هدیه روز دانشجو برای دختر و پسر

روز دانشجو روزیست برای مورد توجه قرار دادن داشنجویان اطرافمان است. اگر خواهر، براد، فرزند، همسرو یا دوستتان در حال تحصیل در دانشگاه است بهترین فرصت برای تحسین کردن اوست تا با انگیزه ای بیشتر به ارتقا مدارج علمی خود بپردازد. این روز را با خرید هدیه روز دانشجو برای دختر و پسر تبریک بگوییم.  به همین ترتیب در ادامه به ایده هایی برای هدیه های مناسب روز دانشجو پرداخته ایم.هدیه روز دانشجو

هدیه روزدانشجو برای رشته کامپیوتر

ابزار‌ها و گجت‌هایی که مربوط به حوزه موبایل و کامپیوتر می‌شوند یک هدیه مناسب و عالی برای او هستند. هدیه مناسب روز دانشجو برای دانشجویان عاشق کامپیوتر و تکنولوژی می‌تواند شامل گجت‌ها و چیزهایی مختلفی مثل لپ تاپ، کامپیوتر، گوشی موبایل، قاب گوشی، هدفون، اسپیکر و مواردی از این قبیل شوند.

هدایای سازمانی

هدیه روز دانشجو کیف و کوله پشتی

کیف یا کوله پشتی یکی از چیزهایی که واقعا برای دانشجوها لازم است. یک دانشجو باید همیشه کتاب، جزوه و وسائل ضروری خود را به اضافه یک لپ تاپ به‌همراه داشته باشد و داشتن یک کیف یا کوله پشتی مناسب و ارگونومیک واقعا کمک زیادی به او می‌کند. پس چه هدیه ای مناسب‌تر از کیف و کوله برای روز دانشجو ! با انتخاب یک کیف یا کوله پشتی مناسب هم یک وسیله کاربردی به دانشجوی زندگی خود می‌دهید و تجربه بهتری از رفتن به دانشگاه را به او خواهید داد. خوشبختانه کیف و کوله از آن دسته وسایل و هدیه های مناسب روز دانشجو است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلف وجود داشته و می‌توانید بسته به سلیقه دانشجو مورد نظرتان یکی را برای او انتخاب و خریداری کنید.

هدیه روز دانشجو هدیه دست‌ساز

برخی از هدایا علاوه بر کاربردی بودن می‌توانند مفهومی نیز باشند و معنای عمیق‌تری را منتقل کنند. به عنوان مثال ساختن یک هدیه با دست خود یا هدیه‌ای که برای دانشجو زندگی شما شخصی‌سازی شده باشد انتخابی فوق‌العاده است. به‌این‌منظور اگر خودتان در ساخت یک هدیه دست‌ساز مهارت دارید، دست‌به‌کار شده و یک هدیه دست‌ساز درست کنید، اما اگر مهارت یا وقت کافی را ندارید، یک قدم جلوتر رفته و با کمک یک متخصص ساخت دست‌سازه یک هدیه ویژه دست‌ساز برای دانشجوی زندگی‌تان تهیه کنید.

ابزار دست ساز کاربردی مثل جامدادی‌های دست‌ساز، تی‌شرت‌های چاپ اختصاصی، ماگ‌‌های خاص، کوله‌پشتی‌های دست ساز و مواردی از این قبیل از جمله هدیه های دست ساز مناسب برای روز دانشجو هستند که می‌توانید برای این روز تهیه کنید.

هدیه روز دانشجو

هدیه روز دانشجو هدیه‌های کاربردی

برای انتخاب کادو مناسب روز دانشجو می‌توانید سراغ ابزارهای کاربردی بروید. چیزهایی مثل فلاسک آب یا قهوه، دفترچه یادداشت، ملزومات نوشتاری و مواردی از این قبیل. با هدیه دادن ابزارهای کاربردی به دانشجو زندگی‌تان هم وسیله‌ای ارزشمند به او داده، هم او همیشه به یاد شما خواهد بود، چراکه همیشه و هر روز از هدیه‌ای که به او داده‌اید استفاده خواهد کرد. برای هدیه دادن یک یا چندین وسیله کاربردی به دانشجوی زندگی خود فقط کافی است به او توجه کنید و ببینید چه چیزی را هر روز استفاده می‌کند یا نیاز دارد.

هدیه روز دانشجو برای دخترهدیه روز دانشجو

حتما تا به حال زیاد به این قضیه فکر کرده اید که به عنوان هدیه روز دانشجو برای دختر چه چیزی را باید تهیه کنید. اگر در تدارک خرید این هدیه تا الان ایده ای در این رابطه به ذهن شما نرسیده است، ما در این مقاله ایده هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که از سردرگمی خارج شوید.

روزی در تقویم ما به عنوان روز دانشجو وجود دارد و مرسوم است که والدین در این روز به فرزندان دانشجوی خود هدیه ای بدهند. حال سوال اینجا است که چه هدیه ای به دختران در این روز بدهیم. این کار چندان که تصور می کنید، آسان نیست، چون تنوع زیاد کالاها ممکن است شما را سردرگم کند.

دختران سلیقه رنگارنگ و وسیعی در تمام امور دارند. به همین دلیل برای تهیه بهترین کادو برای روز دانشجو برای دختران باید یک سری فاکتورها و ویژگی ها را رعایت کنید. اگر از این ویژگی ها اطلاعی ندارید، ما در این مقاله آن ها را به شما معرفی می کنیم و ایده های خوبی به شما پیشنهاد خواهیم داد.

وسایل آرایشی

درست است که امروزه ماسک می‌زنیم و چیز زیادی از صورتمان پیدا نیست، اما هنوز هم وسائل آرایشی کاربرد خود را از دست نداده‌اند و برخی دوست دارند هنر و ظرافت خود را با آن نشان دهند. انتخاب لوازم آرایش برای کسی که دوستش داریم شاید کاری ریسکی باشد؛ چراکه دانستن اینکه او از چه رنگ‌هایی خوشش می‌آید، چه مارکی را می‌پسندد، کدام یک ممکن است برای او حساسیت ایجاد کند و چیزهایی شبیه به این همگی مواردی هستند که اگر ندانید، احتمالا نتوانید شخصی که قرار است هدیه دریافت کند را حسابی خوشحال کنید، اما اگر دانشجوی زندگی خود را به‌خوبی بشناسید لوازم آرایش یک هدیه مناسب برای روز دانشجو و قدردانی از او خواهد بود و حسابی او را خوشحال خواهید کرد.هدیه روز دانشجو

هدیه‌های پر رزق و برق

هدیه‌های پر رزق و برق که شامل ساعت، زیورآلات و اکسسوری‌ها می‌شوند، جز آندسته از انتخاب‌هایی هستند که تقریبا هر کس با هر بودجه و سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. با توجه به بودجه خودتان می‌توانید یک اکسسوری زیبا و ارزان انتخاب کنید یا به سراغ جواهرات و ساعت‌های گران قیمت بروید. خوشبختانه هر انتخابی که بکنید خیالتان راحت است آنقدر تنوع وجود دارد که هم شما و هم عزیز دانشجویتان را راضی کند.

هدیه روز دانشجو

هدایای تبلیغاتی

ساعت هوشمند

زمان برای دانشجویان بسیار اهمیت دارد. بنابراین هدیه ای که تا حد زیادی بتواند آن ها را خوشحال کند و کارایی زیادی برای آن ها داشته باشد، ساعتی هوشمند است.

یک ساعت هوشمند که متفاوت با ساعت معمولی عمل می کند، ایده عالی برای هدیه روز دانشجو به شمار می آید. اما تنها کاری که چنین ساعت هایی انجام می دهند، نشان دادن زمان نیست، بلکه می توانند ضربان قلب را بسنجند، پیام ارسال کنند و حتی به وسیله آن ها فرد به موسیقی گوش کند و به تماس ها پاسخ دهد.

صفحات این ساعت ها لمسی است و فرد با استفاده از آن ها قادر به انجام دادن چندین کار خواهد بود. بند این ساعت ها رنگبندی متفاوتی دارد.

ست براش

یکی از تفریحات و فعالیت های مورد علاقه دختران آرایش کردن است که می توانیم ادعا کنیم سلیقه مشترک همه آن ها به حساب می آید. ابزار مربوط به آرایش دختران را خیلی خوشحال می کند. ست براش یکی از این ابزار است.

  خودکار رنگی

ابزار جدایی ناپذیر هر دانشجوی دختری چندین خودکار رنگی برای یادداشت برداشتن است. خودکارهای رنگی نه تنها به فهم بهتر مطلب کمک می کنند، بلکه در روحیه صاحب آن نیز تاثیر می گذارد و درس خواندن را به امری کسل کننده بدل نمی کند.هدیه روز دانشجو

کلاسور

دانشجویان مجبور هستند که در طول روز علاوه بر کتاب، جزوات و دفترهای زیادی را با خود حمل کنند که در نوع خود کار راحتی نیست. وسیله ای که این امر را سهولت می بخشد، کلاسور است.

با کلاسور آن ها می توانند به وسیله های خود نیز نظم ببخشند. کلاسورها در جنس ها، طرح ها و نقش های متفاوتی پیدا می شوند که ظاهر بسیار زیبایی نیز دارند. کلاسور به عنوان هدیه روز دانشجو برای دختر گزینه بسیار مناسبی است.هدیه روز دانشجو

دفتر فانتزی

تا زمانی که به درس خواندن ادامه دهید، مطمئنا به دفتر نیاز خواهید داشت. حتی الان که گوشی ها و تبلت های هوشمند ابزار یادداشت برداری دارند، هیچ چیزی نمی تواند جای دفتر را بگیرد.

دفترها انواع و اقسام متنوعی دارند و با قیمت های متنوع در بازار موجود هستند. یک دفتر با طرح فانتزی بدون شک می تواند دانشجوی دختر را خوشحال کند.هدیه روز دانشجو

ساعت مچی

در قسمت های قبلی گفتیم که ساعت هوشمند می تواند چندین کار انجام دهد، اما چنین ساعت هایی هزینه زیادی دارند. به جای آن انتخاب ساعت مچی نیز برای هدیه روز دانشجو به دختر گزینه مناسبی است.

ساعت هم کاربردی است و هم یک اکسسوری زیبا به شما می آید. تنوع ظاهر و قیمت ها در بازار بسیار زیاد است. با توجه به بودجه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

هدیه روز دانشجو برای پسر

در تمامی فرهنگ ها هدیه دادن امری زیبا و پسندیده است. تبادل هدیه در بین جوان ها اهمیت بیشتری دارد. جوان ها با هدایای شگفت انگیز خوشحال می شوند. یکی از هدایایی که در این مقاله به آن می پردازیم، هدیه روز دانشجو برای پسران است.

جهت خرید هدیه ای که حس غافلگیری به همراه داشته باشد، کمی وقت بگذارید. کالاها را از مرغوب ترین اجناس انتخاب کنید و برای انتخابی ایده آل مقایسه قیمت داشته باشید. تصمیم داریم که وبسایت محبوبی را به شما معرفی می کنیم.

هدست

یکی از جدیدترین ملزومات دنیای مجازی انواع هدست به شمار می رود. هدست همان هدفون پیشرفته ای است که مجهز به میکروفون می شود. این هدیه به طور قطع بهترین هدیه روز دانشجو برای پسران به شمار می رود.

این وسیله انواع مختلفی دارد: نوع تک گوشی که گوش دیگر آزاد است، نوع دو گوشی، نوعی که میکروفون داخلی دارد و نوعی که میکروفون خارجی دارد، از انواع هدست محسوب می شود.

این وسیله علاوه بر گوش دادن به ویس و موسیقی کاربرد ارتباطی هم دارد. در شرکت های مخابراتی، خدماتی، پشتیبانی و در هنگام چت با دوستان وسیله مفید و کاربردی است. اتصال با فیش یا به صورت بلوتوثی از تکنولوزی های به کار رفته در هدست است.هدیه روز دانشجو

هدفون

این وسیله برای گوش دادن به صدا و موسیقی و جهت جلوگیری از انتشار صدا در محیط طراحی شده است و در دو نوع بی سیم و با سیم به بازار می آید. هدفون از نظر شکل گوشی انواع مختلفی در طراحی دارد و صدا با سیستم استریو پخش می شود.

هدفون های قدیمی تر با سیم و فیش های مخصوصی به دستگاه متصل می شدند. در حال حاضر انواع متنوعی از هدفون های بی سیم بر پایه بلوتوث تولید می شوند.

اسپیکر

پسران دانشجو علاقه فراوانی به گوش دادن موسیقی و سیستم های صوتی دارند. خرید هدیه ای کاربردی بسیار هوشمندانه به نظر می رسد. گوش دادن به موسیقی در برنامه های روزانه افراد جا خوش کرده است. پس به هدیه منحصر به فرد اسپیکر فکر کنید.

اسپیکر در نوع بلوتوثی یک وسیله همراه است که در منزل و حتی بیرون از محیط منزل کاربرد دارد. وسیله ای جذاب برای پسران اهل تکنولوژی به شمار می رود.

کوله پشتی

دانشجو در دنیایی از کتاب و ملزومات شخصی غرق است. کوله پشتی برای مراجعه به دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ورزش کارایی بالایی دارد. وسیله ای که اطمینان داشته باشید، بدون استفاده نمی ماند.

کوله پشتی ها در انواع جنس ها و سایزهای متفاوت به بازار عرضه شده اند. خوبی انتخاب این هدیه روز دانشجو برای پسران تنوع در قیمت است. با هر بودجه ای که در نظر دارید، کوله پشتی مناسبی انتخاب می کنید.

صنایع دستی

برای یک دانشجوی جوان وسایل تنوع و خاص بسیار جذاب است. خرید صنایع دستی به عنوان هدیه می تواند هدیه ای ارزشمند و ماندگار باشد. کیف های دانشجویی گلیمی و سنتی، جامدادی حصیری رومیزی، کیف جامدادی سنتی، گلیم دستباف و … پیشنهادات دوراونتاش برای خرید یکی هدیه ی مناسب و ارشمند است.هدیه برای روز دانشجو

 

لباس زمستانی شیک

شانزدهم آذر روز دانشجو عنوان دارد. فصل زمستان در راه است و اولین گزینه مورد نیاز به عنوان هدیه روز دانشجو برای پسران لباس زمستانی به شمار می رود.

برای خرید لباس مناسب کمی به سابقه لباس پوشیدن دانشجو فکر کنید. به طور حتم مدل و سلیقه لباس پوشیدن او را کشف می کنید. نکته مهم دیگر انتخاب جنس و سایز مناسب است.هدیه روز دانشجو

تخته نرد

یکی از بازی های فکری محبوب جوانان تخته نرد است. این وسیله در سایزها و جنس های متفاوت و با دامنه قیمت گوناگون در بازار موجود است.

جهت خرید هدیه روز دانشجو برای پسران این گزینه هیجانی را از دست ندهید. تخته نرد کادویی سرگرم کننده برای پسران جوان که اهل بازی های هیجانی هستند، به شمار می رود.هدیه روز دانشجو

عطر و ادکلن

تنوع در دنیای عطر دست شما را برای انتخابی بی نظیر باز می کند. در صورتی که کمی به سلایق دانشجوی دریافت کننده هدیه آشنایی داشته باشید و با اتکا به سلیقه خود بهترین هدیه روز دانشجو برای پسران خریداری کنید. این هدیه با یک کادو پیچی شیک و بی نظیر حس قشنگی را منتقل می کند.هدیه روز دانشجو

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد