بهترین هدیه یلدا برای دانش آموزان

ایرانیان از زمان های گذشته و دوران باستانی در هر سال آخرین روز پاییز و آغاز زمستان را جشن می گرفتند. این شب خاص که به شب یلدا یا شب چله معروف است، از آیین ها و مناسبت های کهن و دیرینه کشور ما است که در این شب اعضای خانواده، دوستان، آشنایان و فامیل های نزدیک دور هم جمع می شوند، در کنار یکدیگر میوه، شیرینی و آجیل می خورند و اقدام به اهدای هدایا و هدیه یلدا برای دانش آموزان، بچه ها، دوستان، خانواده و … می کنند.کادو شب یلدا برای دانش آموزان

همچنین در این روز رسم است که والدین اقدام به خرید کادو شب یلدا برای دانش آموزان و خردسالان می کنند که آنها را از مناسبت ها و جشن های ملی آگاه کنند و نیز به آنها یک هدیه و کادو زیبا هدیه دهند. به همین دلیل آموزش رسوم کهن و دیرینه سرزمین ما به بچه ها و کوچکترها یکی از موضوعات بسیار مهم در این میان تلقی می شود.

با این وجود شاید شما عزیزان هیچ ایده ای از مناسب ترین انواع کادو شب یلدا برای دانش آموزان ندارید و ندانید که چه کادویی بخرید. به همین منظور لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین خرید هدیه نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای کارمندان شرکت ها با عنوان هدایای سازمانی از اهمیت بالای برخوردار است

هدیه یلدا برای دانش آموزان

خرید هدیه برای کودکان در شب یلدا قدری فرق دارد. کودکان اغلب دقتی به مناسبت این شب ندارند و خود هدیه برایشان مهم است. ولی با این حال می توانید اسباب بازی و یا  لباسی تهیه کنید که در آن طرح هایی از انار داشته باشد.

خرید هدیه برای کودکان در شب یلدا قدری فرق دارد. کودکان اغلب دقتی به مناسبت این شب ندارند و خود هدیه برایشان مهم است. ولی با این حال می توانید اسباب بازی و یا  لباسی تهیه کنید که در آن طرح هایی از انار داشته باشد.

هدیه شب یلدا به عروس

تزیینات شب یلدا برای کودکان

شما می‌توانید با تهیه قدری مقوا، با یک تیر دو نشان بزنید. به این شکل که خودتان با مقواها میوه‌های یلدایی و کلاه‌هایی با تم یلدا را بسازید و به کودکان بدهید. آنگاه برای به چالش کشیدن آن‌ها، از بچه‌ها بخواهید تا آن‌ها نیز با مقوا کاردستی‌های یلدایی درست کنند. در آخر، به آن‌ها جایزه دهید.

عروسک برای هدیه یلدا برای دانش آموزان

در گذشته عروسک ویژه دختر بچه ها بود و برای آن ها عروسک های دختر خریداری میشد. ولی امروزه مدل های گوناگونی از عروسک در بازار وجود دارد که برای پسر بچه ها هم مناسب است.

حتی این نوع عروسک ها برای سنین مختلف مناسب بوده و شما می توانید برای نوجوانان هم این عروسک ها را تهیه کنید. می توانید عروسک شخصیت های کارتونی را انتخاب کرده و به عنوان کادو شب یلدا به کودکان کادو دهید.

خمیر بازی هدیه یلدا برای دانش آموزان

خمیر بازی یکی از چیزهایی است که به جز سرگرمی می تواند مهارت های حرکتی و خلاقیت های کودکان را هم بالا ببرد. کودکان از درست کردن شکل ها و خراب کردن آن ها لذت می برند.

امروزه نوع جدیدی از خمیر بازی به نام شن جادویی هم به بازار آمده که دارای بافت سبک تر و درشت تری نسبت به خمیر بازی است. البته دقت کنید که این مورد برای کودکان بالای سه سال مناسب است و نباید خمیر و شن بازی را به کودکان زیر سه سال بدهید.

سرگرمی و آشنایی با فنون هدیه یلدا برای دانش آموزان

آیا دقت کرده اید که کودکان بالای 5 سال چطور در کارها از پدر و مادر خود الگو می گیرند؟ مثلا دختر بچه ها می خواهند آشپزی کنند و پسر بچه ها می خواهند به باغبانی و نجاری بپردازند.

وسایلی که بزرگترها استفاده می کنند برای کودکان خطرناک است و نباید به آن ها داده شود. یک راه فوق العاده برای تقویت این مهارت ها در کودکان و در عین حال نداشتن خطر برای آن ها، خریداری وسایل بازی فنون است.

بهترین هدیه شب یلدا به بچه ها می تواند سرگرمی و اسباب بازی های فنون مانند دکتر بازی، وسایل آشپزخانه، وسایل نجاری و … باشد.

پازل هدیه یلدا برای دانش آموزان

پازل یکی از وسایلی که می تواند هوش و خلاقیت کودکان را افزایش دهد. پازل ها می توانند سبب بالا رفتن تمرکز کودکان شده و حافظه آن ها را تقویت کنند.

چنانچه شما به دنبال یک هدیه شب یلدا برای بچه ها هستید، پازل می تواند انتخاب خوبی باشد. می توانید شکل پازل را طبق پسر یا دختر بودن کودکان تعیین کنید و از پازل هایی با شخصیت های کارتونی متنوع استفاده کنید.

بازی فکری و دورهمی هدیه یلدا برای دانش آموزان

بازی های فکری به غیر از سرگرمی،سبب بالا رفتن مهارت و تقویت حافظه می شوند. همینطور این بازی ها هیچ نوع خطری برای کودکان نداشته و بی سر و صدا هستند.

 

یکی از فواید این بازی ها، این است که محدودیت سنی نداشته و از کودکان تا بزرگسالان می توانند بازی کنند. بنابراین بازی های فکری مورد مناسبی برای هدیه شب یلدا برای کودکان می باشند.

هدیه یلدا برای دانش آموزان مدرسه

اگر به دنبال جدیدترین نوع هدیه شب یلدا برای مدرسه هستید به چند پیشنهاد ما توجه کنید.یکی از محصولات جذاب پیکسل سوزنی است که بچه ها میتوانند آنرا روی لباس یا کیف سنجاق کنند.طرح هایی که معمولا روی این پیکسل ها چاپ میشود عکس معلم بهمراه دانش آموز است همچنین در کنار آنها سال تحصیلی هم آورده میشود.یا میتوانید از طرح اسم مدرسه و عکس دانش آموز استفاده کنید.البته به سلیقه خودتان بستگی دارد که از چه طرح و عکسی برای پیکسل استفاده کنید.

هدیه یلدا برای دانش آموزان در مدارس

مدارس هر ساله برای شب یلدا مراسمی دارند و هدیه هایی برای دانش آموزان در نظر میگیرند.حالا اگر شما بعنوان مدیر یا معلم مدرسه تصمیم دارید که یک هدیه خاص و جذاب به دانش آموزان اهدا کنید میتوانید از پیکسل سوزنی یا جاکلیدی سفارش دهید و آنها را شگفت زده کنید.چه طرحی روی پیکسل چاپ کنیم ؟!
عکس دانش آموز، معلم ، مدرسه یا میتوانید اسم مدرسه با تم یلدایی را با هم داشته باشید و سال تحصیلی در کنار آنها زده شود.

دفتر نقاشی

از مناسب ترین کالاها به منظور خرید هدیه شب یلدا یک دفتر نقاشی شیک و زیبا مطابق با علاقه دانش آموز مورد نظر شما محسوب می شود. به عنوان مثال اگر دانش آموز مورد نظر شما به فوتبالیست خاصی مانند رونالدو یا مسی علاقه دارد، یک دفتر با طرح و تصویر این بازیکنان گزینه مناسبی است.

یا انواع دخترانه که شامل رنگ های صورتی، عروسک و مدل های دیگر است. دفتر نقاشی باعث ارتقا مهارت های هنری، افزایش خلاقیت و نمایش احساسات مختلف می شود و از بهترین و به یاد ماندنی ترین هدایای موجود شب یلدا برای دانش آموزان دختر و پسر به شمارمی رود.

مداد رنگی

مداد رنگی از ابزار و وسایل ضروری برای نقاشی بچه ها است که می تواند یک کادو شب یلدا برای بچه ها محسوب شود. یادگیری نحوه رنگ آمیزی و چگونگی کاربرد رنگ ها، رنگ آمیزی تصویر بدون رنگ مطابق نمونه رنگی همان تصویر و اینجور بازی ها باعث افزایش مهارت های نظم بخشی به امور، خلاقیت، ارتقا مهارت های هنری و مهارت های نقاشی و رنگ آمیزی می شود که برای کودکان و بچه های دوره ابتدایی هدیه بسیار مناسبی در تعداد ۱۲، ۲۴، ۱۰۰ تایی و بیشتر موجود هستند.

خمیر بازی

از دیگر وسایل بازی سرگرم کننده و بسیار مناسب برای سن بچه های ابتدایی خرید خمیر بازی است. این هدیه از بهترین انواع کادو شب یلدا برای دانش آموزان ابتدایی محسوب می شود که کاربردهای مختلفی دارد، موجب افزایش خلاقیت، ارتقا مهارت های حل مسئله، گشودگی ذهن و بازسازی امور می شود.

کتاب متناسب با سن

کتاب برای تمامی سنین از جمله بهترین انواع کادوی شب یلدا برای بچه ها محسوب می شود. در صورتی که قصد دارید، فرزند خود را در سنین پایین با کتاب و کتاب خوانی آشنا کرده و او را به آن علاقه مند کنید، اهدای کتاب های قابل فهم مناسب با سن کودک در موضوعات مورد علاقه او از جمله بهترین کادو شب یلدا برای دانش آموزان به حساب می آید.

از طرف دیگر از آنجا که کتابخوانی در سراسر دنیا و در کشورهای پیشرفته دنیا بسیار توصیه می شود و سرانه مطالعه در پیشرفته ترین کشورها در بالاترین حد قرار دارد، این اهمیت و جایگاه کتاب خوانی را بیش از پیش مشخص می کند و انتقال این گنجینه دانش و آگاهی به کودکان و بچه های نسل های بعدی از مهمترین وظایف ما به منظور ارتقا سطح فرهنگ و دانش کشور خود محسوب می شود.

تبلت

تبلت یک وسیله سرگرم کننده و نیز یک وسیله آموزشی و مناسب محسوب می شود که امروزه تقریبا تمامی بچه ها با آنها و نحوه کارکرد آنها آشنایی دارند. این رایانک هوشمند از بهترین و آموزنده ترین هدایایی است که ممکن است به فرزند خود بدهید؛ اما باید توجه داشته باشید که استفاده از آن را محدود کنید و اجازه ندهید که فرزند شما تمامی وقت خود را صرف بازی با آن کند.

 

هدیه یلدا برای دانش آموزان پسر

لگو

اگر به فکر خرید هدیه شب یلدا برای پسر بچه ها هستید لگو‌یک هدیه جذاب و پرهیجان برای پسر‌بچه هاست. بهترین اسباب‌بازی‌ها، آن‌هایی هستند که قدرت تخیل و خلاقیت را در کودکان تقویت کنند. پسر شما وقتی انگشتان کوچک فرزی برای بازی و فعالیت دارد، این مجموعه او را به‌خوبی سرگرم خواهد کرد!
این هدیه مناسب پسرهای بالای ۸ سال می‌باشد. برای خلق اتفاقات جدید، کودکان نیاز دارند که مرحله به مرحله قوه تخیل خود را به کار بگیرند.

کیت آموزشی ربات الکترونیک

کیت آموزشی ربات یک هدیه آموزشی و سرگرم کننده برای پسرهاست. این بازی نسبتا پیچیده، باعث ایجاد نبوغ و نوآوری در فرزند شما می‌شود. هدیه خوبی برای پر کردن اوقات فراغت آن‌هاست. بچه‌ها می‌توانند برای ساعت‌ها سرگرم مونتاژ و یادگیری این ربات بشوند.
به کمک سی دی آموزشی می‌توانید مراحل ساخت آن را قدم به قدم پیش بروید. این هدیه برای کودکان شش تا نه سال نیز مناسب می‌باشد.

 ماشین بازی کنترلی

ماشین بازی کنترلی یک هدیه جذاب برای پسرهایی است که به ماشین‌بازی علاقه دارند. در واقع، این ماشین بازی کودکانه با کنترل از راه دور هدایت شده و توسط کابل شارژی، شارژ می‌گردد. برای افزایش تمرکز و قدرت تصمیم‌گیری، این بازی را به مجموعه اسباب‌بازی‌های فرزندتان اضافه کنید.

راکت بدمینتون

راکت بدمینتون یونکس یک هدیه خاص برای پسرهایی است که به بازی‌های بیرون از خانه علاقه دارند. این ست بازی به داشتن دو دسته راکت، لحظلات شادی را برای پسرها فراهم می‌کند.
. بخصوص، زمانی که پسر شما می‌خواهد با دوستانش بازی دو نفره و پرهیجانی داشته باشد.

ست لباس ورزشی پسرانه

ست لباس ورزشی پسرانه یک هدیه خاص و الهام بخش برای پسرهایی است که می خواهند با انگیزه کافی فوتبال بازی کنند و تبدیل به یک بازیکن حرفه ای بشوند. این ست در سایزهای مختلف، مناسب سن ۲ تا ۸ سال می‌باشد.
پسرها همیشه طرفدار یک تیم حرفه‌ای هستند و دوست دارند مانند آن‌ها لباس بپوشند. این ست لباس ورزشی می تواند هدیه فوق العاده باشد.

چرا هدیه شب یلدا برای دانش آموزان لازم است؟

یکی از دغدغه های مدارس تهیه هدیه مناسب برای دانش آموزان است ما در اینجا چند پیشنهاد ویژه برای شما داریم.هدیه شب یلدا برای دانش آموزان را میتوانید در دو نوع اهدا کنید.
هدیه بصورت تک یا بصورت پک.

دوچرخه شهری

دوچرخه شهری کراس برای هر کودکی هدیه‌ی خوشایندی خواهد بود. فرقی نمی‌کند شما این هدیه را برای دختر سفارش می‌دهید یا برای پسر. این هدیه می تواند بهترین انتخاب برای کودکان باشد. چرا که آن‌ها در سن رشد بوده و تحرک کافی به تقویت ماهیچه های پا کمک خواهد کرد..

لزوم خرید کادو شب یلدا برای دانش آموزان

خرید هدیه شب یلدا برای دانش آموزان این امکان را برای والدین فراهم می کند که از طرفی آنها را با رسم و رسوم کشور و فرهنگ ما بیشتر آشنا کنند و خاطره ای خوش از این شب برای آنها بسازند که خود آنها نیز بعدها ادامه دهنده این رسوم باشند و نیز این قابلیت را دارد که از این هدایا به عنوان یک عامل تشویق کننده برای درس خوانی و مطالعه دروس و نمرات عالی آنها نیز استفاده کرد که آنها با این هدیه انگیزه بیشتری پیدا کنند و متوجه شوند که مطالعه دروس توسط آنها تحسین، توجه، تشویق و جوایز مناسبتی شما را نیز به همراه دارد.

از این رو این کار بسیار پسندیده لازم و مناسب است.

پک شکلات طرح دار

شکلات یک خوردنی خوشمزه است که تقریبا تمامی افراد از آن لذت می برند. انواع شکلات خوشمزه و با کیفیت در طرح ها و بسته بندی های بسیار شیک و زیبا برای اهدای کادو شب یلدا برای دانش آموزان در دست هستند که یک هدیه خوشمزه و بسیار شیک محسوب می شود.

بسته بندی آجیل شب یلدا برای مدرسه

 

هدیه یلدا برای دانش آموزهدیه یلدایی برای بچه ها

هدیه شب یلدا برای بچه ها

لیست وسایل شب یلدا برای مدرسه

میوه های مخصوص شب یلدا

انار

هندوانه

خرمالو

تنقلات مخصوص شب یلدا

آجیل

ذرت بوداده

خوراکی های شب یلدا

دسر

شیرینی

شکلات

لواشک

غذاهای مخصوص شب یلدا

آش رشته

سالاد انار

آش دوغ

 

در این مقاله سعی کردیم هدیه یلدا برای دانش آموزان را با هم بررسی کنیم. اگر پیشنهادی برای این روز دارید با ما به اشتراک بگذارید.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد