بهترین هدیه برای مرد

راهنمای خرید هدیه برای مرد؛ چه هدیه ای یک آقا را خوشحال می کند

یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا ، کادو گرفتن و هدیه دادن است که شاید در نظر اول بسیار ساده به نظر برسد اما وقتی در بطن ماجرا وارد می شویم ، می بینیم یکی از کارهای سخت و پیچیده است.

هدیه برای مرد

در بیشتر مواقع این آقایان هستند که برای خانم ها هدیه تهیه می کنند و خودشان متاسفانه کمتر شانس کادو گرفتن پیدا می کنند . مردان برخلاف زنان هدیه های کاربردی را بیشتر می پسندند پس باید برای خرید هدیه باب میل‎شان دقت بیشتری به خرج دهیم.

برای خرید هدیه به آقایان بهتر است که به نکات زیر توجه کنید

با آقا چه نسبتی دارید؟

این معیار یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که پیش از خرید کادو برای مردان می‌ بایست به آن توجه نمایید. میزان صمیمیت و نسبت شما با افراد، مشخص‌کننده هزینه و نوع هدیه‌ ای است که می‌خواهید برای او تهیه کنید. قطعاً هدیه‌ ای که برای همسر خود تهیه می‌کنید با هدیه‌ ای که برای برادر یا فامیل دور خود تهیه می‌کنید، متفاوت خواهند بود.

شخص کادو گیرنده چه شخصیتی دارد ؟

درنظرگرفتن شخصیت و روحیات کسی که به او کادو می‌دهید، یکی دیگر از فاکتورهای مهم به شمار می‌رود. به ‌عنوان مثال پسر شما فردی است که عاشق بازی‌های کامپیوتری است اما شما برای او یک عروسک می‌خرید. این کادو برای او جذابیتی نداشته و از آن استفاده چندانی نخواهد کرد.

نیازمندی های او را می دانید؟

شناخت نیازمندی‌های مردی که می‌خواهید برای او هدیه بگیرید، فاکتور مهم دیگری است که به نسبت شما با آن مرد رابطه مستقیم دارد. هرچه با مردی که می‌خواهید برای او کادو بخرید ارتباط نزدیک‌تری داشته باشید، نیازمندی‌ های او را بهتر خواهید شناخت و درصدد رفع آن‌ها، هدیه را تهیه می‌نمایید.

کادو برای چه مناسبتی است ؟

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که می‌توانید هنگام خرید کادو برای مردان درنظر داشته باشید، مناسبت هدیه است. هدیه‌ای که برای روز تولد همسرتان تهیه می‌کنید و هدیه‌ای که برای سالگرد ازدواجتان یا برای روز ولنتاین برای او تهیه می‌کنید، متفاوت خواهند بود. هدیه‌ ای که برای سالگرد ازدواج درنظر گرفته می‌شود هدیه‌ ای عاشقانه بوده و اما هدیه‌ای که برای روز پدر و روز مرد می‌خواهید بخرید متناسب با همان روز است. البته بهتر است فقط به دنبال مناسبت نباشید تا به همسرتان هدیه دهید و گاه‌ و بی‌گاه با دادن هدیه‌ای، او را خوشحال کنید.

ویدئو بهترین هدیه برای آقایان

پیشنهاد دوراونتاش: خرید صنایع دستی برای هدیه


لیست کادو برای مرد

مچ‌بند هوشمند

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان یا مناسبت‌های خاص دیگر می‌تواند یک ساعت هوشمند جذاب و کاربردی باشد. این روزها گجت‌های پوشیدنی همه گیر شده‌اند و همه دوست دارند حداقل یکی از آن‌ها داشته باشند. آقایان در هر سن و سالی که باشند با داشتن یک مچ‌بند هوشمند خیلی خوشحال‌ترند چراکه این مچ‌بندها جدا از ظاهر شیک و اسپرت‌شان، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب و ضربان قلب را دارند. همچنین تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را به شما نشان می‌دهند. کارایی عالی، تنوع ظاهری زیاد و البته قیمت مناسب این مچ‌بندهای هوشمند باعث شده که تبدیل به هدیه‌های بسیار عالی شوند.

ساعت هوشمند | بهترین هدیه برای آقایان

دوربین

یک دوربین عکاسی کامپکت لازمه‌ی هر خانه‌ای است. این دوربین‌‌ها قیمت ارزانی دارند و در جشن‌ها مناسبت‌ها بسیار به‌کار می‌آیند. کافیست تا یکی از این دوربین‌ها دست همسر خود بدهید تا تمام شب را از شما و اعضای خانواده عکس بگیرد. از طرفی هم این‌ روزها، آقایان جوان‌تر علاقه‌ی خاصی به دوربین‌های فیلم‌برداری ورزشی نشان می‌دهند. این دوربین‌ها ابعاد کوچکی دارند، سبک‌اند و در برابر آب مقاوم هستند. این دوربین‌ها را می‌توان برای فیلم‌برداری به داخل ماشین، زیر آب، کوهنوردی یا هرکجای دیگر برد و فیلم‌های جذاب و هیجان‌انگیزی با آن‌ها ضبط کرد. پس اگر قصد خرید هدیه مناسب برای آقایان جوان دارید، دوبین‌های عکاسی کامپکت و دوربین فیلم‌برداری ورزشی انتخاب‌های درجه یکی هستند.

دوربین | بهترین هدیه برای آقایان


پیشنهاد دوراونتاش: خرید سبد حصیری برای هدیه


کنسول

دیگر این روزها همه می‌دانند که علاقه‌ به بازی‌های کامپیوتری هیچ ربطی به سن و سال ندارد. این روزها هم اکثرا همه در خانه خود یک کنسول بازی دارند. اما برای آقایانی که یک کنسول درست و حسابی ندارند و شما می‌دانید که به بازی کامپیوتری علاقه دارند، بهترین هدیه یک کنسول بازی است. شاید قیمت کنسول‌ها بالا باشد، اما نگران نباشید این هدیه یک عمر برایشان می‌ماند. از طرفی، برای آقایان جوانی که کنسول بازی دارند و وقت زیادی را در تنهایی به بازی کردن می‌گذرانند، می‌توانید یک دسته‌ی بازی اضافه هدیه بگیرید. با این کار هم آن‌ها را خوشحال کرده‌اید که می‌توانند هم‌بازی داشته باشند، هم خودتان از تنهایی درمی‌آیید و می‌توانید با آن‌ها هم‌بازی شوید.

کنسول | بهترین هدیه برای آقایان

هدفون و هدست

موسیقی عضو جدایی‌ناپذیر زندگی ماست، پس یک ابزار خوب برای بهتر شنیدن موسیقی می‌تواند یک هدیه خاص برای آقایان باشد. یک هدفون خوب می‌تواند تجربه‌ی گوش کردن به موسیقی را به طور کلی عوض کند. علاوه بر این، آقایانی که ورزش می‌کنند، زیاد با تلفن صحبت می‌کنند یا زمان زیادی را پشت فرمان می‌گذرانند را می‌توان با یک هدست بی‌سیم که قابلیت برقراری تماس هم علاوه بر پخش موسیقی دارد، حسابی خوشحال کرد. در میان انواع هدست و هدفون بی‌سیم شما انتخاب‌های زیادی دارید که ممکن است کمی گیج کننده باشد، از این رو پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی هدیه سالگرد ازدواج برای آقایان یا هر مناسبت قشنگ دیگر عبارت‌ است از: هدفون آکی مدل EP-B52 برای گوش کردن به موسیقی با کیفیت خوب و بدون هیچ مزاحمت. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro هم برای آقایان پرمشغله و خوش‌تیپ است که علاوه بر گوش کردن موسیقی تماس‌های زیادی برای جواب دادن دارند.

هدفون و هدست | بهترین هدیه برای آقایان


پیشنهاد دوراونتاش: خرید کیف سنتی برای هدیه


بهترین کادو برای مرد

ماشین اصلاح

یکی دیگر از انتخاب‌ها در هدیه برای آقایان لوازم شخصی برقی است. لوازم شخصی برقی آقایان شامل انواع ماشین‌های اصلاح سر و صورت و بدن می‌شود. این ماشین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید براساس سلیقه و نوع اصلاحی که اغلب دارند، هر کدام را به آن‌ها هدیه دهید. اگر یک کادو برای تولد آقایانی تهیه می‌کنید که صورت خود را کاملا شیو می‌کنند و یک اصلاح دقیق و تمیز می‌خواهند، باید یک ماشین اصلاح صورت با قابلیت اصلاح با شماره‌ی صفر خریداری کنید. اگر هم همسر، دوست یا برادر شما معملا ریش می‌گذارد، می‌توانید به آن‌ها یک ماشین اصلاح سر و صورت که دارای شانه‌های متنوع است هدیه دهید.

ماشین اصلاح | بهترین هدیه برای آقایان

لباس ورزشی

بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان ورزشکار و عاشق تیپ‌های ورزشی، خرید لباس ورزشی است. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. همه پسران و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستند و حداقل یکی دوتا تیشرت ورزشی و سه چهار تا شلوار ورزشی در کمدشان پیدا می‌شود. اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک لباس ورزشی هدیه بگیرید. اما اگر ورزش‌کار هستند و لباس ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک لباس ورزشی جدید بهترین هدیه است. اگر قصد دارید که یک هدیه گران‌قیمت برای آقایان بخرید، سویشرت گزینه‌ی بسیار خوبی است و همه‌ی آقایان جوان عاشقش هستند. اگر هم بخواهید کمتر هزینه کنید ولی در عوض یک کادوی درست و حسابی بدهید، شلوار ورزشی بهترین گزینه است.

کیف و کوله

از لباس‌هایی که می‌توانید به آقایان هدیه دهید گفتیم، جا دارد بگوییم که کیف چرمی هم هدیه بسیار خوب و کاربردی است که آقایان با هر سن و هر استایل لباس پوشیدن، می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر مردی که شما می‌خواهید برایش هدیه بگیرید شاغل است و معمولا تیپ‌های رسمی لباس می‌پوشد، یک کیف دستی چرم طبیعی برای او هدیه‌ای شیک و مطلوب است. اما اگر معمولا تیپ‌های عادی و اسپرت لباس می‌پوشند یا دانشجو هستند، کوله پشتی هدیه‌‌ای مناسب‌تر برای آن‌هاست. کیف اداری مردانه با چرم طبیعی می‌تواند یک هدیه شیک برای آقایان خوش‌سلیقه باشد و کوله پشتی گوگونا یک هدیه مناسب برای آقایان جوان است.

کوله مردانه ریکاردو - فروشگاه اینترنتی مارال چرم


پیشنهاد دوراونتاش: خرید گلیم دستباف ایرانی برای هدیه


لوازم کمپینگ

این روزها با وجود پاندمی کرونا، بیشتر از گذشته هوس سفر می‌کنیم. هرچند که توصیه می‌شود در خانه بمانیم و تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنیم اما کمپینگ و سفر به طبیعت یکی از راه‌های نسبتا امن است که گاهی می‌تواند تنوعی در شکل زندگی جدیدمان ایجاد کند و البته در صورتی که حداقل ارتباط را با افراد دیگر داشته باشیم، راه نسبتا امنی برای تفریح است.

راهنمای کامل خرید لوازم کمپینگ (هرآنچه برای سفری آسوده باید همراه داشته باشید) • دیجی‌کالا مگ

ماندن در طبیعت وسایل خاص خود را می‌خواهد. اگر به دنبال هدیه برای آقایانی هستید که اهل طبیعت و کمپینگ هستند، بهترین هدیه لوازم سفر و کمپینگ است. شما می‌توانید هر کدام از لوازم ضروری و لازم کوهنوردی و کمپینگ مثل کیسه خواب، چادر، زیرانداز، جی پی اس، اجاق سفری و غیره را برای تولد، یلدا، عید یا مناسبت‌های دیگر به آقایان اهل سفر هدیه دهید.

مهمترین وسیله برای ماندن در طبیعت یک چادر خوب است. چادری که به اندازه‌ی تمام مسافران جا داشته باشد و در برابر باد و باران ایمن باشد. یکی دیگر از لوازمی که بودنش در کمپ بسیار رضایت‌بخش است، صندلی سفری است. ما به شما چادر مسافرتی ۸ نفره اف‌آی‌تی تنت مدل Double Roof T22 و صندلی سفری تاشوی اف آی تی را پیشنهاد می‌کنیم. کسی که هرکدام از این لوازم را در سفر همراه خود داشته باشد سفری لذت‌بخش را تجربه خواهد کرد. البته لازم است قبل از هر چیز در این روزها سلامت خود و اطرافیان عزیزتان را در اولویت قرار دهید.

اسپیکر و هارد اکسترنال

یک اسپیکر قابل حمل خوب هم جزو کالاهایی است که هر کسی باید یکی داشته باشد. اسپیکر بلوتوثی در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشید، خیلی به کار می‌آید. به همین دلیل یک هدیه جذاب برای آقایان علاقه‌مند به موسیقی می‌تواند اسپیکر بلوتوثی خوبی باشد که کیفت و مدت زمان شارژدهی بالایی دارد. علاوه بر یک اسپیکر خوب، آقایانی که همیشه از کمبود حافظه لپ‌تاپ و کامپیوتر خود ناراضی‌اند و آن‌هایی که فیلم و موسیقی زیاد آرشیو می‌کنند، به یک یک هارد اکسترنال خیلی نیاز دارند. هارد اکسترنال یک هدیه جالب برای آقایان به مناسبت‌های مختلف است.

مشخصات، قیمت و خرید هارد اکسترنال اپیسر مدل AC532 ظرفیت 2 ترابایت به همراه کیف و اسپیکر کینگ استار مدل kbs060 | دیجی‌کالا

لیست بهترین هدیه ها برای مردان

لوازم بهداشتی

برای آقایانی که به بهداشت و آراستگی خود همیشه اهمیت می‌دهند می‌توانید لوازم بهداشتی جذاب هدیه بگیرید. لوازمی مثل یک مسواک برقی درجه یک و باکیفیت، ماسک صورت پاک کننده پوست، یا لوسیون و تقویت کننده‌ی مو برای آقایانی که نگران ریزش مو خود هستند و خیلی لوازم بهداشتی دیگر. حتی می‌توانید با هدیه‌های جذاب افرادی که به ظاهر یا بهداشت خود چندان اهمیت نمی‌دهند را به عادت‌های خوب تشویق کنید.

ترفندهای آرایشی مردانه

از آن‌جایی که آقایان معمولا برعکس خانم‌ها از زیورآلات کمتر استفاده می‌کنند، چیزهایی مثل ساعت، دکمه سرآستین، کمربند و کراوات نقش زیادی در ظاهر آن‌ها بازی می‌کند. خصوصا ساعت مچی نمایانگر شخصیت یک مرد است و می‌تواند تاثیر زیادی در خوش‌تیپی و جذابیت او داشته باشد. اگر می‌خواهید به یک مرد جوان خوش‌تیپ که ساعت‌های کلاسیک دوست دارند یک هدیه جذاب بدهید، یشنهاد ما ساعت مچی عقربه‌ای تراست با صفحه گرد و بند فلزی است و برای آقایان جوان با تیپ‌های اسپرت‌‌تر، ساعت مچی مردانه نیوی فورس بهترین هدیه است.

هدیه رمانتیک برای مرد

عطر و ادوکلن

معمولا مطمئن‌ترین و رایج‌ترین هدیه برای آقایان عطر و ادوکلن است. آقایان معمولا به اندازه خانم‌ها در انتخاب عطر انتخاب پیچیده‌ای ندارند و با چند حدس می‌توان فهمید که رایحه و برند مورد علاقه آن‌ها چیست؛ عطر گرم با بوی تلخ دوست دارند یا از بوهای خنک و شیرین لذت می‌برند. برای انتخاب عطر برای هدیه به آقایان اول باید بودجه‌ای خود را درنظر بگیرید. قیمت عطرها با یکدیگر بسیار متفاوت هستند و ممکن است حتی با این‌که می‌دانید رایحه مورد نظر همسر یا دوست‌تان چیست، در انتخاب بین عطرها مردد شوید.

10 ادکلن برتر برای هدیه روز مرد و پدر | بهترین هدیه روز مرد و پدر


پیشنهاد دوراونتاش: خرید هدیه تبلیغاتی و  سازمانی برای هدیه


کفش

اگر با کسی که می‌خواهید برای او هدیه بگیرید رابطه‌ی نزدیکی دارید، پس دست‌تان در خرید هدیه بازتر است و می‌توانید به سراغ هدیه‌های خاص‌تر مثل کفش بروید. کفش یک هدیه نفیس برای آقایان است و چون کاربرد زیادی دارد، آن‌ها را خیلی خوشحال می‌کند. در راهنمای خرید کادو برای آقایان شیک‌پوش که معمولا لباس‌های رسمی‌ و می‌پوشند، نیم بوت مردانه‌ی چرم یک هدیه شیک و رسمی است. همینطور برای آقایان جوان‌تر که بیشتر تیپ‌های اسپرت لباس می‌پوشند، ورزش می‌کنند و راحتی برایشان اهمیت زیادی دارد، یک کفش کتانی رانینگ جدید و راحت بهترین هدیه است. پیشنهاد هدیه ما برای دسته اول نیم بوت چرم طببیعی ژست و برای دسته دوم کفش پیاده‌روی مردانه هامتو است.

کیف و کفش چرم تبریز

کیف پول و کمربند

اگر می‌خواهید که هزینه‌ی کمتری پرداخت کنید اما یک کادوی لاکچری بخرید، می‌توانید به سراغ کیف پول، کمربند یا ست‌های هدیه بروید. کیف و پول و کمربند از قدیم جزو کادوهای با ارزش میان خانواده‌ها و دوستان بوده و هنوز هم جزو هدیه‌های شیک و رسمی به شمار می‌روند؛ البته اگر واقعا یک کیف پول یا کمربند شیک انتخاب کنید. توصیه‌ی ما انتخاب چرم طبیعی است چون ارزش و اصالت بیشتری نسبت به چرم مصنوعی دارد. پیشنهاد خرید اول ما ست هدیه آدین چرم است که شامل کیف‌پول، کمربند و جاکلیدی است و پیشنهاد دوم ما ست هدیه زانکو چرم مدل مدیران است که شامل کمربند و کیف پول است.

ست کیف پول جیبی و کمربند چرم مردانه ST106 – فروشگاه چرم فاخر

دستبند و اکسسوری

آقایان زیادی نیستند که به دست‌شان دستبند بیندازند اما اگر مرد زندگی شما از دستبند خوشش می‌آید، باید برای او بهترین دستبند را هدیه بگیرید. دستبندهای مردانه معمولا طرح‌هایی از ترکیب فلز و الیاف، سنگ‌های جذاب، چرم و طلا و استیل هستند. اگر بودجه‌ی زیادی ندارید اما می‌خواهید یک هدیه خاص برای آقایان بخرید، دستبند مردانه ریسه گالری مدل Ri3-O1037B را هدیه بگیرید. اگر هم می‌خواهید یک دستبند شیک برای او بخرید دستبند مدل ستایش انتخاب بسیار خوبی است.

مردانی که تمایل به حضور در جمع ندارند و درون گرا هستند، کتاب، هندزفری، هدفون و کادوهایی از این قبیل برایشان مناسب بوده لذا به سبک زندگی آقایان توجه کنید که در مواقع بیکاری، اوقات فراغت خود را چگونه می گذرانند، توجه به این موضوع، ایده های جالبی را در ذهنتان ایجاد می کند.

آقایانی که پول خود را بدون مدیریت خرج می کنند، کادو تولد مردانه پر زرق و برق و تجملاتی آنان را غافلگیر می نماید، وسایل تزئینی شیک، باکس شکلات و دسته گل از جمله انتخاب های کاربردی است که برایشان جذابیت دارد. بسته بندی کادو را برای این گروه از آقایان فراموش نکنید چرا که برایشان بسیار حائز اهمیت است.

انتخاب کادو برای آقایانی که ساده، مثبت اندیش و خوش بین هستند، بسیار ساده بوده و نیازی به خرید کادوی خاص و گران قیمت ندارند، هر کادوی ساده ای مانند لباس، وسایل منزل، لوازم کار و… آنان را بسیار خوشحال می کند و از هر ایده ای خوشحال می شوند.


پیشنهاد دوراونتاش: مقاله انواع صنایع دستی برای هدیه


خرید کادو تولد مردانه

انتخاب کادوی تولد مردانه برای افرادی که دارای نظم و جدیت در کار و زندگی هستند و بر هر چیزی مدیریت دارند، کمی دشوار است. بهتر است ایده هایی را دنبال کنید که به علایق آنان مربوط می گردد، مثلا اگر علاقه مند به حوزه دیجیتال است، کادویی مانند هارد، فلش و وسایل حوزه دیجیتال و یا اگر اهل هنر است وسایلی مانند تابلو خط، نقاشی و یا اثر هنری، انتخاب هایی مفید بوده و آنان را خوشحال می کند. توجه داشته باشید که برای این گروه، لباس به عنوان کادو تولد مردانه انتخاب نکنید، چرا که هر لباسی نمی پسندند و برای انتخاب آن معیارهای پیچیده ای دارند.

ایده کادو تولد برای آن دسته از آقایانی که حسابگر هستند، سختی خاص خود را دارد، ایده های مربوط به وسایل تزئینی و یا وسایل تجملاتی اصلا مناسب این افراد نمی باشد، بهتر است ایده خود را معطوف به وسایل ضروری کنید که همواره از آن استفاده می کنند.

انتخاب ست های مردانه به عنوان کادو تولد مردانه

نکات مربوط به انتخاب کادو تولد مردانه

سلیقه آن ها را در هنگام انتخاب کادو تولد مردانه درنظر بگیرید.

به کارهایی که از انجام آن لذت می برند، دقت کنید، مثلا اگر فردی به کوهنوردی علاقه دارد، انتخاب تجهیزات کوهنوردی کاربردی است.

به نوع شخصیت توجه کنید، اگر فردی حسابگر، ولخرج، خسیس، منضبط و… است، نیاز به دقت بیشتری در هنگام انتخاب کادو تولد مردانه می باشد.

علاوه بر انتخاب کادوی مناسب، به نحوه سورپرایز کردن و هدیه دادن نیز توجه کنید، اگر شخصی درون گراست بهتر است در محیطی دو نفره این کار را انجام دهید، اما اگر فردی برون گراست و می خواهد توجه همه را به خود جلب کند، با دعوت از دوستان و در حضور در جمع، هدیه را به او تقدیم کنید.

از انتخاب وجه نقد و کارت اعتباری به عنوان کادو تولد خودداری کنید، خرید کادو باعث خوشحالی بیشتر آنان می شود.

ست کمربند و کیف پول، گوشی موبایل، لباس، ست کیف و کفش، عینک آفتابی، ست کتاب و خودنویس، کراوات، ست ماشین اصلاح، ست لوازم بهداشتی مردانه، عطر و ادکلن مردانه نیز انتخاب هایی مناسب برای کادو تولد مردانه می باشد.

کلاه، اسپیکر بی سیم، صندلی تاشو، کوله پشتی، بلیط فوتبال، فوتبال دستی، کنسول بازی، فندک طلایی و یا نقره ای سفارشی و کادوهایی از این قبیل برای مردانی که عاشق بازی و مسافرت هستند، بسیار مناسب است.

اگر از رنگ مورد علاقه آقایان اطلاعی ندارید، بهتر است رنگ های تیره را برایشان انتخاب کنید.

از زمان های با هم بودنتان برای ایده گرفتن استفاده کنید، سعی کنید به علایق او توجه بیشتری کنید و آن ها را به ذهن خود بسپارید.

بلیط مسافرت به عنوان کادو تولد مردانه برای آن دسته از افرادی که اهل گشت و گذار هستند و از مسافرت لذت می برند، انتخاب بسیار مناسبی است، سعی کنید مقصد را به گونه ای انتخاب کنید که تکراری نباشد و در صورت تکراری بودن، تداعی کننده اتفاقی خاص در آن محل باشد.


پیشنهاد دوراونتاش: مقاله هدیه صنایع دستی برای هدیه


کنسول بازی | بهترین هدیه خاص برای آقایان

خرید کنسول بازی مربوط به سن و سال خاصی نیست؛ تقریبا تمامی آقایان آرزوی داشتن یک کنسول بازی را دارند؛ برای اینکه بفهمید فرد مورد نظر شما از دریافت کنسول بازی به عنوان هدیه خوشحال می‌شود یا نه تنها کافیست از او بپرسید که آیا به بازی کامپیوتری علاقه دارد یا خرید…! اگر جواب او بله بودید، تردید نکنید و کنسول بازی را بخرید.
البته بسیار مهم است که به بودجه خود نیز توجه داشته باشید، این یک نکته واضح است که کنسول‌های بازی قیمت‌های قابل توجهی را از خود به نمایش می‌گذارند، اما از طرفی اگر برایتان مهم است که فرد مورد نظر شما با دیدن کادو یاد شما بیافتد، با خرید کنسول می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این هدیه تا سالها برایشان باقی‌ می‌ماند و با هربار روشن کردن آن یاد شما در ذهن آنها تداعی می‌شود.

ماشین ریش تراش، بهترین هدیه مناسب برای آقایان

در بین کادوهای مردانه ماشین‌ ریش تراش همانند جوراب متداول است؛ ضمن اینکه این کادو یک وسیله کارآمد است که دستکم آقایان هفته‌ای یک بار از آن استفاده می‌کنند. مزیت‌ ماشین‌های ریش‌تراش این است که برخلاف کنسول بازی در قیمت‌های متنوعی در بازار یافت می‌شوند و به راحتی می‌توانید بر اساس بودجه خود یکی از آن را سفارش دهید.
اگر به دنبال خرید یک هدیه کاربردی برای مرد مورد نظر خود هستید، ماشین ریش‌تراش گزینه مناسب و معقولی است که قطعا می‌تواند طرف مقابل شما را خوشحال کند.هدیه به پسر جوان

ساعت مچی ، یک انتخاب عالی برای هدیه ی آقایان

ساعت های مچی تاثیر زیادی بر روی استایل و تیپ اقایان دارد و اکثریت مردان از ساعت های مچی استفاده میکنند و به آن ها علاقه مند هستند ، پس ساعت مچی یک هدیه مناسب برای آقایان می باشد که بسیار شیک و جذاب هست و اکثریت مردان عاشق این هدیه هستند.
ساعت های مچی انواع مختلفی با مدل های متنوع دارند که هنگام خرید باید به آن دقت کنید مخصوصا اگر قصد دارید آن را هدیه بدهید ، به عنوان مثال ساعت بند فلزی از نظر انتخاب اسان تر هستند و ست کردن ان ها هم با انواع استایل ها راحت تر هست اما بند های چرمی شیک تر و لوکس تر می باشد ، اگر فردی که می خواهید برایش ساعت خریداری کنید تیپ رسمی دارد بند چرمی مشکی بهترین انتخاب هست و اگر تیپ اسپرت تری دارد می توانید از ساعت های اسپرت که معمولا بند های پلاستیکی باکیفیت را دارند خریداری کنید. ساعت مچی همیشه یک هدیه خاص برای اقایان بوده است و راحت ترین انتخاب هست در عین حال که یک هدیه ی لوکس نیز می باشد .
اگر آقایی که دارید برایش خرید میکنید تکنولوژِی را دوست دارد و اهمیت می دهد می توانید برایش ساعت های هوشمند را خریداری کنید که این نوع ساعت هم انواع مختلفی در بازه قیمت های متفاوتی دارند.هدیه روز مرد

هدیه برای مرد؛ بهترین هدیه برای آقایون چیست

هدیه برای مرد خجالتی‎

افراد خجالتی بسیار کم حرف می زنند و در حواب سوال شما کوتاه ترین پاسخ را می دهند. این افراد اعتماد به نفس پایینی دارند و با دیگران به خوبی ارتباط برقرار نمی کنند و تنهایی را به بودن در جمع تر جیح می دهند.

هدیه گرفتن حس خوبی به آنها می دهد و مناسب ترین هدیه برای آنها کتاب مورد علاقه شان و یا موزیک پلیر یا هندزفری است زیرا آنها در تنهایی کتاب می خوانند و از شنیدن موسیقی لذت می برند.هدیه برای روز زن و روز مادر

هدیه برای مردان ولخرج

ولخرج ها افرادی هستند که بدون هیچ حساب و کتاب و مدیریتی پول شان را خرج می کنند و خرج کردن را به امنیت مالی ترجیح می دهند . هدیه های بزرگ با تزئینات پر زرق و برق و تعداد بیشتر کادو آنها را بیشتر از هدیه های کوچک گران قیمت خوشحال می کند .

شما می توانید برای این افراد هدیه هایی مثل یک دسته گل بزرگ، قاب عکس و وسایل تزیینی جالب و شیک و حتی یک شکلات خوشمزه با بسته بندی خاص تهیه کنید.


پیشنهاد دوراونتاش: مقاله فروش عمده صنایع دستی برای هدیه


هدیه برای مرد سختگیر و جدی

این افراد زیاد اهل ابراز احساسات نیستند و در زندگیشان هدف و خط ثابت دارد و در راستای آن قدم بر می دارند . شخصیت های سختگیر و جدی هرگز در کارشان از این شاخه به آن شاخه نمی پرند .

برای هدیه گرفتن ابتدا باید شخصیت این افراد را بشناسید مثلا اگر اهل ورزش است برای او یک وسیله ورزشی، اگر اهل مطالعه است یک کتاب، اگر به انجام کارهای فنی علاقه دارد یک ابزار کارآمد، اگر به دنیای هنر علاقه مند است یک اثری هنری و اگر به حوزه دیجیتال علاقه مند است یک وسیله دیجیتالی به او هدیه دهید و هیچگاه به او لباس هدیه ندهید شاید سلیقه تان را نپسندد.

هدیه برای مرد ساده و بی ریا

این افراد خوش بین و مثبت اندیش و صادق و تا حدودی زودباورند و روح زندگی در آن ها جریان دارد. این افراد نیازی به چیزهای اضافی برای خوشحال بودن ندارند و همه چیز را ساده می گیرند و خوشبختی و شادی را در درون خود جست وجو می کنند.

هر هدیه ای آنان را خوشحال می کند و شما می توانید هر چیزی از خوردنی ها گرفته تا پوشیدنی و لوازم کار و منزل به آنها هدیه کنید و فقط لازم نیست سراغ هدایای خیلی خاص و جذاب بروید.روانشناسی هدیه دادن

هدیه برای مرد حسابگر

افرا حسابگر و خسیس زیاد اهل پول خرج کردن نیستند و با خرج کردن پول مضطرب می شوند . این افراد هدیه گران قیمت را نمی پسندند زیرا فکر می کنند برای برگشت هدیه پولشان به باد می رود ! پس بهتر است برای آنها هدیه کاربردی و ارزان قیمت مانند

محصولات آرایشی، بهداشتی، لباس، کیف، کفش و لوازم کاربردی منزل هدیه دهید و او را از خریدن آن چیز راحت کنید . هیچگاه به این افراد وسایل غیرقابل استفاده مانند وسایل تزئینی و مجسمه ندهید.

هدیه برای مرد خودنما

این افراد برون گرا هستند و با خودنمایی، دلربایی و عشوه گری تلاش می کنند در کانون توجه قرار بگیرند.بنابراین هدیه ای را می پسندند که توجه طلبی آن ها را تامین کند. نحوه دادن هدیه به این افراد بسیار مهم است و بهتر است آن ها را در حضور دیگران غافلگیر کنید.

هدیه های مناسب برای این افراد لوازم پوشیدنی و تزیینی هستند به شرطی که مدل و رنگش به چشم شان بیاید. ست اصلاح مردانه و عطرهای گرم و تند ویا یک ساعت مچی با صفحه ای بزرگ و طرحدار مناسب ترین هدایا برای این افرادند.

هدیه برای مردان مهربان

این افراد برون گرا و اجتماعی هستند و عاشق محبت کردن به دیگرانند . آنها هرگز تاریخ تولد عزیزان و دوستان شان را فراموش نمی کنند . برای این دسته افراد، تفکر پشت هدیه بیشتر از آن چه هدیه می گیرند اهمیت دارد؛

بنابراین از دادن کارت هدیه و وجه نقد خودداری کنید. و اگر این فرد اهل هنر است یک اثر هنرمندانه برایش بخرید. اگر اهل موسیقی، فیلم یا تئاتر است او را به دیدن یک اثر باب روز ببرید. اگر اهل کتاب و کتاب خوانی است، یک کتاب و اگر اهل ورزش یا فعالیت خاصی است محصولی در این باره برایش تهیه کنید .

هدیه برای مرد سرزنده

افرادی برون گرا با روابط اجتماعی بالا هستند ، به راحتی وارد اجتماع می شوند و با دیگران خیلی زود صمیمی می گردند .

یک هدیه مناسب برای آنها هدایایی است که کودک درون آن ها را فعال تر می کند مثل عروسک شخصیت های کارتونی، اسباب بازی‎های فکری یا مناسب بزرگ سال؛ مثل ماشین یا هلی کوپتر کنترل از راه دور، بازی های رایانه ای و لوازم تزیینی نوستالژیک و از پوشیدنی ها ست کیف و کفش یا یک کلاه و شال گردن با رنگی خاص و منحصربه فرد می پسندند.

همچنین می توانید یک تابلوی نقاشی از طبیعت، دوربین عکاسی و حتی لوازم جانبی گوشی موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر با رنگ های شاد برای آنها تهیه کنید.

هدیه برای مردان جسور

افراد جسور، رک و صریح و سختکوش و با انگیزه هستند وصادقانه احساسات شان را بیان می کنند و هدایایی را می پسندند که برای رساندن آن ها به اهداف شان کارایی داشته باشد پس کادو مناسب برای آنها هدیه های کاربردی مثل گوشی، لپ تاپ، فلش، کتاب و … است ، اگر او ورزش یا هنر خاصی است به او هدیه ای مرتبط با هنرش دهید .

یک فرد جسور حتی اگر از هدیه تان خیلی خوشش هم نیاید چون قدرت کنترل احساسات خود را دارند، به گونه ای برخورد می کند که شما آن را حس نکنید.

هدیه برای مرد خودشیفته

خودشیفته ها خودشان را خاص و مهم می دانند و دوست دارند خاص ترین هدیه را هم دریافت کنند. اگر می خواهید برای کسی که پرتوقع و خودشیفته است هدیه بخرید ، کار مشکلی پیش رو دارد چون هدیه باید مطابق با سلیقه او باشد و آن را در شأن خود بداند.

ساعت اصل یا هدایای گران قیمت مانند لباس هایی با برندها و مارک های خاص و جنس های خاصی مثل حریر و ابریشم ، یک عطر خاص با بسته بندی بسیار شیک هدیه مناسبی برای این دسته از افراد باشد.

هدیه برای مرد احساساتی

این افراد بسیار احساساتی و رمانتیک هستند و تمام تلاش شان را می کنند که رضایت دیگران را جلب کنند . وظیفه شناسی هم یکی دیگر از خصوصیات آن هاست. بنابراین رعایت آداب هدیه دادن برای شان اهمیت دارد.

هدیه گرفتن برای آن ها بیشتر جنبه احساسی دارد، بنابراین روز تولد، مناسبت های مهم و سالگردها هدیه تان را تقدیم کنید و در کنار هدیه تان یک شاخه گل یا یک دسته گل هم بگذارید . یک عطر خوشبو یا ادکلن معروف در کنار یک بسته شکلات یا یک سی دی از موزیک های کلاسیک و عاشقانه هدایای مناسبی برای این افراد است.

هدیه های ویژه آقایان و مردان زندگی مان

ساعت مچی مردانه :

از هدایای مناسب و جالب برای آقایان ساعت مچی است که دارای تنوع بالایی هستند و با توجه به وضعیت مالیتان می توانید آن را تهیه کنید.

ست کمربند و کیف پول چرم مردانه :

ست کیف پول و کمربند چرم یکهدیه کاربردی و لاکچری برابی مردان است که مطابق با سلیقه طرف مقابلتان آن را باید انتخاب کنید.هدیه روز مرد

دوربین یا گوشی موبایل :

انواع دوربین عکاسی یا فیلم برداری و یا گوشی موبایل هدیه های مناسب برای آقایان است اما در صورتی که محدودیت مالی نداشته باشید.

پوشاک مردانه :

انواع مختلف پوشاک مردانه مانند کت و شلوار، پیراهن، شلوار، تیشرت، کلاه و… هدیه مناسبی برای آقایان محسوب می گردند، فقط کافی است با سلیقه او آشنا باشید.هدیه روز مرد

عینک آفتابی مردانه :

انواع مختلف عینک های آفتابی مردانه با توجه به سلایق طرف مقابل هدیه مناسبی برای مردان محسوب می گردند.

ست کیف و کفش مردانه :

ست کیف و کفش مردان هاست که می تواند مردان را بسیار خوشحال کند و هدیه مناسب برای روز پدر یا روز مرد و سایر مناسبت ها است.هدیه روز مرد

ست کتاب و خودنویس :

انواع خودنویس، کتاب های مختلف و سایر لوازم تحریرانتخاب شایسته ایی برای افرا د اهل فرهنک است .

ست ماشین اصلاح مردانه :

ریش تراش و انواع موزر مردانه هدیه ایی کاربردی و مناسب می باشد که آقایان را بسیار خوشحال می کند.

کروات مردانه :

انواع مختلف کرواتف پاپیون و دیگر اجزا مربوط به آن می توانند انتخاب مناسبی به عنوان کادو روز تولد و یا ولنتاین باشند. این نوع هدیه از لحاظ قیمت تنوع بالایی دارد و می توانید انتخاب خوب و مناسبی در این راستا داشته باشید.

ست لوازم بهداشتی مردانه :

ست لوازم بهداشتی مردانه هدیه مناسب برای همه افراد با هر توان مالی است.هدیه روز مرد

ست کامل لوازم ورزشی مردانه :

اگر فرد مورد نظرتان به ورزش علاقه مند است مناسب ترین هدیه برای وی می تواند ست وسایل ورزشی باشد.هدیه برای روز زن و روز مادر

عطر و ادکلن مردانه :

از جمله بهترین و در دسترس ترین هدایا برای آقایان انواع مختلف عطر و ادکلن های مردانه است که با اطلاع از تمایلات طرف مقابل تان می توانید تهیه نمایید.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد