بهترین هدیه روز مرد چیست؟چگونه همسرم را خوشحال کنم؟ چگونه با یک هدیه از پدرم تشکر کنم؟ چگونه مردها را سورپزایز کنیم؟ بهترین ایده برای قدرانی از آقایان چیست؟ این ها سوالاتی هستند که وقتی به مناسبت روز مرد یا تولد نزدیک می شویم به ذهنمان می آیند.

در این مقاله قصد داریم ایده های ماسب برای بهترین هدیه روز مرد  و روز پدر را با شما به اشتراک بگذاریم. مدت زمانی زیادی نیست که روز پدر به عنوان یک روز بسیار با اهمیت در ایران جشن گرفته می‌شود. 13 رجب، زاد روز حضرت علی (ع) بهترین زمان برای گرامیداشت مقام پدر است. روز پدر فرصت بسیار مغتنمی است که می‌توانیم در آن با تهیه کادو برای مرد به مردان مهم زندگی‌مان بگوییم که تا چه اندازه وجودشان در زندگی ما مهم اثر گذار است.بهترین هدیه روز مرد

فرقی نمی‌کند که این مرد مهم پدر ما باشد یا همسر و برادرمان. به هر حال مردان در هر سن و سال و شرایطی که باشند به اندازه زنان و حتی گاهی بیش از آن نیاز به محبت، توجه و ابزار علاقه دارند تا روانشان را از خستگی و فشار روزگار بشویند و با انرژی و روحیه بهتر دوباره به قلب مشکلات بتازند و تلاش کنند.

لیست هدیه برای آقایان

فهرست مطالب

بهترین هدیه روز مرد

1. ست کامل چرمی

چیزی اصیل‌تر، مرغوب‌تر و مفید‌تر از ست کامل چرم اصل سراغ دارید که بتوانید با آن به پدر یا همسرتان نشان دهید که چقدر به او اهمیت می‌دهید؟ خرید ست چرم مردانه لاکچری  همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به مردان می باشد.

2. لباس ورزشی

یکی از بهترین هدیه روز مرد،  لباس ورزشی است. اگر پدرتان و یا همسر شما اهل ورزش است و ورزش جزو برنامه های روزانه اوست، بهتر است برای او پیراهن ورزشی و شلوار ورزشی بخرید. هودی گزینه بسیار خوبی است و همه آقایان عاشقش هستند.هدیه روز مرد

3. کفش

کفش یکی از محبوب ترین اکسسوری ها برای مردان است که تنوع فوق العاده ای نیز در طرح، مدل و رنگ های آن وجود دارد. اگر همسرتان به ورزش علاقه ویژه ای دارد و زمانی در هفته به فعالیت هایی مثل باشگاه یا کوهنوردی، اختصاص می دهد، می توانید برای او یک کفش ورزشی زیبا را به عنوان هدیه روز مرد خریداری کنید.

کفش های رسمی نیز برای روز مرد انتخاب فوق العاده ای هستند. پیش از خرید کفش برای همسر یا پدرتان، حتماً از سایز دقیق پاهای او مطمئن شوید.هدیه روز مرد

کاربردی بودن هدیه روز مرد

4. گوشی موبایل برای روز پدر بهترین هدیه روز مرد

12. صنایع دستی

خرید صنایع دستی خاص، می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای هدیه دادن به افراد مهم زندگی ما باشد. این صنایع دستی خاص، در انواع و اقسام مدل‌ها و قیمت‌ها، برای ما قابل خرید هستند. برای مثال، ظروف مسی، ظروف میناکاری، ظروف و وسایل برنجی، قاب‌ها و آیینه‌های خاتم، همگی جزو صنایع دستی خاص هستند.


پیشنهاد ویژه : میران شرکت ها و ارگان ها می توانند به مناسبت روز مرد به عنوان هدایای سازمانی هدیه ی صنایع دستی به کارمندان مرد خود تقدیم کنند.

ویدئو کادو کردن هدیه روز مرد

تصاویر ایده برای هدیه روز مرد

هدیه روز مرد

هدیه روز مردهدیه روز مردهدیه روز مردهدیه روز مردهدیه روز مردهدیه روز مرد

سوالات متداول هدیه روز مرد

روز مرد چه روزی است؟

روز مرد از مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایران است. همانند سایر مناسبت‌ها از این روز ویژه نیز برای شناساندن بیشتر برند خود و تقدیر از مشتریان و یا کارمندان مرد می توان میزان اهمیت خود به جایگاه آنان را نشان داد. این روز ویژه در تقویم ما ایرانیان مصادف با 13 ماه رجب می باشد، روز تولد حضرت علی‌بن‌ابیطالب (ع) اولین امام شیعیان می‌باشد.

کادوی ارزان روز مرد چه بخریم؟

برای خرید هدیه ارزان روز مرد می توانید از میان محصولاتی مانند جوراب، خودکار، ماگ، کراوات و... باتوجه به سلیقه پدر یا همسر خود بهترین و ارزان‌ترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

چه هدیه ای آقایان را خوشحال می کند

معمولا آقایان از هدیه گرفتن وسایل کابردی که بتوانند در زندگی روزمره مورد استفاده قرار دهند بیشتر استقبال می‌کنند. شما برای خرید چنین هدایایی، می‌توانید از میان مواردی که در این مقاله گفته استفاده کنید.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد