بهترین هدیه برای کارمندان شرکت های دولتی و خصوصی

بهترین هدیه برای کارمندان شرکت های دولتی و خصوصی

کارمندان از اقشار زحمت کش جامعه هستند که تلاش زیادی برای رفاه حال مردم در پیش گرفته اند. برای قدردانی از حقوق بگیران و کارمندان لازم است، تقدیری ارزشمند و در خور شأن آنان صورت گیرد. برای همین منظور همه ادارات و شرکت ها برای این روز سعی می کنند برنامه خاصی داشته باشند تا هدیه برای کارمندان شرکت خود تهیه کنند .

هدایای سازمانی

ویدئو هدیه برای کارمندان

البته  تنها دادن یک هدیه بدون هدف مهم نیست، بلکه کارایی و نوع هدیه آن از موضوعات قابل توجه می باشد. جالب است بدانید که  مجموعه دوراونتاش از فروشگاه های اینترنتی است که در ایران شرایط خوبی را برای خرید اینترنتی هدایای سازمانی با یک قیمت مناسب فراهم کرده است.

در این مقاله ما تصمیم داریم مناسب ترین و بهترین گزینه های کادو روز کارمند را با شما بررسی کنیم.

بهترین انتخاب برای هدایای سازمانی به کارمندان چیست؟

این روزها صنایع دستی جایگاه ویژه‌ای را در میان مردم پیدا کرده‌اند، تا جایی بسیاری از سازمان‌ها‌ و ادارات خصوصی و دولتی، از این محصولات به عنوان هدیه سازمانی به کارمندان برای مناسبت‌های مختلف و البته تبلیغات گسترده استفاده می‌کنند. برخی از آن‌ها به صورت پکیج‌های کاربردی و برخی نیز به صورت تکی به فروش می‌رسند. اگر شما هم به دنبال تبلیغات کسب و کار خود یا حتی خرید یک هدیه نفیس برای کارمندان و اطرافیانتان هستید، این مطلب می‌تواند به انتخاب بهتر آن کمک کند.

چه کادویی باعث خوشحالی کارمندان است؟

آیا شما دقیقاً تصویر دقیق و صحیحی از هدیه روز کارمند دارید؟ آیا به عنوان یک رئیس دلسوز به دنبال یک هدیه ویژه برای پرسنل اداره خود هستید؟ اگر فکر می کنید کادو روز کارمند تأثیر زیادی روحیه آن ها می گذارد، به این منظور به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب به راهنمای خرید هدایای سازمانی روز کارمند در سایت فروشگاهی کادومون توجه کنید.

یکی از خصوصیات بارز هدیه روز کارمند این است که به او انرژی داده و احساس مفید بودن را در او فعال و زنده کند. در ادامه تعدادی از هدایایی که برای روز کارمند مناسب است را مطرح کردیم و به بررسی هر کدام می پردازیم تا بهتر بتوانید در انتخاب آن تصمیم بگیرید.

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116

آینه سنتی دیواری

این هدیه را می توان جزء انتخاب های بسیار خاص کادو روز کارمند به حساب آورد. آینه سنتی دیواری زیبا و شکیل هدیه ای بسیار مناسب بوده که تا مدت ها می تواند روی دیوار خودنمایی کند. دیدن خود در آینه  تداعی کننده خاطرات هر فرد خواهد بود و این کالای لوکس برای نصب در منزل یا شرکت کارایی دارد.

آینه سنتی دیواری

صنایع دستی ایرانی

همواره ذوق و هنر دستان هنرمندان کشور ما ایرانیان در سراسر این مرز و بوم در ساخت صنایع دستی قابل تقدیر و تحسین است. در ایران خوشبختانه با کمک دست هنرمندان ایرانی، صنایع دستی بسیار زیبایی در طرح و مدل های گوناگون ساخته و پرداخته می شود که می توانیم به عنوان یک هدیه نفیس برای روز کارمند به آن ها تقدیم کنیم. بعضی از این هدایا با وجود تزئینات شیک دارای کاربرد زیادی هستند.

در بیشتر شهرهای ایران ما می توانیم انواع ظروف مینا کاری، محصولات برنجی، محصولات مسی، قلم کاری های بسیار نفیس در روی پارچه و حتی از همه لوکس تر زیورآلات دست ساز پیدا کنیم. فروشگاه اینترنتی دوراونتاش خرید این هدیه های متنوع را برای شما آسان کرده است.

هدایای سازمانی صنایع دستی

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116


هدفون و هدست

لیست قیمت هدفون، هدست و هندزفری، ۱۵ شهریور، صفحه ۱۳ | ترب

تعداد زیادی از کارمندان به علت شغل حساس خود در ادارات احتیاج به تمرکز بالا برای انجام کارهای اداری خود دارند ولی متأسفانه سر و صدای زیاد ارباب رجوع ها و کادر اداری سبب به هم زدن تمرکز آن ها می شود. اگر بتوانیم این بازدهی را با حذف صداهای آزاردهنده در محیط کم کنیم پس بدون شک راندمان کاری هم بالا می رود.

از انتخاب های مناسب برای کادو روز کارمند می توان به انواع هدست و هدفون اشاره کرد. این محصولات دارای تنوع بالایی بوده و با داشتن طرح های زیبا و شکیل، می تواند یک هدیه به یاد ماندنی باشد. به شما توصیه می کنیم در زمان انتخاب این نوع محصولات حتماً به میزان کاربرد و کارایی آن دقت کنید.

کیف سنتی | هدیه برای کارمندان

کیف­های سنتی در میان هدایای زیبا و متفاوت برای کسانی که به استایل­های سنتی و کلاسیک علاقه دارند به چشم می­خورد. باتوجه به نیاز اکثریت افراد می­توانید کیف سنتی مناسبی به عنوان هدیه تهیه کنید. مجموعه دوراونتاش  انواع کیف های سنتی را در مجموعه خود عرضه کرده .

برای دیدن انواع کیف سنتی مجموعه دوراونتاش اینجا کلیک کنید .

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116


کاور و کیف لپ‌تاپ شیک| هدیه برای کارمندان

همه‌گیری ویروس کرونا شرایط کاری را در همه جای دنیا تغییر داده است. در حقیقت، طبق گفته‌های دانشگاه استنفورد، 42 درصد از نیروی کار در ایالات‌متحده آمریکا به‌صورت تمام‌وقت در خانه کار می‌کنند. در کشور ما نیز بسیاری از کارمندان مجبور به دورکاری و احتمالاً استفاده از لپ‌تاپ‌های شخصی خود شده‌اند. به همین دلیل، ارائه کاورهای چرمی، کنفی یا نئوپرنی یک هدیه شرکتی عالی به شمار می‌رود. با گلدوزی یا چاپ دیجیتالی طرح سفارشی موردنظر خود بر روی این کاورها یک‌قدم جلوتر گذاشته و به بازاریابی خود نیز کمک کنید.

کیف لپ تاپ - خرید انواع کاور و کوله پشتی محافظ لپ تاپ

کوله پشتی سنتی| هدیه برای کارمندان

این محصول هدیه ایست که برای همه افراد بسیار مناسب است. در مجموعه دوراونتاش انواع کوله پشتی سنتی در ابعاد، کاربرد و رنگ های مختلف تولید می شود . کوله پشتی هدیه ای ویژه برای کارمندان است. زیرا کارمندان از قشر جوان جامعه هستند و داشتن یک کوله پشتی سنتی می تواند برای آن ها کاربردی باشد و هرگاه از آن استفاده می کند به یاد شما و مجموعه شما می افتند .

برای دیدن انواع کوله پشتی سنتی مجموعه دوراونتاش کلیک کنید .

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116

گلیم دستباف ایرانی |هدیه برای کارمندان

گلیم دستبافت ایرانی یکی از محبوب‌ترین صنایع دستی استان‌های مختلف است که به دلیل آب و رنگ و بافت و طرح‌های زیبا بهترین انتخاب برای هدیه و تزئین خانه شما خواهد بود. در حال حاضر دو نوع گلیم در بازار ایران وجود دارد که شامل گلیم فرش دستبافت و گلیم ماشینی است. در این راهنمای خرید گلیم دستباف قصد داریم تا نکات مهم برای تعیین مشخصات انواع گلیم ایرانی خوب را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر قصد خرید گلیم را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

گلیم دستباف ایرانیگلیم دستباف می تواند هدیه ای ارزشمند در گردهمایی ها، سمینارها همچنین سازمانهای دولتی و غیر دولتی به افراد باشد. این هدیه تا سالها ماندگار است و هرگاه شخص هدیه گیرنده به آن نگاه می اندازد شما و مجموعه تان را به یاد می آورد .

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116

پتو مسافرتی | هدیه برای کارمندان

ارائه هدیه‌ای که مناسب فصل باشد، حرکتی جذاب است! با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان خروج از خانه به‌خصوص در شب، باعث شده است تا افراد تمایل زیادی برای تماشای تلویزیون و فیلم داشته باشند. به همین دلیل اهدای پتو در این روزها کمک می‌کند تا با خیال راحت روی کاناپه نشسته و از تماشای فیلم در کنار خانواده لذت ببریم و این وسیله کاربردی گرمی‌بخش محفل ما باشد.

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116

کیف سفری یا ساک دستی | هدیه برای کارمندان

این هدیه می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  •  کیف سفری
  • ساک دستی

با شیوع ویروس کرونا در دنیا افراد تمایل بیشتری به همراه داشتن وسایل شخصی خود پیدا کرده‌اند. ازاین‌رو، ارائه هدیه‌ای که به حمل وسایل آن‌ها کمک کند هدیه‌ای ارزشمند و کاربردی تلقی می‌شود. علاوه بر این، پس از فرونشینی کرونا، همه ما به یک تعطیلات مفرح و سفری دل‌چسب و روح‌نواز نیاز داریم. پس با ارائه یک کیف مسافرتی شیک به کارمندان خود آن‌ها را برای سفر آماده کنید.

انواع ساک سنتی : در مجموعه دوراونتاش انواع ساک سنتی در ابعاد مختلف تولید می شود که مناسب سفرهای طولاتی و کوتاه هستند. همچنین “ساک دسته چوبی خرید” گزینه ای مناسب برای بسته بندی هدایای سازمانی محسوب می شوند لذا با توجه به پرکاربرد بودن آن و همچنین ظاهر زیبای آن یک تیر و دونشان محسوب می شود .

برای دیدن انواع ساک سنتی مجموعه دوراونتاش کلیک کنید .

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116


سخن پایانی

اگر شما هم در بین اقوام، دوستان و آشنایان خود فردی دارید که کارمند است، چقدر خوب است که برای خوشحالی‌اش از خرید کادو برای او غافل نشوید. پیشنهاد ما مشاهده کردن ایده های درخشان وب‌سایت اینترنتی کادومون است.

خرید هدیه روز کارمند باید از یک محل کاملاً معتبر با کیفیتی مناسب و بالا صورت گیرد و قیمت آن نسبت به بقیه فروشگاه ها مقرون به صرفه تر باشد. فروشگاه اینترنتی کادومون این افتخار را دارد که دست واسطه ها را از سیستم فروش کوتاه کرده و با ارائه اجناسی مرغوب به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کنندگان خود را در این شادی سهیم بداند.

این را فراموش نکنید که خریدن هدیه ای منحصر به فرد و خلاقانه می تواند تا مدت زمان بسیار طولانی در خاطر کارمند نقش ببندد. با افتخار می گوییم که انتخاب کالایی خاص در تخصص ما بوده پس کیفیت را با کادومون حتماً است تجربه کنید. هدیه برای کارمند

فروش عمده صنایع دستی

تلفن ثبت سفارشات از مجموعه دوراونتاش: 09363823116

ایده بسته بندی هدیه به کارمندان

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد