هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

همه چیز در دنیای امروز تغییر می کند و شرکت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از مهم ترین زمینه های توسعه کسب و کار در دنیای کسب و کار پویا، تبلیغات و بازاریابی است. در گذشته تبلیغات در رادیو، تلویزیون، ارائه بروشور و کارت تبلیغاتی برای شرکت ها و سازمان ها بسیار سودآور و مناسب بود. برای همگام شدن با تغییرات روز، بهتر است روش تبلیغات شرکت ها را تغییر دهید، در غیر این صورت ادامه رقابت با برندهای دیگر غیرممکن خواهد بود. به این روی هدایای تبلیغاتی دوراونتاش هم پای این تغیرات قرار دارد و شما می توانید به روز ترین هدایای تبلیغاتی را از آن دریافت کنید.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

آیا می دانید هدایای تبلیغاتی بر برندیگ شرکت شما چه تاثیری دارد؟

هدایا از جمله روش‌های تبلیغاتی، تبلیغاتی و برنامه‌هایی هستند که می‌توانند توجه مخاطب را به خود جلب کنند و توجه مخاطب را به خود جلب کنند، در مقابل سایر روش‌های تبلیغاتی که ممکن است مخاطب را هدف قرار ندهند. یک رایگان در اصل پیشنهادی است که یک سازمان یا یک شرکت به مخاطبین خود می دهد و بدیهی است که هیچ کس در صورت دریافت پیشنهاد ناراحت نخواهد شد اما دریافت این رایگان می تواند آنها را خوشحال کند. البته، با یک هدیه تبلیغاتی بهتر، می‌توانیم پیام خود را به مخاطب، مشتریان و همکارانمان برسانیم، بدون اینکه آنها را مجبور کنیم صدای ما را بشنوند و پیام ما را مانند بیلبوردها یا بیلبوردها درک کنند. هدایا با برانگیختن احساسات مخاطب تاثیری ماندگار بر ذهن و حتی قلب آنها می گذارد.

 

هدایای تبلیغاتی شرکتی

بالا، که هزینه هر تاثیر تبلیغات را کاهش می‌دهد، هدایای تبلیغاتی می‌توانند یک ابزار بازاریابی مقرون‌به‌صرفه باشند.

محصولات تبلیغاتی هم قدرتی مانند هدیه دارند. زمانی که افراد یک هدیه دریافت می‌کنند، آنها بیشتر تمایل دارند که با خرید یا حمایت از هدیه دهنده، تلافی کنند.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

ظروف تبلیغاتی

تقریبا هر نوع وسیله کاربردی و موردنیاز مخاطبین شما می‌تواند یکی از انواع ظروف تبلیغاتی باشد. اما معمولا شرکت‌های تولیدکننده این قبیل هدایا، انواع خاصی از هدایای خاص و پرطرفدار را به‌روزرسانی و تولید می‌کنند. از جمله این هدایا باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

هریک از این اقلام و ظروف کارآیی مخصوصی دارند؛ اما مهم‌ترین ویژگی‌ همه آن‌ها کاربردی‌بودن است. درواقع نیاز روزانه مصرف‌کنندگان و لزوم استفاده همیشگی از این وسایل باعث می‌شود تجارت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف استفاده از این ابزارهای قدرتمند تبلیغاتی را دست‌کم نگیرند.

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

هدیه دادن صنایع دستی ایرانی قطعا یکی از بهترین گزینه هاست چرا که این محصولات علاوه بر زیبایی و ظرافت خاص خود، هنر دست هنرمندان خلاق ایرانی ست، شاید این جمله را شنیده باشید که: کسی نمیتواند روی کارهای هنری قیمت بگذارد.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

مقاله ای مفصل درباره هدیه صنایع دستی

خرید عمده صنایع دستی

انتخاب هدایای تبلغاتی صنایع دستی

انتخاب هدیه تبلیغاتی متناسب با نیازهای مجموعه شما، چندان کار راحتی نیست.

مواردی که راهگشای هر تیم بازاریابی برای انتخاب هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی است به شرح زیر است:

در ابتدای این مسیر باید مخاطب را شناسایی کنید، تا بتوانید بهترین هدیه را در شان و منزلت او انتخاب نمایید.

بهتر است با توجه به جایگاه های افراد در سازمان خود، هدیه مخصوص آن را در نظر بگیرید.

برای مثال هدیه ای که برای مدیران مجموعه در نظر میگیرید باید با هدیه کارمندان دیگر متفاوت باشد.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116


خرید صنایع دستی


ویژگی های هدیه تبلیغاتی در خور سازمان

بهترین هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی که ذهن ها را تسخیر می کند و یاد ما را در خاطرها زنده می دارد، هدیه هایی است که از نوآوری و خلاقیت ویژه ای برخوردار باشد.

هدیه تبلیغاتی خاص ، خلاقانه و لوکس در عین حال ارزان را در محصولات صنایع دستی میتوانید بیابید.

دومین ویژگی یک هدیه سازمانی موفق، کاربردی بودن آن برای مخاطب است که همانطور که در بالا اشاره شد باید قبل از تهیه ی هدیه سازمانی ، مخاطب شناسی دقیق بر روی اعضا انجام شود.

برای مثال انتخاب هدیه سازمانی صنایع دستی برای خانم های مجموعه با آقایان باید متفاوت باشد ، یا برای متاهلین و مجرد ها نیز باید تفاوت هایی در نظر گرفته شود.

سومین نکته را میتوان به کیفیت محصولات اختصاص داد.

هدایای سازمانی و تبلیغاتی تاثیرات شگفت انگیز و ماندگاری در ذهن مخاطب و مشتریان ایجاد میکنند. پس اگر میخواهید هدیه ی بی کیفیت و خیلی ارزان اهدا کنید، بهتراست اصلا این کار را انجام ندهید. چون انجام دادنش هیچ سودی ندارد و شمارا به هدف تان نمی رساند.

فراموش نکنید که خرید هدایای سازمانی صنایع دستی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری ای پرسود در بلند مدت محسوب میشود که اثرات آن در کوتاه مدت نیز قابل مشاهده است.

چهارمین پارامتر که مهمترین عامل نیز هست میتوان به ایرانی بودن هدایا اشاره نمود.

سعی کنید برای اهدای هدایای سازمانی و تبلیغاتی از صنایع دستی ایرانی استفاده کنید، این کار نه تنها حس فوق العاده ای به اعضای سازمان شما می دهد بلکه باعث رونق اقتصاد و تولید ملی خواهد شد که همین موضوع حائز اهمیتی است.

پس در کنار فاکتورهایی مثل زیبایی، نفیس بودن، ظرافت، کاربردی و با کیفیت بودن، به ایرانی بودن محصولات نیز توجه ویژه ای داشته باشید. تا اثرات و برکات آن را روی بیزینس خود احساس کنید.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116


 تامین هدایای سازمانی 


ست هدایای تبلیغاتی

هماهنگی و ايجاد هارمونی بين مسائل مختلف كار ساده‌ای نيست. چراكه در ان مقوله ارتباط ظاهری يا محوی اهميت بسياری دارد. انجام اين كار به دانش بالایی نياز دارد. اينكه بدانيم هر پديده و اتفاق و وسيله‌ای چطور می‌تواند با چيزهایی شبيه به خود يا در ظاهر متفاوت، ارتباط پيدا كند هنر بزرگی است. اين موضوع را می‌توان به نوعی سليقه هم ناميد.

بارها اتفاق افتاده كه وسايلي يكسان را در 2 يا چند فضای مختلف ديده‌ايم. با اين تفاوت كه چيدمان و هماهنگی با ديگر عناصر یكی را برجسته‌تر از ديگری می‌كند. انجام اين كار در تهيه ست صنایع دستی به نوعي سهل ممتنع است. سهل از اين نظر كه توليدات صنايع دستی بسياری متنوع است و تعداد انتخاب را بالا مي‌برد. ممتنع هم از آن نظر كه پيدا كردن هماهنگی بين اين همه انتخاب، كار ساده‌ای نيست. با اين حال با فرمول‌هایی خاص می‌توان اقدام به تهيه ست‌هایی مناسب كرد. با در نظر گرفتن چند اصل ساده در ايجاد هماهنگی،‌ می‌توان زيبايی را ساخته و هديه داد. در تهيه ست‌ صنايع دستی می‌توان به چند عامل توجه كرد كه شايد كار را ساده‌تر كند.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

ست هدایا تبلیغاتی

 

توجه به ماهيت در ست صنایع دستی

شايد اگر كسی بشنود كه يک هاون و جعبه خاتم كوچكی كنار هم قرار گرفته‌اند، تعجب كند. اما كافی است نام زعفران را به زبان بياوريد كه اين 2 وسيله به ظاهر متفاوت، در كنار هم معنا پيدا كنند. بسياری از صنايع دستی و خوراكی‌های ناب ايرانی هستند كه مدت‌هاست در كنار هم استفاده مي‌شوند. اين ارتباط در آماده‌ كردن ست صنايع دستی بسيار اهميت دارد. زيرا اين ویژگی هدايا را جزو هدیه خاص و قابل استفاده مي‌كند

توجه به كاربرد در ست صنایع دستی

بي‌شك يكي از رايج‌ترين ست‌هاي هديه، زيورآلات است. مجموعه‌ای كامل از گوشواره‌ها، گردنبند و انگشتر سال‌هاست به عنوان رايج‌ترين ست‌هاي تهيه و عرضه مي‌شود. پس بايد به كاربرد وسايل توجه بسياري كرد. يك دفترچه نفيس با جلد چرمي، در كنار مجموعه‌اي از ابزار خوشنويسي مي‌تواند ست صنايع دستي مرغوبي باشد. يك ظرف خاتم‌كاري پر شده از دوات و ليقه در كنار ابزاري كه ذكر شد، هنر و سنت را يك‌جا به نمايش مي‌گذارد. پارچه‌هاي ترمه به عنوان سجاده و قرآن‌هايي با جلد چرمي هم از پرطرفدارترين ست‌هايي است كه تهيه و به فروش مي‌رسد

توجه به رنگ در ست صنایع دستی

رنگ از مهم‌ترين فاكتورهايی است كه توجه افراد را جلب مي‌كند. رنگ‌هايی كاملا متضاد يا از يك طيف يكسان، هر دو جذابيت‌هاي خاص خود را دارد. به عنوان مثال مي‌توان ظرف ميناكاري شده زيبايي را با يك قطعه ترمه آبي رنگ هماهنگ كرد. خاتم‌كاري‌هاي تيره رنگ در كنار سفال‌هاي سرخ ايراني هم ست صنايع دستي خاص و زيبايي است. رنگ آبي و سرخ هم در كنار هم تركيبي بي‌نظير ايجاد مي‌كند كه بارها ديده شده است؛ انواع ترمه و گليم‌هاي كوچك را مي‌توان با اين رنگ‌ها انتخاب كرد. طرح‌هاي اين كارها هم در مواردي ممكن است يك‌سان باشد. اين موضوع شباهت و هماهنگي كارها را بيشتر مي‌كند. در حقيقت نقش‌هاي كار شده بر روي بسياري از صنايع دستي يكسان و شبيه به هم است. اين شباهت‌ها را بايد در تهيه ست‌ها مورد توجه قرار داد.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

هدایای زینتی

اصلی ترین مسئله جهت خرید هدایای تبلیغاتی زینتی این است که بر روی مخاطبین شما تاثیر گذار باشد در واقع ارزشی که شایسته خود می دانید برای مشتریان خود بخواهید.در این بین هدیه ای مناسب است که احساسی خوش بسازد صرفا هدیه ی مناسب و با ارزش هدیه ی گران قیمت نیست هدیه ی مناسب هدیه ای است که تکراری و بی کیفیت نباشد و در یک بسته بندی شکیل ارائه گردد.
خلاقیت و نوآوری در ارائه ی هدایای تبلیغاتی زینتی فرصت مناسبی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک است تا بتوانند با ایجاد یک خاطره خوش و زیبا در ذهن مشتریان و مخاطبین شان ماندگار شوند.

مزایای هدایای تبلیغاتی زینتی

هدایای تبلیغاتی زینتی مزایای مخصوص به خود را دارند در زیر به بخشی از این مزایا اشاره نموده ایم:
هدایای تبلیغاتی زینتی در بین دیگر هدایای تبلیغاتی، خلاقانه و جدید هستند و به دلیل اینکه در دسته ی هدایای تبلیغاتی خاص می باشند به تازگی بازار تقاضای گسترده ای را به خود اختصاص داده اند.
هدایای تبلیغاتی زینتی در طرح ها و مدل های سفارشی و اختصاصی قابل تولید است و شما می توانید مطابق با سلیقه و بودجه مورد نظر خود بهترین آن ها را سفارش دهید.
هدایای تبلیغاتی زینتی به دلیل ماهیت و ذات متریال چوب گرم و دلنشین است.این محصول به نوعی حس صمیمت برای مخاطبین شما ایجاد می کند به همین دلیل گزینه ی بسیار مناسبی است.
هدایای تبلیغاتی زینتی دارای تنوع بسیار زیادی است و شما می توانید حق انتخاب بسیار زیادی در این شاخه از هدایای تبلیغاتی داشته باشید و مطابق با جامعه ی هدف خود بهترین هدیه را تهیه نمایید.

پکیج های صنایع دستی

هدایای پوشیدنی

آیا می‌دانید هدایای تبلیغاتی پوشیدنی بهترین هدایا با بهترین و بیشترین کاربرد برای مخاطبان و مشتریان کسب‌وکارها محسوب می‌شوند؟ اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار قصد دارید برای مخاطبان و مشتریان خود هدیه تبلیغاتی تهیه کنید پوشیدنی‌هایی را که در ادامه مقاله معرفی می‌کنیم انتخاب کنید.

کیف دوشی سنتی | هدایای تبلیغاتی شرکتی

کیف دوشی وسیله ایست پر کاربرد برای خانم ها و آقایان . در مجموعه دوراونتاش سالانه حجم زیادی از انواع کیف سنتی توسط مدیران شرکتها برای تامین هدایای شرکتی خریداری می شود

کیف گلیمی |هدایای تبلیغاتی شرکتی

گلیم یادآور فرهنگ و سنت ایرانیست اکنون مجموعه دوراونتاش آن  را بر روی کیف های سنتی خود پیاده کرده. کیف گلیمی هدیه ای بی نظیر و هوشمندانه برای همه افراد اللخصوص توریست ها خواهد بود.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای ارزان قیمت را دست کم نگیرید
نتایج یک نظرسنجی جهانی نشان می دهد که بیش از نیمی از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی ارزان، هدیه را برای یک سال نگه می دارند. تصور کنید یک سال با خودکار تبلیغاتی یا جاکلیدی تزئین شده با برند شما در معرض دید عموم قرار گرفته اید.
اما چه چیزی می تواند این پنجاه درصد شانس دیده شدن را افزایش دهد؟ وقتی هدایای تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه می شنویم همیشه به یاد خودکار و کیف دستی می افتیم که بدون شک هنوز هم کاربرد دارند اما این همه ماجرا نیست و کمی دقت بیشتر در انتخاب هدیه بازخورد بهتری به شما می دهد. با توجه به زمان بندی، تنوع و جذابیت هدایای تبلیغاتی، بازخورد مخاطبان می تواند به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار گیرد، به عنوان مثال. ب- تهیه یک بسته خودکار، دفترچه یادداشت، کیف مدرسه، جاکلیدی که می توان در یک کیف دستی زیبا قرار داد، یا ترکیبی از هدایای کاربردی مانند قمقمه. ، فن ها، کلاه ها و لیوان ها در یک رویداد نمایشگاهی گزینه هایی هستند که شانس موفقیت شما در بازاریابی را افزایش می دهند.

بهترین هدیه برای خانم ها

هدایای تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

با دقت رسانه خود را انتخاب کنید

باید بپذیریم که بازار تبلیغات بازار شلوغی است و هر کدوم از ما در معرض هزاران هزار پیام تبلیغاتی هستیم. بنابراین بهتر است که مراقب پولی که می‌خواهیم در این حوزه خرج کنیم، باشیم و بهترین رسانه را برای تبلیغ خودمان و محصول‌مان انتخاب کنیم.

هرچند تاثیر هدایای سازمانی زیاد است، اما همچنان در رقابت با سایر رسانه‌ها در اولویت اول سازمان‌ها نیست.

هدایای تبلیغاتی  از آنجا که حس دسترسی اختصاصی به مشتریان شما می‌دهد، برای‌شان با سایر انواع تبلیغات قابل مقایسه نیست.

مشتریان شما از اینکه شما در روزهای به خصوص مانند روز تولد، اعیاد و مثلا سالروز افتتاح از همراهی آنها به طور ویژه تقدیر می‌کنید لذت می‌برند. نتیجه این رفتار، وفادارسازی آنها به شماست.

شاید این سوال پیش بیاید که هدایای تبلیغاتی ضریب نفوذ بالایی ندارند و پیام را در گستره کمتری عرضه می‌کنند. این چالش درست و دقیقی است. اما همه می‌دانند که سازمان‌ها در دوره‌های مختلف معرفی محصول خود به رسانه‌های مختلف نیاز دارند و اینگونه نیست که یک سازمان فقط به یکی از این رسانه‌ها احتیاج داشته باشد.

آنچه در ارائه این مطلب مهم و قابل توجه بود، نگاه دقیق‌تر به اثر بخشی ابزاری است که شاید تاکنون کمتر به آن به چشم یک رسانه نگریسته شده بود.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

بهترین هدایای تبلیغاتی و انواع آن

بازار هدایای تبلیغاتی بازار بسیار بزرگی است و هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی از اقلام و محصولات را در بر می گیرد. به یک معنا می توان گفت که هر محصولی که با چاپ لوگو، اطلاعات تماس، پیام یا طرحی خاص عرضه و قابل سفارشی سازی باشد، یک هدیه تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی را می توان بر اساس نوع محصول طبقه بندی کرد، به عنوان مثال. مانند هدایای دیجیتال، هدایای چرمی، لیوان های تبلیغاتی، ساعت های تبلیغاتی، تی شرت و کلاه تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، هدایای چوبی، کاردستی و ….

یا می‌توانیم هدایا را بر اساس کاربردشان دسته‌بندی کنیم، به عنوان مثال: هدایای مدیریتی، هدایای اداری، هدایای نمایشگاهی، هدایای ویژه بانوان، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای سفر و هدایای ارزان قیمت.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

textile handicrafts bagتاثیر هدایای تبلیغاتی بر بازاریابی و فروش

ما معتقدیم که هدایای تبلیغاتی جذاب، مفید و کاربردی هستند و در عین حال می توانند سرشار از عشق و احساسات باشند.انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی اعلام کرده است که بیش از 80 درصد از مردم مایلند خدمات شرکت و سازمانی را استخدام کنند که از روش هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی خود استفاده کرده و به آنها هدیه مناسبی ارائه کرده است.هدایای تبلیغاتی دو جنبه دارد یکی جنبه حرفه ای، تجاری و برندسازی که ارتباط مستقیمی با صنعت و فرآیندهای بازاریابی و برندسازی شرکت ها دارد و جنبه دیگر جنبه حسی و عاطفی هدایا است.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

چرا هدیه تبلیغاتی بخریم؟

آن ها روابط با مشتری را تقویت می کنند. طبق یک نظرسنجی، ۶۳ درصد از کسب و کارها استفاده از محصولات تبلیغاتی را برای بهبود روابط با مشتری پیشنهاد کردند. این روند در حال حاضر در حال رشد است و بسیاری از شرکت ها از هدایای محصولات تبلیغاتی برای تقویت تلاش های بازاریابی ارتباطی خود استفاده می کنند.

اثربخشی هدایای شرکتی به عنوان یک استراتژی برای بهبود روابط با مشتری در این واقعیت نهفته است که مشتریان هنگام تعامل با برندهای مختلف انتظار اکثر هدایا را ندارند. وقتی یک شرکت برای مشتری غیرمنتظره هدیه می فرستد، نشان می دهد که برند چقدر برای رابطه با آن مشتری خاص ارزش قائل است.

این راهی برای نشان دادن قدردانی از کارمندان و مشتریان برای حمایت مستمرشان است. این تجربه با هدایای شخصی بهتر می شود. اکثر کارمندان و مشتریان اعتراف می کنند که دریافت هدایای شخصی نشان می دهد که شرکت مقداری تلاش برای این فرآیند انجام داده است.

برای تأیید اثربخشی این استراتژی، بسیاری از گیرندگان از هدایای تبلیغاتی با نیاز به پاسخ متقابل قدردانی می کنند. برای مشتریان، بازگشت ژست به معنای بازگشت برای خرید بیشتر است، در حالی که کارمندان تلاش بیشتری برای بهبود فروش انجام می دهند.

ارتباط با بخش هدایای تبلیغاتی دوراونتاش

تلفن صنایع دستی دوراونتاش 09363823116

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد