرستاری هر روزه و در ساعات زیاد به کار مشغول باشد، در این‌صورت به روپوش و اسکراب‌های متعددی نیاز خواهد داشت. با خرید یک اسکراب به عنوان هدیه روز پرستار برای پرستار زندگی‌تان، به آسایش بیشتر او کمک کنید، چراکه با داشتن چندین اسکراب، او دیرتر به مجبور به شستن اسکراب‌هایش خواهد شد و در شرایطی که فشار کاری‌اش بالاست، زحمت کمتری به او تحمیل خواهد شد.

2. گردنبند سفارشی هدیه‌ای خاص برای خانم‌های پرستار

گردنبند اختصاصی لیانا اولین پیشنهاد ویژه ما برای خرید هدیه روز پرستار است. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه خاص و متفاوت برای پرستار خانم هستید، این محصول بدون هیچ قیاسی می‌تواند انتخابی ویژه برای این مناسبت مهم باشد.

گردنبند لیانا یک اثر هنری خاص و منحصر به فرد است که با جزئیات زیبا و شگفت‌آوری طراحی شده است. لیانا این امکان را به شما می‌دهد تا عکس و طرح دلخواه خود را در آن جای دهید، که باعث می‌شود این هدیه به یک انتخاب اختصاصی و جذاب تبدیل شود. با ترکیب لایه‌های رنگی مختلف روی هم، عکس داخل گردنبند به درخشش و زیبایی نور پاسخ می‌دهد و آن را به یک اثر هنری زنده و شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند. در واقع جالب‌ترین قسمت این است که عکس تنها زمانی قابل مشاهده است که در معرض نور قرار بگیرد و در لحظاتی که پشت گردنبند تاریک باشد، عکس مخفی می‌ماند.

3. کیف مخصوص پرستاری

کیف‌های مخصوصی برای پرستاران وجود دارد که شما می‌توانید این کیف‌ها را در فروشگاه‌های لوازم پزشکی پیدا کنید. این کیف‌ها تمامی وسایل مورد نیاز یک پرستار را در خود جای داده و کار حمل و نقل آن‌ها را آسان‌تر می‌کنند. اگر سلیقه فرد موردنظرتان را می‌دانید می‌توانید یکی ازاین کیف‌ها را برای وی به عنوان کادو برای روز پرستار خریداری کنید.

 4. پک دمنوش های آرام بخش و نشاط دهنده

یکی از مواردی که خیلی این انسان های شریف را خوشحال میکند پک دمنوش های آرام بخش است. چرا که ساعات بسیار زیادی از شبانه روز را در حال کار کردن و خدمت رسانی هستند. از همین رو نیاز به آرامش و انرژی دارند.

5. یک نرم کننده پوست

پرستاران باید دست‌های خود را به دفعات زیاد بشویند. با اینکه این میزان شست و شوی دست‌ها به معنی وجود حداقلی آلودگی‌ها و جرم‌هاست، اما خشکی و ترک پوستی از اصلی‌ترین عوارض آن است. برای اینکه به دوست، عزیز یا همسر پرستاران کمک کنید تا دست‌های خود را مرطوب نگه دارند، می‌توانید یک کرم/ لوسیون نرم کننده دست به او هدیه دهید. فقط یادتان باشد در انتخاب این محصول دقت کنید تا کیفیت بالایی داشته باشد. طبق نظرات پرستاران، بهترین و موثرترین نرم کننده دست برای آن‌ها محصولی است که سنگین باشد و عطری نداشته باشد.

6. تجهیزات و لوازم ورزشی؛ هدیه سلامتی

به عنوان یک هدیه مخصوص برای پرستاران علاقه‌مند به ورزش، پیشنهاد می‌کنیم که یک مجموعه از تجهیزات و لوازم ورزشی را به آن‌ها هدیه دهید. این مجموعه، شامل انواع وسایل ورزشی کارآمدی است که امکان تمرین در خانه را در زمان‌های مختلف به افراد می‌دهند.

ابتدا، یک دوچرخه ثابت را در نظر بگیرید؛ این دوچرخه، به پرستاران کمک می‌کند تا در زمینه ورزش‌های هوازی و تقویت عضلات پایین تنه خود پیشرفت خوبی داشته باشند. همچنین، یک تردمیل نیز می‌تواند انتخابی عالی باشد؛ چرا که دویدن روی تردمیل دارای تاثیرات مثبتی از جمله بهبود سلامت قلب و عروق، ساخت عضلات ساق پا، شادتر شدن و افزایش اعتماد به نفس، لاغری، استخوان‌سازی، انرژی بیشتر و خواب بهتر است.

برای تقویت عضلات بدن و افزایش قدرت فیزیکی نیز، یک مجموعه دمبل و کتل بل را نیز می‌توانید به عنوان هدیه در نظر بگیرید. این وسایل ورزشی به پرستاران امکان می‌دهند تا تمرینات متنوعی را انجام داده و به تدریج به اهداف ورزشی خود برسند.

بهترین هدیه برای روز پرستار

 7. یک جفت جوراب باکیفیت و طبی، انتخابی عالی به‌عنوان هدیه روز پرستار

پرستاران تمام روز را بر روی پای خود می‌ایستند و مدام در حرکتند. قرار گرفتن طولانی مدت پا در کفش و جوراب می‌تواند خسته کننده و دردناک بوده و حتی باعث ایجاد تورم شود. به‌همین‌دلیل بسیاری از پرستاران از جوراب‌های طبی (فشرده کمپرس‌سازی شده) استفاده می‌کنند. اگر قصد تهیه یک جفت جوراب طبی به‌عنوان هدیه روز پرستار را دارید، کافیست گشتی در فروشگاه‌های لوازم پزشکی بزنید و جورابی با کیفیت بالا، دوام قابل قبول و البته راحت برای پرستار زندگی خود تهیه کنید.

8. جاشمعی، هدیه‌ای اختصاصی با حس و حالی آرامش‌بخش

جاشمعی لیان، یک اثر هنری بی‌نظیر است، که به عنوان بهترین هدیه روز پرستار با عکس دلخواه شما ساخته می‌شود. با در نظر گرفتن جزئیات دقیق در ساخت این هدیه اختصاصی ، دنیایی از لحظات آرامش بخش با چشم‌اندازی زیبا، برای فرد هدیه گیرنده رقم می‌خورد. جاشمعی لیان با استفاده از جنس گچ پلیمری و صفحه‌ای ویژه طراحی شده است. عکسی که شما به ویداوین ارسال می‌کنید، با دقت بسیار بالا توسط هنرمندان ما بر روی این صفحه قرار می‌گیرد. تکنیک چینش لایه‌های رنگی باعث می‌شود که عکس به شکل جذاب و دلچسبی در داخل جاشمعی ظاهر شود.

این محصول زیبا در سه مدل مختلف عرضه می‌شود و هرکدام با پایه‌های مختلفی که می‌تواند بر اساس سلیقه و سبک شما انتخاب ‌شود، ساخته می‌شوند. مدل اول با پایه طوسی رنگ، مدل دوم با پایه زغالی که به عنوان جاشمعی سنگی نیز شناخته می‌شود، و مدل سوم با پایه ابر و بادی است، که از نظر طراحی فوق‌العاده جذابیت دارد.

این جاشمعی‌ها با استفاده از مواد با کیفیتی مانند گچ و پلیمر تولید می‌شوند و صفحه‌رویی آن‌ها از پلکسی است. ابعاد مناسب و طراحی زیبای جاشمعی لیان آن را برای قرار دادن در مکان‌های مختلف مناسب می‌کند. شما می‌توانید از جاشمعی لیان به عنوان یک هدیه خاص برای عزیزانتان یا حتی به عنوان یک هدیه سازمانی برای همکارانتان استفاده کنید. این هدیه نه تنها نمادی از محبت و توجه به دیگران است بلکه یک اثر هنری زیبا و متفاوت است که برای همیشه در یاد و خاطره فرد هدیه گیرنده ماندگار می‌شود.

ماندگارترین هدیه برای روز پرستار

9. کفش های توصیه شده

   توسط پرستار پرستاران معمولاً بیش از 12 ساعت در هر شیفت روی پای خود هستند! داشتن یک جفت کفش مناسب و مناسب ضروری است. وقتی صحبت از کفش پرستاری می شود ، برخی کفش های کتانی را ترجیح می دهند و برخی دیگر پارگی را ترجیح می دهند. اما طبق یک آمار جهانی از جامعه پرستاران از میلیون ها پرستار در سراسر جهان درخواست شد که کفش های مورد علاقه خود را توصیه کنند. کفش BALA پرستاری کفش محبوب بسیار زیادی از این جامعه معرفی شد. ده ها هزار پرستار برای کمک به طراحی BALA Twelves حضور یافتند که به طور منحصر به فردی در رابطه مورفولوژی پای زنان ساخته شده و دارای ویژگی های خاص پرستاران است. نتیجه این شد که یک کفش پرستاری کاملاً مناسب بدون هیچ گونه خطری طراحی شد.

10. جوراب فشرده سازی (جوراب واریس):

   پرستاران بیش از 12 ساعت در یک شیفت کار می کنند و بیشتر اوقات روی پای خود هستند. یک جفت جوراب خوب می تواند جابجایی آنها را کمی راحت تر کرده و به گردش خون کمک کند!

11. یک گلدان با گیاه آپارتمانی زیبا و مقاوم، هدیه ای متفاوت برای روز پرستار

پرستاران در محیط‌های شلوغ و پرتنشی به کار مشغول‌اند، به‌همین‌دلیل وقتی به خانه می‌آیند، سعی می‌کنند تا نهایت آرامش و زیبایی را در منزل خود تماشا کنند. داشتن گل و گیاه در خانه، یکی از بهترین روش‌ها برای زیباسازی و همچنین ایجاد حسی طبیعی و آرامش‌بخش است، اما به دلیل مشغله فراوان نگهداری از یک گیاه می‌تواند کاری چالش‌برانگیز برای یک پرستار باشد. باتوجه به این موضوع اگر در روز پرستار برای پرستار زندگی‌تان قصد خرید گل و گیاه دارید باید به سراغ گیاهان آپارتمانی مقاوم بروید. گیاهانی مثل سانسوریا، کاکتوس‌ها و ساکولنت‌ها که به رسیدگی زیادی نیاز نداشته و می‌توانند با کمترین نگهداری، جلوه بسیار زیبایی به خانه ببخشند.

کاربردی ترین هدیه برای روز پرستار

12. مچ بند و ساعت هوشمند از برندهای مطرح دنیا

خرید مچ بند و ساعت هوشمند از برندهای معروفی مانند سامسونگ، اپل و شیائومی به عنوان هدیه برای پرستاران انتخابی بسیار عالی است. این دستگاه‌ها به پرستاران امکان مانیتور کردن فعالیت‌های جسمی، پیگیری سلامت و حتی مدیریت زمان را می‌دهند. از جمله ویژگی‌های اصلی این دو محصول می‌توان به پیگیری تعداد قدم‌ها و مسافت طی شده در زمان پیاده‌روی، مصرف کالری، نظارت بر ضربان قلب، اندازه‌گیری فشار خون و حتی مدت زمان خواب اشاره کرد. همچنین، با دسترسی به اطلاعات سلامتی و ورزشی به صورت آنلاین و اتصال به تلفن همراه، پرستاران می‌توانند به بهبود سلامتی و تناسب اندام خود کمک کنند.

طراحی شیک، استحکام در برابر آب و ضربه، طول عمر باطری مناسب و امکانات هوش مصنوعی از دیگر مزایای این دستگاه‌ها به شمار می‌آیند. با انتخاب یک مچ بند یا ساعت هوشمند از برندهای برتر دنیا، شما هدیه‌ای مفید و مدرن به پرستاران می‌دهید که به بهبود سلامتی و کیفیت سطح زندگی آنها کمک بسزایی می‌کند.

 13. پتو نانو برای روز پرستار

پتو های نانو که در بازار موجود است بسیار سبک و درعین حال گرم و راحت هستند و در شب هایی که پرستارها شیفت بود و مجبور هستند بیدار بمانند بسیار به دردشان خواهد خورد. پس از پتو نیز می توانید به عنوان یک کادو خوب برای روز پرستار استفاده کنید. پرستارها در محیط بیمارستان در صورتی که سردشان شود یک پتوی گرم و سبک واقعا خوشحال کننده است.

وسایل طبی هدیه برای روز پرستار

14. دستگاه ماساژور

همانطور پرستاری شغل بسیار سخت و پر استرسی است. اگر به فکر خرید یک کادوی کاربردی برای روز پرستار هستید و هزینه هم برایتان چندان مهم نیست بهتر است که یک ماساژور دستی تهیه کنید. این ماساژورها می‌توانند استرس‌های روزانه را از بدن بیرون کرده و احساس راحتی فراوان در بدن ایجاد کنند. توجه کنید که هزینه خرید این ماساژورها بالا بوده و نیاز است که بودجه زیادی را به کادو روز پرستار اختصاص دهید.

15. یک جفت کفش طبی راحت و بادوام

هر پرستاری از یک برند کفش کار خود را تهیه می‌کند. یک کتانی سبک، برای راه رفتن‌های طولانی مدت مناسب است و می‌تواند احساس بهتری به پرستاران ببخشد. ازاین‌رو یک جفت کفش طبی راحت و بادوام هدیه ای عالی و کاربردی برای دوست، عزیز یا همسر پرستار شماست. فقط هنگام خرید کفش طبی به این نکته دقت کنید که حتما قابل شستشو در ماشین لباسشویی باشد؛ تا دوست شما به‌راحتی آن را بشوید و از شر باکتری‌ها و آلودگی‌های بیمارستانی خلاص شود.

کالای ضروری روزمره به عنوان هدیه برای روز پرستار

16. پاوربانک با ظرفیت‌های مختلف برای استفاده در محل کار

برای خرید هدیه روز پرستار می‌توانید به سراغ یک محصول بسیار کاربردی مانند پاوربانک بروید. برندهای معروفی مانند Anker، Aukey، RAVPower، Poweradd، Belkin و غیره به عنوان تولیدکنندگان معتبر در عرصه تولید پاوربانک‌های قدرتمند و با کیفیت شناخته می‌شوند و محصولاتی از این برندها به عنوان هدایای کاربردی و مورد نیاز برای پرستاران بسیار مناسب هستند.

17.  تن پوش حمام

یکی دیگر از گزینه هایی که برای هدیه روز پرستار وجود دارد تن پوش ها هستند. تن پوش حمام یک وسیله کاربردی است که باعث می شود بعد از حمام احساس خوبی داشته باشید. با هدیه یک تن پوش حمام به پرستارهایی که می شناسید آن ها را خوشحال کنید.

18. پاپوش

پاپوش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند و می توانید یک پاپوش مردانه یا زنانه به عنوان کادوی روز پرستار تهیه کنید و مطمئن باشید که خوشحال می شوند.

19. ساعت زنگ دار

با توجه به نوع شغل پرستارها که مجبورند در شیفت های شب کار کنند، یک ساعت زنگ دار بسیار مهم تر از یک تلفن هوشمند است. بسیاری از ساعتهای زنگ دار همچنین به عنوان یک شارژر تلفن هوشمند و بلندگو عمل می کنند.

20. ماساژور، هدیه‌ای بسیار مناسب برای روز پرستار

خرید یک ماساژور خانگی از بین برندهای معروف با مدل‌هایی که شامل موارد زیر می‌شود، یک انتخاب بی‌نظیر به عنوان هدیه برای پرستاران محترم است. این ماساژورها با طراحی مدرن و تکنولوژی پیشرفته‌ای که در آن‌ها به‌کار رفته، امکان دریافت ماساژهای آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده را در محیط خانگی به پرستاران می‌دهند.

  • ماساژور برقی بلوایدیا مدل BL-888
  • ماساژور برقی مدل Mp-2251
  • ماساژور ریلکس اند تون مدل Spin
  • ماساژور برقی مدل leemax
  • ماساژور بیورر مدل BEURER MG100
  • ماساژور صورت و بدن امسیگ مدل MG40-plus
  • ماساژور برقی پرفروش امسیگ مدل MG110-Plus
  • ماساژور برقی دلفینی مدل KL85800

هر یک از این ماساژورها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مثل تنظیم شدت ماساژ، حالت‌های متنوع، کیفیت ساخت بالا و عملکردی بی‌صدا هستند. این هدیه نه تنها به بهبود وضعیت جسمی پرستاران کمک می‌کند بلکه روحیه و انرژی آنها را نیز تقویت می‌کند.

ارزشمدترین هدیه برای روز پرستار

21. خرید اشتراک اپلیکیشن‌های مطالعه آنلاین کتاب

یکی از بهترین راه‌ها برای فرار کردن از هیاهو و استرس دنیای امروز، غرق شدن در یک کتاب خوب است. بین افراد اگر فردی بخواهد درست همین لحظه از این تنش و اضطراب فرار کند، بدون شک یک پرستار است! اگر پرستار زندگی شما اهل کتاب است، با خرید اشتراک سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مطالعه آنلاین کتاب، او را به دنیایی با تعداد نامحدودی از بهترین کتاب‌های دنیا دعوت کنید.

دعوت به راحت بودن هدیه برای روز پرستار

22.  سرویس تهیه و پخت غذا در منزل

همه افراد که پرستارها نیز شامل آن‌ها می‌شوند، دوست دارند وقتی پس از یک روز کاری پر مشغله به خانه می‌آیند، شامی خوشمزه و گرم در انتظار آن‌ها باشد! اما پختن یک غذای سالم و خوش طعم پس از سپری کردن یک شیفت طولانی، بسیار خسته کننده خواهد بود. برای حل این مشکل می‌توانید یک پکیج پخت غذا در منزل به‌عنوان هدیه روز پرستار برای دوست، عزیز یا همسر پرستار خود خریداری کنید. در این پکیج‌ها، مواد اولیه تازه و دستور پخت غذا وجود دارد و کافی است آن‌ها را طبق دستور، بپزند.

23. کفش راحتی و پاپوش زنانه و مردانه

کفش و پاپوش راحتی برای پرستاران، هدیه‌ای استثنایی است که به راحتی پوشیده می‌شود و در طی روزهای پرکار پرستاران، به آنان کمک می‌کند تا در تمام شیفت‌ها به راحتی رفت و آمد داشته باشند. این پاپوش‌ها از جنس مواد نرم و مرغوبی ساخته شده‌اند و دارای ویژگی‌هایی همچون راحتی در پوشیدن، قابلیت شستشوی آسان، و دوام بالا هستند. همچنین، طراحی زیبا و متنوع آنها به شما امکان می‌دهد تا با انتخاب مدل و رنگ مورد نظر بر اساس سبک شخصی و لباس کاری پرستاران، یک هارمونی مناسب را در پوشش آنها ایجاد کنید. این هدیه علاوه بر افزایش راحتی و انعطاف پذیری در کار، می‌تواند نشان از ارزش‌گذاری به راحتی و سلامت پرستاران در هنگام کار و تلاش داشته باشد.

24. ژاکت و ژاکت سبک

   اگر از بیمارستان ها خبر داشته باشید ، می دانید که درجه دما در بخش های مختلف نوسان زیادی دارد. یک بخش در حال یخ زدن است و یک بخش دیگر در گرمای کامل .

25. شکلات دستساز

اگر می‌خواهید هدیه روز پرستار شما متفاوت و خیلی خاص باشد پیشنهاد می‌کنیم که شکلات‌های سفارشی را انتخاب کنید. چرا خاص و متفاوت؟ این ویژگی هدیه‌هایی است که شما می‌توانید براساس سلیقه و نیاز خود آن‌ها را تغییر دهید. شکلات‌های سفارشی این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید بر اساس سلیقه خود نوشته و شکل روی شکلات را خودتان انتخاب کنید. مثلا می‌توانید اسم فرد و یا حتی شکل و طرح مورد نظر خود را روی شکلات حک کنید. علاوه بر این شما می‌توانید طرح روی بسته‌بندی هر شکلات را هم خودتان انتخاب و یا پیشنهاد دهید. اضافه می‌کنیم شما می‌توانید جعبه شکلات‌ها را هم بر اساس سلیقه خودتان انتخاب نمایید. تمامی این قابلیت‌ها و شخصی‌سازی‌ها این امکان را برای شما فرآهم می‌کند که بتوانید یک هدیه خاص و متفاوت که مخصوص خود شما است طراحی کنید.

26. یک باکس، سبد دسته گل زیبا از گل‌هایی با رنگ‌های جذاب و دیدنی

هیچ چیز زیباتر از دریافت یک دسته، باکس یا سبد گل زیبا از جانب یک دوست نیست! اگر هنوز نمی‌دانید که چه هدیه‌ای را برای دوست پرستار خود تهیه کنید و تا اینجای لیست بهترین هدیه های روز پرستار چیزی نظرتان را جلب نکرده است، می‌توانید سراغ خرید گل برای روز پرستار بروید. به‌این‌منظور یک دسته گل زیبا را انتخاب کرده و یک کارت پستال حاوی جملاتی در وصف فداکاری‌ها و ارزشمندی شغل پرستار زندگی‌تان نیز، همراه با آن به او بدهید.

27. ماگ مخصوص

یکی دیگر از هدیه های مناسب روز پرستار ماگ است (ماگ یا شمان لیوان های سرامیکی جدید نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه است که دارای روکش های مختلفتی از جمله سرامیک و … می باشد که در نگهداری نوشیدنی ها بسیار عالی عمل می کند) شما می توانید سفارش ساخت یک ماگ همراه با اسم بدهید. پرستار ها می توانند برای رفع بیخوابی و سرحال شدن انواع دمنوش و چای را در این ماگ ها بنوشند و لیوان آن ها با بقیه متفاوت باشد. برای تهیه این مورد میتوانید به فروشگاه ما سر بزنید.

28. ظرف غذاخوری

پرستارها هرچه ظرف غذا داشته باشند باز هم این ظرفهای کاربردی را دوست دارند . می خواهند که در همه نوع و اندازه از آنها داشته باشند. ظروف غذاخوری نیز ایده های خوبی برای کادو روز پرستار هستند و فرقی نمی کند شخص مورد نظر شما دانشجوی پرستاری باشد یا به شغل پرستاری مشغول باشد و مرد باشد یا زن. یک ظرف غذا قطعا به درد می خورد. یک ظرف غذا باکیفیت می تواند غذا را گرم تر نگه دارد و حمل و نقل و گرم کردن غذا را راحت تر کند.

29. قهوه ساز کادو بدهید!

هیچ چیز مانند نوشیدن قهوه برای پرستارها آرامش بخش و مفید نیست. اگر میخواهید یک هزینه درست و حسابی کنید و یک هدیه گران قیمت برای روز پرستار هدیه دهید می توانید یک دستگاه قهوه ساز خریداری کنید تا پرستارها بتوانند از ان در محیط کار استفاده کنند و برای خود یک قهوه فوری و خوشمزه تهیه کنند.

30. یک استتوسکوپ خوش رنگ و زیبا، هدیه ای کاربردی و خاص برای روز پرستار

یک استتسکوپ خوش رنگ و زیبا، نه تنها کارآمد است بلکه می‌تواند کلاس ظاهری دوست شما را بالاتر نیز ببرد. علاوه بر زیبایی ظاهری، این وسیله به او کمک می‌کند تا اصوات قلب، ریه یا سایر اعضای بدن بیمار را نیز واضح و صحیح بشنود.

31.  کلوچه‌ و کوکی برای بیان تشکر!

اگر دوست شما عاشق کوکی و کلوچه است. یک جعبه/ ظرف زیبا تهیه کرده و آن را برای تشکر از دوست پرستار خود تزئین کنید. سپس به‌اندازه جعبه از کوکی یا کلوچه محبوب او خریداری کرده و آن‌ها داخل جعبه قرار دهید. علاوه‌بر کلوچه و کوکی، می‌توانید این جعبه را با شکلات و سایر تنقلات مورد علاقه او نیز پر کنید. این هدیه می‌تواند لبخندی شیرین بر لبان عزیز پرستار شما جاری کند.

32. ساعت هوشمند

یک کادو برای روز پرستار می تواند یک ساعت هوشمند باشد که تعداد گام ها، ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده، پیام های فوری موبایل را نشان می دهد و همچنین می توان با آن موسیقی گوش داد.

33 صنایع دستی هدیه ای گران بها

هدیه دادن صنایع دستی یکی از روش‌هایی است که به عنوان یک عمل دوستانه و توجه نشان دادن به دیگران مورد توجه قرار می‌گیرد. خرید صنایع دستی به عنوان هدیه بازتاب فرهنگ و هنر محلی یک منطقه را نشان می‌دهند و ارزش هنری و تاریخی خاصی دارند. انتخاب پک هدیه صنایع دستی به عنوان هدیه برای شاعران می‌تواند نشان دهنده علاقه و احترام به فرهنگ و سنت‌های محلی و احترام به آنها باشد. علاوه بر این، کادو صنایع دستی نمادی از اصالت و منحصر به فرد بودن هستند که می‌توانند گیرنده این هدیه را به خاطر این لحظه ویژه، شاد و خوشحال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد