خرید اینترنتی هدیه روز مادر و روز زن

خرید اینترنتی هدیه روز مادر و روز زن

ویدئو خرید اینترنتی هدیه روز مادر و روز زن

آیا به خرید اینترنتی روز مادر و روز زن فکر کرده اید؟ همه تا الان تجربه خرید هدیه را داشته ایم و این را می دانیم هدیه گرفتن برای روز مادر یکی از سخت ترین هاست. زیرا همیشه به دنبال هدیه ای هستیم که دارای ویژگی های مثبت مختلفی مثل کاربردی، زیبا، با ارزش، دارای قیمت مناسب و دردسترس باشد. ما در این مطلب به شما می گوییم خرید اینترنتی هدیه روز مادر و روز زن چه فواید برتری نسبت به خرید فیزیکی دارد. پس تا انتها با مجله دوراونتاش همراه باشید.خرید اینترنتی هدیه روز مادر و روز زن

خرید آنلاین کادو روز مادر

هر سال نزدیک روز مادر تازه به این فکر میافتیم که برای مادرمان چه هدیه ای بخریم که او را خوشحال کند. اما با یکی دو روز چرخیدن نمی توانیم به همه بازار دسترسی داشته باشیم.  یکی از راه های راحت و کم ریسک خرید آنلاین کادو روز مادر است. حتما می پرسید چگونه؟ این روز ها فروشگاه ههای سطح شهر علاوه بر فروش فیزیکی خدمات فروش آنلاین را از طریق وبسایت یا پلت فرم های مختلف را در اختیار مشتریان خود گذاشته اند و تمامی مدل ها را با رنگ بندی و پرو توسط مدل ها به مخاطبان خود عرضه می کنند . وحتی میتوانید با آن ها در زمینه خرید اینترنتی کادو مشورت کنید .اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی دارید  می توانید از طریق شماره 09044357593  با پشتیبانی فروشگاه آنلاین دوراونتاش تماس و یا از طریق واتساپ و دیگر پلتفرم ها چت و گفتگو کنید. تا یک خرید مطمئن و کم ریسک را تجربه کنبد.

خرید اینترنتی کادو روز مادر

این روز ها به دلیل مشغله زیاد افراد امکان چرخیدن در تمام فروشگاه های شهر وجود ندارد. اما با وجود اینترنت دیگر این مشکل وجود ندارد. زیرا بیشتر کسبه برای ارتقا فروش خود امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند . پس شما نیز می توانید با خرید اینترنتی کادو روز زن  همسران خود را خوشحال کنید و حتی از این طریق او را غافلگیر کنید و کادو را به آدرس محل کار او ارسال کنید . این کار بسیار برای او هیجان انگیز خواهد بود .خرید اینترنتی هدیه روز مادر و روز زن

خرید آنلاین هدیه روز زن

همیشه آقایان هنگام خرید هدیه برای همسران خود دچار سردرگی می شوند زیرا اکثر خانم ها مشکل پسند هستند و همین موضوع آقایان را به چالش می کشاند. اما با در نظر گرفتن خرید آنلاین هدیه روز زن در واقع یک میانبر زده اید. زیرا  با یک سرچ مختصر در اینترنت با تنوع بالایی از پیشنهادات روبه رو می شودید. همچنین با وجود صدها فروشگاه آنلاین بدون شک هدیه ای باارزش و مناسب را پیدا خواهید کرد.

مزایای خرید آنلاین هدیه روز مادر

خرید هدیه برای کسانی که دوستشان دارید بسیار شگفت انگیز است. حالا فرض کنید اگر بخواهید که به صورت اینترنتی این خرید کادو را انجام دهید. ممکن است تمایل داشته باشید تا قبل از خرید هدیه، با مشخصات محصول آشنا شوید و بعد اقدام به تصمیم گیری نمایید. امکان خدمات اینترنتی این قابلیت را برای ما فراهم کرده و با خرید اینترنتی هدیه، مطمئنا لذت این هدیه دادن دو چندان خواهد شد.

برای خرید هدیه دو مورد حائز اهمیت است 1) زمان 2) قیمت

  • فروشگاه های اینترنتی گوناگونی به ارائه خدمات در این باره می پردازند. شما می توانید هدایای مدنظرتان را انتخاب کنید و پس از بررسی به خرید محصول اقدام کنید.
  •  شما می توانید به جای این که ساعت ها در ترافیک باشید و خسته شوید در خانه بمانید و هدیه خود را انتخاب نمایید
  • خرید اینترنتی هدیه جایگزین بسیار مطلوبی برای خرید حضوری خواهد بود. چرا که سهولت و راحتی را برای ما به ارمغان می آورد.
  • برای خرید هدیه به عنوان مساله ای شاخص، لازم است حق انتخاب بالا و تنوعی مناسب از محصولات در نظر گرفته شود تا بتوانیم با طیف وسیعی از حق انتخاب، بهترین گزینه را برای خرید اینترنتی هدیه داشته باشیم.
  • همچنین لازم است بدانیم هدیه انتخابی ما پس از ثبت سفارش قابل پیگیری باشد تا درصورت بروز مشکل، پیگیری سریع برای خرید خود داشته باشیم. فروشگاه های اینترنتی مختلفی در این راستا شکل گرفته اند.
  • برای خرید اینترنتی روز مادر می توانید به پیج کادو روز مادردر شبکه های اجتماعی مراجعه کنید و از ادمین پیج ها راهنمایی بگیرید

 این روز ها اکثر افراد ترجیح می دهند خرید های خود را اینترنتی انجام دهند. حتی مدیران شرکت ها و سازمان ها برای خرید هدایای سازمانی خود به مناسب روز زن به کارمندان خانم را از طریق خرید اینترنتی انجام می دهند این کار فواید زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

کمک به حفظ محیط زیست و سلامت خود و دیگران

مهمترین مزیت خرید اینترنتی حفظ محیط زیست و هدیه دادن محیط زیستی سبز به دیگران خواهد بود.
خرید اینترنتی باعث شده تا از تردد خودروها در سطح شهر جلوگیری شود و میزان ترافیک به طور چشمگیری کاهش پیدا کند و هوای پاک را به خود و دیگران هدیه کنیم.

ارزش قائل شدن برای شخص مقابل

وقتی با وجود تمام مشغله‌های کاری و یا دور بودن از عزیزانتان نتوانسته ‌اید تا در کنارشان باشید.
اما توانسته‌اید با خرید اینترنتی هدیه و کادو، فرد مورد نظر را غافلگیر کنید و به او یادآور شوید که چقدر برای شما با ارزش و مهم است.

عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی برای ثبت سفارش

برای خرید اینترنتی هدیه و کادو از صفحات مختلف می‌توان در هر ساعتی از شبانه روز و در هر شهری از ایران اقدام به خرید کرد.

خرید راحت و بدون استرس

خرید اینترنتی هدیه و کادو را می‌توان در منزل یا محل کار خود به راحتی و بدون حضور در بیرون انجام داد.
گاهی باید برای رفتن به محل خرید مورد نظر شلوغی و ترافیک خیابان‌ها، گیر نیاوردن جای پارک ماشین و….. را تجربه کنید که باعث افزایش اضطراب شما خواهد شد.
با خرید اینترنتی هدیه و کادو در منزل یا محل کارتان در کنار انجام کارهای روزمره و محوله، احساس آرامش را به خود هدیه خواهید داد.

امکان مقایسه قیمت‌ها و بهره مندی از تخفیف‌ها در مناسبت‌های خاص

با خرید اینترنتی هدیه و کادو و مقایسه قیمت‌ها در سایت‌ها و صفحات مختلف دیگر، خریدی با قیمت مناسب داشته باشید.
و از تخفیف‌های آن فروشگاه‌های اینترنتی بهره مند شوید.

تنوع بالای محصولات و کالاهای ارائه شده در فروشگاه‌های اینترنتی

بخاطر تنوع بالایی که بیشتر این فروشگاه‌های اینترنتی در ارائه کالاها و محصولات خود دارند.
شما به راحتی می‌توانید خرید اینترنتی هدیه و کادو را کاملا متناسب با مناسبت مورد نظر، جنسیت و سن فرد مورد نظر و بودجه خود انجام دهید.

خرید با صرف زمان بیشتر

خرید هدیه و کادو نیازمند صرف وقت زیاد است تا بر اساس سلایق شخص مورد نظر انتخاب شود.
با خرید اینترنتی هدیه و کادو، می‌توانید با صرف وقت زیاد، بدون عجله و رودربایستی با فروشنده، خرید خود را به درستی انجام دهید.

خرید بدون معطلی

با خرید اینترنتی هدیه و کادو، بدون معطلی در فروشگاه برای آماده سازی بسته و یا تزیین آن، بسته را تحویل خواهید گرفت.

پرداخت آسان و سریع خرید

برای پرداخت خرید اینترنتی خود کافی است تا با داشتن یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب و با دریافت رمز دوم،
مبلغ مورد نظر را از طریق یکی از درگاه‌های پرداخت موجود در سایت پرداخت کنید و سفارش خود را ثبت و قطعی کنید.
البته بعضی از سایت‌های فروش آنلاین، مبلغ مورد نظر را پس از تحویل کالا دریافت خواهند کرد.

تحویل سریع بسته

با خرید اینترنتی کادو و هدیه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بسته هدیه خود را ارسال و یا دریافت کنید.

امکان ارسال هدیه به شخص مورد نظر

گاهی برخی از این مراکز فروش آنلاین، فرایند بسته بندی و ارسال هدیه از طرف شما به شخص مورد نظر را به هر جای ایران انجام می‌دهند.

 

20  ایده برای خرید اینترنتی هدیه روز زن و مادر

1. زیورآلات

زیورآلات و به‌خصوص گردنبند همیشه برای مادرها یک هدیه درجه یک محسوب می‌شده است. البته هدیه‌ای بود که بیشتر پدرهایمان به مادرهایمان هدیه می‌دادند چون وسع بچه‌ها کمتر به خرید طلا می‌رسید. با این حال قیمت زنجیر طلای بافت خیلی مناسب است و به نظرم می‌تواند یکی از آن هدایای ساده و شیک برای مادرها باشد. این نوع زنجیر، ساده ولی ضخیم است که هم با لباس‌های اسپورت و هم مجلسی می‌شود استفاده‌اش کرد. خوبی قطرش این است که دور گردن پیچ هم نمی‌خورد. یکی از آن زیورآلاتی است که برازنده مادران است.

2. عطر و ادوکلنصنایع دستی و سوغات ایتالیا

کلاسیک‌ترین هدیه برای خانم‌ها از جمله مادران و مادربزرگ‌ها عطر و ادوکلن است. همه از بوی خوش لذت می‌برند. بعضی خانم‌ها دوست دارند عطرشان معرف‌ شخصیت‌شان باشد. برای همین همیشه از یک برند استفاده می‌کنند و برخی دیگر علاقه‌مندند عطرشان را در مناسبت‌های مختلف، فصل‌های مختلف و مکان‌های مختلف تغییر بدهند. موقع خرید عطر باید به این نکته دقت کنید که مادرتان دوست دارد همیشه عطر خودش را بزند یا به برندهای دیگر هم روی خوش نشان می‌دهد. به هر حال عطرهای خنک شیرین معمولا به مذاق مادرها خوش می‌آید. میان همه‌ی عطرهایی که این ویژگی را دارند، می‌توان عطر فرانسوی ادو پرفیوم زنانه لنوین مدل Eclat D Arpege را توصیه کرد که رایحه‌ی زنانه‌ی جذابی دارد.

3. لوازم آرایشی

برای خانم‌ها، از دختران جوان تا مادرها و مادربزرگ‌ها، همیشه لوازم آرایشی هدیه‌ی لذت‌بخشی است. البته انتخاب از میان صدها قلم لوازم آرایشی کار ساده‌ای نیست. به علاوه ماجرای رنگ‌ها هم مطرح است. بعضی از مادرها از لوازم آرایشی پررنگ و شاد خوششان می‌آید و بعضی‌ها از رنگ‌های ملایم لذت می‌برند. به همین خاطر خرید چیزهایی مثل رژگونه و رژلب کمی ریسک دارد. مداد چشم و خط چشم را هم ممکن است همه استفاده نکنند. بنابراین در همین گروه ریمل همیشه انتخاب مطمئنی است.

اما اگر قرار است کمی متفاوت‌تر عمل کنید پیشنهاد ما برای هدیه‌ی لوازم آرایش به مادرتان، کیت رنگ مو است. اولین‌بار که مادرم متوجه شد موهایش سفید شده را یادم می‌آید. حسی از بالا رفتن سن ایجاد می‌کند که شاید باعث اندوه شود. با رنگ‌ موهای متنوع حالا همیشه می‌شود احساس جوانی کرد. در میان برندهای مختلف رنگ مو، لورآل امتحانش را پس داده و هم موها را نمی‌سوزاند و هم ماندگاری خوبی دارد. تنوع رنگ‌هایش هم در بازار زیاد است.هدیه برای روز زن و روز مادر

4. لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی شاید یک هدیه‌ی خیلی مجلسی محسوب نشود. اصولا کمتر کسی به‌عنوان یک هدیه‌ی رسمی مثلا کادو و هدیه روز مادر یا کادوی تولد سراغ لوازم بهداشتی می‌رود اما اگر با دقت و سلیقه انتخاب کنید در لوازم بهداشتی هم می‌شود هدایای کاربردی خوبی پیدا کرد.

در سال‌های اخیر خوشبختانه استفاده از کرم ضدآفتاب متداول شده است. همه می‌دانند که اشعه‌ی ماورای بنفش چه ضررهایی برای پوست دارد. کرم ضدآفتاب حالا جزء لوازم بهداشتی طبقه‌بندی می‌شود و در عین حال می‌تواند هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای مادران باشد. مادرانی که نگران پوستشان هستیم. از لحاظ قیمتی هم محدوده‌ی متنوعی دارند. کرم ضدآفتاب الارو هم سبک است و هم رنگ‌دانه‌هایی دارد که می‌شود از آن به جای کرم پودر هم استفاده کرد. در مقابل آفتاب هم مقاومت خوبی دارد و دو بار در روز استفاده از آن کافی است.خرید اینترنتی هدیه روز مادر

5. لوازم برقی

خانم‌ها کلا بعد از استحمام یکی از مشکلاتشان، سر و شکل دادن به موهایشان است؛ به‌خصوص اگر موهای مجعدی همراه با کمی وز داشته باشند. تجربه می‌گوید که بعد از حمام تا قبل از سشوار، موها حالت وحشتناکی پیدا می‌کند. از طرف دیگر خودم در سشوار کشیدن تنبل هستم و از این لحاظ هم به مادرم رفته‌ام. برای ما تنبل‌ها انواع اتو و حالت‌دهنده‌ی مو اختراع شده که دیگر مجبور نباشیم با یک دست برس را بگیریم و با دست دیگر سشوار را. برس‌های حرارتی دقیقا شبیه برس‌های عادی هستند و انگار دارید موهایتان را شانه می‌زنید. این یکی از بهترین هدایایی بود که یک روز به مادرم دادم.هدیه برای روز زن و روز مادر

6. کیف و کفش

از قدیم گفته‌اند کفش قلب دوم است. اگر مدت زمان زیادی خارج از خانه باشید و پایتان در کفش، خودتان صحت این موضوع را حس می‌کنید. برای مادران شاغل یا مادرانی که زیاد برای خرید و کارهای منزل از خانه خارج می‌شوند، کفش یکی از بهترین هدایاست. انتخاب یک کفش راحت اسپورت برای مادران هدیه مناسبی است. کفش‌هایی که هم شیک باشند و کفی طبی و استانداردی داشته باشند، گزینه‌ی خوبی برای خرید هدیه مادران است. کفش زنانه‌ی روشن که از چرم طبیعی ساخته شده، کفش سبک و راحتی است که برای استفاده‌ی روزمره به کار می‌آید و از کمردرد و پادرد جلوگیری می‌کند.

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

7. شلوار و دامن

خرید شلوار البته بین پوشاک کار ساده‌ای نیست اما کاربردی‌تر از بقیه است. شلوارهای کتان برای استفاده روزمره خیلی مناسب هستند و در چهار فصل هم می‌توانید آن‌ها را بپوشید. شلوارهای کتان هم در موقعیت‌های اسپورت می‌توانند پوشیده شوند و هم در مهمانی‌ها به همین دلیل برای هدیه دادن به مادرها گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌روند. شلوارهای کتان تولیدات برندهای ایرانی هستند و جزء محصولات باکیفیت تولید کشور خودمان. طبعا انتخاب رنگ مشکی آن کار را برای مادرتان راحت‌تر می‌کند تا آن را با هر رنگی که دوست دارد بتواند ست کند.

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

8. ساعت

باز هم یک هدیه‌ی کلاسیک دوست‌داشتنی. ساعت مچی همیشه هدیه درجه یکی برای روز مادر است. مادرهایی که اصولا آدم‌های دقیقی هستند. ساعت‌های مجلسی با بندهای استیل و نگین‌هایی که رویشان کار شده می‌توانند زیور مادرها در مجالس و مهمانی‌ها باشند. حتی مادرهایی که زیور‌آلات دوست ندارند هم از داشتن ساعت لذت می‌برند. ساعت‌های نگین‌دار هدیه‌ی مناسب‌تری برای مادرهاست. با قیمت‌های مختلف هم می‌توانید از این مدل ساعت‌ها خریداری کنید.

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

9. عینک آفتابی

سال‌ها قبل در دهه ۶۰ و ۷۰ عینک آفتابی وسیله‌ای لاکچری بود که فقط خیلی شیک‌پوش‌ها از آن استفاده می‌کردند. الان دیگر عینک آفتابی تبدیل به یک وسیله‌ی روزمره شده است. همان‌قدر که وقتی از خانه بیرون می‌روید کرم ضدآفتاب می‌زنید، طبیعی است برای اینکه چشم‌هایتان آسیب نبیند عینک آفتابی هم به چشم‌تان بزنید. دو تا فاکتور تعیین‌کننده برای انتخاب عینک آفتابی دارید که مربوط به قاب و جنس دسته می‌شود. ما از هر دو نوع برایتان پیشنهاداتی داریم.

برند پلیس که در زمینه‌ی عینک آفتابی نیازی به معرفی ندارد. درجه یک است و قاب‌های کلاسیکی دارد. با دسته‌ای محکم اما سبک. جوری که مادرتان از گذاشتن عینک روی صورتش احساس سنگینی نکند.هدیه برای روز زن و روز مادر

10. دکوراسیون منزل

خانه برای مادرها مفهومی متفاوت از بقیه‌ی اعضای خانواده دارد. برای همه‌ی ما خانه مأمن است و برای مادرها بیشتر. آن‌ها با تک‌تک جزئیات خانه در طول روز سر و کار دارند حتی اگر مادرهای شاغل بیرون از خانه باشند. برای همین دکوراسیون خانه برایشان خیلی مهم است. خرید هدیه از بین اجناس دکوری برای مادرها یک گزینه‌ی مناسب است. مادرها به زیبایی خانه اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

این روزها استفاده از آینه‌های دکوری بسیار محبوب شده است. این آینه‌ها وسایل دکوراتیو زیبایی هستند که خانه رو روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند. این دقیقا همان چیزی است که هر خانه‌ای به آن نیاز داد و می‌تواند مادرتان را خوشحال کند.

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

11. کالاهای دیجیتال

این روزها یکی از بهترین هدایایی که به هرکس می‌شود داد، گوشی موبایل هوشمند است. گوشی‌های هوشمند این روزها تنوع بسیاری دارند و برای هرکس با هر نیازی می‌توانید یک گوشی موبایل مناسب پیدا کنید. پیشنهاد ما برای مادران یک گوشی هوشمند میان رده از سامسونگ است که با ویژگی‌هایی که دارد، احتمالا می‌تواند نیاز‌های مادران از این وسیله را رفع کند و رنگ‌های زیبا و جذابی هم دارد.

هدیه دیگری که در این حوزه می‌شود به مادرها داد تبلت است. مادر خودم تبلت را به موبایلش ترجیح می‌دهد. از موبایل برای چک کردن شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند ولی صفحه‌اش کوچک است. درنتیجه ترجیح با تبلت است که صفحه‌ی بزرگتری دارد و همان کارآیی موبایل را هم برایشان دارد. صفحه نمایش خوب و کاربری آسان مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب تبلت است. تبلت لنوو با حافظه‌ی کافی و سخت‌افزار مناسب و برند معتبر می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه به مادران باشد. راستش حتی مادربزرگ من هم که به شبکه‌های اجتماعی معتاد شده تبلت دوست دارد. درنتیجه روی این کالا برای هدیه به مادربزرگ‌ها هم می‌توانید حساب کنید.

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

12. فیلم و موسیقی

برای مادران اهل فیلم و فرهنگ انتخاب‌های زیادی وجود دارد؛ کلی کتاب، آلبوم موسیقی و فیلم. ولی مجموعه‌ی مستند تماشایی «کارستان» با عنوان «کاری کنیم» از این جهت می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد که حداقل دو مستند از میان فیلم‌هایش درباره زنان مهم و کارآفرین است. چهره‌هایی که نشان می‌دهند جنسیت نتوانسته مانع از پیشرفتشان بشود یا سختی‌ها و موانع را با وجود همه‌ی دشواری‌ها کنار گذاشته‌اند. زنانی که خودشان مادر هستند. در نتیجه این هدیه برای مادر به شکل کاملا فرهنگی قدردانی از مقام شامخ مادر محسوب می‌شود.

در طول روز آن‌قدر در معرض آلودگی صوتی و اعصاب خردی قرار داریم که یک قطعه موسیقی خوب آرام‌بخش در حد یک مسکن می‌تواند عمل کند. مادرها بیشتر از بقیه‌ی اعضای خانواده به چنین آرامشی نیاز دارند. در نتیجه می‌توانید آلبوم موسیقی آرامتر از دریا را به مادراتان هدیه بدهید تا روزشان در آرامش بیشتری بگذرد. این آلبوم شامل ۱۴ قطعه‌ی شنیدنی از ساخته‌های استاد مجید انتظامی است.

 

13. کتاب

خیلی از مادرها عاشق خواندن داستان هستند. برای همین وقتی کودک هستیم خوب بلدند برای ما قصه و لالایی بگویند. یادم می‌آید که مادرم هر کتابی دستش می‌آمد می‌بلعید. از کتاب‌های داستان کودک تا رمان‌های بزرگسالانه. کتاب خواندن ذهن مادران را آزاد می‌کند و فکرشان را روشن و حافظه‌شان را قوی نگه می‌دارد. بین همه‌ی رمان‌ها، انتخاب یک کتاب کار سختی است. کاملا بسته به سلیقه‌ی مادرتان دارد. کتاب «بمبئی رقص الوان است» به گردآوری علی اصفر شیروانی، تکه‌هایی از سفرنامه‌های مسافران زمان قاجار به شهر بمبئی است که بسیار خواندنی است و می‌تواند خواننده را با خود به این شهر شلوغ و پر از رنگ و طعم ببرد.

برای اعتماد به نفس دادن به مادرانتان نیازی نیست که برایشان کتاب‌های روان‌شناسی بخرید. یک کتاب درجه یک در این راستا وجود دارد. کتاب «زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند» داستان‌های اساطیری درباره‌ی زنان است. نویسنده کتاب با استفاده از افسانه‌های ملل نشان می‌دهد که در زنان چه غرایز قدرتمندی وجود دارد و چطور می‌توانند از آن تأثیر بگیرند.

 

14. لوازم ورزشی

اگر مادرتان فرصت باشگاه رفتن ندارد یا محیط باشگاه معذبش می‌کند باشگاه را به خانه ببرید. با خرید یکی دو وسیله‌ی ورزشی به‌عنوان خرید هدیه روز مادر که مادام‌العمر هم می‌شود از آن‌ها استفاده کرد، می‌توانید سلامت و شادابی به مادرها هدیه بدهید. به علاوه این وسایل ورزشی کمک می‌کنند که مادران وزنشان را هم حفظ کنند و از چاقی‌های مشکل‌ساز جلوگیری‌ می‌کند.

این روزها ورزش‌های تناسب اندام مثل ایروبیک و تی‌آرایکس بسیار رایج شده‌اند. این ورزش‌ها را به‌راحتی می‌شود در خانه و با حداقل وسایل لازم انجام داد. ست لواز تناسب اندام تی‌آرایکس یک هدیه‌ی عالی برای مادرهاست که با آن می‌توانید او را تشویق به ورزش و فعالیت و بدنی کنید و برای حفظ سلامتیش، به اون کمک کرده باشید.هدیه برای روز زن و روز مادر

15. کفش ورزشی

پیاده‌روی ورزشی ساده و کم‌هزینه است که می‌تواند سلامت عمومی بدن را تامین کند. حالا که به دلیل شیوع کرونا امکان حضور در باشگا‌ه‌های ورزشی را نداریم، بهترین کار برای حفظ سلامتی بدن پیاده‌روی روزانه است. یک جفت کفش روزشی سبک و استاندارد می‌تواند هدیه‌ی خوبی برای روز مادر باشد. با این کار می‌توانید به مادرتان نشان دهید که سلامتی او برای شما مهم است و به راه‌های حفظ سلامت و تناسب اندام او اهمیت می‌دهید.

16. گل طبیعی

گل‌های طبیعی از آن دسته هدیه‌هایی هستند که همیشه با خود احساسات خوب را منتقل می‌کنند. نگهداری از یک گلدان در خانه نه‌تنها احساس سرزندگی را منتقل می‌کند، بلکه همیشه یاد شما را در دل طرف مقابل زنده نگه‌می‌دارد. گل‌های آپارتمانی می‌توانند هوای داخل خانه را تصفیه کرده و حتی در شب‌ها هم اکسیژن تولید کنند. بعضی از گیاهان، مثل پتوس و درختچه‌ی کامکوات، به گل‌های ثروت‌زا شهرت دارند و اینطور می‌گویند که «اگر بتوانید از این گیاهان به خوبی نگهداری کنید، ثروت به سمت خانه‌ی شما سرازیر می‌شود.» پس اگر به دنبال یک انتخاب مناسب برای روز مادر هستید می‌توانید یک گلدان پتوس یا یک درختچه‌ی کامکوات بدهید.هدیه برای روز زن و روز مادر

17. قاب عکس

اگر به دنبال یک هدیه‌ی ارزان قیمت اما خاص و متفاوت می‌گردید، قاب عکس انتخاب مناسبی است. یک عکس یادگاری که در لحظه‌ای خاص و شاد با مادر، مادر زن یا مادر شوهرتان ثبت کرده‌اید را چاپ کنید و در یک قابل عکس دیواری یا رومیزی قرار دهید. همچنین می‌توانید یک مجموعه قاب عکس بخرید و تعدادی از عکس‌ها را در آن قرار دهید. عکس‌هایی که در یک سال گذشته ثبت شده‌اند و خاطرا خوبی را با خود به همراه دارند. برای زیباتر شدن کادو می‌توانید به روشی خاص آن را بسته‌بندی کنید و همراه با یک یادداشت مناسب روز مادر و چند شاخه گل آن را هدیه دهید.

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

18. محصولات مراقبتی پوست

مراقبت از پوست سن و سال نمی‌شناسد و همیشه لازم است که به آن به بهترین شکل رسیدگی کنیم. بنابراین یکی از بهترین محصولاتی که می‌توانید به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید، محصولات مراقبت از پوست است. با این هدیه به او نشان می‌دهید که سلامت و شادابی‌اش برای شما مهم است و به او بسیار اهمیت می‌دهید. محصولات مراقبت از پوست را می‌توانید از بین محصولات طبیعی انتخاب کنید یه به سراغ برندهای معروف بروید. فرقی ندارد کدام دسته مورد علاقه‌تان است، مهم این است که چند محصول مناسب برای پوست را به عنوان هدیه انتخاب کنید. همچنین می‌توانید گجت‌های مراقبت از پوست، مثلا گجت‌های لایه‌بردار یا تمیز‌کننده‌ی پوست صورت، را به عنوان هدیه‌ی روز مادر انتخاب کنید.

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

19. مچ‌بند هوشمند

اگر مادر شما هم از آن دسته افرادی است که تکنولوژی را دنبال می‌کند به گجت‌ها علاقه‌مند است، مچ‌بند هوشمند بهترین انتخاب به عنوان هدیه است. مچ‌بند هوشمند نه‌تنها اطلاعات عمومی و سلامتی بدن را نمایش می‌دهد، بلکه می‌تواند دستیار توانمندی برای ورزش کردن بوده و اغلب مواقع شما را از تلفن همراه برای انجام بعضی از کارها بی‌نیاز می‌کند. برندهای مختلفی مچ‌بندهای هوشمند را تولید کرده‌اند اما پیشنهاد ما به شما این دو مچ‌بند است.

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

20. کیف پول‌های سنتی

کیف پول یکی از هدایایی است که کاربرد زیادی دارد. کیف پول‌های زنانه چرم گاوی بهترین نوع هستند اما اگر می‌خواهید هدیه سنتی‌تری بخرید، در راسته فروشگاه‌های خرید صنایع دستی به دنبال کیف پول‌هایی باشید که بخش بیرونی آنها روکش پارچه‌ای و طرحی شبیه فرش دارند.

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

21. ساخت هدیه دست ساز

اگر به کار هنری علاقه دارید و دستی بر هنر نیز دارید می توانید به فکر درست کردن یک هدیه با دست باشید . به عنوان مثال هدیه روز مادر با نمد ساخت جوراب نمدی، پادری، لباس، تزئینات آشپزخانه و …

و یا اینکه اگر در بافتنی سر رشته دارید برای او یک جفت دستکش و یا یک جفت پاپوش ببافید تا در روز های سرد زمستان لز آن ها استفاده کند.

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد