بهترین کادو برای دوست صمیمی

بهترین کادو برای دوست صمیمی. بهترین و صمیمی‌ترین دوست شما کسی است که بیش‌تر وقت خود را با او می‌گذرانید. در خصوص هر موضوعی با هم صحبت می‌کنید. عقاید، آرزوها و گاهی حتی رازهای خود را با هم در میان می‌گذارید.

همین موضوع سبب می‌شود که دوست صمیمی شما به نزدیک‌ترین فرد زندگی‌تان تبدیل شود. پس دور از انتظار نیست اگر گاهی بخواهید در مناسبت‌های خاص و یا حتی بی‌مناسبت، کادو برای دوست صمیمی خود بخرید.

تفاوتی ندارد که دوست صمیمی شما دختر باشد یا پسر، در هر صورت می‌توانید یک هدیه خوب و مناسب با سلیقۀ بهترین دوست‌ و بودجه خودتان تهیه کنید.

هدایای سازمانی

کادو تولد برای دوست صمیمی دختر

یه دوست واقعی مثل خواهر نگران دوستشه و مثل مادر دلسوز دوستشه. مثلا اگر ببینه که دوستش در یک شرایط بحرانی قرار گرفته، سعی می کنه کمکش کنه و راه درست رو نشونش بده.

واقعیتش اینه که دوست صمیمی و دلسوز خیلی کمه، اما اگر همچین دوستی پیدا کردین باید قدرشو بدونید و خودتون هم سعی کنید برای او دوست واقعی باشید.

ایده کادو تولد برای دوست صمیمی دختر| بهترین کادو برای دوست صمیمی

ممکنه شما درآمدی نداشته باشید ولی دوست دارید برای دوست صمیمی خود کادو تولد بخرید. در این صورت درست نیست که خانواده خود را مجبور به خرید کادویی گرانقیمت کنید. چون خرید کادویی با قیمت مناسب ولی شیک و زیبا هم می تواند دوست شما را خوشحال و شگفت زده کند.

-اگر گروه دوستانه ای دارید و همگی قصد خرید کادو تولد برای یکی از دوستان خود را دارید، بهتر است که همگی یک مقدار پول روی هم بگذارید و یک کادو بزرگ و شیک برای دوست خود بخرید.

-قبل از خرید کادو تولد برای دوست صمیمی دختر، بهتره که به طور غیرمستقیم از علایق دوست خود مطلع شویم. مثلا اگر دوست ما اهل کتاب خواندن هست، خرید کتاب می تونه بهترین کادو تولد برای دوست ما باشه.

-قبل از خرید کادو تولد برای دوست صمیمی دختر ، بهتره که از رنگ مورد علاقه او هم آگاه شوید تا کادویی با رنگ مورد علاقه او خرید کنید.

جا کلیدی

خرید جا کلیدی خوش طرح و خوشرنگ می تونه بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی شما باشه.

تیشرتبهترین هدیه به دوست جاکلیدی

اگر در فصل بهار و یا تابستان هستید، خرید تیشرت می تونه بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی باشه.

گیره موبهترین هدیه به دوست

همه دخترها چندین گیره مو دارند، ولی با دیدن گیره مو جدید در بازار، قند تو دلشون آب میشه و دوست دارن دوباره گیره مو بخرند.

لاک ناخنبهترین هدیه به دوست

اگر به دنبال بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر هستید، لاک می تونه گزینه مناسبی برای شما باشه.اکثر دخترا عاشق لاک های رنگی هستن و دوست دارن کلکسیونی از لاک ها رو داشته باشن و با گرفتن لاک رنگی به عنوان هدیه، غافلگیر میشن.

بهترین هدیه شب یلدا

عروسک

خرید عروسکی زیبا و خوشرنگ می تونه بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر باشه.

خودکار های رنگی

اگر دوست صمیمی تون به مدرسه و یا دانشگاه میره و یا کارش جوریه که با نوشتن سروکار داره، خرید خودکار های رنگی می تونه بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی شما باشه.می توانید در کنار خودکارهای رنگی، دفترچه زیبایی رو هم بخرید و به بهترین دوست خود هدیه دهید.

مجسمه

اگر در این راهنمای خرید کادو تولد برای دوست صمیمی، به دنبال کادویی ارزان قیمت و شیک هستید، مجسمه می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.مجسمه های موجود در بازار و فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، طرح های گوناگونی دارند که شما می توانید بهترین آن را خرید کنید و دوست صمیمی خود را شگفت زده کنید.

دستبند

دستبند می تواند بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر باشد، چون همه دخترا عاشق دستبند هستن.

با کمی حوصله و سلیقه می توانید دستبند شیک و زیبایی برای دوست خود بسازید، اما اگر حوصله و یا وسایل ساختش را ندارید، می توانید از دیجی کالا خرید کنید. زیرا در دیجی کالا هم تنوع دستبندها  بالاست و هم قیمت ارزانی دارند.

ماگبهترین هدیه به دوست

اگر در این راهنمای خرید کادو تولد برای دوست صمیمی، به دنبال کادو تولد خاص برای بهترین دوست هستید، ماگ می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.شما می توانید ماگی با طرح و رنگ مورد علاقه دوست خود سفارش دهید و به این ترتیب بهترین دوست خود را شگفت زده کنید.

شال

دیگر پیشنهاد ما در این راهنمای خرید کادو تولد برای دوست صمیمی دختر ، شال است.

موقع خرید شال دقت کنید که طرح و رنگی متناسب با سن دوست خود و علاقه او سفارش دهید تا کاملا موردپسند او باشد.

گل طبیعیبهترین هدیه به دوست

اگر دوست شما علاقه زیادی به گل و گیاه دارد، می توانید با خرید یک گل طبیعی زیبا و خوشرنگ، او را شگفت زده کنید.بهتر است که موقع خرید گل طبیعی، اطلاعاتی هم درباره نحوه نگهداری از آن و… کسب کنید و در اختیار دوست خود قرار دهید. به این ترتیب دوست شما تا زمانی که آن گل را دارد، به یاد شما می افتد.

صنایع دستی

اگر به دنبال یک هدیه خاص می‌گردید، شاید لازم نباشد زیاد هزینه کنید. خرید صنایع دستی ایران، میتوانید یک هدیه ی اقتصادی و در عین حال زیبا و ارشمند بیابید. به طور کلی هدیه دادن صنایع دستی، یک کار ارزشمند است که از دیدگاه های مختلف دارای ارزش و اهمیت است. برای مثال این محصولات دارای جنبه تزیینی و کاربردی هستند و در طول دوران استفاده صحیح و اصولی ارزش مادی و معنوی خود را از دست نمی دهند.

برس مو

اگر در این راهنمای خرید کادو تولد دخترانه، به دنبال بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر با قیمت ارزان و شیک هستید، برس مو می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.همه دخترها هرروز موهای خود را شانه می زنند و روی موهای خود حساسیت خاصی دارند. پس هدیه دادن برس مو می تواند باعث خوشحالی آنها شود.

کیف دستی

کیف دستی از لوازم ضروری و پراستفاده دخترهاست. بدون شک هر دختری چندین کیف دستی داره که در رنگ و طرح های مختلفی هستند.پس خرید کیف دستی می تونه بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر باشه، موقع خرید کیف دستی هم به رنگ و طرح و اندازه کیف دقت کنید تا دقیقا چیزی رو بخرید که موردپسند دوست تون باشه.

اتو مو

اگر در این راهنمای خرید کادو تولد دخترانه، به دنبال کادو تولد خاص برای بهترین دوست خود هستید، اتو مو می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.بعضی از دخترها عاشق موهای صاف هستند. اگر دوست صمیمی شما هم جزو این دسته از دختراست، شما می توانید با هدیه دادن اتو مو به او، بهترین دوست خود را شگفت زده کنید.

دمپایی روفرشیبهترین هدیه به دوست

از دیگر پیشنهادهای ما در این راهنمای خرید کادو تولد دخترانه، دمپایی روفرشی است.

شما می توانید با خرید دمپایی روفرشی زیبا و خوشرنگ و با قیمت مناسب، دوست خود را غافلگیر کنید.

البته برای خرید دمپایی روفرشی باید سایز پای دوست خود را بدانید که قبل از خرید کادو می توانید به صورت غیرمستقیم از سایز پای او آگاه شوید.

هدبند

اگر در این راهنمای خرید کادو تولد دخترانه به دنبال کادویی با قیمت ارزان و شیک هستید، هدبند می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.هدبندها طرح و رنگ های زیبایی دارند که شما می توانید بهترین آن را برای دوست خود خرید کنید.

کتاب

اگر دوست شما اهل کتاب خواندن است و از خواندن کتاب های مختلف لذت می برد، خرید کتاب می تواند بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر باشد.موقع خرید کتاب حتما به موضوع آن توجه کنید و سعی کنید کتابی بخرید که متناسب با علاقه دوست شما باشد، مثلا اگر دوست شما از خواندن کتاب هایی درباره فضا لذت می برد، کتابی دراین باره برایش تهیه کنید.

کلاسور

کلاسور می تواند بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر باشه.به خصوص اگر دوست شما دانش آموز و یا دانشجو است و یا کارش به نحوی با نوشتن ارتباط دارد، سعی کنید طرح و رنگ کلاسور متناسب با سن و سلیقه دوست صمیمی تان باشد.

کاور گوشیبهترین هدیه به دوست

پیشنهاد دیگر ما در این راهنمای خرید بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر، کاور گوشی است.شما می توانید با خرید دو کاور گوشی ست، یکی برای خودتون و دیگری برای دوست خود، بهترین دوست خود را شگفت زده کنید.

کیف پول

کیف پول هم می تواند بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر باشد.بهتر است موقع خرید کیف پول به رنگ و طرح و جادار بودن آن توجه کنید تا بهترین کیف پول ممکن را برای دوست صمیمی خود تهیه کنید.

جهت خرید کادو تولد برای دوست باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مهمترین نکته¬ای که در هنگام خرید کادو تولد برای دختر یا پسر  باید به آن توجه کنید، در نظر گرفتن علاقه و سلیقه دوستتان است. به هر حال طی دوران دوستی با علاقه و سلیقه دوست خود آشنا شده اید. همواره سعی کنید برای خرید کادو، متناسب با سلیقه و علاقه او، بهترین و خاص ترین کادوی ممکن را برای او بخرید. مثلا اگر دوست شما به شکلات علاقه دارد، شما می توانید انواع شکلات های خوشمزه را در یک باکس قرار دهید و او را به وجد آورید. یا مثلا در کادوپیچی و بسته بندی کادوی خود از رنگ مورد علاقه دوست خود استفاده کنید.

نکته بعدی در خرید کادو تولد برای دوست، توجه به نیاز های دوستتان است. به احتمال زیاد وقتی می خواهید کادو بخرید، با خود می گویید که دوستتان به چه چیزی احتیاج دارد؟ شما می توانید با خرید یک وسیله کاربردی یا چیزی که دوستتان به آن نیاز دارد، کلی او را سوپرایز کنید. مثلا ممکن است دوست شما ورزشکار باشد. شما می توانید با خرید یک عطر یا ادکلن به شدت او را خوشحال کنید. اگر به فکر یک کادو تولد برای دوست خود هستید، می توانید از هنر و خلاقیت خود نیز استفاده کنید و یک هدیه دست ساز ماندگار و زیبا به او بدهید. خلاصه که وقتی می خواهید یک کادو تولد برای دوست خود بخرید به خاص بودن کادو بسیار دقت کنید.

یک کادوی خاص ویژگی هایی چون:

– بسته بندی و کادوپیچی شیک و منحصر به فرد دارد.
– یک کادوی خاص، نسبت به سایر کادوهای دیگر متمایز است (از خرید کادو تکراری خودداری کنید).
– یادآور خاطرات و لحظات شیرین است.
– در آن خلاقیت به کار گرفته شده است.

 آباژور کره ماه زیبا

آباژور یک هدیه ی زیبا و به یاد موندنیه و میتونه شما را هرشب قبل از خواب به یاد اون فرد بیاره این هدیه ارائه شده در بسته بندی زیبا و مناسب برای هدیه دادن . دارای نور دهی مناسب .هدیه ای بسیار زیبا و خاص . دکوری جذاب و آرامش بخش مشابه ماه واقعی .

کیف مجلسی

خانم‌ها معمولا علاقه بسیار زیادی به انواع کیف از جمله کیف مجلسی دارند. ممکن است برای شما سخت باشد که بفهمید دوستتان به چه نوع رنگ کیفی علاقه دارد. اگر فهمیدن علاقه او برای شما سخت است، می‌توانید کیف مجلسی مشکی خریداری کنید.بهترین هدیه به دوست

تقریباً همه رنگ مشکی را دوست دارند. این رنگ غالب، برای همه بسیار جذاب است. به طور کلی رنگ‌های تیره به دلیل خاص بودن، قابلیت ست شدن با تمامی رنگ‌ها را دارند. دوست شما می‌تواند آن را با لباس‌های مجلسی مختلف خود استفاده کند. او بدون اینکه نگران نامتوازن بودن تیپ خود باشد کیف مجلسی شیک خود را در دست می گیرد.

خانم‌ها می‌توانند به عنوان کادو تولد برای دوست (دوست صمیمی) خود به فکر یک کیف مجلسی خاص و شیک باشند. معمولاً طرح‌های براق‌تر با تزیین‌های نگین دار طرفداران بسیار زیادی دارند. اگر بودجه زیادی برای این خرید در نظر گرفته‌‌اید، کیف‌های مجلسی چرم نیز انتخاب بسیار خوبی هستند. البته همانطور که گفتیم طرح‌های براق‌تر طرفداران بیشتری دارند.

گل و گلدان، هدیه برای حس‌های خوب

فرقی ندارد دنبال خرید هدیه دوست صمیمی‌ای هستید که دختر است و یا پسر در هر صورت می‌توانید طراوت دسته گل و یا گلدان گل را به او هدیه دهید.

این روزها حتی روانشناس‌ها توصیه می‌کنند افراد در خانه گل نگه دارند تا روحیه بگیرند. پس اگر برایتان مهم است دوستتان روحیه‌اش را حفظ کند این هدیه را به عنوان کادو تولد دوست فراموش نکنید.

جاشمعی سه بعدی، هدیه آرامش‌بخش

آرامش چه نعمت گران‌بها و کمیابی شده، اینطور نیست؟ هر طور شده خودتان باید دست خود و دوستان‌تان را بگیرید تا اسیر غم نشوند.

  •  لوازم برقی، هدیه‌های کاربردی

خرید جاشمعی با یکی از بهترین عکس‌ها می‌تواند یکی از راه‌هایی باشد که به کمک آن می‌توانید قوت قلب را به زندگی دوستتان برگردانید.

  •  لوازم برقی، هدیه‌های کاربردی

همه دوستان ما چند وسیله برقی مورد علاقه دارند. زمانی که در خوابگاه بودم یکی از بچه‌ها عاشق اتو مویش بود. امکان نداشت حتی یک روز را هم موهایش را اتو نکشد. پسرها هم احتمالا به ریش تراش خودشان همچین حسی دارند. پس اگر دوست دارید هدیه کاربردی برای دوستتان بخرید سراغ این گزینه‌ها بروید.

  •  مسواک برقی، هدیه تولد برای دوست

برای بعضی از دوستان مسواک زدن کار خیلی سختی است. اگر دوست صمیمی شما همیشه با دندان‌های زرد به قرار ملاقاتش می‌رسد فکر می‌کنم وقتش شده تا این هدیه تولد را برای او بخرید.

  • اتو مو، هدیه تولد برای دوست

اتو مو بیشتر هدیه‌ای بسیار کاربردی برای دخترهاست. دوست صمیمی دخترت می‌تواند برای رفتن به مهمانی‌ها، عروسی‌ها، برای صاف کردن موهای فرفری‌اش و … از اتو مو استفاده کند.

  • ماشین اصلاح برقی هدیه تولد برای دوست پسر صمیمی

ماشین اصلاح به عنوان یکی از پر کاربردترین وسیله پسرها مصرف می‌شود. ماشین‌های اصلاح از گذشته های دور (که به صورت دستی کار می کرده‌اند) تا به امروز (که به صورت کاملاً الکترونیکی کار می‌کنند) در داشتن ظاهری مرتب و تمیز برای مردان نقش مهمی داشته‌اند.

  • دستگاه اپیلاتور  هدیه تولد برای دوست دختر صمیمی

هرچند این روزها به دلیل لیزر استفاده از این دستگاه در بین دوستان دخترتان کم شده‌است اما برای کسانی که هزینه مراجعه به پزشک و لیزر را ندارند خرید این هدیه را پیشنهاد می‌کنیم.

ارزان‌ترین کادو برای دوست صمیمی

خرید کادو برای بهترین دوست، همیشه نباید گران‌قیمت باشد. گاهی یک هدیه با قیمت مناسب، می‌توانید یادگاری ماندگار و ارزش‌مند محسوب شود. اگر قصد دارید با هزینه نه چندان بالا، هدیه خوب و مناسبی برای دوست صمیمی خود تهیه کنید، یکی از ایده‌های زیر می‌تواند گزینۀ ایده‌آلی باشد.

دفترچه خاطرات

زیورآلات

امروزه زیورآلات بسیاری در قالب طرح بهترین دوست یا Best Friends Forever در بازار وجود دارد. این زیورآلات در قالب زنجیر و پلاک، دست‌بند، انگشتر و یا حتی پابند و گوشواره هستند.

با توجه به سلیقه بهترین دوست خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را به عنوان کادو برای دوست صمیمی خریداری کرده و به او هدیه دهید. حتی می‌توانید در پشت این زیورآلات نام خود و بهترین دوست‌تان را ثبت کرده و هدیه خود را خاص‌تر کنید.

سمبل، گُل و سنگ‌های ماه تولد این روزها بسیار محبوبیت پیدا کرده‌اند. با توجه به این‌که دوست شما متولد چه ماهی از سال است می‌توانید نماد، گل و یا سنگ ماه تولد او را خریداری کنید.

این سنگ‌ها و نمادها را یا می‌توانید به صورت یک تکه زیوزآلات (مانند گردنبد، دست‌بند و غیره) به او هدیه دهید، یا به عنوان یک وسیله دکوری که در گوشه‌ای از اتاق خود قرار دهد. نمادهای ماه تولد نیز به عنوان ایده کادو برای دوست صمیمی گزینه خوبی است.

شمع

شمع‌های زیبا در طرح‌ها، رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف، نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. حالا دیگر شمع‌ها مانند گذشته تنها به عنوان یک ابزار روشنایی کاربردی ندارند. بلکه بیش‌تر به تزئین و زیباسازی محیط کمک می‌کنند.

شمع‌های داخل تراریوم یا تنگ و شیشه‌های جذاب، بسیار زیبا هستند. شمع‌های عطرآگین، با رایحه‌های متفاوت، فضای خانه را خوش‌بو می‌کنند. به همین دلیل می‌توانید یک شمع شیک و زیبا را به عنوان کادو برای دوست صمیمی خود انتخاب کنید.

باکس دم‌نوش و تی‌بگ

باکس‌های چوبی تی‌بگ و دم‌نوش، در طرح‌های مختلف می‌تواند یک ایده جذاب برای کادو تولد دوست صمیمی شما باشد. باکس‌هایی با طرح‌های سنتی و مدرن، علاوه بر کاربردی بودن، زینت‌بخش میز و منزل بهترین دوست شما نیز خواهد بود.

اکثر افراد این باکس‌ها را به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی دختر در نظر می‌گیرند. در حالی که این هدیه برای پسران (به خصوص اگر خانه و اتاق مستقلی دارند) نیز بسیار مناسب است.

ست لباس ورزشی

اگر دوست شما یک ورزش‌کار است یا به ورزش علاقه دارد، می‌توانید ست‌های ورزشی متعدد با جنس‌های متفاوت را تهیه کنید. انواع گرم‌کن، بادگیر، عرق‌گیر، مایو، تاپ شلوار ورزشی و غیره می‌تواند به عنوان ایده کادو برای بهترین دوست شما باشد. این هدیه نیز هم برای دختران و هم برای پسران مناسب است.

ماگ‌بهترین هدیه به دوست

ماگ‌های خوشگل و جذاب فانتزی هم کاربردی است و هم زیبا. می‌توانید یک ماگ سفارشی برای دوست خود تهیه کنید و روی آن متن یا طرح دل‌خواه‌تان را چاپ کنید. حتی یکی از عکس‌های دو نفره خود را روی آن ماگ چاپ کنید.

در صورت تمایل، می‌توانید یک جفت ماگ ست برای خود و دوست‌تان خریداری کنید. ماگ‌های فانتزی با طرح و متن مورد پسندتان، می‌تواند یک کادو برای دوست صمیمی دختر یا پسر محسوب شود.

گل و گلدان

گلدان‌های سرامیکی جذاب با گل مورد پسند دوست شما، انواع تراریوم و ویراریوم و درختچه‌های تزئینی نیز می‌تواند یک ایده خوب به عنوان کادو برای دوست صمیمی شما محسوب شود. این هدیه مناسب دختران و پسران در اکثر رده‌های سنی است. البته قبل از خرید بهتر است بدانید که دوست شما به گل و گیاه علاقه دارد یا نه.

پازل

پازل‌های بزرگ با تصویری از چهره بهترین دوست شما هم بسیار سرگرم کننده است و هم جذاب. هرچه تکه‌های این پازل زیادترباشد هیجان به اتمام رساندن و دیدن تصویر کامل شدۀ آن بیش‌تر خواهد بود.

می‌توانید از روی عکس دوست خود یک پازل هزار تکه سفارش دهید. گرچه این ایده به عنوان کادو برای دوست صمیمی دختر بیش‌تر مورد استقبال قرار می‌گیرد، اما برای پسران نیز می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

محصولات مراقبی پوست و مو

شاید فکر کنید که این محصولات بیش‌تر به عنوان کادو برای دوست صمیمی دختر،کاربرد دارد، اما بهتر است بدانید که این روزها بسیاری از مردان نیز به پوست و موی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

انواع ماسک‌های ضدجوش، ضدلک، ضد چین و چروک، کرم‌های مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، جوان‌کننده و لیفت‌کنندۀ پوست، فوم‌ها و ژل‌های شستشوی صورت، اسکراب‌های مختلف، ماسک‌ها و شامپوهای مو و غیره، می‌تواند یک هدیه مفید و کارآمد برای دوست صمیمی شما باشد.

کتاب

یکی از بهترین مواردی که در لیست کادو برای دوست صمیمی جای دارد، کتاب است. کتاب هدیه‌ای بسیار مفید و مناسب و جاودان برای دختران و پسران در هر ردۀ سنی است. با توجه به سبک سلیقه دوست خود، می‌توانید کتابی در حوزۀ مورد علاقۀ او تهیه کرده و هدیه بدهید.

جا سوئیچی

یک جاسوئیچی فانتزی و خوشگل می‌توانید هدیه جذابی برای بهترین دوست شما باشد. انواع جاسوئیچی‌ها با آویرهای عروسکی و خاص و یا حتی یک جاسوئیچی سفارشی با عکس دو نفره شما و دوست صمیمی‌تان می‌تواند گزینه ایده‌آلی به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی شما باشد.

قاب عکس

یک قاب عکس شکیل و زیبا با عکسی دو نفره از شما و بهترین دوست‌تان نیز می‌تواند ایدۀ جذابی به عنوان کادو برای دوست صمیمی باشد. می‌توانید یک یا چند عکس دونفره خود را انتخاب و به سایز دل‌خواه چاپ کنید. بعد از قاب گرفتن، آن‌ها را به بهترین دوست خود هدیه دهید.

قاب گوشی

گاردها یا قاب‌های فانتزی گوشی امروزه طرف‎‌داران بسیاری در بین دختران و پسران نوجوان و جوان دارد. می‌توانید یک قاب گوشی خاص با رنگ، طرح و یا متن دل‌خواه خود سفارش داده و آن را به بهترین دوست خود هدیه دهید. حتی می‌توانید یکی از عکس‌های دونفره خود را برای چاپ روی گارد گوشی انتخاب کنید. با این کار یک کادو برای دوست صمیمی خود خواهید داشت که بسیار شیک و منحصر به‌فرد است.

دوربین چاپ فوری

یک دوربین کوچک که می‌توانید با آن عکس‌های خود با دوست صمیمی‌تان را در لحظه چاپ کنید و آلبومی از عکس‌های دو نفره کوچک داشته باشید. این ایده کادو تولد برای دوست صمیمی نیز می‌تواند یک گزینه ایده‌آل باشد.

چراغ خواب

امروزه چراغ‌خواب‌های سنگ‌نمک، فانتزی و حکاکی شده بسیار ترند شده است. می‌توانید آباژور و یا چراغ‌خوابی با حکاکی چهره بهترین دوست خود، به او هدیه دهید. حتی می‌توانید یکی از عکس‌های زیبایی که با هم گرفته‌اید را برای حک روی آباژورهای رو میزی انتخاب کنید. این کادو تولد برای دوست صمیمی نیز می‌تواند بسیار خاص و متفاوت باشد.

ست کیف و کفش

کیف وکفش‌های ست اسپورت و یا مجلسی می‌تواند یک گزینه ایده‌آل به عنوان کادو برای دوست صمیمی دختر باشد. انواع کالج‌ها و کیف‌های کوچک دستی و رو شانه‌ای یا کفش‌های مجلسی و پاشنه‌بلند با کیف ست می‌تواند انتخاب خوبی برای بهترین دوست شما باشد.

ست لباس

ست‌های دو نفره تی‌شرت، شلوار، پیراهن، مانتو، شال، روسری و غیره درعین زیبایی می‌تواند جذاب باشد. با این کار می‌توانید در هنگام بیرون رفتن یا مهمانی لباس‌تان را با بهترین دوست‌تان ست کنید. پس یکی دیگر از ایده‌های جذاب کادو برای دوست صمیمی می‌تواند ست لباس باشد.

لاکبهترین هدیه به دوست

انواع لاک‌های ناخن در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف می‌تواند به عنوان گزینۀ ایده‌آل کادو برای بهترین دوست شما باشد. این هدیه به‌خصوص برای دخترهای نوجوان و جوان مناسب‌تر است. می‌توانید لاک‌های ست برای خود و بهترین دوست‌تان تهیه کنید تا بتوانید هم‌زمان با هم استفاده کرده و در هر موقعیتی ست باشید.

نقاشی چهره

یکی دیگر از ایده‌های کادو برای دوست صمیمی، تصویر سیاه‌قلم چهره بهترین دوست‌تان است. می‌توانید یک عکس دو نفره را انتخاب کرده و از یک هنرمند بخواهید که آن را برای شما به تصویر بکشد.

تصویر طراحی شده را قاب کرده و به بهترین دوست خود هدیه دهید. این ایده را می‌توانید به عنوان کادو برای دوست صمیمی دختر و یا پسر، به کار ببرید.

کادو گران قیمت برای دوست صمیمی

تا به این‌جا بیست ایده جذاب و ارزان قیمت برای هدیه دادن به بهترین دوست‌تان را بیان کردیم. حال نوبت معرفی چند هدیه گران‌بها و ارزشمند است. اگر قصد دارید برای بهترین دوست خود هدیه‌ای گران قیمت تهیه کنید، یکی از موارد زیر می‌تواند مناسب باشد.

ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند امروزه بسیار ترند و پرطرف‌دار شده‌اند. این ساعت‌ها با طراحی ساده و شکیل، مورد پسند اکثر سیلقه‌هاست. علاوه بر آن برخی از آن‌ها سیم کارت‌خور هستند و قابلیت دریافت پیام و سرچ در اینرتنت ر ا دارند.

با این هدیه خاص می‌توانید هم یک ساعت و هم یک گوشی همراه مچی به بهترین دوست خود هدیه دهید. پس اگر قصد  دارید با هزینه بالاتر، کادو برای دوست صمیمی خود بخرید، ساعت هوشمند گزینه مناسبی است.

طلا و جواهرطلا و جواهر

با صرف هزینه بالاتر می‌توانید یک قطعه طلای ارزش‌مند برای دوست صمیمی خود بخرید. در صورت تمایل می‌توانید اسم بهترین دوست خود را روی آن حک کنید یا از  نماد و سنگ ماه تولدش استفاده کنید. حتی می‌توانید عبارت Best Fiends Forever را روی آن حک کنید. با این انتخاب هم یک هدیه گران‌قیمت و هم یک یادگاری ارزشمتد را به عنوان کادو برای دوست صمیمی خود تهیه کرده‌اید.

ادکلنصنایع دستی و سوغات ایتالیا

یک ادکلن با رایحه مورد پسند دوست‌تان می‌تواند گزینه بسیار کاربردی باشد. اگر دوست دارید هدیه‌ای گران قیمت بخرید می‌توانید یکی از ادکلن‌های برند و مارک‌دار اصل با قیمت بالا تهیه کنید. با توجه به سبک پسند بهترین دوست‌تان می‌توانید رایحه‌ای گرم، شیرین، سرد، تلخ، شکلاتی و غیره به عنوان کادو برای دوست صمیمی‌تان تهیه کنید.

سفر و تفریحات لاکچری

اگر بهترین دوست شما به سفر یا تفریحات هیجان‌انگیز لاکچری علاقه‌مند است، می‌توانید بلیط دو نفره برای سفر به کیش، قشم یا حتی کشورهای دیگر را تهیه کرده و به عنوان کادو برای دوست صمیمی خود در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید بلیط تفریحات لوکس و هیجان‌آوری مانند بالن‌سواری، پاراگلایدر، پرواز با هواپیمای تک سرنشینه و غیره را به عنوان یک کادو جذاب به بهترین دوست خود هدیه دهید / هدیه برای بهترین دوست

ایده سورپرایز دوست صمیمی

همه ما سورپرایز شدن را دوست داریم و چه بهتر که چنین لحظات غافلگیر کننده ای را برای روز تولد بهترین و صمیمی ترین دوستان خود نیز رقم بزنیم. اگر به دنبال ایده های خلاقانه و جالب و در عین حال کم هزینه برای این کار هستید در ادامه مطلب با کوکا همراه شوید تا با 15 ایده سورپرایز کردن دوست صمیمی در روز تولد آشنا شویم.

1. پاکت نامه

یکی از ایده های خلاقانه و بکر برای سورپرایز کردن بهترین دوست در روز تولدش استفاده از پاکت نامه های متفاوت در ابعاد و رنگ های مختلف است.

این پاکت نامه ها را به گونه ای روی دیوار اتاقش نصب کنید که عدد سن او را نشان داده و داخل هر یک از آن ها یادداشتی زیبا از طرف خودتان و اعضای خانواده اش و سایر دوستان به مناسبت تبریک روز تولد او قرار دهید.

اگر به عدد سن خود حساس است کافیست پاکت نامه ها را در چند ردیف روی دیوار چسبانده و بهتر از آن، روی هر یک تاریخی بنویسید تا در روز مشخصی آن را باز کند.

2. کلیپی کوتاه بسازید

به لطف پیشرفت تکنولوژی، امروز همه افراد می توانند به کمک تلفن های همراه هوشمند خود، یک کلیپ کوتاه بسازند. کافی است یکی از این نرم افزارهایی که قابلیت ساخت کلیپ دارند را دانلود کرده و کار خود را آغاز کنید. به شما پیشنهاد می کنیم از تصاویر خاطره انگیزی برای ساخت کلیپ استفاده نمایید که شما را به دوران خوشی می برد. همچنین برای موسیقی کلیپ، گزینه ای را برگزینید که با آن خاطره های بسیار دارید. به این صورت کلیپی را تهیه می کنید که لحظات خوشی را برای شما و دوستانتان تداعی می کند. پس از ساخت آن، بی مقدمه کلیپ را برای دوستانتان ارسال کنید. مطمئنا تاثیر فوق العاده این کار خود را خواهید دید.

3. بادکنک ها همیشه جذاب هستند

یکی از اتاق های منزل که می تواند اتاق خواب، حمام، اتاق نشیمن و یا هرجای دیگری از منزل باشد را با بادکنک پر کنید که او به محض ورود به آن جا با صحنه دوست داشتنی بادکنک ها روبرو شود.

اگر زمان زیادی برای این کار دارید با نوشتن جملات احساسی تولد، جوک، شعر و خاطرات روی بادکنک ها تاثیر سورپرایز را دوچندان کنید. بی شک دوست شما هرگز صحنه به این قشنگی را فراموش نخواهد کرد!

4. نخ جادویی معجزه خواهد کرد!

ایده ای فوق العاده برای تحریک حس کنجکاوی دوست صمیمی تان در صبح زیبای تولدش!

نخ بلندی برداشته یک سر آن را به هدیه مورد نظرتان و سر دیگر نخ را به انگشت دوست خود – در حالی که خواب است – گره زده و منتظر بمانید تا بیدار شود. بی شک بعد از بیدار شدن از نخ گره خورده به انگشتش متعجب شده و با دنبال کردن آن به هدیه عالی که برای او آماده کرده اید می رسد.

این هدیه یکی از به یاد ماندنی ترین کادوهای تولد او خواهد بود فقط فراموش نکنید این کار را صبح زود و با احتیاط کامل انجام دهید تا نقشه تان نقش بر آب نشود!

5. یک صبحانه تولد جانانه کار خودش را خواهد کرد

به صبحانه مورد علاقه او فکر کنید، آیا برای صبحانه کلوچه یا آب میوه خاصی دوست دارد؟ رابطه اش با مرباها چطور است؟ برنامه ریزی یک صبحانه مفصل برای کسی که در روزهای عادی به دلیل مشغله زیاد به خوردن سرپایی یک فنجان چای یا قهوه بسنده می کند به نظر سورپرایز وسوسه کننده ای می رسد!

کافیست صبح زودتر از دوست تان از خواب بیدار شده، بعد از آماده کردن صبحانه آن را روی سینی بچینید و به اتاق او ببرید، قرار دادن یک یادداشت تولد و گل زیبایی کنار سینی، صبح تولد دوست صمیمی تان را تکمیل خواهد کرد.

6. کیک تولد سفارشی

برای سورپرایز کردن در روز تولد چه چیزی بهتر و شیرین تر از کیک تولد؟!

اگر دوست تان به زمینه خاصی علاقه دارد می توانید از آن برای سفارشی کردن کیک تولد الهام بگیرید، مثلا کیک گیتاری یا دستگاه پخش کننده موسیقی برای افرادی که به موسیقی علاقه دارند و غیره.

اگر دستپخت خوبی دارید چرا راه دور بروید؟! می توانید خودتان برایش کیک تولد درست کرده و روی کیک را به سلیقه او تزیین کنید، درست کردن کاپ کیک، پای یا دسرهای خوشمزه نیز ایده دیگری برای سورپرایز کردن بهترین دوست تان در چنین روز فرخنده ای است.

 

7. کلیپ ویدئویی بی نظیر است

اگر کارتان با دوربین و ویرایش فیلم خوب است یک کلیپ دیدنی مخصوص روز تولد برایش درست کنید، برای این کار از افراد خانواده، دوستان صمیمی و کسانی که رابطه نزدیکی با او دارند کمک گرفته و پیام تبریک آن ها را داخل کلیپ بگنجانید، بخصوص عزیزانی که از نظر مسافت در شهر یا کشور دیگری هستند و نمی توانند در جشن تولد او شرکت کنند.

8. نقاشی چهره هدیه دهید

هدیه ای غافلگیر کننده و خاص برای بهترین دوست تان در بهترین روز زندگی اش!

یکی از عکس های موردعلاقه او را به یک طراح حرفه ای داده تا تصویر او را نقاشی کند. شک نکنید این تصویر به عنوان یادگاری از دوست خوبش روی دیوار اتاقش نصب خواهد شد.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد