تلفیق مد روز و استایل ایرانی در سبک پوشش

تلفیق مد روز و استایل ایرانی در سبک پوشش

در این مطلب می خواهیم به موضوع مد روز و استایل ایرانی بپردازیم. یکی از کلمه‌هایی که همیشه در هنگام صحبت از هنر، موسیقی، نقاشی، مجسمه سازی و یا حتی دکوراسیون خانگی زیاد به گوش می‌رسد، واژه سبک یا استایل است! همه ما می‌دانیم که می‌توانیم خانه خود را به سبک‌ها یا استایل‌های مختلفی بچینیم و مرتب کنیم!


خرید صنایع دستی


استایلی که بر اساس فرهنگ، باورها، هویت و مد روز دنیا باشد، می‌تواند به ما اعتماد به نفس، قدرت، توانایی و احساس خوشحالی بدهد. اگر به دنبال این هستید که به عنوان یک ایرانی سبک پوشش و استایل مناسبی داشته باشید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

در این محتوا سعی می‌کنیم با بررسی سبک پوشش و استایلی که می‌تواند شایسته یک ایرانی بروز باشد به شما کمک کنیم که در این راستا گام بردارید.

چرا باید به استایل و سبک پوشش خود توجه کنیم؟

شاید برای شما هم جالب باشد که در زمان پوشیدن لباس مورد علاقه و مختص خود، می‌توانید باعث ترشح دوپامین در مغز شوید! ترشح دوپامین در مغز، مانند یک خوردن یک داروی آرام بخش عمل می‌کند و می‌تواند به شما آرامش عجیبی بدهد!

ما سعی می‌کنیم با مشخص کردن یک استایل مشخص برای خود شادی و انرژی مثبت بیشتری را جذب خود کنیم. سبک پوشش می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید.

سبک پوشش ایرانی، مسئله اصلی محتوای امروز ماست. این استایل که ریشه در باور، فرهنگ و تمدن دیرینه ما دارد، برای یک جوان ایرانی می‌تواند بهترین نوع استایل باشد.

منظور ما از استایل ایرانی، استایلی نیست که مانند گذشتگان خود لباس بپوشیم، بلکه منظور ما تلفیق هنر ایرانی با مد روز دنیاست. یکی از راه‌هایی که می‌توانید در این راستا انجام دهید، استفاده از کیف‌های سنتی است که در ادامه بیشتر راجع به آن‌ها توضیح می‌دهیم.مد روز و استایل ایرانی

کیف‌های سنتی ایرانی، تلفیق مد روز و فرهنگ ایرانی :

این روزها هنرمندان ایرانی، کیف‌های بسیار مناسب استایلی تهیه کرده‌اند که کاملاً با سبک ایرانی در تناسب است. این کیف‌ها که در واقع با حال و هوای مد روز طراحی شده‌اند از طرح‌های اصیل ایرانی در آن‌ها استفاده شده است.

این کیف‌های سنتی دارای مدل‌های مختلفی مثل کیف دوش، کوله پشتی، کیف گلیمی، کیف کمری، ساک، کیف‌های آرایشی و کیف‌های جای اکسسوری هستند! فروشگاه دوراونتاش به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اجناس صنایع دستی در فروشگاه خود، این کیف‌ها را به نمایش گذاشته است.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش کیف‌های سنتی دوراونتاش، مناسب استایل خود یک کیف را سفارش داده و به صورت آنلاین تجربه خرید برای استایل خود داشته باشید.

کیف های سنتی برای استایل مدرنهویت خود را فراموش نکنیم …

بهتر است به‌جای توجه به بلاگرها، اینفلوئنسرها و سلبریتی‌های اینستاگرامی که این روزها سبک‌های پوشش بسیار متنوعی را به ما معرفی می‌کنند به سبک و پوشش خود به عنوان یک هویت نگاه کنیم.

نظر شما در مورد سبک پوشش و استایل ایرانی چیست؟ شما چه ملزوماتی را مثل کیف می‌توانید توصیه کنید که با سبک امروزی ما در تناسب باشد؟ در بخش مربوطه، می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.مد روز و استایل ایرانی

چند استایل جذاب سنتی و مدرن ببینیم

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد