کیف مناسب استایل پاییز1402

کیف پاییزهمی توان گفت، مدل کیف برای استایل پاییز بیش از هر اکسسوری دیگری استایل شما را تغییر می دهد. و می تواند بهترین اکسسوری برای شما باشد. قطعا کفش هم حایز اهمیت است اما اگر کفش شما راحتی مطلوب نداشته باشد می تواند روزتان را خراب کند. و یا حتی لوازم آرایش هر چقدر هم مارک خوب و برند لوکسی باشد، موجب هستگی پوست شما خواهد شد. اما کیف هیچ کدام از این مشکلات را ندارند. بنابراین چه بخواهید به عنوان یک زن شاغل باشید و یا به عنوان نوجوانی شیطان، کیف برای استایلتان ضروری است.

یکی از ویزگی های اصلی فصل پاییز وجود رنگ های گرم و زیبای درختان است. زرد، نارنجی و قرمز سه رنگ گرم و خوش آب و رنگ که اگر آن ها را در استایل خود استفاده کنیم به سبک پاییز نزدیک شده ایم. اگر در انتخاب کیف مناسب استایل پاییز دچار سردرگمی شده اید با در نظر گرفتن رنگ ها و استفاده از کیف های کاموایی می توانید انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشید.


لباس سنتی بپوشیم ولی مدرن دیده شویم


کیف برای استایل پاییز مدل ساک دستی

این سبک کیف ها هر چه بزرگتر بهتر است. یکی از مزیت های خوب این مدل کیف ها این است که نیازی نیست تنها اقلام مشخصی را درون آن جای دهید، چرا که برای همه چیز جا دارد و برای مصارف مختلف در طول هفته تا آخر هفته مناسب است.


انواع ساک دستی سنتی


کیف برای استایل پاییز کیف گلیمی

برای یک استایل پاییزه باید از پارچه هایی استفاده شود که حس گرما را به ما القا کند بدون شک گلیم بافته ایست از جنس پشم و حس گرما را در استایل ما به وجود می آورد. کیف گلیمی را می توانید برای استایل های مدرن و سنتی استفاده کنید .

کیف گلیمی


ویدئو کیف برای استایل پاییز

کیف برای استایل پاییز کوله پشتی سنتی فانتزی

پاییز فصل تحصیل و سفرهای کوتاه و اردوهای دانشجویست، چه کیفی در فصل خوش آب و هوای پاییز برای ما مناسب تر است! حتما به کوله پشتی سنتی یا فانتزی برای استایل خود فکر کرده اید، همانطور که می دانید کوله پشتی از بدو تولد به عنوان یکی از ابتدایی ترین کیف هایی که هر انسانی باید داشته باشد شناخته شده است. ما می توانیم به عنوان دانش آموزی که لپ تاپ و کتاب دارد از کوله پشتی خود استفاده کنیم می توانیم به پیک نیک برویم و با آن به مسافرت برویم یا مادر شیک پوشی باشیم که وسایل کودکمان را در آنجا قرار می دهیم.

استفاده از کوله پشتی تا ۵ سال پیش چندان رایج نبود. اما امروزه یکی از کاربردی ترین کیف ها، کوله پشتی های جمع و جوری است که می توان با استایل های بسیاری آنها را ست کرد. کوله پشتی سنتی و فانتزی به یکی از گزینه های ایده آل برای استفاده های روزمره و یا سفرهای کوتاه مدت تبدیل شده است.

کیف برای استایل پاییز کیف کمری

یلی از ترندهای روزی که در حال حاضر وجود دارند مربوط به سال‌ها یا دهه‌های قبل هستند که مورد استفاده قرار می‌گرفتند مثل بوت‌های کمبت. یکی از اکسسوری‌هایی که مربوط به دهه 90 میلادی است کیف کمری می‌باشد که مدتی است با طراحی و مدل‌های جدید به صحنه مد برگشته است.

این کیف‌ها در کشور انگلیس به belt bag یا bum bag معروف هستند و آمریکایی‌ها آن را fanny pack می‌نامند. خوشبختانه در سال 2019 کیف‌های کمری در نسخه‌های جدید و مدرن دوباره به صحنه مد برگشتند و برندهای بزرگی مثل Chanel، Gucci و Louis Vuitton دوباره آنها را در رادار استایل خود قرار داده و باعث درخشش مجدد آن شدند.

همه ما می‌دانیم که انتخاب یک اکسسوری خوب، هر لباس روزمره را به چیزی فوق‌العاده تبدیل می‌کند. این قضیه در مورد کیف کمری نیز صدق می‌کند که طراحان با مدرنیزه کردن آن انتخاب را برای افراد سخت‌گیر آسان کرده‌اند.

کیف کمری سنتی بدون شک یک اکسسوری مفید است زیرا با بسته شدن به دور کمر آزادی بیشتری به دست‌های شما می‌دهد و همچنین فضای لازم برای حمل اقلام مورد نیاز و ضروری مثل کلیدها، مدارک شناسایی، کارت‌های بانکی‌، لوازم آرایش و تلفن همراه را برای شما فراهم می‌کند.

با استفاده از کیف کمری دیگر نیازی به کیف‌های دستی و دوش کوچک و بزرگ و کیف پول ندارید. استفاده از آن راحت و آسان است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

زمانی کیف‌های کمری طراحی‌های ساده‌ای داشتند ولی امروزه به کیف کمری به عنوان یک اکسسوری شیک نگاه می‌شود. پس می‌توانید با کیف دستی خود خداحافظی کنید.

کیف کمریکیف برای استایل پاییز کیف دوشی سنتی دانشجویی

همانطور که گفتیم پاییز فصل تحصیل و اردوهای دانشجوییست. پس اگر به دنبال کیف مناسب هستید قطعا هوشمندانه ترین انتخاب کیف دوشی است. اگر علاوه بر کاربردی بودن، ظاهر آن نیز برای شما اهمیت دارد کیف دوشی سنتی قطعا می تواند یک انتخاب جذاب باشد. اللخصوص کیف های دوشی گلیمی تولید شده از گلیم های دستباف ایرانی، استایلی لاکچری و فاخر را برای شما رقم می زند.

کیف دوشی سنتیکیف قهوه ای

همانطور که درختان در این فصل با برگ‌های خود، رنگ قهوه‌ای و نارنجی را به خیابان‌ها می‌آروند، شما نیز می‌توانید از آن الهام بگیرید و از کیف‌هایی با طیف رنگی قهوه‌ای کمک بگیرید. به علاوه اینکه این رنگ همیشه برای پاییز هم نیست و با استایل‌های متنوعی در فصل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نکته اینجاست که یک کیف قهوه‌ای، اگر با کفش مناسبی ست شود، می‌تواند با لباس‌هایی در رنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله این ترکیب رنگی‌ها می‌توان به آبی، سبز، زرشکی، قرمز، نارنجی، مشکی، زرد و… اشاره کرد. این کیف‌ها مانند کیف‌های مشکی پرکابرد هستند، اما حس تکراری بودن در استایل شما نمی‌سازند.

تلفیق مد روز و فرهنگ ایرانی در سبک پوشش

کیف قهوه ایکیف سبز

رنگ سبز که از قضا این روزها نیز به یکی از رنگ‌های روز پرطرفدار تبدیل شده است، شاید در فصل‌های دیگر کاربرد چندانی نداشته باشد، اما یک گزینه پرکاربرد در پاییز است که می‌تواند با لباس‌های مختلفی استفاده شود. در واقع علاوه بر اینکه برای ست‌های مختلف پاییزی مناسب است، یک اکسسوری برای ایجاد حس شادابی در استایل است که تغییر چشمگیری ایجاد می‌کند.
سبز رنگی با نشاط است که در پالت‌های مختلفی جای دارد. عموما از کیف‌های سبز رنگ برای استایل دانشجویی و روزمره استفاده می‌کنند. شما می‌توانید کیف سبز خود را با لباس‌های قهوه‌ای، نارنجی، قرمز و زرشکی، خاکستری و آبی ست کنید و از نتیجه آنها لذت ببرید.

کیف سبزکیف نارنجی

می‌توان به راحتی گفت که رنگ نارنجی نماینده و یادآور پاییز است، در نتیجه یکی از بهترین رنگ های کیف دستی برای پاییز، نارنجی است. چرا که شما می‌توانید نارنجی را در اکثر پالت‌های پاییزی جای دهید و از ترکیب یک کیف نارنجی در استایل خود برای زیبایی بیشتر استفاده کنید.
به طور کلی نارنجی رنگی شجاعانه برای استایل است و معمولا برای استایل‌های روزمره استفاده می‌شود. یعنی عموما افراد از این رنگ برای استایل گشت و گذار در شهر و قرارهای دوستانه استفاده می‌کنند. از این رنگ برای فصل پاییز می‌توانید در ترکیب با سفید، مشکی، قهوه‌ای، زرشکی، سبز، زیتونی و کرم بهره بگیرید.

کیف کرم

کرم رنگی خنثی از نظر علم رنگ شناسی به شمار می‌رود و می‌تواند با استایل‌های مختلفی کاربرد داشته باشد. رنگ‌های خنثی در ترکیب با رنگ‌های زیادی ظاهری زیبا ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید کیف کرم رنگ خود را با استایل‌های نسکافه‌ای، صورتی، سبز و… استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که یک استایل سراسر کرم برای فصل پاییز مناسب نیست و گاهی اوقات ممکن است خسته کننده به نظر برسد.

خرید عمده کیف سنتی

کیف دایره

چند سالی است که کیف های دایره شکل ترند بازار شده اند و مخاطبان هاص خود را نیز پیدا کرده اند. در پاییزه داشتن یک کیف دایره سنتی گلیمی ظاهری جذاب را به استایل شما می دهد .

کیف های خز دار

اگر بخواهید به تیپ خود جلوه متفاوتی بدهید ، این کیف ها می تواند گزینه خوبی برای استایل شما باشد و معمولا به هر نوع لباسی می آید.

مدل کیف های پاییزی سطلی

اگر از علاقمندان به کیف های دستی باشید، پس می دانید که در حال حاضر یکی از محبوب ترین کیف ها هستند. پاییز امسال نیز این سبک کیف ها یک به روزرسانی خوب برای استایل محسوب می شوند و به گزارش پرشین وی معمولا با هر نوع لباس خوب می شوند.

کیف های سبک کوله پشتی

شاید روزی کیف های کوله پشتی تنها برای حمل وسایل به مدرسه و یا کوهنوردی استفاده می شد، ولی در حال حاضر از این نوع کیف ها در استایل نیز استفاده می شود و حتی در زمره استایل های شیک قرار می گیرند.

مدل کیف هایی با طرح پوست ماری

اگر از طرح های معمول خسته شدید، پس طرح های حیوانی مانند پوست ماری می تواند گزینه خوبی برای تغییر باشد. به خصوص آنکه رنگ های مورد استفاده در پاییز بسیار با رنگ طرح های حیوانی نظیر پوست ماری و پلنگی هماهنگی دارد لذا این مدل ها شمارا به استایل پاییزی نزدیک می کند.

چندین مدل زیبای کیف برای استایل پاییز

کیف برای استایل پاییز

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد