بهترین هدیه برای پسرهای جوان

بهترین هدیه برای پسرهای جوان، برای خرید یک هدیه خاص برای رفیقم کلی تحقیق کردم که تصمیم گرفتم تجربه هام رو در این مقاله به اشتراک گذاشتم

هدیه برای پسرهای جوان | هدایای منحصر به فرد

پسرها عاشق دریافت هدیه‌های منحصربه‌فرد هستند. هدیه هایی که تا حالا از آن‌ها نداشته‌اند. کادوهای خنده‌دار برای تولد هم می‌توانند خاطرات جذاب و شیرینی را بسازند که همیشه باعث شود خنده بر لب‌های او بشیند و یاد و خاطره آن هدیه هیچ‌گاه از ذهنشان کم رنگ نمی‌شود.

البته به یاد داشته باشید که نباید از مد روز غافل شوید. جوانان و مخصوصا پسرها همیشه علاقه دارند با مد روز زندگی خود را پیش ببرند. پس سعی کنید کادو تولد پسرانه شما این ویژگی‌ها را داشته باشد.

به‌طور کلی پسرها دوست دارند چیزی را هدیه بگیرند که قبلا نداشته اند.

کادوهای خنده دار همیشه به یادماندنی هستند. بنابراین شما می‌توانید چیزی را به عنوان کادو به او بدهید که خنده بر لبش بیاورد.

ویدئو هدیه برای پسرهای جوان

 

در این مطلب می خواهیم بهترین هدیه برای پسرهای جوان را بگوییم. این روزها پی‌بردن به آنچه در سر نوجوان‌ها می‌گذرد، برای بزرگ‌ترها کار چندان ساده‌ای نیست. به همین خاطر، صحبت از علاقه‌مندی‌های آنها و خرید هدیه برایشان، معمولا سردرگمی و تردید به دنبال دارد. اما آیا واقعا خرید کادو برای نوجوان پسر تا این اندازه دشوار است؟ واقعیت این است که این مسئله آن‌قدرها هم پیچیده نیست. در این مطلب، ایده‌هایی را گردآوری کرده‌ایم که برای هدیه‌دادن به پسرهای نوجوان مناسب هستند

هدیه برای پسرهای جوان | هدایای تناسب اندام

پسرها در سن نوجوانی و جوانی بیشتر به فکر تناسب اندام خود هستند. بنابراین شما می‌توانید یک کادوی مرتبط با تناسب اندام به او هدیه دهید. مثل عضویت در باشگاه ورزشی، وسایل دیجیتال تناسب اندام و …هدیه برای روز زن و روز مادر

هدیه برای پسرهای جوان هدیه برای پسرهای جوانهدایای جذاب

باید چیزی را به عنوان کادوی تولد برای پسران بخرید که متناسب با سن و سلیقه شان جذابیت نیز داشته باشد.

کادوی تولد بر اساس مد روز

پسرهای جوان همیشه به دنبال چیزهای مدرن و مطابق مد روز هستند بنابراین شما باید هنگام خرید کادو این نکته را نیز مد نظر داشته باشید چیزی که می‌خرید به روز هست یا خیر.

در ادامه لیستی از کادوهای تولد پسرانه مناسب برای انواع سلیقه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.هدیه روز زن برای کارمندان زن

هدیه برای پسرهای جوان | سرکلیدی؛ ارزان و به یادماندنی

سرکلیدی هم از آن نوع کادوهای شیک و ارزان قیمت است که می‌تواند یک ایده تولد برای هر سنی باشد.

اگر به دنبال یک کادوی تولد پسرانه ارزان اما به‌یادماندنی هستید یک سرکلیدی فولادی با یک پیام حک شده بر روی آن می‌تواند یک هدیه مناسب و ارزان برای بیان عشق و محبت شما نسبت به پسر مورد نظرتان باشد.

هدیه برای پسرهای جوان  | کیف لپ تاپ؛ مناسب کسانی که سرشان دائماً در لپ تاپ است!

کیف لپ تاپ یک کادوی تولد مناسب برای آقایانی است که دائماً با لپ تاپ سر و کار دارند و همیشه و همه جا لپ تاپشان را همراه خود می‌برند.

بنابراین می‌توان گفت که این یک کادوی تولد شیک و کاربردی برای پسرهای جوان و بزرگسال و همچنین آقایان است.نمای جلو کیف گلیمی دانشجو1

دستبند؛ شیک و پرکاربرد برای خوش تیپ ها

نوجوانان در این سن بیشتر به پوشاک و تیپ خود می رسند و نسبت به چیز های دیگر علاقه نشان می دهند. بنابراین اگر به‌دنبال هدیه تولد برای پسرهایی که به تیپ و استایل خود می‌رسند هستید، دستنبدهای جذاب و شیک با هزینه مناسب برای مخاطبتان تهیه کنید.

دستبندها می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. این دستبندها با قیمت مناسب و طراحی جذاب از پرفروش‌ترین کادوها برای پسرها هستند.

دستبند تناسب اندام؛ مناسب پسران ورزشکار
هدیه به پسر جوان

این هدیه به‌عنوان بهترین کادو برای کسانی است که در زمینه تناسب‌اندام فعالیت می‌کنند.

اگر فرد برای کاهش وزن در تلاش است به او مچ‌بند تناسب‌اندام هدیه بدهید، زیرا با استفاده از این کادو می‌تواند انگیزه کافی برای کاهش وزن پیدا کند. این هدیه برای تمام نوجوانانی که به تناسب‌اندام خود اهمیت می‌دهند، بسیار عالی است.

هدیه برای پسرهای جوان  | پازل ۱۰۰۰ تکه؛ هدیه‌ای جالب برای پسران نوجوانان

وجوانی که این کادو را برایش می‌خرید، می‌تواند در اتاق‌خواب خودش و درحالی‌که به آهنگ‌های موردعلاقه‌اش گوش می‌کند، تا مدت‌ها سرگرم ساختن پازل شود. اگر هم بخواهد، می‌تواند میزی در اتاق پذیرایی برای ساختن پازل در نظر بگیرد و به‌این‌صورت سایر اعضای خانواده را همراه خود کند.

 ساعت مچی

ساعت مچی مورد مناسب دیگری است که هنگام خرید کادو برای نوجوان پسر می‌توانید در نظر داشته باشید. ساعت مچی تأثیر زیادی بر زیبایی ست‌های مردانه دارد؛ می‌تواند در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها، آن را دستش کند. بنابراین از این بابت که هدیه‌تان بدون استفاده گوشه اتاقش بیفتد، جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.

نرم‌افزار و کتاب آموزش گیتار؛ ایده خرید کادو برای نوجوان پسر

اگر نوجوانی که قصد دارید برایش هدیه بخرید به گیتارزدن یا نواختن هر ساز دیگری علاقه‌مند است و نواختن آن را تمرین می‌کند، می‌توانید با کمی ‌جست‌وجو نرم‌افزارها و کتاب‌های مفیدی پیدا کنید که برای تمرین‌کردن به کارش خواهند آمد.

توپ فوتبال

مجموعه وسایل شخصی؛ به جذابیت بیفزایید!

وسایل لوازم شخصی نیز می‌تواند ایده مناسبی برای کادو تولد پسر نوجوان و حتی بزرگسالان باشد. این لوازم شخصی می‌تواند یک مجموعه کامل از لوازم آرایشی و بهداشتی مثل ریش تراش، کرم مرطوب کننده، ادکلن و … باشد.

امروزه داشتن ریش مطابق مد روز نشانه‌ جذابیت و زیبایی برای مردان و پسران جوان است. اگر پسر مورد نظر شما هم چنین عقیده‌ای دارد و همیشه ریش می‌گذارد؛ یک ژل نرم کننده ریش نیز می‌تواند ایده جالبی به عنوان کادوی تولد او باشد.

هدیه برای پسرهای جوان  | جوراب طرح دار؛ یه کادوی غافلگیر کننده!

جوراب یکی از هدیه‌هایی است که در مناسبت‌های مختلف مثل روز پدر، ولنتاین، روز تولد و و.. رد و بدل می‌شود. پس چه بهتر که هدیه شما تزیین زیبا و طرح جالب داشته باشد تا نشانی از خوش‌سلیقگی شما را برای طرف مقابل ببرد.

اگر به دنبال یک هدیه تولد خنده دار و سرگرم کننده هستید یک جفت جوراب با طرح و یا یک پیام طنز می‌تواند ایده بسیار جالبی باشد. مطمئناً هیچ کس انتظار ندارد که به عنوان هدیه تولد یک جوراب آن هم چنین جورابی کادو بگیرد.

 کوله پشتی مسافرتی

برای پسرانی که زیاد اهل تفریح، مسافرت و کوه رفتن هستند کوله پشتی کادوی تولد مناسبی است. با این هدیه او در طول مسافرت و تفریح دائما به یاد شما می‌افتد.کوله پشتی سنتی جاجیم بهنود2

هدیه برای پسرهای جوان  |  دفترچه یادداشت با جلد چرم

این یک کادوی تولد شیک و جذاب است. اگر که او به نویسندگی علاقه داشته باشد از این هدیه شما خوشحال می‌شود در غیر این صورت هم شما می‌توانید با چنین هدیه ای او را تشویق به نوشتن کنید.

کیف پول؛ مورد پسند همه پسرها!

کیف پول یکی از وسیله‌های ضروری برای هر فردی هست که محدودیت سنی ندارد. کیف پول می‌تواند یک کادو تولد برای پسران در هر سنی باشد که می‌توانید برای او خریداری کنید.

کیف پول چیزی است که هر مردی به آن نیاز دارد. این یکی از ماندگارترین هدیه‌‌های تولد است که تا سال‌ها می‌شود از آن استفاده کرد. بنابراین می‌توان گفت که کیف پول یکی از مناسب‌ترین هدیه‌ها برای همه پسرها و آقایان است.

هارد اکسترنال

هر شخصی از دریافت یک هارد اکسترنال به عنوان کادو استقبال خواهد کرد. هارد اکسترنال بهترین وسیله برای ذخیره اطلاعات و عکس‌ها و فیلم‌های هر شخصی است. بنابراین اهدای یک هارد اکسترنال برای یک پسر نوجوان را به شما توصیه می‌کنیم.هدیه به پسر جوان

هدفون بی سیم؛ پسرها عاشقش هستند!

همانطور که می‌دانید امروزه موسیقی یک عضو جدا ناپذیر از زندگی تمام آدم‌ها است. اگر دنبال کادو تولد برای پسرهای نوجوان می‌گردید محصولاتی مانند هدفون و هدست که برای بهتر شنیده شدن صدای موسیقی استفاده می‌شوند، می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

امروزه افراد زیادی علاقه‌مند به موسیقی هستند. در نتیجه این هدیه می‌تواند برای هر شخصی مناسب باشد و محدودیت سنی ندارد. همچنین روز به روز بر تعداد این افراد افزوده می‌شود.

اگر دنبال خرید کادو تولد برای پسر نوجوان هستید، به شما هدفون بی‌سیم را پیشنهاد می‌کنیم. پسرها در این سن علاقه‌مند به این‌گونه وسیله‌ها هستند و از این هدیه‌ها بسیار استقبال می‌کنند.هدیه به پسر جوان

اسپیکر بلوتوث ضدآب

تقریبا همه نوجوان‌ها عاشق گوش‌دادن به موسیقی هستند. با استفاده از این اسپیکرها می‌توانند حتی زیر دوش آب هم به آهنگ موردعلاقه‌شان گوش کنند.هدیه به پسر جوان

عینک آفتابی؛ از بهترین ایده های کادو برای نوجوانان پسر

اگر قصد خرید کادو برای نوجوان پسر دارید و راجع‌به علاقه‌مندی‌های او اطلاعات چندانی ندارید، می‌توانید یکی از مدل‌های ساده عینک آفتابی را انتخاب کنید (مثل عینک ساده ری‌بن با فریم مربعی‌شکل که تقریبا با هر لباسی می‌شود آن را ست کرد).هدیه به پسر جوان

ماشین اصلاح صورت/ ریش‌تراش

پسرهای نوجوان کم‌کم به زمانی نزدیک می‌شوند که باید صورتشان را اصلاح کنند. بنابراین ماشین اصلاح صورت هم ایده بسیار خوبی برای هدیه‌دادن به آنها است. بهتر است یکی از مدل‌های جدیدتر این ماشین‌ها را انتخاب کنید که از پوست صورت در مقابل قرمزشدن و مشکلات پوستی محافظت می‌کنند. به‌این‌ترتیب می‌توانند از آن برای تمرین اصلاح استفاده کنند.

هدیه به پسر جوان

بلوز، پیراهن و تی‌شرت

بلوز، پیراهن مجلسی و تی‌شرت هم از انتخاب‌های بسیار خوب کادو برای نوجوان پسر هستند. می‌توانید هنگام خرید، طرح و مدل ساده‌ای را انتخاب کنید که بتواند با سایر لباس‌هایش بپوشد.

هدیه به پسر جوانکره جغرافیایی

کره جغرافیایی هم انتخاب خوبی است برای هدیه‌دادن به پسران نوجوانی که به جغرافیا و سفر به نقاط مختلف جهان علاقه‌مندند و با خرید آن، می‌توانید خوش‌حالشان کنید. حتی می‌توانید به آنها پیشنهاد دهید که نقاط موردعلاقه‌شان برای سفرکردن را روی کره علامت بزنند و به‌این‌شکل، الهام‌بخش‌ آنها باشید.هدیه به پسر جوان

هدایای سازمانی

هدفون و هندزفری

هدفون و هندزفری انتخاب مناسب دیگری است برای پسران نوجوانی که زیاد آهنگ گوش می‌کنند. اگر می‌خواهید واقعا آنها را خوش‌حال کنید، می‌توانید یکی از مدل‌های جدیدتر، مثل هدفون AirPods اپل، را انتخاب کنید که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. هدفون‌های بلوتوث هم انتخاب مناسب دیگری هستند.

دوربین عکاسی چاپ سریع؛ ایده خرید کادو برای نوجوان پسر

دوربین عکاسی چاپ سریع هم ایده مناسب خرید کادو برای نوجوان پسر است؛ کادویی که از گرفتن آن بسیار خوش‌حال خواهند شد و با عکس‌برداری و چاپ سریع آن اوقات خوشی را تجربه خواهند کرد.هدیه به پسر جوان

 پوستر و استیکر

پسرهای نوجوان علاقه زیادی به چسباندن پوستر و استیکر به دیوار اتاق‌خوابشان دارند. می‌توانید باتوجه‌به علاقه‌مندی‌های آنها، طرح‌ها و مدل‌های متنوعی پیدا کنید و با خرید این هدیه خوش‌حالشان کنید.

تخته دارت

مردها هرقدر هم که سنشان بالا برود، بازهم به بازی‌کردن علاقه دارند. پس تخته دارت را هم می‌توانیم به شمار ایده‌های خرید کادو برای نوجوان پسر اضافه کنیم.هدیه به پسر جوان

عینک محافظ چشم

عینک‌های محافظ چشم مخصوصی که از چشم دربرابر اشعه‌های مضر مانیتورهای کامپیوتر و صفحه‌های نمایش دیگر وسایل الکترونیک محافظت می‌کنند، هدیه بسیار خوبی برای پسران نوجوان هستند؛ به‌ویژه برای پسران نوجوانی که وقت زیادی را صرف بازی های کامپیوتری می‌کنند.

کتاب؛ ایده خرید بهترین هدیه برای پسرهای جوان

کتاب نوجوانان هم کادوی مناسبی برای نوجوان پسر است. با هدیه‌دادن کتاب می‌توانید آنها را به کتابخوانی و مطالعه تشویق کنید و کمک کنید تا اوقات فراغت خود را به بیهودگی نگذرانند. فقط به کمی تحقیق و جست‌وجو نیاز دارید تا موضوعات و کتاب‌های مناسب سنشان را پیدا کنید (رمان‌هایی مثل «سالار مگس‌ها» انتخاب‌های خوبی هستند).

 فلاسک و قمقمه آب سرد

فلاسک و قمقمه آب سرد برای پسران نوجوانی مناسب است که به‌طور منظم به باشگاه ورزشی می‌روند. دراین‌صورت حتما به کارشان خواهد آمد.

هدیه برای روز زن و روز مادر

ساک‌دستی

ساک‌های دستی استفاده بسیاری دارند و هنگام سفر و گشت‌وگذار، حمل وسایل ضروری را ممکن می‌کنند. بنابراین ساک‌دستی هم مورد دیگری است که می‌توانید به‌عنوان کادو برای نوجوان پسر در نظر داشته باشید.

کاور و کیس موبایل

برای خرید این مورد بهتر است از مدل موبایل شخص موردنظرتان مطلع باشید. البته کاورها و کیس‌هایی هم هستند که برای بیشتر مدل‌ها کارایی دارند. همچنین اگر بخواهید کادویتان کمی بیشتر جلب‌توجه کند، می‌توانید از انواع کاورها و کیس‌هایی استفاده کنید که چند کاربرد دارند (مثل کاورهایی که جای مخصوصی برای قراردادن کارت اعتباری و پول نقد دارند).

کوله‌پشتی

کوله‌پشتی یکی از مواردی است که بیشتر مواقع برای پسرهای نوجوان کاربرد دارد. به همین دلیل، به‌احتمال ‌زیاد کوله‌پشتی قبلی‌شان قدیمی شده است و دیگر رنگ‌وروی سابق را ندارد. اگر چنین نباشد هم مطمئن باشد از داشتن یک کوله‌پشتی جدید خوشحال خواهند شد.

لامپ نواری ال‌ای‌دی

 

فوتبال دستی؛ برای پسرهای عاشق فوتبال

هیچ‌چیز در جهان به اندازه فوتبال برای پسرها هیجان‌انگیز نیست. مهم نیست که او طرفدار کدام تیم فوتبال باشد شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد یک میز فوتبال دستی به او بدهید تا در اوقات فراغت خود به همراه دوستانش با آن سرگرم شود و لذت ببرد.

فوتبال دستی یکی از پرطرفدارترین وسایلی است که پسرها به آن علاقه‌مند هستند. یکی از بهترین کادوهای مناسب برای پسر نوجوان فوتبال دستی است.

این وسیله برای اوقات فراغت هر پسری بسیار با ارزش است زیرا می‌تواند در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازد. فوتبال دستی برای تمام طرفداران فوتبال در این سن یک هدیه مناسب است.

ست عطر و ادکلن مردانه؛ همه قبولش دارند!

در همه نقاط جهان ادکلن بهترین هدیه تولد برای آقایان در هر سنی هست. در نتیجه اگر به دنبال هدیه شیک و جذاب هستید، بهتر است از ست عطر و ادکلن استفاده کنید.

این هدیه مناسب افرادی است که با آن‌ها رودربایستی دارید و یا به آن اهمیت می‌دهید. همچنین در دنیا هیچ فردی وجود ندارد که ادکلن را هدیه بدی بداند و یا آن را به‌عنوان کادو شیک و عالی قبول نکند.

اگر می‌خواهید کادویتان کمی متفاوت باشد، می‌توانید یکی از مدل‌های عطرهای جیبی را تهیه کنید که می‌شود همه‌جا آنها را همراه داشت و به‌راحتی استفاده کرد.صنایع دستی و سوغات ایتالیا

شارژر بی‌سیم؛ یکی از کاربردی ترین خریدهای کادو برای نوجوانان پسر

هیچ نوجوانی دوست ندارد نیمه‌های شب و هنگام استفاده از موبایل، بنا به ضرورت مجبور به پیداکردن سیم شارژر و استفاده از آن شود، به‌خصوص که این سیم گاهی دست‌وپاگیر می‌شود؛ بنابراین خرید شارژرهای بی‌سیم انتخاب بسیار خوبی برای رفع این مشکل و کمک به آنها است.هدیه به پسر جوان

اسکیت‌بورد؛ ایده خرید کادو برای نوجوان پسر

اگر کسی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید به اسکیت‌سواری علاقه‌مند است، می‌توانید با خرید یکی از انواع مدل‌های اسکیت‌بورد خوش‌حالش کنید.

 دستبند مردانه؛ از ایده های کادو برای نوجوانان پسر

با انتخاب دستبند مردانه به‌عنوان کادو برای نوجوان پسر می‌توانید خوش‌حالش کنید. فقط باید این نکته را مدنظر داشته باشید که علاقه‌ای به استفاده از این‌دست وسایل زینتی دارد یا خیر.هدیه به پسر جوان

تخته یا حلقه بسکتبال

تخته یا حلقه بسکتبال برای پسرهای نوجوانی که به این ورزش علاقه‌مند هستند، انتخاب بسیار خوبی است و حتما از هدیه‌گرفتن اینها خوش‌حال خواهند شد.

هودی و سویشرت مردانه

هرچند حالا دیگر در بیشتر مناطق فصل مناسب برای پوشیدن این لباس‌ها نیست، نمی‌توانیم منکر علاقه پسرهای نوجوان به پوشیدن انواع مدل‌ها و طرح‌های هودی و سویشرت شویم. حتما از گرفتن این هدیه خوش‌حال خواهند شد و هودی و سویشرت را در کمد لباس‌هایشان نگه خواهند داشت تا فصل مناسب برای پوشیدنشان برسد.هدیه به پسر جوان

دوچرخه؛ ایده خرید کادو برای نوجوان پسر

دوچرخه هم یکی از مواردی است که تقریبا هر پسر نوجوانی از هدیه‌گرفتن آن بسیار خوش‌حال خواهد شد. اگر نوجوانی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید هنوز به سن مناسب برای کنترل تمامی مدل‌های دوچرخه‌ نرسیده است، بهتر است با کمی جست‌وجو یکی از انواع مدل‌هایی را بخرید که عوض‌کردن دنده و کنترل آنها ساده‌تر است.هدیه به پسر جوان

کفش و اسنیکرز مردانه

اسنیکرز از مدل‌های محبوب کفش میان پسرهای نوجوان است و حتما از هدیه‌گرفتن آن خوش‌حال خواهند شد.

 چادر مسافرتی؛ ایده خرید کادو برای نوجوان پسر

اگر نوجوانی که می‌خواهید برایش کادو بخرید به گشت‌وگذار در مناطق بیرون‌شهری و چادرزدن در جنگل و کویر علاقه دارد، می‌توانید برایش یکی از انواع مدل‌های چادرهای مسافرتی را بخرید که به‌سادگی و در مدتی کوتاه باز و متصل می‌شوند.هدیه به پسر جوان

 جاکلیدی

جاکلیدی مورد مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای است که می‌توانید آن را هنگام خرید کادو برای نوجوان پسر در نظر داشته باشید. طرح و مدلی انتخاب کنید که برایش جالب باشد یا آنکه یکی از انواع مدل‌های چندکاره جاکلیدی را بخرید و به او هدیه بدهید.

 شلوار جین؛ از ایده های بهترین هدیه برای پسرهای جوان

اگر دوست دارید لباس هدیه بدهید و درباره نوع و مدل لباس موردنظرتان تردید دارید، بهتر است به فکر خرید شلوار جین باشید. شلوارهای جین را تقریبا همه دوست دارند؛ به‌خصوص که می‌توانند آن را با هر لباسی ست کنند.

 گیتار

اگر می‌بینید نوجوانی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید مدام در حال تمرین با گیتارش است و پشتکار او را تحسین می‌کنید، می‌توانید گیتاری با کیفیت‌تر برایش بخرید و به‌این‌شکل مشوقش باشید.هدیه به پسر جوان

کجت لیوان جادویی

خوردن قهوه و چایی هر روز صبح برای اکثر آقایان یک امر ضروری است. یک لیوان جادویی که با حرارت تغییر رنگ می‌دهد خوردن چایی و قهوه را لذت بخش تر می‌کند.بنابراین می‌تواند کادوی جالبی برای پسر های علاقه مند به چایی و قهوه باشد.

خرید صنایع دستی

کنسول بازی

کنسول بازی یکی از بهترین کادوهای تولدی است که می‌شود برای یک پسر نوجوان گرفت. با استفاده از کنسول بازی می‌تواند همه بازی های گرافیکی و ویدیویی را تجربه کند و سرگرم شود. این هدیه تولد ممکن است هزینه زیادی روی دست شما بگذارد اما با این حال ارزش شاد کردن پسرتان را دارد.

 هارد دیسک

این یک کادوی تولد مناسب و مفید برای همه پسران جوان و نوجوان و همچنین آقایان است که می‌توانند همه اسناد و فایل‌های مهم خودشان را در آن ذخیره کنند. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود یک هارد دیسک با فضای مناسب انتخاب کنید.

عینک سه بعدی

این یک هدیه تولد مناسب برای تولد پسران نوجوان و جوانی است که همیشه به دنبال هیجان هستند. با چنین هدیه‌ای آنها می‌توانند در هنگام بازی کردن و تماشای فیلم بهترین تجربه را داشته باشند .هدیه به پسر جوان

دوربین دیجیتال

دوربین می‌تواند یک کادوی تولد عالی برای پسری باشد که علاقه زیادی به عکاسی دارد ولی دوربین ندارد. بنابراین این هدیه شما می‌تواند انگیزه بزرگی برای او باشد. در کل هر هدیه‌ای که باعث ایجاد انگیزه در شخص گیرنده شود و به او کمک فروانی کند یک هدیه تولد عالی محسوب می‌شود.هدیه به پسر جوان

باکس شکلات

فرقی نمی‌کند که فردی که می‌خواهید برایش کادو بخرید چندساله است، دختر است یا پسر؟ زیرا عشق به شکلات نه ربطی به جنسیت دارد و نه با بالا رفتن سن از بین می‌رود. بنابران می‌شود گفت که شکلات یکی از مطمئن‌ترین و موثرترین هدیه‌ها برای تولد همه‌ی کسانی است که شکلات دوست دارند.

پوستر برای دیوار اتاق خواب

یک کادو تولد جالب و متفاوت دیگر که می‌توان برای پسرها در نظر گرفت پوستر برای اتاق خوابشان است. این پوستر می‌تواند عکس یکی از شخصیت‌های مورد علاقه او مثل سوپر استارها یا فوتبالیست‌های معروف و یا یک پوستر با یک پیام یا نقل قول انگیزشی و الهام بخش باشد.

خودنویس

اگر پسر مورد نظر شما شاغل است و در طول روز زیاد مشغول نوشتن است و یا اینکه به نویسندگی علاقه مند است و اوقات فراقتش را با نوشتن پر می‌کند؛ پس خودکار جزء وسایلی است که زیاد با ان سر و کار دارد. بنابراین یک خودنویس زیبا با یک پیام حکاکی شده بر روی ان می‌تواند گزینه خوبی به عنوان هدیه تولد برای او باشد.هدیه به پسر جوان

بلیط رویدادهای مختلف

یک هدیه مناسب و ارزان برای پسرها بلیط برای رویداد‌های مختلف مورد علاقه او مثل بلیط یک مسابقه ورزشی، بلیط کنسرت، نمایش و … است. همیشه که هدیه های تولد نباید گران قیمت باشند گاهی همین که به یاد او باشید و سعی کنید با یک کار کوچک اورا خوشحال کنید برایش به اندازه یک دنیا ارزش دارد.هدیه به پسر جوان

ست دکمه سر دست و گیره کروات

اگر به دنبال یک کادو تولد پسرانه لاکچری و شیک هستید این می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. حتی اگر پسر مورد نظر شما کت و شلواری هم نباشد؛ با این حال می‌تواند این هدیه شما را برای روزهای خاصی که لازم است تیپ رسمی داشته باشد نگه دارد.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد