صنایع سنتی دوراونتاش در این مجموعه خرید عمده گلیم دستباف را برای فروشندگان این حوزه قرار داده چراکه نقش شگفت انگیز منسوجات دستبافت ایران مانند گلیم دستباف در سراسر جهان شناخته شده است. حتی اگر دکوراسیون مدرن را به دکوراسیون سنتی ترجیح می دهید، احتمالاً با منسوجات منحصر به فرد ایرانی مانند فرش دستباف بیگانه نخواهید بود.

نقوش و هنرمندی بافندگان ایرانی را روی قالیچه های دستباف در بازار ببینید و خودتان قضاوت کنید. فرش جایگزینی زیبا و جذاب برای انواع فرش و موکت، نقش اساسی در زندگی هماهنگ با سایر قسمت های دکوراسیون منزل ادارات، اتاق کنفرانس، راهروها و آپارتمان ها دارد. مهمتر از آن، طرح سنتی فرش دستباف ایرانی به قدری رنگارنگ و صمیمی است که جانی تازه به فضایی که اغلب در خانه یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرد، می بخشد.

چگونه برای خرید عمده محصولات گلیم دستباف اقدام کنم؟

صنایع دستی دوراونتاش برای بخش خرید عمده گلیم دستباف یک سری شرایط اولیه را در نظر گرفته که برای دانستن آن مستلزم مکالمه و گفتگویی بین مدیر و متقاضی خرید عمده است . پس برای برقرار ارتباط و اطلاعات کامل با شماره زیر تماس بگیرید .

شماره تماس بخش فروش عمده 

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

صادرات گلیم دستباف

دوراونتاش آماده همکاری با تجار خارجی و افراد علاقه مند در خارج از ایران برای صادرات گلیم دستباف و فروش آن ها در منطقه آن ها است.


شماره تماس بخش فروش عمده 

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116


فروش عمده گلیم دستباف

صنایع دستی دوراونتاش تولید و فروش عمده گلیم دستباف را از سال 1368 آغاز کرد . این مجموعه با هنرمندان و بافندگان به تولید و فروش عمده گلیم دستباف پرداخته . ما اینجاییم تا شما را برای یک خرید مطمعن همراهی کنیم. برای فروش عمده گلیم دستباف ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید .

  • گلیم دستباف سنتی
  • گلیم دستباف ایرانی
  • گلیم دستباف احرامی
  • گلیم دستباف ورنی

مرکز پخش عمده گلیم دستباف

اگر مغازه دار هستید ، اگر فروشنده هستید، اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار برای خود دارید می توانید با مراجعه به مرکز پخش عمده گلیم دستباف برند دوراونتاش مراجعه کنید .زیرا شما به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدی گلیم دستباف خرید می کنید لذا با قیمتی عالی و تنوع بالا مواجه هستید. برای ارتباط با مرکز پخش عمده محصولات حصیری اینجا کلیک کنید .

خرید عمده گلیم ورنی :

کارگاه تولیدی گلیم دستباف دوراونتاش بخش خرید عمده گلیم ورنی را قرار داده . گلیم ورنی یا سوماک، دست بافته ای است که از لحاظ تکنیک بافت بین گلیم و قالی قرار می‌گیرد بدین صورت که مانند گلیم یا قالی بر روی دار عمودی یا افقی بافته می‌شود و دارای پود ضخیم است

در کارگاه تولیدی گلیم دستباف دوراونتاش شما به راحتی به انواع گلیم ها دسترسی دارید یکی از این گلیم ها ورنی است . این مدل گلیم به گلیم فرش نیز معروف است ./ خرید عمده گلیم ورنی

خرید عمده گلیم احرامی:

کارگاه تولیدی گلیم دستباف دوراونتاش بخش خرید عمده گلیم ورنی را قرار داده .احرامی بافی یکی از هنرهای پارچه بافی سنتی ایران و برگرفته از جاجيم بافی است که هم جنبه ی تزئینی و هم کاربردی دارد.

در کارگاه تولیدی گلیم دستباف دوراونتاش شما به راحتی به انواع گلیم ها دسترسی دارید یکی از این گلیم ها احرامی است ./ خرید عمده گلیم احرامی


شماره تماس بخش فروش عمده 

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116


ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد